Hopen dat het over is dan!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanavond bij de fysio geweest, verhaal uitgelegd , klein beetje gerekt/gekraak.. Conclusie volgens hem: Geen external snapping hip (zoals ik dacht, al vond hij het goed gevonden) maar wat immobiel in mijn heup (links) waardoor het naar mijn bovenbeen trekt. Simpel oefeningetje meegekregen die ik 3 x per dag moet doen en ik zou geen last meer moeten krijgen, anders terug komen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Nirak het volgende:
Na zondag ben ik natuurlijk super gemotiveerd om zodirect te gaan intervallen![]()
En waarom zijn jullie eigenlijk bezig over Jero zijn korte afstanden? Die gast gaat zijn hart volgen en (ooit) ultratrailen. Dan eet hij korte afstanden voor zijn ontbijt
Sterkte, en lekker rennen om je hoofd ff leeg te maken!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Quoi het volgende:
Vandaag don't-push-Q-dag. Een al-lang-hangende bom gedropt op mijn werk. Baas stalkt me met foontjes, maar ik trek mijn hardloopkloffie aan en doe mijn foon uit.
![]()
ik ben hier niet goed in
You can run but you can't hide....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Quoi het volgende:
Vandaag don't-push-Q-dag. Een al-lang-hangende bom gedropt op mijn werk. Baas stalkt me met foontjes, maar ik trek mijn hardloopkloffie aan en doe mijn foon uit.
![]()
ik ben hier niet goed in
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Goed bezig!
Dan wil je in juli vast ook wel meedoen met de 5k bij de Ekiden?![]()
Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer? Ik wil best wel meeregelen trouwen, weet niet of daar nog meer gegadigden voor zijn? MD heb jij nog zin om er weer wat tijd in te steken?
Gemiddeld? Gemiddeld van wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef _MvN_ het volgende:
Kleine 10 KM gelopen, waaronder een coopertest. Dat was flink bikkelen. Mag tevreden met mijn 3.11 KM zijn. Al zegt endomondo gemiddeldIemand enig idee dit klopt? Als we het niet in Jero-maatstaven, maar in menselijke maatstaven meten?
Al sla je mij doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gemiddeld? Gemiddeld van wat?
Mijn cooper zit nu op ommenabij de 2,4km ofzo en daar ben ik meer dan tevreden mee.
Is dat een Premium feature ofzo? Ik kan 't niet vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Al sla je mij dood![]()
Dat staat bij Fitheidsniveau. Zo vaak gebruik ik endomondo niet.
Mijn vriendin is afgehaakt met Evy. Ze vind er geen ruk aan.
Ah tnx!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Corniel het volgende:
Google is your friend: http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertest
Lijkt me een zeer nette uitslag. Zelf heb ik alleen een Coopertest-resutlaat binnen een 5km wedstrijd, en dat was 3,29km. Maar goed, ik ben dan ook geen Jero_nimo.
Das echt niet gemiddeld...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef _MvN_ het volgende:
Kleine 10 KM gelopen, waaronder een coopertest. Dat was flink bikkelen. Mag tevreden met mijn 3.11 KM zijn. Al zegt endomondo gemiddeldIemand enig idee dit klopt? Als we het niet in Jero-maatstaven, maar in menselijke maatstaven meten?
Nee, ik heb geen premium. Staat gewoon bij de workout erbij. Bij gemiddelde snelheid etc. Zowel op de site als bij de app.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat een Premium feature ofzo? Ik kan 't niet vinden.
Evy is ook niet leuk.Maar stopt ze helemaal of wil ze nog wel zelf een beetje lopen?
Bij mij staat er toch echt dit:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen premium. Staat gewoon bij de workout erbij. Bij gemiddelde snelheid etc. Zowel op de site als bij de app.
Niet dat ik dat belangrijk vind...quote:Upgrade to Endomondo Premium to see the development in your personal bests over time and compare with your peers
Heb je de app pas geleden gedownload? Ze hebben nl. nu een actie dat je hem de eerste tijd gratis als premium krijgt. Je ziet via de site ook zo'n 'zilveren dingetje' naast je foto dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen premium. Staat gewoon bij de workout erbij. Bij gemiddelde snelheid etc. Zowel op de site als bij de app.
Ja, maar het stomme is dat ik het soms tijdens het hardlopen heb.. Heb ik ook verteld en hij gaf me gewoon aan die oefening te doen en dan te kijken hoe en wat.quote:
Succes! En nee, ruim een jaar ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Heb je de app pas geleden gedownload? Ze hebben nl. nu een actie dat je hem de eerste tijd gratis als premium krijgt. Je ziet via de site ook zo'n 'zilveren dingetje' naast je foto dan.
Ik ga nog even een rondje...gewoon omdat het kan. (En omdat ik graag nog even wil kijken of ik echt wel 4 kilometer kan lopen zondag.)
Actieve rust.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Daywalk3r het volgende: Mooi 4 dagen genikst, ook wel eens lekker.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar het is toch ook geen reet aan als je binnen 5 minuten al weer klaar bent?![]()
Dan kan je ook nog wel afzien, maar het is zo kort! Liever inderdaad lekker een halve dag prutsen in de Ardennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |