Ach kom nou, de enige reden waarom libertariërs zo ver blijven doorgaan in hun principes is omdat ze niet willen inzien wat voor een schade hun ideologie aanbrengt.quote:
Mag niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef De_Guidance het volgende:
Ben jij de nieuwe libertariër-jager bobbie?
Oh komt er weer zoiets. Ik dacht een leuke grap.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach kom nou, de enige reden waarom libertariërs zo ver blijven doorgaan in hun principes is omdat ze niet willen inzien wat voor een schade hun ideologie aanbrengt.
Smoel dicht pisvlek.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach kom nou, de enige reden waarom libertariërs zo ver blijven doorgaan in hun principes is omdat ze niet willen inzien wat voor een schade hun ideologie aanbrengt.
Ach, welbeschouwd is die hele ideologie één grote grap.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh komt er weer zoiets. Ik dacht een leuke grap.
Of ze willen doelbewust bijna iedereen armer en afhankelijk maken, dat kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voel je niet aangesproken, jij bent geen libertariër.quote:
Behalve zichzelf, natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of ze willen doelbewust bijna iedereen armer en afhankelijk maken, dat kan ook.
En een mooi toevluchtsoord voor allerlei zwaar racistisch tuig.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, welbeschouwd is die hele ideologie één grote grap.
Altijd al geweest. Ik weiger tegenwoordig echter om nog maar een centimeter mee te gaan in hun hersenkronkels, dat zal het zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef De_Guidance het volgende:
Ben jij de nieuwe libertariër-jager bobbie?
Beetje dogmatisch dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Ik weiger tegenwoordig echter om nog maar een centimeter mee te gaan in hun hersenkronkels, dat zal het zijn.
Ik heb er echt een hele lange tijd voor open gestaan, maar de meeste libertariërs kwamen niet verder dan het roepen van wat simpele uitgekauwde standpunten en stonden zelf ook nergens voor open, dan houdt het op.quote:
Even wat olie op het vuur dat Euribob en 99.999 aan de libertarische schenen leggen:quote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef De_Guidance het volgende:
Welke Historische leider zijn jullie?
Ik ben Ghandi(voorspelbaar) volgens de test, maar je kan ook Hitler zijn of Ma Theresa.
http://similarminds.com/cgi-bin/leader.pl
Site werkt hier niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef De_Guidance het volgende:
Welke Historische leider zijn jullie?
Ik ben Ghandi(voorspelbaar) volgens de test, maar je kan ook Hitler zijn of Ma Theresa.
http://similarminds.com/cgi-bin/leader.pl
Je link laat een lege pagina zien Koerdenslachter.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef De_Guidance het volgende:
Vul die test in allemaal ipv dit gezeur voor de 6 miljoenste keer!
Hoeveel vragen kiezen jullie?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
http://similarminds.com/leader.html
Hier beginnen, stelletje digibeten.
666.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel vragen kiezen jullie?
9 natuurlijk, denk je dat we niet lui zijn ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel vragen kiezen jullie?
Ja, en dus heb je geen antwoord op "worst case scenario's" (ik noem massale uitbuiting geen worst case scenario of onoverkomelijk, maar libertariërs zien dat blijkbaar anders).quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
Komisch trouwens, want ik heb aangegeven dat ik zelden van worst case scenario's uit ga, maar goed.
Zijn aanhang zou nu goed bij de libertarische beweging passen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Even wat olie op het vuur dat Euribob en 99.999 aan de libertarische schenen leggen:
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg ik knappe kinderen.
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
De kinderen van JFK weleens gezien?
Ik vermoed dat het wel ergens is vastgelegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Werkelijk niet? Je hebt wat gemist.
Pilot Inspektor, Fifi Trixibelle, Audio Science, Moon Unit, Tu Morrow en Jermajesty zijn ook van die pareltjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:11 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vind dat een rare voornaam, maar nog altijd beter dan River of Leaf.
Zijn zoon is dood en zijn dochter lijkt op John Kerry.quote:
Youandi, ook zo'n mooie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pilot Inspektor, Fifi Trixibelle, Audio Science, Moon Unit, Tu Morrow en Jermajesty zijn ook van die pareltjes.
Populair onder het Trailer Trash?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pilot Inspektor, Fifi Trixibelle, Audio Science, Moon Unit, Tu Morrow en Jermajesty zijn ook van die pareltjes.
Linkse censuur, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat er vanavond een uitzending over Fortuyn zou zijn? Ik kan het niet vinden in mijn Varagids
quote:Op 6 maart 2002 boekte Pim Fortuyn als voorman van Leefbaar Rotterdam een eclatante zege bij de gemeenteraadsverkiezingen in de Maasstad. Landelijk gezien zou Fortuyn in één klap op achttien Kamerzetels komen, het politieke landschap was door hem definitief veranderd. 6 maart 2002 eindigde met een historisch geworden tv-debat tussen o.a. Pim Fortuyn en Ad Melkert o.l.v. Paul Witteman. Wat gebeurde er allemaal achter de schermen rond de hoofdrolspelers Fortuyn en Melkert? Vertrouwelingen van de kopstukken van toen doen hun verhaal. Ook gespreksleider Paul Witteman blikt terug op het debat. De documentaire bevat nooit eerder getoond filmbeeld van Pim Fortuyn op 6 maart 2002.
Dan staat 'Bandidos' aangekondigd.quote:
Facebook, Goodluck, Sage Moonblood, Moxie Crimefighter en North West.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat er vanavond een uitzending over Fortuyn zou zijn? Ik kan het niet vinden in mijn Varagids
Ik dacht: jullie zullen wel het meest accurate resultaat willen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
9 natuurlijk, denk je dat we niet lui zijn ofzo.
Niet Bandidas?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan staat 'Bandidos' aangekondigd.
Niet dat Fortuyn geen bandiet was, maar dat is toch echt een ander programma.
Volgens de Varagids wel, volgens http://www.tvgids.nl/lijsten/primetime#channel=1 niet.quote:
En waarom zouden ze dan in godsnaam opeens een docu over die prutser die men al bijna vergeten is inlassen?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef Tem het volgende:
Uitzendschema's worden weken van tevoren al samengesteld.
Ja inderdaad, die pleit namelijk ook voor een groot totalitair rijk dat op alle niveaus van het dagelijks leven intreedt en individuele rechten opoffert ten behoeve van het collectiefquote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn aanhang zou nu goed bij de libertarische beweging passen.
Voortgekomen uit de TufTuf Club,quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef arjan1112 het volgende:
de bond van de wetsovertreders? wist niet dat dat bestond
Nee, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben ik de enige Hitler? Jammer, mensen.
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben ik de enige Hitler? Jammer, mensen.
Weer die docu voor de 8 miljardste keer.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Wel voor het bieden van alle ruimte voor racisme en discriminatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die pleit namelijk ook voor een groot totalitair rijk dat op alle niveaus van het dagelijks leven intreedt en individuele rechten opoffert ten behoeve van het collectief
Geen idee, timing is wat vreemd inderdaad. Zo te zien is hij inderdaad al eerder uitgezonden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan in godsnaam opeens een docu over die prutser die men al bijna vergeten is inlassen?
Ja waarom, in de naam van alle goden?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weer die docu voor de 8 miljardste keer.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Pokkelmansquote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.
Jij bent anders ook een patiënt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel voor het bieden van alle ruimte voor racisme en discriminatie.
Dat. Of je moet de denkbeelden van Hitler bedoelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.
Je leest weer dingen die ik niet schrijfquote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.
Van www.avro.nl:quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef arjan1112 het volgende:
het is een herhaling van 6 maart 2012.
waarom geen idee
Nonsens, Washington is de hoofdstad van de VS. Dat weet iedereen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je leest weer dingen die ik niet schrijf
Helaas wel. Maar wat is de hoofdstad van Texas?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nonsens, Washington is de hoofdstad van de VS. Dat weet iedereen.
Wilders heeft in korte tijd uit pure baatzucht een enorme ommezwaai gemaakt, maar Fortuyn is ook nogal eens van koers veranderd.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef arjan1112 het volgende:
als hij nog zou leven, dan had je wilders nu niet.
fortuin was voor een generaal pardon, je hoort erbij enz
wilders hoor je nooit over dat soort dingen
De Vara gaat dat nooit doen. Ik weet nog dat de toenmalig penningmeester hem aanduidde als 'varken'.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het de Vara was had ik dat gedaan.
Ja.quote:
En terecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
De Vara gaat dat nooit doen. Ik weet nog dat de toenmalig penningmeester hem aanduidde als 'varken'.
Zalm was ook een rooie vroeger.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef arjan1112 het volgende:
fortuin was lid van de psp verdonk ook
Moeder Teresa.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was jij nou? Heb wel bijgelezen maar ben het vergeten.
De enige functie waar Eurlings echt voor geschikt is is Prins Carnaval vrees ikquote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij denkt Eurlings dat het volk uit mentaal uitgedaagden bestaat.
Daar heeft hij dan ook best een punt, de misvatting is dat hij er zelf niet toe behoort.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij denkt Eurlings dat het volk uit mentaal uitgedaagden bestaat.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Perrin het volgende:
Fok zonder reclames![]()
(laadt een stuk sneller, ook)
Basic? Pimp is the bomb!quote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Perrin het volgende:
Fok zonder reclames![]()
(laadt een stuk sneller, ook)
Ja en?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja, tatta's be like.. jeweetwel.
[ afbeelding ]
Ons ben zuunig.quote:
Het is een idee van VS. Het onderzoek is het doel op zich.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef arjan1112 het volgende:
Darmkanker onderzoek... wedden dat er uit komt dat je geen vlees meer mag eten ?
Jij hebt jouw pimp abo gekregen, krent.quote:
Kom jij er al voor in aanmerking?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is een idee van VS. Het onderzoek is het doel op zich.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Jij hebt jouw pimp abo gekregen, krent.
Tatta schijn je zo iemand te noemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Poepmonsters nemen lijkt me meer iets voor vP.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is een idee van VS. Het onderzoek is het doel op zich.
Van?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Dure grapquote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MaGNeT
BIT / [BTC] Ik geef een FOK! PIMP jaar-abo weg aan de eerste 5 users die...
Ik mag nog niet stemmenquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik mag nog niet stemmenMaar als ik kon stemmen zou ik natuurlijk SP stemmen.
Vooral de verveelde celebrities.quote:
Ik hoop dat er inmiddels zelfs bij de SP mensen zijn die jou voor je bek willen slaan om het voeren van dat symbool.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik mag nog niet stemmenMaar als ik kon stemmen zou ik natuurlijk SP stemmen.
Tsja, hij is zo rijk geworden van BTC dat hij zijn hypotheek eerder kon aflossen.quote:
Ik ga dan ook niet bij de SP.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik hoop dat er inmiddels zelfs bij de SP mensen zijn die jou voor je bek willen slaan om het voeren van dat symbool.
quote:Welkomstpakket van Independer
Beste meneer remlof
Hartelijk dank voor het afsluiten van een zorgverzekering via Independer. We doen altijd ons uiterste best om verzekeren echt gemakkelijk te maken. Daarom heeft u van ons een pasje ontvangen en een folder over de beste ziekenhuizen bij u in de buurt. Doel daarvan was om u zekerheid te geven dat uw verzekering helemaal in orde is.
Helaas heeft dit pakketje bij een deel van onze klanten vragen opgeroepen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Via deze e-mail geven we graag antwoord op deze vragen.
Is het pasje dat Independer mij stuurt mijn officiële zorgpasje?
Nee. Het is een servicepasje met daarop de belangrijkste contactgegevens van uw verzekeraar en Independer, zodat u die altijd bij de hand heeft. Het officiële zorgpasje van Bewuzt ontvangt u binnenkort of heeft u inmiddels ontvangen. Alleen met dit pasje toont u aan dat u bij Bewuzt verzekerd bent.
Het ziekenhuis bij mij in de buurt staat niet in de folder. Betekent dit dat ik er niet terecht kan?
Nee. In de folder staan alleen de beste ziekenhuizen bij u in de buurt. Op Independer.nl kunt u vinden wat de kwaliteit is van het ziekenhuis van uw voorkeur en met welke ziekenhuizen Bewuzt een contract heeft. Voor spoedeisende hulp kunt u in elk ziekenhuis terecht.
Andere vragen?
Heeft u een andere vraag over uw zorgverzekering, bijvoorbeeld over dubbel afgeschreven premie? Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact op met een van onze zorgexperts via 035 – 626 55 44 of zorgteam@independer.nl. We helpen u graag.
Vriendelijke groet,
Sharony Hosman
Expert Zorgverzekeringen
Wel op tijd uitgestapt dusquote:Op maandag 13 januari 2014 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, hij is zo rijk geworden van BTC dat hij zijn hypotheek eerder kon aflossen.![]()
Wel aardig van hem.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef remlof het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het mijn zorgpas was
Tsja, wat moet ik nou met een servicepasje met daarop de belangrijkste contactgegevens van uw verzekeraar en Independer?quote:
Volg je op dit moment nog een anime?quote:
Independer, de onafhankelijke zorgvergelijker van Achmea.quote:
Toch goed dat ik via hen dan nu ben verzekerd bij een onderdeel van VGZ, een concurrent.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Independer, de onafhankelijke zorgvergelijker van Achmea.
Uhmm. Nee. Ik ben in een soort nostalgische bui waarin ik NGE-stukjes kijk om de ervaring te herleven.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Volg je op dit moment nog een anime?
Ik kijk naar Diamond no ace. Een sport anime. Grappig om tussendoor te kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm. Nee. Ik ben in een soort nostalgische bui waarin ik NGE-stukjes kijk om de ervaring te herleven.
Verder niet echt iets. Laatst dus dat boek van NHK gelezen en verder mweh. Attack on Titan ook nog niet gezien maar heb er niet echt zin in.
Omdat mijn vriendin is begonnen aan Fairy Tail heb ik ook twee episodes geprobeerd, maar ik vind het zo'n generieke shounen. Niet leuk dus.
Jij?
Ziet er wel grappig uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kijk naar Diamond no ace. Een sport anime. Grappig om tussendoor te kijken.
Infantiele troep???quote:Op maandag 13 januari 2014 21:04 schreef remlof het volgende:
Voor die infantiele troep moeten jullie in TV / Het grote anime/manga topic #426: nieuw seizoen, omedeto-desu nyan ne zijn.
We sturen jullie ook niet maar het Stargate/Netflix-topic.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:04 schreef remlof het volgende:
Voor die infantiele troep moeten jullie in TV / Het grote anime/manga topic #426: nieuw seizoen, omedeto-desu nyan ne zijn.
Om nog maar te zwijgen van zijn vitesse shit.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We sturen jullie ook niet maar het Stargate/Netflix-topic.![]()
Daarnaast heb je een vooroordeel. Had ik niet van onze anti-discriminatie/ quasi-rationele remlof verwacht.
Zonder ook maar iets gezien te hebben. Een vooroordeel dus.quote:
Deze is dan wel erg grappig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Independer, de onafhankelijke zorgvergelijker van Achmea.
Zoals je die man beschrijft wel jaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder ook maar iets gezien te hebben. Een vooroordeel dus.
Kaiji zou jij zelfs leuk vinden. Gaat over een werkloze die wordt uitgenodigd voor een boottripje om te gokken door een dubieus bedrijf. Echt geniaal.Je krijgt echt een band met die kerel.
Kanojo ga Mimai ni Konai Wake is alles behalve infantiel.quote:
Holy shit. Die kende ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Kanojo ga Mimai ni Konai Wake is alles behalve infantiel.
Dat klinkt toch als een veelbelovend libertarisch sprookje.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zoals je die man beschrijft wel ja
Dat dacht ik ook bij het kijken!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat klinkt toch als een veelbelovend libertarisch sprookje.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Monolith het volgende:
Zo zie je maar dat de markt altijd zorgt voor werkgelegenheid.
De FNV is bagger.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
Alle WWers en bijstandtrekkers een WAJONG uitkering tot er weer genoeg banen zijn. De oplossingen van het FNV.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Monolith het volgende:
Zo zie je maar dat de markt altijd zorgt voor werkgelegenheid.
Was ik maar zo principieel. Ik zit bij Zilveren Kruis omdat die het goedkoopst is.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zit bij CZ, wel iets duurder, maar geen medische selectie in aanvullende pakketten (principekwestie) en vrije zorgkeuze.
Ze hanteren een moeilijk te volgen logica. Niet herkeuren want als de mensen goedgekeurd worden is er geen baan voor ze. Kortom. Je kan werken maar je krijgt een uitkering waar je geen recht op hebt omdat er geen werk is. Lekker eerlijk tegenover andere werklozen.quote:
De wajong is wel behoorlijk op een gotspe uitgelopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze hanteren een moeilijk te volgen logica. Niet herkeuren want als de mensen goedgekeurd worden is er geen baan voor ze. Kortom. Je kan werken maar je krijgt een uitkering waar je geen recht op hebt omdat er geen werk is. Lekker eerlijk tegenover andere werklozen.
En dan zeg je het nog diplomatiek.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef Reya het volgende:
[..]
De wajong is wel behoorlijk op een gotspe uitgelopen.
Je vergeet te zeggen dat de voorwaarden zijn verscherpt en dat heel veel mensen bang zijn hun WAJONG te verliezen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ze hanteren een moeilijk te volgen logica. Niet herkeuren want als de mensen goedgekeurd worden is er geen baan voor ze. Kortom. Je kan werken maar je krijgt een uitkering waar je geen recht op hebt omdat er geen werk is. Lekker eerlijk tegenover andere werklozen.
Het punt is juist dat het in veel gevallen niet om gehandicapten gaat.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat de voorwaarden zijn verscherpt en dat heel veel mensen bang zijn hun WAJONG te verliezen.
Maar altijd leuk om mensen in de bijstand te trappen natuurlijk. Schandalig dat de FNV daar actie tegen voert. Stel je eens voor dat een gehandicapte recht heeft op een goed leven.
Het gaat dan ook niet om kansloze mensen maar om mensen met verdiencapaciteit. Daar is zo'n uitkering niet voor. Als die geen werk hebben is er nog altijd de bijstand. Je wilt toch niet die mensen voor eeuwig langs de kant zetten? Dat is pas schandalig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat de voorwaarden zijn verscherpt en dat heel veel mensen bang zijn hun WAJONG te verliezen.
Maar altijd leuk om mensen in de bijstand te trappen natuurlijk. Schandalig dat de FNV daar actie tegen voert. Stel je eens voor dat een gehandicapte recht heeft op een goed leven.
Ja, maar de regelgeving wordt versoberd door een verkeerd populistisch beeld: iedereen in de WAJONG kan aan de slag of heeft een lichte psychische stoornis als ADHD. Dat is niet waar, maar op FOK! zie ik dit beeld wel heel vaak naar voren komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef Reya het volgende:
[..]
De wajong is wel behoorlijk op een gotspe uitgelopen.
Nog hulde voor je artikel in de Volkskrant vorige week.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik mag een les humaniora geven aan de eerste gymnasiumklassen. Tijd om Plato en Aristoteles erin te rammen.
Dat lijken me goede klassen. Die willen wel iets leren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik mag een les humaniora geven aan de eerste gymnasiumklassen. Tijd om Plato en Aristoteles erin te rammen.
Ik weet zeker dat er zo niet gekeurd zal worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar de regelgeving wordt versoberd door een verkeerd populistisch beeld: iedereen in de WAJONG kan aan de slag of heeft een lichte psychische stoornis als ADHD. Dat is niet waar, maar op FOK! zie ik dit beeld wel heel vaak naar voren komen.
Er is toch ook geen sprake van dat iedereen de wajong uitgaat? Juist die 'lichte gevallen' zullen uiteindelijk hun uitkering zien verdwijnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar de regelgeving wordt versoberd door een verkeerd populistisch beeld: iedereen in de WAJONG kan aan de slag of heeft een lichte psychische stoornis als ADHD. Dat is niet waar, maar op FOK! zie ik dit beeld wel heel vaak naar voren komen.
Ja, dat zijn bijzonder schattige klassen. Die gaan bij wijze van spreken met pantoffels aan in de klas zitten als ik een verhaal vertel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijken me goede klassen. Die willen wel iets leren.
Leuke veronderstelling, maar de WAJONG is voor jong-gehandicapten. Daar vallen niet alleen autisten rn ADHD'ers onder maar ook mensen die niet kunnen lopen etc.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om kansloze mensen maar om mensen met verdiencapaciteit.
Ahh, leuk. Ik wens je er veel plezier mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat zijn bijzonder schattige klassen. Die gaan bij wijze van spreken met pantoffels aan in de klas zitten als ik een verhaal vertel.
Dat is toch ook helemaal de insteek van het verhaal niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuke veronderstelling, maar de WAJONG is voor jong-gehandicapten. Daar vallen niet alleen autisten rn ADHD'ers onder maar ook mensen die niet kunnen lopen etc.
Neemt niet weg dat autisme ook een legitieme reden kan zijn voor een WAJONG mijns inziens. Mits het echt een belemmering is voor werk. Bijvoorbeeld het niet kunnen werken met anderen.
Nja, we zullen het zien. Ik ben bang dat het ook ten koste gaat van mensen die echt door hun handicap niet kunnen werken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is toch ook geen sprake van dat iedereen de wajong uitgaat? Juist die 'lichte gevallen' zullen uiteindelijk hun uitkering zien verdwijnen.
Zooo?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef TitusPullo het volgende:
Het lijkt me heerlijk om bij een zorgverzekeraar te werken.
Jij zegt dat het mensen zijn met verdiencapaciteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal de insteek van het verhaal niet?
Die ten onrechte in die uitkering zitten. Ja zeker. Dat is ook de insteek van die herkeuring.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij zegt dat het mensen zijn met verdiencapaciteit.
Nee, niet per se een Twentse.quote:
Dat zal onvermijdelijk het geval zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, we zullen het zien. Ik ben bang dat het ook ten koste gaat van mensen die echt door hun handicap niet kunnen werken.
Maar of dat "ten onrechte" is, dat is niet zeker. De herkeuringen schijnen wel erg streng te zijn en om gehandicapten dan maar in de bijstand te dumpen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die ten onrechte in die uitkering zitten. Ja zeker. Dat is ook de insteek van die herkeuring.
Werken is bij dat soort organisaties niet zo gebruikelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef TitusPullo het volgende:
Mooi excuus voor de rechtse lieden om de sociale zekerheid nog verder te versoberen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zal onvermijdelijk het geval zijn.
Bevalt je huidige werk niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef TitusPullo het volgende:
De sociale zekerheid volgt praktisch vanaf de jaren zeventig een soort van zigzagcurve: op gestage uitbreiding volgen plotse ingrepen. De sociale zekerheid heeft, in normale tijden, de neiging om langzaam meer middelen op te eisen. Een combinatie van factoren (bureaucratische uitbreidingsdrang, waterbedeffecten, gemakszucht bij zowel verstrekker als ontvanger) leidt hiertoe. Dat leidt dan weer tot regelmatige aanpassingen met het doel om de middelen die de sociale zekerheid opeist binnen de perken te houden. Sommigen noemen dat afbraakbeleid, maar tot hen behoor ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi excuus voor de rechtse lieden om de sociale zekerheid nog verder te versoberen.
Het populistische beeld van de WAJONG-ers wordt gebruikt om afbraakbeleid erdoor te drukken.
Bepalen wat er wel en niet vergoed wordt. Wanbetalers opsporen. Zoeken naar fraudepreventiesoftware.quote:
Daar heb je gelijk in, maar om lange termijn hervormingen door te voeren gaat de politiek dan te ver. Zorgen voor een goed sociaal vangnet dat zich niet uitdijt is blijkbaar teveel gevraagd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Reya het volgende:
[..]
De sociale zekerheid volgt praktisch vanaf de jaren zeventig een soort van zigzagcurve: op gestage uitbreiding volgen plotse ingrepen. De sociale zekerheid heeft, in normale tijden, de neiging om langzaam meer middelen op te eisen. Een combinatie van factoren (bureaucratische uitbreidingsdrang, waterbedeffecten, gemakszucht bij zowel verstrekker als ontvanger) leidt hiertoe. Dat leidt dan weer tot regelmatige aanpassingen met het doel om de middelen die de sociale zekerheid opeist binnen de perken te houden. Sommigen noemen dat afbraakbeleid, maar tot hen behoor ik niet.
Jawel, hoor, maar er zit niet veel rek in.quote:
Zoiets lijkt me ook een utopie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar om lange termijn hervormingen door te voeren gaat de politiek dan te ver. Zorgen voor een goed sociaal vangnet dat zich niet uitdijt is blijkbaar teveel gevraagd.
Mensen in de bijstand dumpen is nooit netjes maar de overheid wil het zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar of dat "ten onrechte" is, dat is niet zeker. De herkeuringen schijnen wel erg streng te zijn en om gehandicapten dan maar in de bijstand te dumpen.
Ik vind het niet netjes.
Ik heb er tijdens mijn studie een halfjaar gewerkt. Ik stelde me voor dat mijn leidinggevenden speciaal voor de basisschoolreunie naar de kapper gingen en tijdens de reunie met trots vertelden dat ze de boel in de gaten hielden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werken is bij dat soort organisaties niet zo gebruikelijk.
Wel ze zoeken altijd mensen....quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bepalen wat er wel en niet vergoed wordt. Wanbetalers opsporen. Zoeken naar fraudepreventiesoftware.
Klinkt als call center werk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens mijn studie een halfjaar gewerkt. Ik stelde me voor dat mijn leidinggevenden speciaal voor de basisschoolreunie naar de kapper gingen en tijdens de reunie met trots vertelden dat ze de boel in de gaten hielden.
Sociale zekerheidsstelsels lijden, zoals veel grootschalige planmatige projecten, aan het 'Ratchet effect'. In een gegeven stelsel van sociale zekerheid zullen er altijd mensen zijn die, zij het uit idealisme, zij het uit eigenbelang, pleiten voor het opstarten van meer activiteiten. Deze groep heeft het voordeel dat ze zeer vastberaden kunnen zijn, terwijl de verdere meerderheid weinig met het onderwerp heeft, of het zelfs niet begrijpt. Dat leidt er vaak toe dat vroeg of laat de vraag tot méér zal worden ingewiggeld; je kunt tenslotte honderdmaal nee krijgen, éénmaal ja is uiteindelijk genoeg.quote:
Dat eerste bepaalt de wetgever, de hoge heren, vanuit hun ivoren toren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bepalen wat er wel en niet vergoed wordt. Wanbetalers opsporen. Zoeken naar fraudepreventiesoftware.
Dat klopt.quote:
Verhip.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat eerste bepaalt de wetgever, de hoge heren, vanuit hun ivoren toren.
Dat klinkt dan weer als de versierstrategie van Nautilus.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
je kunt tenslotte honderdmaal nee krijgen, éénmaal ja is uiteindelijk genoeg.
Don't stop moving babyquote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat leidt er vaak toe dat vroeg of laat de vraag tot méér zal worden ingewiggeld
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer als de versierstrategie van Nautilus.
En dan die ene docent worden waar iedereen met genoegen aan terugdenkt. Bah.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Friek_ het volgende:
Je kan nog altijd het onderwijs in, TitusPullo.
Dan nog liever bij een zorgverzekering werken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dan die ene docent worden waar iedereen met genoegen aan terugdenkt. Bah.
Tevens zullen verzekeraars zich vooral richten op frauderende zorgverleners, niet op verzekerde wanbetalers.quote:
Ach ja, zie het als een investering. Tussen die Gymnasiastjes van je zit vast wel iets dat over een jaar of zes best te neuken valt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan nog liever bij een zorgverzekering werken.
Als ik een vrouw (of Voorschrift) zou zijn, zou ik 'ieuhw' zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, zie het als een investering. Tussen die Gymnasiastjes van je zit vast wel iets dat over een jaar of zes best te neuken valt.
Nonsens, 14 is het nieuwe 16, wat het nieuwe 18 is.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, zie het als een investering. Tussen die Gymnasiastjes van je zit vast wel iets dat over een jaar of zes best te neuken valt.
Het was vrij naar Theo Maassen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik een vrouw (of Voorschrift) zou zijn, zou ik 'ieuhw' zeggen.
Interessant. Bedankt voor de info en ook het melden van het Rachet effect.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Sociale zekerheidsstelsels lijden, zoals veel grootschalige planmatige projecten, aan het 'Ratchet effect'. In een gegeven stelsel van sociale zekerheid zullen er altijd mensen zijn die, zij het uit idealisme, zij het uit eigenbelang, pleiten voor het opstarten van meer activiteiten. Deze groep heeft het voordeel dat ze zeer vastberaden kunnen zijn, terwijl de verdere meerderheid weinig met het onderwerp heeft, of het zelfs niet begrijpt. Dat leidt er vaak toe dat vroeg of laat de vraag tot méér zal worden ingewiggeld; je kunt tenslotte honderdmaal nee krijgen, éénmaal ja is uiteindelijk genoeg.
ieuhwquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
v_P heeft dat gat in de arbeidsmarkt al opgevuld.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef waht het volgende:
[..]
Tevens zullen verzekeraars zich vooral richten op frauderende zorgverleners, niet op verzekerde wanbetalers.
Maar dit terzijde.
Waarom wachten? Over 6 jaar kan je wel dood zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef waht het volgende:
[..]
Nonsens, 14 is het nieuwe 16, wat het nieuwe 18 is.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom wachten? Over 6 jaar kan je wel dood zijn.
Precies, het is hier toch zeker Turkije niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
Lekker afblijven van kleine meisjes aub.
Zeer vrij.quote:
Buitenlandse media samenzweringen!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef waht het volgende:
Recep schijnt dictatoriale trekjes te vertonen.
Moge je huis in de fik vliegen met je vuige leugens.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef waht het volgende:
Recep schijnt dictatoriale trekjes te vertonen.
Complot!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Moge je huis in de fik vliegen met je vuige leugens.
Haha, dit zeggen ze nu wel op het nieuws.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Buitenlandse media samenzweringen!
Hoe raad je het zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Engelse ziekte!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben opgezadeld met teveel kennis over het gedrag van domme mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo.
Nu op Nieuwsuur boze Erdogan-aanhangers die de Nederlandse journalisten dat ze moeten ophoepelen met hun bemoeienis.
Journalisten die openlijk kritiek durven te leveren op zijn regering waren ze natuurlijk niet echt meer gewend.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo.
Nu op Nieuwsuur boze Erdogan-aanhangers die de Nederlandse journalisten dat ze moeten ophoepelen met hun bemoeienis.
Je kreeg een plakkaat op je deur met "Hier heerscht Engelse ziekte" als je Volk en Vaderland van de NSB niet wou hebben tijdens de bezetting.quote:
NEE, DAAR HEB JE ANDERE MIDDELEN VOOR!quote:
Dat valt eigenlijk best mee, de helft van de kranten loopt hem dagelijks uit te schelden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Journalisten die openlijk kritiek durven te leveren op zijn regering waren ze natuurlijk niet echt meer gewend.
Ik zou het nog wat extra overtuiging geven door middel van een aantal overduidelijke taalfouten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
NEE, DAAR HEB JE ANDERE MIDDELEN VOOR!
En !!!1!11eins!1!!1quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het nog wat extra overtuiging geven door middel van een aantal overduidelijke taalfouten.
Dat had als voordeel dat niemand meer bij je durfde onder te duiken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kreeg een plakkaat op je deur met "Hier heerscht Engelse ziekte" als je Volk en Vaderland van de NSB niet wou hebben tijdens de bezetting.
Neuh, dat papier trok je er gewoon weer af als de landverrader was vertrokken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat had als voordeel dat niemand meer bij je durfde onder te duiken.
Mijn apathische obsessie staat dergelijke strapatsers in de weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het nog wat extra overtuiging geven door middel van een aantal overduidelijke taalfouten.
Moge de krijgsmacht de seculiere Turkse staat consolideren.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zou niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Moge de krijgsmacht de seculiere Turkse staat consolideren.
Gewoon oppakken die lui.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
En dan heb je nog karikatuurbladen die je bijna overal kunt kopen die Erodogan als een soort behaarde domme boer uitbeelden.
Waarvan Leman en Penguen de bekendste zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Moge de krijgsmacht de seculiere Turkse staat consolideren.
Je bent gewoon een conservatieve boef.quote:
Nee. Maar ik hoef geen militaire junta omdat jullie en ik Erdoğan niet leuk vinden. In Turkije zit ook niemand erop te wachten. ook zijn tegenstanders niet.quote:
Niets mis met Erdogan, het is de Ottomaanse Balkenende.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hoef geen militaire junta omdat jullie en ik Erdoğan niet leuk vinden. In Turkije zit ook niemand erop te wachten. ook zijn tegenstanders niet.
Daarbij is dat seculiere ook vaak een wassen neus.
Ok, fair enough. Ik schrok even.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hoef geen militaire junta omdat jullie en ik Erdoğan niet leuk vinden. In Turkije zit ook niemand erop te wachten. ook zijn tegenstanders niet.
Daarbij is dat seculiere ook vaak een wassen neus. In het oude seculiere Turkije was overspel verboden, was er geen gaypride, was er de doodstraf en werden christenen en Koerden veel erger onderdrukt. Waarheid is dat dit allemaal onder de AKP (met enige hulp van de EU) is aangepast.
Het is nog steeds een seculier land trouwens. Maar mensen beginnen wel genoeg van Erdogan en zijn stijl te krijgen.
Erdogan ziet alles.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stiekem nog wat ging lezen
Massamoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof er iets mis is met masturbatie
Van rukken ga je slecht zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof er iets mis is met masturbatie
Jazeker.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want spermatoïden zijn levende wezens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |