Nonsens, Washington is de hoofdstad van de VS. Dat weet iedereen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je leest weer dingen die ik niet schrijf
Helaas wel. Maar wat is de hoofdstad van Texas?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nonsens, Washington is de hoofdstad van de VS. Dat weet iedereen.
Wilders heeft in korte tijd uit pure baatzucht een enorme ommezwaai gemaakt, maar Fortuyn is ook nogal eens van koers veranderd.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef arjan1112 het volgende:
als hij nog zou leven, dan had je wilders nu niet.
fortuin was voor een generaal pardon, je hoort erbij enz
wilders hoor je nooit over dat soort dingen
De Vara gaat dat nooit doen. Ik weet nog dat de toenmalig penningmeester hem aanduidde als 'varken'.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het de Vara was had ik dat gedaan.
Ja.quote:
En terecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
De Vara gaat dat nooit doen. Ik weet nog dat de toenmalig penningmeester hem aanduidde als 'varken'.
Zalm was ook een rooie vroeger.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef arjan1112 het volgende:
fortuin was lid van de psp verdonk ook
Moeder Teresa.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was jij nou? Heb wel bijgelezen maar ben het vergeten.
De enige functie waar Eurlings echt voor geschikt is is Prins Carnaval vrees ikquote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij denkt Eurlings dat het volk uit mentaal uitgedaagden bestaat.
Daar heeft hij dan ook best een punt, de misvatting is dat hij er zelf niet toe behoort.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij denkt Eurlings dat het volk uit mentaal uitgedaagden bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |