Ach kom nou, de enige reden waarom libertariërs zo ver blijven doorgaan in hun principes is omdat ze niet willen inzien wat voor een schade hun ideologie aanbrengt.quote:
Mag niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef De_Guidance het volgende:
Ben jij de nieuwe libertariër-jager bobbie?
Oh komt er weer zoiets. Ik dacht een leuke grap.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach kom nou, de enige reden waarom libertariërs zo ver blijven doorgaan in hun principes is omdat ze niet willen inzien wat voor een schade hun ideologie aanbrengt.
Smoel dicht pisvlek.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach kom nou, de enige reden waarom libertariërs zo ver blijven doorgaan in hun principes is omdat ze niet willen inzien wat voor een schade hun ideologie aanbrengt.
Ach, welbeschouwd is die hele ideologie één grote grap.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh komt er weer zoiets. Ik dacht een leuke grap.
Of ze willen doelbewust bijna iedereen armer en afhankelijk maken, dat kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voel je niet aangesproken, jij bent geen libertariër.quote:
Behalve zichzelf, natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of ze willen doelbewust bijna iedereen armer en afhankelijk maken, dat kan ook.
En een mooi toevluchtsoord voor allerlei zwaar racistisch tuig.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, welbeschouwd is die hele ideologie één grote grap.
Altijd al geweest. Ik weiger tegenwoordig echter om nog maar een centimeter mee te gaan in hun hersenkronkels, dat zal het zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef De_Guidance het volgende:
Ben jij de nieuwe libertariër-jager bobbie?
Beetje dogmatisch dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Ik weiger tegenwoordig echter om nog maar een centimeter mee te gaan in hun hersenkronkels, dat zal het zijn.
Ik heb er echt een hele lange tijd voor open gestaan, maar de meeste libertariërs kwamen niet verder dan het roepen van wat simpele uitgekauwde standpunten en stonden zelf ook nergens voor open, dan houdt het op.quote:
Even wat olie op het vuur dat Euribob en 99.999 aan de libertarische schenen leggen:quote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef De_Guidance het volgende:
Welke Historische leider zijn jullie?
Ik ben Ghandi(voorspelbaar) volgens de test, maar je kan ook Hitler zijn of Ma Theresa.
http://similarminds.com/cgi-bin/leader.pl
Site werkt hier niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef De_Guidance het volgende:
Welke Historische leider zijn jullie?
Ik ben Ghandi(voorspelbaar) volgens de test, maar je kan ook Hitler zijn of Ma Theresa.
http://similarminds.com/cgi-bin/leader.pl
Je link laat een lege pagina zien Koerdenslachter.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef De_Guidance het volgende:
Vul die test in allemaal ipv dit gezeur voor de 6 miljoenste keer!
Hoeveel vragen kiezen jullie?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
http://similarminds.com/leader.html
Hier beginnen, stelletje digibeten.
666.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel vragen kiezen jullie?
9 natuurlijk, denk je dat we niet lui zijn ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel vragen kiezen jullie?
Ja, en dus heb je geen antwoord op "worst case scenario's" (ik noem massale uitbuiting geen worst case scenario of onoverkomelijk, maar libertariërs zien dat blijkbaar anders).quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
Komisch trouwens, want ik heb aangegeven dat ik zelden van worst case scenario's uit ga, maar goed.
Zijn aanhang zou nu goed bij de libertarische beweging passen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Even wat olie op het vuur dat Euribob en 99.999 aan de libertarische schenen leggen:
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg ik knappe kinderen.
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
De kinderen van JFK weleens gezien?
Ik vermoed dat het wel ergens is vastgelegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Werkelijk niet? Je hebt wat gemist.
Pilot Inspektor, Fifi Trixibelle, Audio Science, Moon Unit, Tu Morrow en Jermajesty zijn ook van die pareltjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:11 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vind dat een rare voornaam, maar nog altijd beter dan River of Leaf.
Zijn zoon is dood en zijn dochter lijkt op John Kerry.quote:
Youandi, ook zo'n mooie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pilot Inspektor, Fifi Trixibelle, Audio Science, Moon Unit, Tu Morrow en Jermajesty zijn ook van die pareltjes.
Populair onder het Trailer Trash?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pilot Inspektor, Fifi Trixibelle, Audio Science, Moon Unit, Tu Morrow en Jermajesty zijn ook van die pareltjes.
Linkse censuur, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat er vanavond een uitzending over Fortuyn zou zijn? Ik kan het niet vinden in mijn Varagids
quote:Op 6 maart 2002 boekte Pim Fortuyn als voorman van Leefbaar Rotterdam een eclatante zege bij de gemeenteraadsverkiezingen in de Maasstad. Landelijk gezien zou Fortuyn in één klap op achttien Kamerzetels komen, het politieke landschap was door hem definitief veranderd. 6 maart 2002 eindigde met een historisch geworden tv-debat tussen o.a. Pim Fortuyn en Ad Melkert o.l.v. Paul Witteman. Wat gebeurde er allemaal achter de schermen rond de hoofdrolspelers Fortuyn en Melkert? Vertrouwelingen van de kopstukken van toen doen hun verhaal. Ook gespreksleider Paul Witteman blikt terug op het debat. De documentaire bevat nooit eerder getoond filmbeeld van Pim Fortuyn op 6 maart 2002.
Dan staat 'Bandidos' aangekondigd.quote:
Facebook, Goodluck, Sage Moonblood, Moxie Crimefighter en North West.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat er vanavond een uitzending over Fortuyn zou zijn? Ik kan het niet vinden in mijn Varagids
Ik dacht: jullie zullen wel het meest accurate resultaat willen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
9 natuurlijk, denk je dat we niet lui zijn ofzo.
Niet Bandidas?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan staat 'Bandidos' aangekondigd.
Niet dat Fortuyn geen bandiet was, maar dat is toch echt een ander programma.
Volgens de Varagids wel, volgens http://www.tvgids.nl/lijsten/primetime#channel=1 niet.quote:
En waarom zouden ze dan in godsnaam opeens een docu over die prutser die men al bijna vergeten is inlassen?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef Tem het volgende:
Uitzendschema's worden weken van tevoren al samengesteld.
Ja inderdaad, die pleit namelijk ook voor een groot totalitair rijk dat op alle niveaus van het dagelijks leven intreedt en individuele rechten opoffert ten behoeve van het collectiefquote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn aanhang zou nu goed bij de libertarische beweging passen.
Voortgekomen uit de TufTuf Club,quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef arjan1112 het volgende:
de bond van de wetsovertreders? wist niet dat dat bestond
Nee, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben ik de enige Hitler? Jammer, mensen.
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben ik de enige Hitler? Jammer, mensen.
Weer die docu voor de 8 miljardste keer.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Wel voor het bieden van alle ruimte voor racisme en discriminatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die pleit namelijk ook voor een groot totalitair rijk dat op alle niveaus van het dagelijks leven intreedt en individuele rechten opoffert ten behoeve van het collectief
Geen idee, timing is wat vreemd inderdaad. Zo te zien is hij inderdaad al eerder uitgezonden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan in godsnaam opeens een docu over die prutser die men al bijna vergeten is inlassen?
Ja waarom, in de naam van alle goden?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weer die docu voor de 8 miljardste keer.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Pokkelmansquote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.
Jij bent anders ook een patiënt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duidelijk wel weer hoe het eraan toegaat in jouw koppie.
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel voor het bieden van alle ruimte voor racisme en discriminatie.
Dat. Of je moet de denkbeelden van Hitler bedoelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.
Je leest weer dingen die ik niet schrijfquote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je nog even een mooi citaat zou willen geven waarin je de denkbeelden van Hitler gelijkstelt met het libertarisme, dan kan ik die op een t-shirtje laten drukken.
Van www.avro.nl:quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef arjan1112 het volgende:
het is een herhaling van 6 maart 2012.
waarom geen idee
Nonsens, Washington is de hoofdstad van de VS. Dat weet iedereen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je leest weer dingen die ik niet schrijf
Helaas wel. Maar wat is de hoofdstad van Texas?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nonsens, Washington is de hoofdstad van de VS. Dat weet iedereen.
Wilders heeft in korte tijd uit pure baatzucht een enorme ommezwaai gemaakt, maar Fortuyn is ook nogal eens van koers veranderd.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef arjan1112 het volgende:
als hij nog zou leven, dan had je wilders nu niet.
fortuin was voor een generaal pardon, je hoort erbij enz
wilders hoor je nooit over dat soort dingen
De Vara gaat dat nooit doen. Ik weet nog dat de toenmalig penningmeester hem aanduidde als 'varken'.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het de Vara was had ik dat gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |