Ach kom nou, de enige reden waarom libertariërs zo ver blijven doorgaan in hun principes is omdat ze niet willen inzien wat voor een schade hun ideologie aanbrengt.quote:
Mag niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef De_Guidance het volgende:
Ben jij de nieuwe libertariër-jager bobbie?
Oh komt er weer zoiets. Ik dacht een leuke grap.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach kom nou, de enige reden waarom libertariërs zo ver blijven doorgaan in hun principes is omdat ze niet willen inzien wat voor een schade hun ideologie aanbrengt.
Smoel dicht pisvlek.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach kom nou, de enige reden waarom libertariërs zo ver blijven doorgaan in hun principes is omdat ze niet willen inzien wat voor een schade hun ideologie aanbrengt.
Ach, welbeschouwd is die hele ideologie één grote grap.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh komt er weer zoiets. Ik dacht een leuke grap.
Of ze willen doelbewust bijna iedereen armer en afhankelijk maken, dat kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voel je niet aangesproken, jij bent geen libertariër.quote:
Behalve zichzelf, natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of ze willen doelbewust bijna iedereen armer en afhankelijk maken, dat kan ook.
En een mooi toevluchtsoord voor allerlei zwaar racistisch tuig.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, welbeschouwd is die hele ideologie één grote grap.
Altijd al geweest. Ik weiger tegenwoordig echter om nog maar een centimeter mee te gaan in hun hersenkronkels, dat zal het zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef De_Guidance het volgende:
Ben jij de nieuwe libertariër-jager bobbie?
Beetje dogmatisch dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Ik weiger tegenwoordig echter om nog maar een centimeter mee te gaan in hun hersenkronkels, dat zal het zijn.
Ik heb er echt een hele lange tijd voor open gestaan, maar de meeste libertariërs kwamen niet verder dan het roepen van wat simpele uitgekauwde standpunten en stonden zelf ook nergens voor open, dan houdt het op.quote:
Even wat olie op het vuur dat Euribob en 99.999 aan de libertarische schenen leggen:quote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef De_Guidance het volgende:
Welke Historische leider zijn jullie?
Ik ben Ghandi(voorspelbaar) volgens de test, maar je kan ook Hitler zijn of Ma Theresa.
http://similarminds.com/cgi-bin/leader.pl
Site werkt hier niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef De_Guidance het volgende:
Welke Historische leider zijn jullie?
Ik ben Ghandi(voorspelbaar) volgens de test, maar je kan ook Hitler zijn of Ma Theresa.
http://similarminds.com/cgi-bin/leader.pl
Je link laat een lege pagina zien Koerdenslachter.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef De_Guidance het volgende:
Vul die test in allemaal ipv dit gezeur voor de 6 miljoenste keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |