Precies, het is hier toch zeker Turkije niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
Lekker afblijven van kleine meisjes aub.
Zeer vrij.quote:
Buitenlandse media samenzweringen!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef waht het volgende:
Recep schijnt dictatoriale trekjes te vertonen.
Moge je huis in de fik vliegen met je vuige leugens.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef waht het volgende:
Recep schijnt dictatoriale trekjes te vertonen.
Complot!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Moge je huis in de fik vliegen met je vuige leugens.
Haha, dit zeggen ze nu wel op het nieuws.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Buitenlandse media samenzweringen!
Hoe raad je het zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Engelse ziekte!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben opgezadeld met teveel kennis over het gedrag van domme mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo.
Nu op Nieuwsuur boze Erdogan-aanhangers die de Nederlandse journalisten dat ze moeten ophoepelen met hun bemoeienis.
Journalisten die openlijk kritiek durven te leveren op zijn regering waren ze natuurlijk niet echt meer gewend.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo.
Nu op Nieuwsuur boze Erdogan-aanhangers die de Nederlandse journalisten dat ze moeten ophoepelen met hun bemoeienis.
Je kreeg een plakkaat op je deur met "Hier heerscht Engelse ziekte" als je Volk en Vaderland van de NSB niet wou hebben tijdens de bezetting.quote:
NEE, DAAR HEB JE ANDERE MIDDELEN VOOR!quote:
Dat valt eigenlijk best mee, de helft van de kranten loopt hem dagelijks uit te schelden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Journalisten die openlijk kritiek durven te leveren op zijn regering waren ze natuurlijk niet echt meer gewend.
Ik zou het nog wat extra overtuiging geven door middel van een aantal overduidelijke taalfouten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
NEE, DAAR HEB JE ANDERE MIDDELEN VOOR!
En !!!1!11eins!1!!1quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het nog wat extra overtuiging geven door middel van een aantal overduidelijke taalfouten.
Dat had als voordeel dat niemand meer bij je durfde onder te duiken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kreeg een plakkaat op je deur met "Hier heerscht Engelse ziekte" als je Volk en Vaderland van de NSB niet wou hebben tijdens de bezetting.
Neuh, dat papier trok je er gewoon weer af als de landverrader was vertrokken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat had als voordeel dat niemand meer bij je durfde onder te duiken.
Mijn apathische obsessie staat dergelijke strapatsers in de weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het nog wat extra overtuiging geven door middel van een aantal overduidelijke taalfouten.
Moge de krijgsmacht de seculiere Turkse staat consolideren.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zou niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Moge de krijgsmacht de seculiere Turkse staat consolideren.
Gewoon oppakken die lui.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
En dan heb je nog karikatuurbladen die je bijna overal kunt kopen die Erodogan als een soort behaarde domme boer uitbeelden.
Waarvan Leman en Penguen de bekendste zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Moge de krijgsmacht de seculiere Turkse staat consolideren.
Je bent gewoon een conservatieve boef.quote:
Nee. Maar ik hoef geen militaire junta omdat jullie en ik Erdoğan niet leuk vinden. In Turkije zit ook niemand erop te wachten. ook zijn tegenstanders niet.quote:
Niets mis met Erdogan, het is de Ottomaanse Balkenende.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hoef geen militaire junta omdat jullie en ik Erdoğan niet leuk vinden. In Turkije zit ook niemand erop te wachten. ook zijn tegenstanders niet.
Daarbij is dat seculiere ook vaak een wassen neus.
Ok, fair enough. Ik schrok even.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hoef geen militaire junta omdat jullie en ik Erdoğan niet leuk vinden. In Turkije zit ook niemand erop te wachten. ook zijn tegenstanders niet.
Daarbij is dat seculiere ook vaak een wassen neus. In het oude seculiere Turkije was overspel verboden, was er geen gaypride, was er de doodstraf en werden christenen en Koerden veel erger onderdrukt. Waarheid is dat dit allemaal onder de AKP (met enige hulp van de EU) is aangepast.
Het is nog steeds een seculier land trouwens. Maar mensen beginnen wel genoeg van Erdogan en zijn stijl te krijgen.
Erdogan ziet alles.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stiekem nog wat ging lezen
Massamoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof er iets mis is met masturbatie
Van rukken ga je slecht zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof er iets mis is met masturbatie
Jazeker.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want spermatoïden zijn levende wezens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |