Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben ik de enige Hitler? Jammer, mensen.
Weer die docu voor de 8 miljardste keer.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat er vanavond een uitzending over Fortuyn zou zijn? Ik kan het niet vinden in mijn Varagids
Wel voor het bieden van alle ruimte voor racisme en discriminatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die pleit namelijk ook voor een groot totalitair rijk dat op alle niveaus van het dagelijks leven intreedt en individuele rechten opoffert ten behoeve van het collectief
Geen idee, timing is wat vreemd inderdaad. Zo te zien is hij inderdaad al eerder uitgezonden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan in godsnaam opeens een docu over die prutser die men al bijna vergeten is inlassen?
Ja waarom, in de naam van alle goden?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weer die docu voor de 8 miljardste keer.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Pokkelmansquote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.
Jij bent anders ook een patiënt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel voor het bieden van alle ruimte voor racisme en discriminatie.
Dat. Of je moet de denkbeelden van Hitler bedoelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.
Je leest weer dingen die ik niet schrijfquote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.
Van www.avro.nl:quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef arjan1112 het volgende:
het is een herhaling van 6 maart 2012.
waarom geen idee
Nonsens, Washington is de hoofdstad van de VS. Dat weet iedereen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je leest weer dingen die ik niet schrijf
Helaas wel. Maar wat is de hoofdstad van Texas?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nonsens, Washington is de hoofdstad van de VS. Dat weet iedereen.
Wilders heeft in korte tijd uit pure baatzucht een enorme ommezwaai gemaakt, maar Fortuyn is ook nogal eens van koers veranderd.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef arjan1112 het volgende:
als hij nog zou leven, dan had je wilders nu niet.
fortuin was voor een generaal pardon, je hoort erbij enz
wilders hoor je nooit over dat soort dingen
De Vara gaat dat nooit doen. Ik weet nog dat de toenmalig penningmeester hem aanduidde als 'varken'.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het de Vara was had ik dat gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |