Het is een fijne gedachten dat je met die tijd toch eens langzamer bent dan ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn eerste HM'etje
http://www.gps-sport.net/trainings/running_661520
![]()
Toch wel grappig die ouwe trainingkjes bekijken. Naīeve ik nog toen, altijd veel te hard en te veel...
Nee hoor, ik heb een 110. En zelfs de losse hartslagband gebruik ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
vooral vanwege de kosten ja, inmiddels is er een nieuw model en dat is duurderen de 210 kan heel veel!
hier van fok hebben ze allemaal eigenlijk een 610 maar die vind ik nog steeds eigenlijk te duur.
De naam die je daar voor jezelf bedacht had zegt ook wel genoeg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn eerste HM'etje
http://www.gps-sport.net/trainings/running_661520
![]()
Toch wel grappig die ouwe trainingkjes bekijken. Naīeve ik nog toen, altijd veel te hard en te veel...
Okay, kom dan gaan we planken!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kom eraf dan!
Ik zit op een stoel..![]()
Still lapping everybody on the couchquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook echt HEEL sloom. HEEL.
I call that bullshit! Als je de mindset hebt om je ene been voor het andere te zetten en dat uitvoert op een tempo wat harder is dan normaal wandelen (wat ook bij iedereen verschilt), en als je dat dan ook nog een x aantal keer in de week doet dan ben je hardloper.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je normaal vindik hal bij doorlopen 6,5 tot 7 km per uur. Ik doe op mijn gemak 9,5 tot 10 minuten over een km, maar kan dan wel 1,5 uur bezig blijven.
En afgelopen zondag moest ik veel moeite doen voor 7 min/km en dat was "maar" 2,5 km.
Je moet vooral niet vergeten dat sommige mensen gemaakt zijn om te lopen en anderen (zoals wij) misschien niet. Maar we hebben plezier en het helpt ons de dag/week verwerken. Dus doel bereiktVoor ons is "sloom" dus heel normaal en de manier om het zonder pijn en net plezier te doen.
Dus: op sloom rennen! (eigenlijk heet dat joggen, maar dat is een vies woord hier)
Op de bank toch?quote:
En zo is het!!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
I call that bullshit! Als je de mindset hebt om je ene been voor het andere te zetten en dat uitvoert op een tempo wat harder is dan normaal wandelen (wat ook bij iedereen verschilt), en als je dat dan ook nog een x aantal keer in de week doet dan ben je hardloper.
Sommigen hebben een makkelijkere bouw om dat makkelijker uit te voeren. Zoals Jero of Corniel ofzo.. maar die zijn echt niks niet meer hardloper dan jij, twinky of mijzelf.
Talamini!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef Lizan het volgende:
[..]
Waar vind jij het ijs het lekkerst? Je kan een goed of fout antwoord geven, want mijn vriend werkt bij een zaak waar ze het allerlekkerste ijs verkopen...
dat is juist de reden waarom ik ben gaan hardlopenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een vriendin van me zegt ook dat ze niet kan rennen. Ze is er niet voor gemaakt ofzo en ze heeft nooit geleerd om te rennen.... Ik vind het vaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |