Moge de krijgsmacht de seculiere Turkse staat consolideren.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Buitenlandse media samenzweringen!
Dat zou niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Moge de krijgsmacht de seculiere Turkse staat consolideren.
Gewoon oppakken die lui.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
En dan heb je nog karikatuurbladen die je bijna overal kunt kopen die Erodogan als een soort behaarde domme boer uitbeelden.
Waarvan Leman en Penguen de bekendste zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Moge de krijgsmacht de seculiere Turkse staat consolideren.
Je bent gewoon een conservatieve boef.quote:
Nee. Maar ik hoef geen militaire junta omdat jullie en ik Erdoğan niet leuk vinden. In Turkije zit ook niemand erop te wachten. ook zijn tegenstanders niet.quote:
Niets mis met Erdogan, het is de Ottomaanse Balkenende.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hoef geen militaire junta omdat jullie en ik Erdoğan niet leuk vinden. In Turkije zit ook niemand erop te wachten. ook zijn tegenstanders niet.
Daarbij is dat seculiere ook vaak een wassen neus.
Ok, fair enough. Ik schrok even.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hoef geen militaire junta omdat jullie en ik Erdoğan niet leuk vinden. In Turkije zit ook niemand erop te wachten. ook zijn tegenstanders niet.
Daarbij is dat seculiere ook vaak een wassen neus. In het oude seculiere Turkije was overspel verboden, was er geen gaypride, was er de doodstraf en werden christenen en Koerden veel erger onderdrukt. Waarheid is dat dit allemaal onder de AKP (met enige hulp van de EU) is aangepast.
Het is nog steeds een seculier land trouwens. Maar mensen beginnen wel genoeg van Erdogan en zijn stijl te krijgen.
Erdogan ziet alles.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stiekem nog wat ging lezen
Massamoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof er iets mis is met masturbatie
Van rukken ga je slecht zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof er iets mis is met masturbatie
Jazeker.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want spermatoïden zijn levende wezens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |