Iedereen doet het gewoon op z'n eigen manier goed iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Nirak het volgende:
[..]
En ik moet natuurlijk niet vergeten dat jij met 8 zakken aardappels als bagage ook niet zo hard kan lopen![]()
Ik blijf het mooi vinden hoe alle niveaus hier samen gaan
Stond hier al sinds 7 juli 2013 op de planningquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer?
Dat is toch een super mooie training, of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef Nirak het volgende:
Mooi YUR, tijd voor een revanche inderdaad. Dus hoop dat je jezelf zo goed blijft voelen
Hats, ik dacht dat ik mijn best had gedaan net met 6 x 200 op 5 min/km, maar dat verbleekt bij jou inspanning![]()
Nanook, als jij over een jaar een intervaltraining doet ziet het er heel anders uit dan nu, dat is bij mij ook zo
Ik ben net dus ook even de deur uit geweest. Garmin wilde geen satellieten vangen, dus maar gestart zonder. Na wat rustig inlopen 6 x 200 rond de 5min/km en daarna weer wat uitgelopen. Nu voor het eerst zonder wandelen tussendoor maar dus continue blijven lopen. Heerlijk was datMaar ik wil hogere temperaturen want ik zweet amper met dit weer en het duurt tegenwoordig langer voordat ik het warm heb..
Linkje:http://www.endomondo.com/workouts/291199944/8270328
Ekidenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer? Ik wil best wel meeregelen trouwen, weet niet of daar nog meer gegadigden voor zijn? MD heb jij nog zin om er weer wat tijd in te steken?
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is toch een super mooie training, of ben ik nou gek?
Nee je bent niet gekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is toch een super mooie training, of ben ik nou gek?
Stoomtram doen. Heb ik vorig jaar ook gelopen (en ga dit jaar weer overigens). Goed geregelde loop, leuke 'extra' met de stoomtram, toch heel betaalbaar en qua sfeer gewoon klein en leuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..] Er zijn er 2 in het weekend voor mijn verjaardag en ik kan nog niet kiezen of het de Stoomtram- of de Marquette-loop wordt.
Vorig jaar en het jaar daarvoor aan de Marquetteloop meegedaan. Weinig bijzonder, maar ja, thuiswedstrijd he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Als het lopen lekker gaat (zoals dat ook bij mij ging vanavond) is dat wat mij betreft het enige dat telt. Of je dan regelmatig om onregelmatig loopt. Maar dit is ook gewoon een mooie regelmatige interval.
Ik zou evt. ook wel willen lopen met de Ekiden maar ben er nog niet zeker van of wij dan wel of niet op vakantie zijn...
En ik heb een luxe probleem qua verjaardagsloopjes. Er zijn er 2 in het weekend voor mijn verjaardag en ik kan nog niet kiezen of het de Stoomtram- of de Marquette-loop wordt.
Er is ook een 10quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:10 schreef E.T. het volgende:
Die stoomtramloop ziet er leuk uit! Trip down memorylane zou dat zijn![]()
Eens bedenken of een HM er over 5 maanden in zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat het schema in een golfbeweging qua duurloop. Als ik de vrijdagen terugkijk was dat 12 - 14 - 12 - 14 - 16 - 14 - 16 - 14 km en dan nu 16 - 18 - 16 km. Dus we gaan ook telkens een stapje terug. En de 16 is dus nu 17quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:11 schreef mosselmossel het volgende:
Quoi! Gaat hard! Hier volgende week zaterdag pas die 16 a 17km. Dan staat er 1.45 uur op het programma. Komende zaterdag nog 1.30 uur. Maar eerst morgenavond nog met de AV. Staat als kern 6x(5min D3, 5 min D1). Wordt weer een kilometer of 14 in totaal, met het in- en uitlopen erbij in totaal.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb iets waarvan ik vind dat ik er iets mee moet in 2014.Leuk! Je hebt vást al een ideetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is ook leuk, maar voor 10km ga ik niet zo'n eind reizenquote:
Die golfbewegingen zijn prima. Zelf probeer ik altijd drie weken de intensiteit en duur op te voeren gevolgd door een weekje rustiger.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier gaat het schema in een golfbeweging qua duurloop. Als ik de vrijdagen terugkijk was dat 12 - 14 - 12 - 14 - 16 - 14 - 16 - 14 km en dan nu 16 - 18 - 16 km. Dus we gaan ook telkens een stapje terug. En de 16 is dus nu 17
Te veel ideetjes, dat is nu juist het probleemquote:Leuk! Je hebt vást al een ideetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb iets waarvan ik vind dat ik er iets mee moet in 2014.Ga er allemaal product reviews op zetten zoals dcrainmaker. Voor je het weet* sturen ze allemaal gratis spullen toe om te reviewen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* your mileage may vary...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Welkom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:30 schreef knnth het volgende:
Hier dan ook maar melden, al is het alleen maar omdat het volume in dit topic wat hoger is
Ik loop alweer ruim vijf jaar, waarvan de laatste twee eindelijk zonder al te groot lichamelijk ongemak. Vorig jaar mijn PR's verbeterd naar 40'21" (10k) en 19'15" (5k), dit jaar zijn de doelen respectievelijk <40' en <19'.
Nou, veel loopplezier allemaal
Das ook een gekke welkomstpost.... "Hoi, welkom! Valt me wel een beetje tegen van je"quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom!
Had eigenlijk al wel verwacht dat je onderhand onder de 40 minuten was gedoken met die verbetering die je laatst ineens doormaakte met de 5 in 19.nogiets. Niet veel 10's meer gelopen? Of beetje blijven steken weer?
Al heb je nu natuurlijk ook al een ontzettend goede tijd staan!
Eentje nog, in september. Vredesloop in 40'31". Viel zwaar maar desondanks toch behoorlijk voorin geeindigd (40/3900), ik was blijkbaar niet de enige die het die dag zwaar hadquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welkom!
Had eigenlijk al wel verwacht dat je onderhand onder de 40 minuten was gedoken met die verbetering die je laatst ineens doormaakte met de 5 in 19.nogiets. Niet veel 10's meer gelopen? Of beetje blijven steken weer?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:01 schreef YUR het volgende:
Das ook een gekke welkomstpost.... "Hoi, welkom! Valt me wel een beetje tegen van je"
Kun je dat schema eens doorsturen, Mossel? Zou het kunnen zijn dat het schema gebaseerd is op dat van Runnersweb? Het lijkt er iig heel veel opquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:11 schreef mosselmossel het volgende:
Quoi! Gaat hard! Hier volgende week zaterdag pas die 16 a 17km. Dan staat er 1.45 uur op het programma. Komende zaterdag nog 1.30 uur. Maar eerst morgenavond nog met de AV. Staat als kern 6x(5min D3, 5 min D1). Wordt weer een kilometer of 14 in totaal, met het in- en uitlopen erbij in totaal.
Oh, dacht dat je samen met het zoontje was gaan hardlopen in de speciaal daarvoor bestemde kinderwagen natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:34 schreef YUR het volgende:
Zak gevuld met water, maar nu had ik ook 2 van deze flesjes bij me:
Dat kan jammer genoeg nog niet...quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je samen met het zoontje was gaan hardlopen in de speciaal daarvoor bestemde kinderwagen natuurlijk
Kan hij zich ook af laten zakken naar de prutsers in het peloton? Kan hij mijn drinken ook meenemenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen de bevestiging van mn vader gekregen dat ie ook dit jaar met fiets en al aanwezig is in Rotterdam. Scheelt mij weer eten en drinken meeslepen
En uiteraard welkom hier knnth
Gewoon bij mij in de buurt blijven lopen joh, net zo makkelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan hij zich ook af laten zakken naar de prutsers in het peloton? Kan hij mijn drinken ook meenemen
Zodra hij zelfstandig rechtop kan zitten...en de buitentemperatuur wat aangenamer isquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel maanden/ jaar kan dat? [/babyn00b]
Gelukkig!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:10 schreef knnth het volgende:
[..]
Eentje nog, in september. Vredesloop in 40'31". Viel zwaar maar desondanks toch behoorlijk voorin geeindigd (40/3900), ik was blijkbaar niet de enige die het die dag zwaar hadDaarna door geboorte van dochter drie maanden alleen maar rustige souplesse-intervallen gedraaid om de benen in beweging te houden maar dat mocht geen naam hebben, gemiddeld 40k/maand zal het geweest zijn.
[..]Ik ken hem ook van wat andere fora (CnR, GoT)), hij mag dat wel zeggen hoor
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Corniel het volgende:
@YUR: misschien al tijdens de marathon. Kan je het drinken en het eten gewoon voor je uitduwen.
Ik ben trouwens ook een enorme faler. Mijn (Pijll-aproved) p.r. op de 10 km staat nog steeds op 43:06. En ik heb nooit, niet in training, niet als onderdeel van de 15 km of HM sneller gelopen dan 40:20. Misschien moet ik daar maar eens verandering in brengen. Ik wil Jero_nimo natuurlijk niet nog verder teleurstellen.
Lijkt totaal niet op het runnersweb-schema.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kun je dat schema eens doorsturen, Mossel? Zou het kunnen zijn dat het schema gebaseerd is op dat van Runnersweb? Het lijkt er iig heel veel op
Waarom valt zoiets me dan weer op?![]()
Ik ben ook benieuwd hoe de rest van het schema eruit ziet. Niet dat ik er op dit moment überhaupt iets mee kan
Bedoelde eigenlijk ook het runnersworld.nl HM schema.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lijkt totaal niet op het runnersweb-schema.Enige wat er op lijkt is dat je elke paar weken weer een stukkie verder gaat.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:31 schreef Quoi het volgende:
Voor de 015 regio-genoten onder een spoilertje de 17 km route die ik mag gaan lopen met 'mijn' groepje. Vrij gesneden koek qua route, alleen bij De Lier nieuw (dat moet ik even in mijn hoofd knopen!)![]()
Ik vind het ongelofelijk hoe ver je wel niet komt.Ziet er uit als een mooi stukje lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:31 schreef Quoi het volgende:
Voor de 015 regio-genoten onder een spoilertje de 17 km route die ik mag gaan lopen met 'mijn' groepje. Vrij gesneden koek qua route, alleen bij De Lier nieuw (dat moet ik even in mijn hoofd knopen!)![]()
Ik vind het ongelofelijk hoe ver je wel niet komt.Dat ziet er op papier veul verder uit dan de route van de CPC. Dus die CPC wordt een makkie voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Ik zit nog een beetje in dubio... Vorig jaar heb ik er natuurlijk heel veel effort in gestoken, weet niet of ik daar tijd voor heb dit jaar. Ik wil best de inschrijvingen regelen, met als stelregel dat je zelf voor vervanging moet zorgen als je afhaakt na het opgeven van de teams...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Goed bezig!
Dan wil je in juli vast ook wel meedoen met de 5k bij de Ekiden?![]()
Sowieso, de Ekiden. Misschien al een idee om een beetje te kijken wie/wat/wanneer? Ik wil best wel meeregelen trouwen, weet niet of daar nog meer gegadigden voor zijn? MD heb jij nog zin om er weer wat tijd in te steken?
Dat lijkt me fair!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje in dubio... Vorig jaar heb ik er natuurlijk heel veel effort in gestoken, weet niet of ik daar tijd voor heb dit jaar. Ik wil best de inschrijvingen regelen, met als stelregel dat je zelf voor vervanging moet zorgen als je afhaakt na het opgeven van de teams...
Je durft het pas net weer online aan!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
Over de Ekiden moet ik nog even nadenken hoor...
Precies...ik ben nu pas weer een beetje mezelf, die ekiden van 2013 heeft er flink ingehakt....quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je durft het pas net weer online aan!
| 1 2 3 4 | [b]18 mei 2014 - [url=www.marathon.nl]Marathon Leiden (Leiden)[/url][/b] [*] AtseBenjamin - HM [*] TheWhiteCowboy - Marathon [*] De_Kluizenaar - 10km |
Done!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Mag ik er bij in de OP
[ code verwijderd ]
Ieder team verdeelt een marathon in 6 afstanden. 3x5km, 2x10km en 1x7,195kmquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Welke afstanden zijn er te lopen?
Jawel hoor, ik offer graag mijn verjaardag voor opquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou, zo leuk was het vorig jaar dus blijkbaar niet
Dan loop je wel de slotafstand en rent de rest van het team samen met je over de finish (als ze je bij kunnen houden.....)quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
Ik zou ook wel mee willen doen. Het liefst loop ik dan een courante afstand. De 7,195 heb ik niet zoveel mee.
Maar als je een andere afstand loopt, dan mag je met de slotloper samen over de finish rennen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dan loop je wel de slotafstand en rent de rest van het team samen met je over de finish (als ze je bij kunnen houden.....)
Ehh... da's logica waar ik geen weerwoord op hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar als je een andere afstand loopt, dan mag je met de slotloper samen over de finish rennen!
Die vind ik ook nog wel gaan, maar korter moet ik als diesel niet doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
Ik zou ook wel mee willen doen. Het liefst loop ik dan een courante afstand. De 7,195 heb ik niet zoveel mee.
of de achtervolgers hadden al teveel bier op...quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef YUR het volgende:
Op de een of andere manier heeft de slotloper altijd een onnavolgbare eindsprint
Ik heb er nog spierpijn van!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef YUR het volgende:
Op de een of andere manier heeft de slotloper altijd een onnavolgbare eindsprint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |