Facebook, Goodluck, Sage Moonblood, Moxie Crimefighter en North West.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pilot Inspektor, Fifi Trixibelle, Audio Science, Moon Unit, Tu Morrow en Jermajesty zijn ook van die pareltjes.
Typisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat er vanavond een uitzending over Fortuyn zou zijn? Ik kan het niet vinden in mijn Varagids
Ik dacht: jullie zullen wel het meest accurate resultaat willen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
9 natuurlijk, denk je dat we niet lui zijn ofzo.
Niet Bandidas?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan staat 'Bandidos' aangekondigd.
Niet dat Fortuyn geen bandiet was, maar dat is toch echt een ander programma.
Volgens de Varagids wel, volgens http://www.tvgids.nl/lijsten/primetime#channel=1 niet.quote:
En waarom zouden ze dan in godsnaam opeens een docu over die prutser die men al bijna vergeten is inlassen?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef Tem het volgende:
Uitzendschema's worden weken van tevoren al samengesteld.
Ja inderdaad, die pleit namelijk ook voor een groot totalitair rijk dat op alle niveaus van het dagelijks leven intreedt en individuele rechten opoffert ten behoeve van het collectiefquote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn aanhang zou nu goed bij de libertarische beweging passen.
Voortgekomen uit de TufTuf Club,quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef arjan1112 het volgende:
de bond van de wetsovertreders? wist niet dat dat bestond
Nee, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben ik de enige Hitler? Jammer, mensen.
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben ik de enige Hitler? Jammer, mensen.
Weer die docu voor de 8 miljardste keer.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat er vanavond een uitzending over Fortuyn zou zijn? Ik kan het niet vinden in mijn Varagids
Wel voor het bieden van alle ruimte voor racisme en discriminatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die pleit namelijk ook voor een groot totalitair rijk dat op alle niveaus van het dagelijks leven intreedt en individuele rechten opoffert ten behoeve van het collectief
Geen idee, timing is wat vreemd inderdaad. Zo te zien is hij inderdaad al eerder uitgezonden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan in godsnaam opeens een docu over die prutser die men al bijna vergeten is inlassen?
Ja waarom, in de naam van alle goden?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weer die docu voor de 8 miljardste keer.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Pokkelmansquote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.
Jij bent anders ook een patiënt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel voor het bieden van alle ruimte voor racisme en discriminatie.
Dat. Of je moet de denkbeelden van Hitler bedoelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.
Je leest weer dingen die ik niet schrijfquote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.
Van www.avro.nl:quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef arjan1112 het volgende:
het is een herhaling van 6 maart 2012.
waarom geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |