Waarom de Night Trail vervangen door deze loop? Die Night Trail lijkt me juist een van de leukere en spannendste loopjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef YUR het volgende:
Hoi, mag ik in de OP toegevoegd worden voor:
[ code verwijderd ]
En verwijderd worden bij de Petzl Night Trail op 8 februari en de Westland Marathon op 24 mei
Prioriteitenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waarom de Night Trail vervangen door deze loop? Die Night Trail lijkt me juist een van de leukere en spannendste loopjes.
Als blessurevrij blijven en dergelijke? Dat zou eigenlijk ook wel logisch zijn. In het donker in het bos heb je wel kans op verstappen enzo. Of andere afspraken?quote:
Het heeft inderdaad met name te maken met heel blijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als blessurevrij blijven en dergelijke? Dat zou eigenlijk ook wel logisch zijn. In het donker in het bos heb je wel kans op verstappen enzo. Of andere afspraken?
Good busy!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
25 minuten non-stop!
Ik ging voor 2 x 15, maar het was zo koud en winderig dat ik alleen maar zsm weer terug wilde zijn en geen zin had in die 2 minuten wandelen dus toen ben ik maar gewoon doorgelopen.
Hop hop!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
maar het was zo koud en winderig dat ik alleen maar zsm weer terug wilde zijn en geen zin had in die 2 minuten wandelen dus toen ben ik maar gewoon doorgelopen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
25 minuten non-stop!
Ik ging voor 2 x 15, maar het was zo koud en winderig dat ik alleen maar zsm weer terug wilde zijn en geen zin had in die 2 minuten wandelen dus toen ben ik maar gewoon doorgelopen.
Hier een grote zwarte donderwolkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Zonnetje? Grijze grauwe regen hier
SPOILER: Want..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag zeker. Geen zin om in de kas te lopen op de 8e?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef YUR het volgende:
Hoi, mag ik in de OP toegevoegd worden voor:
[ code verwijderd ]
En verwijderd worden bij de Petzl Night Trail op 8 februari en de Westland Marathon op 24 mei
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hier een grote zwarte donderwolkAwh, da's mooi kloteSPOILER: Want..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Geen zin om in de kas te lopen op de 8e?
Super!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
25 minuten non-stop!
Vind ik ook. Misschien het nut een keertje uitleggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
Fartlek is toch wel een substantieel onderdeel van de trainingen.
Kennen zij het nut er wel van?
Op Garmin Connect kan je zien wat voor 'n horloge gebruikt is. Dus wat je doet is, ga naar een grote wedstrijd, bekijk alle gpx-en van die wedstrijd, maak per gebruikt horloge een histogrammetje van de gemeten afstand, en vergelijk de sd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik blijf mijn hoofd breken over de eventuele aanschaf van de 620. Ik lees te veel klachten over het GPS-signaal. De gebruikte chipset schijnt minder te zijn dan die van de 610 en 910XT. Het schijnt dat de gelopen routes er geregeld niet uit zien.
Wonderlijk eigenlijk hoe goed de 305 al was qua functionaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |