Zijn zoon is dood en zijn dochter lijkt op John Kerry.quote:
Youandi, ook zo'n mooie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pilot Inspektor, Fifi Trixibelle, Audio Science, Moon Unit, Tu Morrow en Jermajesty zijn ook van die pareltjes.
Populair onder het Trailer Trash?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pilot Inspektor, Fifi Trixibelle, Audio Science, Moon Unit, Tu Morrow en Jermajesty zijn ook van die pareltjes.
Linkse censuur, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat er vanavond een uitzending over Fortuyn zou zijn? Ik kan het niet vinden in mijn Varagids
quote:Op 6 maart 2002 boekte Pim Fortuyn als voorman van Leefbaar Rotterdam een eclatante zege bij de gemeenteraadsverkiezingen in de Maasstad. Landelijk gezien zou Fortuyn in één klap op achttien Kamerzetels komen, het politieke landschap was door hem definitief veranderd. 6 maart 2002 eindigde met een historisch geworden tv-debat tussen o.a. Pim Fortuyn en Ad Melkert o.l.v. Paul Witteman. Wat gebeurde er allemaal achter de schermen rond de hoofdrolspelers Fortuyn en Melkert? Vertrouwelingen van de kopstukken van toen doen hun verhaal. Ook gespreksleider Paul Witteman blikt terug op het debat. De documentaire bevat nooit eerder getoond filmbeeld van Pim Fortuyn op 6 maart 2002.
Dan staat 'Bandidos' aangekondigd.quote:
Facebook, Goodluck, Sage Moonblood, Moxie Crimefighter en North West.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat er vanavond een uitzending over Fortuyn zou zijn? Ik kan het niet vinden in mijn Varagids
Ik dacht: jullie zullen wel het meest accurate resultaat willen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
9 natuurlijk, denk je dat we niet lui zijn ofzo.
Niet Bandidas?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan staat 'Bandidos' aangekondigd.
Niet dat Fortuyn geen bandiet was, maar dat is toch echt een ander programma.
Volgens de Varagids wel, volgens http://www.tvgids.nl/lijsten/primetime#channel=1 niet.quote:
En waarom zouden ze dan in godsnaam opeens een docu over die prutser die men al bijna vergeten is inlassen?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef Tem het volgende:
Uitzendschema's worden weken van tevoren al samengesteld.
Ja inderdaad, die pleit namelijk ook voor een groot totalitair rijk dat op alle niveaus van het dagelijks leven intreedt en individuele rechten opoffert ten behoeve van het collectiefquote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn aanhang zou nu goed bij de libertarische beweging passen.
Voortgekomen uit de TufTuf Club,quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef arjan1112 het volgende:
de bond van de wetsovertreders? wist niet dat dat bestond
Nee, hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben ik de enige Hitler? Jammer, mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |