Waarom de Night Trail vervangen door deze loop? Die Night Trail lijkt me juist een van de leukere en spannendste loopjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef YUR het volgende:
Hoi, mag ik in de OP toegevoegd worden voor:
[ code verwijderd ]
En verwijderd worden bij de Petzl Night Trail op 8 februari en de Westland Marathon op 24 mei
Prioriteitenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waarom de Night Trail vervangen door deze loop? Die Night Trail lijkt me juist een van de leukere en spannendste loopjes.
Als blessurevrij blijven en dergelijke? Dat zou eigenlijk ook wel logisch zijn. In het donker in het bos heb je wel kans op verstappen enzo. Of andere afspraken?quote:
Het heeft inderdaad met name te maken met heel blijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als blessurevrij blijven en dergelijke? Dat zou eigenlijk ook wel logisch zijn. In het donker in het bos heb je wel kans op verstappen enzo. Of andere afspraken?
Good busy!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
25 minuten non-stop!
Ik ging voor 2 x 15, maar het was zo koud en winderig dat ik alleen maar zsm weer terug wilde zijn en geen zin had in die 2 minuten wandelen dus toen ben ik maar gewoon doorgelopen.
Hop hop!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
maar het was zo koud en winderig dat ik alleen maar zsm weer terug wilde zijn en geen zin had in die 2 minuten wandelen dus toen ben ik maar gewoon doorgelopen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
25 minuten non-stop!
Ik ging voor 2 x 15, maar het was zo koud en winderig dat ik alleen maar zsm weer terug wilde zijn en geen zin had in die 2 minuten wandelen dus toen ben ik maar gewoon doorgelopen.
Hier een grote zwarte donderwolkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Zonnetje? Grijze grauwe regen hier
SPOILER: Want..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag zeker. Geen zin om in de kas te lopen op de 8e?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef YUR het volgende:
Hoi, mag ik in de OP toegevoegd worden voor:
[ code verwijderd ]
En verwijderd worden bij de Petzl Night Trail op 8 februari en de Westland Marathon op 24 mei
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hier een grote zwarte donderwolkAwh, da's mooi kloteSPOILER: Want..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Geen zin om in de kas te lopen op de 8e?
Super!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
25 minuten non-stop!
Vind ik ook. Misschien het nut een keertje uitleggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
Fartlek is toch wel een substantieel onderdeel van de trainingen.
Kennen zij het nut er wel van?
Op Garmin Connect kan je zien wat voor 'n horloge gebruikt is. Dus wat je doet is, ga naar een grote wedstrijd, bekijk alle gpx-en van die wedstrijd, maak per gebruikt horloge een histogrammetje van de gemeten afstand, en vergelijk de sd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik blijf mijn hoofd breken over de eventuele aanschaf van de 620. Ik lees te veel klachten over het GPS-signaal. De gebruikte chipset schijnt minder te zijn dan die van de 610 en 910XT. Het schijnt dat de gelopen routes er geregeld niet uit zien.
Wonderlijk eigenlijk hoe goed de 305 al was qua functionaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Roparun?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Wolve000 het volgende:
Da's mooi k*t, Levi...
Wat kan lopen soms heerlijk therapeutisch zijn! Ik had eigenlijk een easy run in the planning staan van een half uurtje. Gewoon even de benen loslopen. Maar om de frustratie er uit te lopen ben ik iets harder gegaan. Nu heeft endomondo me een bekertje op de 5km gegeven...
http://www.endomondo.com/workouts/291057843/10882483Wh00pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
[..]
Hier een grote zwarte donderwolkdas ist scheisseSPOILER: Want..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Dat weet ik, maar het schijnt dat de afstand kan kloppen doordat de afwijkingen op de route elkaar balanceren. Dus een te kort stuk wordt te niet gedaan door een te lang stuk. Dat vind ik gevoelsmatig erg willekeurig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Op Garmin Connect kan je zien wat voor 'n horloge gebruikt is. Dus wat je doet is, ga naar een grote wedstrijd, bekijk alle gpx-en van die wedstrijd, maak per gebruikt horloge een histogrammetje van de gemeten afstand, en vergelijk de sd.
Ik heb dat zonet gedaan voor de 10 van de 10 EM van Uithoorn van afgelopen zondag. Maar helaas liep daar niemand met een 620...
Het is een random-walk probleem. Als het aantal te korte stukken en het aantal te lange stukken willekeurig is, neemt de onnauwkeurigheid in de totale afstand toe met de wortel van de afgelegde afstand (kinetische gastheorie, weet je wel). Dus als je maar voldoende metingen hebt, kan je er wel wat over zeggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het schijnt dat de afstand kan kloppen doordat de afwijkingen op de route elkaar balanceren. Dus een te kort stuk wordt te niet gedaan door een te lang stuk. Dat vind ik gevoelsmatig erg willekeurig.
Wel verstandig inderdaad!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad met name te maken met heel blijven
[..]
Hier een grote zwarte donderwolkSPOILER: Want..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut zeg...
En herkansen kan niet meer? Moet je dan een jaar wachten ofzo? Echt klote...
BE en WolveLekker gelopen! Bekertjes zijn altijd goed en mooie mijlpaal weer voor BE!
Wel klote van die auto, hoop dat het snel geregeld kan worden door politie en verzekering.
Ik heb vandaag weer een 5k rondje gedaan, wel wat rustiger deze keer. Een beetje geprobeerd het tempo te lopen wat ik op de Asselronde van plan ben te lopen. Als dat lukt althans
. Daarna nog even afgesloten met wat snelheidstraining, 5x200m met 200m rust.
Ook weer erg lekker weer trouwens, beetje fris, maar zonnetje en strakblauwe lucht. Dus kon lekker in kort-kort. Wel jasje mee omdat ik een stukje video ging maken voor VFF, dus eerst beetje rondgelopen enzo. Maar jasje was niet nodig tijdens het hardlopen! Dat was weer lekker!
![]()
5k: http://www.endomondo.com/workouts/291067762/2368823
5x200: http://www.endomondo.com/workouts/291067759/2368823
Grapjas. Momenteel ben ik erg geneigd om het bij de 305 te houden. Al was het maar omdat ik eergisteren ontdekt heb dat de backlight permanent aan kan blijven, ideaal voor in het donker. Enige nadeel is dat de GPS-fix soms erg traag is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef pijll het volgende:Alleen hebben nog niet voldoende mensen een nieuw horloge. Ik zou zeggen, probeer het uit, laat weten wat eruit komt, word de Nederlandse dcrainmaker.
quote:We are looking for willing people to come along to Locke Park on the 22 Feb to star in our music video for the run!
It will be lots of fun and is all being filmed with a professional crew, actors and dancers so will be FABULOUS opportunity!
Please let us know if you would like to come along as soon as possible so we can send you details x
Die 5x200 gingen wel vlot zo te zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Ah rustig is ook relatiefquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die 5x200 gingen wel vlot zo te zien.
Die 5k ook wel trouwens... zelfs voor een rustige.
Ongeveer twee derde marathon is niet mis nee. Net even iets verder dan die 5k. Maar zo'n afstand zal je ook wel niet in 2:40/km doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah rustig is ook relatief. Rustiger dan vorige 5k in ieder geval. Maar ik zal er zondag moeite genoeg mee hebben heb ik het idee. Pff... afstand..
Dit was de herkansing. Ik dacht inderdaad dat ik nu tot juli moest wachten, maar ik hoorde net van andere studenten dat het ook over 8 weken kan. Dat wil zeggen dat ik, als ik het dan wel haal, ik dan afgestudeerd ben, maar m`n diploma pas in juli op kan halen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Jero_nimo het volgende:
En herkansen kan niet meer? Moet je dan een jaar wachten ofzo? Echt klote...
Jezus man, nog ff 2:30 - 2:40 min/km op 200'jesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb vandaag weer een 5k rondje gedaan, wel wat rustiger deze keer . Een beetje geprobeerd het tempo te lopen wat ik op de Asselronde van plan ben te lopen. Als dat lukt althans . Daarna nog even afgesloten met wat snelheidstraining, 5x200m met 200m rust.
Ook weer erg lekker weer trouwens, beetje fris, maar zonnetje en strakblauwe lucht. Dus kon lekker in kort-kort. Wel jasje mee omdat ik een stukje video ging maken voor VFF , dus eerst beetje rondgelopen enzo. Maar jasje was niet nodig tijdens het hardlopen! Dat was weer lekker!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Jerorustig noemt 'ie dat
_!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat we je er graag aan herinneren dat je snel bent.quote:
Auw...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Guard het volgende:
oh en die tape verwijderen was niet bepaald grappig, nu snap ik Corniel ook met zijn wielrendingentje en behaarde benen
Smoesjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Waarom leest niemand![]()
Er staat rustiger, rustiger dan vorige keer. Vorige keer was ziek en dit was iets rustiger. Dus niet lekker rustig aan, maar iets minder snel dan vorige keer.![]()
Als ik net een 200 in 30 seconden heb gelopen en daarna 200 in 34 seconden, dan is die 2e iets rustiger gegaan. Niet langzaam, maar minder snel...
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Guard het volgende:
Maar goed, ben wel benieuwd naar de loopanalyse volgende week.
oh en die tape verwijderen was niet bepaald grappig, nu snap ik Corniel ook met zijn wielrendingentje en behaarde benen
Huispantsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:31 schreef Guard het volgende:
oh en tevens de kans gegrepen om mijn Ron Hill's Micro light Trail pants (die huisborek) te testen, aangezien er een redelijk windje stond.
Lekker ding hoor, heel dun, maar toch houdt het de wind goed tegen.
Het "ruist" wel een beetje, de stof. Maar ja doen we maar net alsof ik aan een mooi tropisch strand loop en dat ruisen de zee is
Borekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:31 schreef Guard het volgende:
oh en tevens de kans gegrepen om mijn Ron Hill's Micro light Trail pants (die huisborek) te testen, aangezien er een redelijk windje stond.
Lekker ding hoor, heel dun, maar toch houdt het de wind goed tegen.
Het "ruist" wel een beetje, de stof. Maar ja doen we maar net alsof ik aan een mooi tropisch strand loop en dat ruisen de zee is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |