Je durft het pas net weer online aan!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
Over de Ekiden moet ik nog even nadenken hoor...
Precies...ik ben nu pas weer een beetje mezelf, die ekiden van 2013 heeft er flink ingehakt....quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je durft het pas net weer online aan!
| 1 2 3 4 | [b]18 mei 2014 - [url=www.marathon.nl]Marathon Leiden (Leiden)[/url][/b] [*] AtseBenjamin - HM [*] TheWhiteCowboy - Marathon [*] De_Kluizenaar - 10km |
Done!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Mag ik er bij in de OP
[ code verwijderd ]
Ieder team verdeelt een marathon in 6 afstanden. 3x5km, 2x10km en 1x7,195kmquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Welke afstanden zijn er te lopen?
Jawel hoor, ik offer graag mijn verjaardag voor opquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou, zo leuk was het vorig jaar dus blijkbaar niet
Dan loop je wel de slotafstand en rent de rest van het team samen met je over de finish (als ze je bij kunnen houden.....)quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
Ik zou ook wel mee willen doen. Het liefst loop ik dan een courante afstand. De 7,195 heb ik niet zoveel mee.
Maar als je een andere afstand loopt, dan mag je met de slotloper samen over de finish rennen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dan loop je wel de slotafstand en rent de rest van het team samen met je over de finish (als ze je bij kunnen houden.....)
Ehh... da's logica waar ik geen weerwoord op hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar als je een andere afstand loopt, dan mag je met de slotloper samen over de finish rennen!
Die vind ik ook nog wel gaan, maar korter moet ik als diesel niet doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
Ik zou ook wel mee willen doen. Het liefst loop ik dan een courante afstand. De 7,195 heb ik niet zoveel mee.
of de achtervolgers hadden al teveel bier op...quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef YUR het volgende:
Op de een of andere manier heeft de slotloper altijd een onnavolgbare eindsprint
Ik heb er nog spierpijn van!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef YUR het volgende:
Op de een of andere manier heeft de slotloper altijd een onnavolgbare eindsprint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |