dat sowieso, ben alleen een vreselijk langzame lezerquote:
Boek 2 was zoveel beter dan seizoen 2quote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat sowieso, ben alleen een vreselijk langzame lezerpagina 200 van clash of kings
![]()
vind het wel jammer dat tyrion weer in een cell zit en het er kennelijk niet zo best uitziet voor hem, tofste personage van de serie en alles
Daar blijf ik juist mee achter de serie aanlopen omdat het voor mij veel spannender is om op tv iets te zien dan in het boek iets te lezen. Zoals de verandering van Jaqen H'ghar, vond het jammer dat ik dat al wist.quote:
seizoen 2 vin dik de zwakste van de 3 tot nu toe, opeens een enorme waslijst aan personages, ik kon het gewoon niet meer bijhouden, daarnaast hadden de personages uiteraard minder tijd om uitgediept te worden, iets wat veel minder speelde in seizoen 1 uiteraard, maar goed dat de eps iets langer duurden in het derde seizoenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Boek 2 was zoveel beter dan seizoen 2En had ik zelf ook, de delen die al op TV waren geweest las ik vrij langzaam maar op het moment dat ik dat voorbij was las ik de laatste paar boeken binnen een paar weken
die indruk kreeg ik ook idd, niet echt super veel, concrete gebeurtenissen voor een heel seizoen, kwam het bij mij iig karig over, maar misschien worden we verrastquote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef speknek het volgende:
Damn wat een vette trailer. Ik weet nu al dat dat allemaal uit de eennalaatste episode komt, en we zeven afleveringen van tergend trage expositie krijgen, maar toch.
Die indruk krijg ik niet van de trailer. Als je de context niet kent van de scenes kun je ook daar weinig over zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
die indruk kreeg ik ook idd, niet echt super veel, concrete gebeurtenissen voor een heel seizoen, kwam het bij mij iig karig over, maar misschien worden we verrast
we will seequote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je de context niet kent van de scenes kun je daar weinig over zeggen.
Michiel Huisman is lijkt me op 0:16 te zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik zag het in een flits en dacht even dat het het karakter van Michiel Huisman was. Maar dat zou niet logisch zijn in King's Landing.
Maar waarom heeft hij dan niet hetzelfde haar/pruik als de vorige Daario?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Michiel Huisman is lijkt me op 0:16 te zien.
Volgens mij zou hij meer lijken op de Daario uit het boek.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij dan niet hetzelfde haar/pruik als de vorige Daario?
Nou, fraai is dat. Je zou toch wel wat consistentie verwachten met eerdere seizoenen. Ze hebben de look dus al verpest en dan nemen ze achteraf een nieuwe look met nieuwe acteur. Dat is echt waardeloos. Elke keer als ik Daario nu zie zal ik even uit de serie getrokken worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij meer lijken op de Daario uit het boek.
Ik heb daar persoonlijk niet zoveel problemen mee, daarnaast hebben de bij-figuren op een heel seizoen alles bij elkaar toch niet meer dan 5 a 10 minuten screentime.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nou, fraai is dat. Je zou toch wel wat consistentie verwachten met eerdere seizoenen. Ze hebben de look dus al verpest en dan nemen ze achteraf een nieuwe look met nieuwe acteur. Dat is echt waardeloos. Elke keer als ik Daario nu zie zal ik even uit de serie getrokken worden.
Bij the Mountain is het niet zo erg, die nieuwe acteur lijkt sprekend op de man uit seizoen 1.
en dat haal je uit één trailer van nog geen 2 minutenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
die indruk kreeg ik ook idd, niet echt super veel, concrete gebeurtenissen voor een heel seizoen, kwam het bij mij iig karig over, maar misschien worden we verrast
iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef Awsom het volgende:
[..]
en dat haal je uit één trailer van nog geen 2 minuten![]()
![]()
Heb je gelijk in, zeker in een serie met zoveel verschillende personages (die soms qua uiterlijk ook nog eens op elkaar lijken, of nog mooier: zelf van uiterlijk verwisselen) is het erg verwarrend als er veel van acteurs wordt gewisseld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:04 schreef turance het volgende:
Het is natuurlijk wel een grote fail dat je na een seizoen een acteur + verschijning verandert omdat de acteur die daarvoor gecast was niet goed overeen komt met het karakter uit het boek. Dat hadden ze vorig jaar ook wel na kunnen gaan.
Verder vind ik het niet zo erg. Ik vond de Daario Naharis van season 3 toch irritant en dit is weer mooi dat een Nederlander een rol heeft in een international grote serie!
Tyrion.quote:
Schitterend inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik vind Sansa in de trailer wel een beetje lijken op het schilderij 'Meisje met de parel' van Johannes Vermeer:
[ afbeelding ]
En dan hebben mensen jouw fotoboek nog niet eens gezien, goeie genade!quote:
Hij ziet er nou ook niet bepaald uit alsof hij nog heel veel jaren te leven heeft...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef LenP het volgende:
Die George RR Martin moet godverredomme weer een boek schrijven.. Ze hebben m al bijna ingehaald
Nee precies!! Hij mag echt niet doodgaan voor hij die boeken afheeft!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij ziet er nou ook niet bepaald uit alsof hij nog heel veel jaren te leven heeft...
als hij sterft voordat de boeken af zijn pis ik op zijn grafquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij ziet er nou ook niet bepaald uit alsof hij nog heel veel jaren te leven heeft...
weet niet meer precies waar ik het gelezen / gezien hebquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef LenP het volgende:
[..]
Nee precies!! Hij mag echt niet doodgaan voor hij die boeken afheeft!
Ja dat is leuk voor de serie... Maar hij moet gewoon die boeken schrijven...die zijn zo vet!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef kawa4 het volgende:
[..]
weet niet meer precies waar ik het gelezen / gezien heb
maar hij heeft al uitgelegd aan de producers van de serie hoe de boeken reeks uiteindelijk afloopt,
zodat mocht hij overlijden, de serie gewoon helemaal door kan gaan.
of het 100% waar is durf ik zo ook niet te zeggen
( ik kan het zo snel ook niet meer terug vinden)
Hehequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als hij sterft voordat de boeken af zijn pis ik op zijn graf
Winds of Winter komt wel op tijd (ik denk in 2015), maar A Dream of Spring zeker niet. Tenzij hij ineens het tempo van 15 jaar geleden weer oppakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:59 schreef LenP het volgende:
Tsj
[..]
Ja dat is leuk voor de serie... Maar hij moet gewoon die boeken schrijven...die zijn zo vet!
2 boeken nog na dance with dragons dus?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:02 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Winds of Winter komt wel op tijd (ik denk in 2015), maar A Dream of Spring zeker niet. Tenzij hij ineens het tempo van 15 jaar geleden weer oppakt.
Ja het zou een serie van 7 worden (DoD is de 5e)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
2 boeken nog na dance with dragons dus?
Ik zit pas in boek 2, maar heb ook al in het andere topic gelezen. Ik blijk toch té nieuwsgierig te zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als hij sterft voordat de boeken af zijn pis ik op zijn graf
Och ik zie ze gewoon apart. Beide zijn geniaal imo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind het gewoon absoluut niet chill dat ze de boeken niet gewoon volgen
zijn die dan zo verschillend???quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef MAHL het volgende:
Och ik zie ze gewoon apart. Beide zijn geniaal imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Mike op 14-01-2014 14:44:13 ]
Yepquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit pas in boek 2, maar heb ook al in het andere topic gelezen. Ik blijk toch té nieuwsgierig te zijn...
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
In my defense, ik dacht dat ik in dit topic postte en klaagde dan ook over de vele spoilers...quote:
Vlak voor seizoen 5 moet hij boek 6 eigenlijk wel af hebben aangezien ik overal verwachtingen lees dat seizoen 6 in elk geval gedeeltelijk over boek 6 zal gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef LenP het volgende:
Die George RR Martin moet godverredomme weer een boek schrijven.. Ze hebben m al bijna ingehaald
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef turance het volgende:
Maakt niet veel uit, dat houdt de snelheid in het verhaal. Alsof je zo een hoofdpersonage er even een seizoen uit kan laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Seizoen 5 en 6 zullen over boek 4 en 5 gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Vlak voor seizoen 5 moet hij boek 6 eigenlijk wel af hebben aangezien ik overal verwachtingen lees dat seizoen 6 in elk geval gedeeltelijk over boek 6 zal gaan.
Dat staat niet helemaal vast geloof ik. Er kunnen elementen uit boek 6 gebruikt worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Seizoen 5 en 6 zullen over boek 4 en 5 gaan.
Dat klopt. Er worden altijd wel elementen uit andere boeken gehaald, S3 bevatte het een en ander uit boek 4.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat staat niet helemaal vast geloof ik. Er kunnen elementen uit boek 6 gebruikt worden.
Dat klopt op zich wel. Wat ze lieten zien komt niet echt in de boeken voor, maar gebeurde ten tijde van boek 3. In het boek wordt het niet op deze manier behandeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:47 schreef Leafeon672 het volgende:
De verhaallijn van Theon Greyjoy in seizoen 3 werd toch gebaseerd op de verhaallijnen uit boek 4 en 5?
Ja dat begrijp ik helemaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, dat houdt de snelheid in het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Alsof je zo een hoofdpersonage er even een seizoen uit kan laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:56 schreef turance het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik helemaal.Martin heeft al eerder aangegeven dat, hoewel de verhalen in de boeken op een bepaalde manier verdeeld zijn dit niet wil zeggen dat ze op hetzelfde moment gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Voor de zekerheid ook maar in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Martin heeft al eerder aangegeven dat, hoewel de verhalen in de boeken op een bepaalde manier verdeeld zijn dit niet wil zeggen dat ze op hetzelfde moment gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voor de zekerheid ook maar in een spoiler:Ik vind hen in boek 5 lang niet zo sterk als 1-3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Een half uur lang Joffrey voor alle fans.
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jack Gleeson is een held. Hij schenkt weinig aandacht aan alle showbizz en doet lekker wat hij zelf wil: hij stopt ook met acteren na Game of Thrones geloof ik en gaat echt de universitaire weg in.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Die Q&A ook, bij de gerelateerde filmpjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.
Heeft hij net een lezing gegeven over waarom het belachelijk is dat men hem niet los kan zien van de serie, vragen ze hem "Wat zou King Joffrey van deze lezing vinden" en dat soort ongein.
En dat is dan de universiteit Oxford...Helemaal super.![]()
Friezen worden heel vaak gebruikt in films, zo ook in LOTR voor de nine riders volgens mij. Zijn gewoon prachtige beestenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:58 schreef turance het volgende:
Ik zag vanochtend trouwens op Vandaag de Dag op de NOS dat de paarden uit season 1, de proloog Friese Paarden zijn. Leuk!
Nederlanders:
[ afbeelding ]
吴 曼 迪![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:38 schreef JaqenHghar het volgende:
Friezen zijn zenuwachtige rotpaarden. Mooi, maar rijdt kut.
Wouldnotgallopagain/10![]()
Vroeger als paardenmeisje was ik obsessed door die beesten, als je mijn paardenencyclopedie open liet vallen opende die automatisch bij de Friezen![]()
吴 曼 迪![]()
Natalie Dormer heeft haar hoofd half kaal voor The Hunger Games.![]()
Thats all folks, ik moest het even kwijt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:28 schreef Catkiller het volgende:
Natalie Dormer heeft haar hoofd half kaal voor The Hunger Games.![]()
Thats all folks, ik moest het even kwijt.![]()
![]()
![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Heb net dit gekeken, en die kerel lijkt me een bijzonder intelligent ventje. In tegenstelling tot de interviewerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Sowieso vind ik 't geen verrassing dat de acteur zo ontzettend tof en intelligent is. Dat laat hij, volgens mij, in de rol, juist héél erg doorschemeren. Echt. Erg tof.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.Ja doei.![]()
Ik vind hem sowieso al een erg goede acteur. Hoe je iemand met relatief gezien zo weinig screentime zo gehaat kunt makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso vind ik 't geen verrassing dat de acteur zo ontzettend tof en intelligent is. Dat laat hij, volgens mij, in de rol, juist héél erg doorschemeren. Echt. Erg tof.
Ok, het is achterlijk naief, maar om de een of andere reden dacht ik dat dit een parodie was zoals bijvoorbeeld Epic Movie. Na een paar minuten te hebben gekeken, werd me heeeel snel duidelijk dat dit écht een ander soort parodie is.quote:
BFF met GGMM![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, het is achterlijk naief, maar om de een of andere reden dacht ik dat dit een parodie was zoals bijvoorbeeld Epic Movie. Na een paar minuten te hebben gekeken, werd me heeeel snel duidelijk dat dit écht een ander soort parodie is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
DafuqdidIjustread?
...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, het is achterlijk naief, maar om de een of andere reden dacht ik dat dit een parodie was zoals bijvoorbeeld Epic Movie. Na een paar minuten te hebben gekeken, werd me heeeel snel duidelijk dat dit écht een ander soort parodie is.![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik keek verdomme niet alleen...Baas.
![]()
![]()
Nou dan ga ik ook zoiets opstarten voor het afsnijden van piemeltjes hoor!!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
![]()
http://www.zimbio.com/quiz/hpbWxCCmzMR/Game+Thrones+Character
Ik ben Ygritte, toch wel een van meer favoriete personages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:16 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:16 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Paar vragen waar ik erg twijfelde andere optie die me ook aansprak ingevuld en toen kwam ik (inderdaad) op Jon uit
Tails tell tales![]()
Geinig hoe ze Tyrion als goed omschrijven terwijl hij in hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(al had ik eerder "Jon" ofzo verwacht
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een lul is
Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geinig hoe ze Tyrion als goed omschrijven terwijl hij in hetOh echt? Tot nu toe vind ik hem in de serie in ieder geval zowel het meeste interessante als het meest sympathieke karakter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een lul is
Tails tell tales![]()
Kinderen uit het raam duwen is niet sympathiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh echt? Tot nu toe vind ik hem in de serie in ieder geval zowel het meeste interessante als het meest sympathieke karakter.![]()
Tyrion, niet Jaimequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kinderen uit het raam duwen is niet sympathiek.
Tails tell tales![]()
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
Ok, dus so far ben ik de enige klootzak...
Ik dan...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geinig hoe ze Tyrion als goed omschrijven terwijl hij in hetIn de boeken is Tyrion wat minder sympathiek inderdaad. Jamie begint als een enorme arrogante lul, maar hij is toch wel mijn favoriete karakter. All hail the kingslayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een lul is
Beetje morbide threesome als je het mij vraagtquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje morbide threesome als je het mij vraagt
Tails tell tales![]()
Johquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mijn goud'n haar'n wappr'n in de wind!
Ik had toch echt gedacht Loras of zoOf Renly
Nou, blijkbaar ben ik dus die derde nicht: jamiequote:
L'Amour menaçant:
Jaime is frikkin' cool jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar ben ik dus die derde nicht: jamie
Het een sluit t ander niet uitquote:
I like jamie! (sinds seizoen 2 dan he)L'Amour menaçant:
Jammer dat hij in de serie een kinslayer isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het een sluit t ander niet uit
I like jamie! (sinds seizoen 2 dan he)in het boek was het iemand anders
Women with dicks and weak men with vaginas.
Zowel in boek als serie noemen ze hem kingslayer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer dat hij in de serie een kinslayer isin het boek was het iemand anders
En ik zeg kinslayer, niet kingslayer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zowel in boek als serie noemen ze hem kingslayer.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ja, maar heb ik iets gemist dan? Volgens wie is hij een kinslayer in de serie?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ik zeg kinslayer, niet kingslayer.Aut viam inveniam, aut faciam
Hij had z'n neefje gedood in seizoen 2.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik iets gemist dan? Volgens wie is hij een kinslayer in de serie?Women with dicks and weak men with vaginas.
Oh ja, dat had ik al helemaal gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij had z'n neefje gedood in seizoen 2.
Dat soort dingen onthou ik ook nooitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik al helemaal gemist
L'Amour menaçant:
![]()
Klopt eigenlijk wel, de beschrijving in ieder geval.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2014 19:00:06 ]![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:18 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik ben helemaal geen verrader.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Die omschrijvingquote:![]()
Eerst kreeg ik Daenerys daarna met een iets andere interpretatie van de vragen kreeg ik Jon. Zijn er twee personages die meer verschillen?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Oeh leuk topic, ga ik zeker doorspitten! Ik heb al 5 jaar geleden geregistreerd maar nauwelijks gereageerd en ik vind forummen best leuk. GoT volg ik als tc serie wel een beetje, dat komt omdat ik de boeken vorig jaar ergens al gelezen heb en de serie is leuk, maar toch wel weer wat kleine ergernissen aan wat ze dan aanpassen, inkorten of weglaten in de serie.
Dus volg hem niet op de voet, heb ik seizoen 2 nog niet helemaal gekeken...
[ Bericht 8% gewijzigd door DonRaja op 25-01-2014 16:47:36 (spoilertje verwijderd) ]![]()
Je post in het serietopic, dus zonder boekspoilers he.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:30 schreef Pixie het volgende:
Oeh leuk topic, ga ik zeker doorspitten! Ik heb al 5 jaar geleden geregistreerd maar nauwelijks gereageerd en ik vind forummen best leuk. GoT volg ik als tc serie wel een beetje, dat komt omdat ik de boeken vorig jaar ergens al gelezen heb en de serie is leuk, maar toch wel weer wat kleine ergernissen aan wat ze dan aanpassen, inkorten of weglaten in de serie.
Topic voor de mensen die het boek hebben gelezen is hier
TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #9![]()
Ja hoor, had gezien dat het overJep jep, gezien hoor. Maar ik vind het leuker om te kleppen over de tv-serie van de boeken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je post in het serietopic, dus zonder boekspoilers he.
Topic voor de mensen die het boek hebben gelezen is hier
TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #9
Hoewel...misschien ook toch maar ook meepraten over de boeken....Maar goed, de serie ga ik zo weer opzetten. Op zondagavond kijk ik meestal samen met mijn vriend tv en die vind de serie maar niks...![]()
Misschien heeft ie wel een lekkere zus.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat wordt fappen met je verkeerde hand
Ik ben Tyrion trouwens.![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
een 3d puzzel bij een special edition van seizoen 3, ziet er wel bruut uit maar ik heb daar helemaal geen ruimte voor
http://popwatch.ew.com/20(...)ones-ned-stark-doll/
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=GridIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hoelaat is die preview te zien? Want volgens mij is dat best een uitgebreid ding als ik hun twitter moet geloven.![]()
08 45 pm voor true detective, geen idee hoe laat dat is in onze wereldquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef Funzel het volgende:
Hoelaat is die preview te zien? Want volgens mij is dat best een uitgebreid ding als ik hun twitter moet geloven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Zitten geen spoilers in.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Zit ik afgelopen weekend stukkie 'Jack Taylor' te kijken, gaat opeens het lampje branden.
Dat ik Iain Glenn niet eerder had herkend....
Heeft trouwens een partij rollen gespeeld waar je u tegen zegt: http://en.wikipedia.org/wiki/Iain_GlenScratch a liberal and you will find a fascist![]()
ik ben bezig met de luchtige engelse serie Misfits waar die martelaar van Theon een grote rol in heeft. In Misfits is ie een stuk sympathieker, maar toch ook een rare ventquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zit ik afgelopen weekend stukkie 'Jack Taylor' te kijken, gaat opeens het lampje branden.
Dat ik Iain Glenn niet eerder had herkend....
Heeft trouwens een partij rollen gespeeld waar je u tegen zegt: http://en.wikipedia.org/wiki/Iain_Glen![]()
![]()
En in Vicious ookquote:Op maandag 10 februari 2014 14:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ben bezig met de luchtige engelse serie Misfits waar die martelaar van Theon een grote rol in heeft. In Misfits is ie een stuk sympathieker, maar toch ook een rare vent
L'Amour menaçant:
http://www.serietotaal.nl(...)cial-game-of-thrones
Iemand de special al gekeken? Hij staat op m'n PC nu, maar ben een beetje huiverig
L'Amour menaçant:
Gezien, erg leuk maar niet echt diepgaand. Geen spoilers ook, voor zover ik kon zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
http://www.serietotaal.nl(...)cial-game-of-thrones
Iemand de special al gekeken? Hij staat op m'n PC nu, maar ben een beetje huiverigAut viam inveniam, aut faciam
Maar wel de moeite waard om eens te kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien, erg leuk maar niet echt diepgaand. Geen spoilers ook, voor zover ik kon zien.L'Amour menaçant:
dat zeker, je ziet wel flitsen van het nieuwe seizoen, maar er worden vooral vragen aan de cast gesteld en die zijn niet allemaal even interessant (als in: wat is je favoriete personage)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel de moeite waard om eens te kijken?![]()
Wat planethugo zegt, sommige stukjes zijn echt interessant, sommige dingen niet. Wie het favoriete personage is voor een acteur, dat boeit me niet zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel de moeite waard om eens te kijken?Aut viam inveniam, aut faciam
het is vooral dat je een kwartiertje weer even iets van got te kijken hebt, met nog 2 maanden voor de boeg kijken we alles wel wat ze uitzenden om de honger te stillenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat planethugo zegt, sommige stukjes zijn echt interessant, sommige dingen niet. Wie het favoriete personage is voor een acteur, dat boeit me niet zo.![]()
![]()
Ja ik hoopte op iets van Lore, of bv voorstellen nieuwe gezichten. Vragen aan de cast over hun favoriete kleur dat vind ik de moeite niet idd.L'Amour menaçant:
ik wel, en wauwquote:wanneer begint het weer ?
jaime lannister wordt vanaf dit seizoen gespeeld door een andere acteur ? Of kijk ik niet goed ?![]()
Dezelfde acteur, maar met kort haar en een extra hoekig gezichtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik wel, en wauwwanneer begint het weer ?
jaime lannister wordt vanaf dit seizoen gespeeld door een andere acteur ? Of kijk ik niet goed ?![]()
![]()
hij ziet er goed uit iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dezelfde acteur, maar met kort haar en een extra hoekig gezicht![]()
Er zitten wel degelijk vooruitblikken in. Niet echt spoilers, maar wel dingen die we nu nog niet wetenquote:
Ik moet steeds lachen om de actrice die Brienne speelt. Wàt een vrouw zeg![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
![]()
Ik blijf dit gifje geweldig vinden.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik wil Drogo terugquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij ziet er met langer haar en baardje toch beter uit![]()
Ik ben een beetje verliefd op Jaime![]()
![]()
![]()
Prrrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil Drogo terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Miauw!
![]()
Dan ga je maar lekker stargate Atlantis kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil Drogo terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jaime vind ik eng op een of andere manier. Die zou ik echt m'n bed wel uitschoppen![]()
Jon of Robb, die mogen nog wel blijven
En Dany
Ja. Maar. Science fictionquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker stargate Atlantis kijken.![]()
![]()
In m'n dromen is hij gewoon levend hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef Vlindur het volgende:
Jaime vind ik eng op een of andere manier. Die zou ik echt m'n bed wel uitschoppen![]()
Jon of Robb, die mogen nog wel blijven
En DanyWomen with dicks and weak men with vaginas.
Kit en Richard zijn beide van '86. Das twee jaar jonger dan ik. Kan heus!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.
Laat haar, er zijn altijd doorgeschoten dierenliefhebbersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig
Helemaal super.![]()
Jorahquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.![]()
![]()
toffe featurette! kan niet wachtenquote:
-Rabia Al-Basri![]()
why?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit gifje geweldig vinden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef terdege het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-begeerde-vrouw.html
Mee eens.![]()
Ik vind Cersei ook een hele knappe vrouw, maar de actrice die haar speelt dan weer helemaal niet.![]()
hyped
-Rabia Al-Basri![]()
Ik vind haar niet lelijk, maar als Cersei juist weer wel. Niet alleen door karakter, maar vooral door die Keira Knightley/Sue-Ellen (uit Dallas) onderkaak,quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik vind Cersei ook een hele knappe vrouw, maar de actrice die haar speelt dan weer helemaal niet.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ze zeggen juist dat dit seizoen niet naar één climax wordt toegewerkt, maar meerdere climaxen door het hele seizoen heen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef speknek het volgende:
Damn wat een vette trailer. Ik weet nu al dat dat allemaal uit de eennalaatste episode komt, en we zeven afleveringen van tergend trage expositie krijgen, maar toch.
Toffe trailer! Heb er weer zin in!
(Alleen Jaime zonder zijn langere lokken... maakt hem lelijk(er))
Tails tell tales![]()
Jaime is zo hoekig nuquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Forbry het volgende:
Toffe trailer! Heb er weer zin in!
(Alleen Jaime zonder zijn langere lokken... maakt hem lelijk(er))
![]()
Toen hij zo vies, smotsig en half dood wasPrrr
![]()
Vies en smotsig vond ik prima, maar geen "must". Half dood ook niet gelukkigquote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaime is zo hoekig nu![]()
Toen hij zo vies, smotsig en half dood wasPrrr
Langere lokken -blijkbaar- wel
![]()
Nou ja, hopelijk is het slechts een kwestie van wennen en gelukkig heb(ben) ik (we) Jon nog
Tails tell tales![]()
Maar z'n hoofd lijkt ook 2 keer zo breed. Misschien is hij wel aangekomen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vies en smotsig vond ik prima, maar geen "must". Half dood ook niet gelukkigLangere lokken -blijkbaar- wel
![]()
Nou ja, hopelijk is het slechts een kwestie van wennen en gelukkig heb(ben) ik (we) Jon nog![]()
![]()
Hmm, dat zie ik zelf niet zo. Zeker niet dat hij aangekomen is in ieder geval. Misschien lijkt zijn hoofd nu iets groter omdat het minder achter haren verstopt zit?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar z'n hoofd lijkt ook 2 keer zo breed. Misschien is hij wel aangekomen?
Maar volgens mij gaat hij heel tof (sympathiek) zijn dit seizoen, ik denk dat ik in dat geval zeker wel aan die kortere haren (en breder hoofd?) zal kunnen wennen
Tails tell tales![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hmm, dat zie ik zelf niet zo. Zeker niet dat hij aangekomen is in ieder geval. Misschien lijkt zijn hoofd nu iets groter omdat het minder achter haren verstopt zit?
Maar volgens mij gaat hij heel tof (sympathiek) zijn dit seizoen, ik denk dat ik in dat geval zeker wel aan die kortere haren (en breder hoofd?) zal kunnen wennen
![]()
![]()
Jaime is sowieso sympathiek, vond ik vanaf het begin al.![]()
![]()
Ik mag ook graag kinderen uit ramen duwen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaime is sowieso sympathiek, vond ik vanaf het begin al.Conscience do cost.![]()
Ik vond het kind-duwen en neef-doden toch niet zo hoor, maar voor de rest vond ik hem ook al wel sympathiek ja. Ik vermoed (en hoop) alleen dat hij nóg meer/duidelijker een good guy gaat worden
Tails tell tales![]()
Ja vooral toen hij Bran naar beneden gooide.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jaime is sowieso sympathiek, vond ik vanaf het begin al.![]()
Is dat Harrison Ford?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jaime is sowieso sympathiek, vond ik vanaf het begin al.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef terdege het volgende:
[..]
Ja vooral toen hij Bran naar beneden gooide.Dat vind ik toch een kutjongquote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef terdege het volgende:
[..]
Ja vooral toen hij Bran naar beneden gooide.![]()
![]()
Niet vanaf het begin, maar later wel. Knap geschreven en geacteerd om die ommekeer te bewerkstelligen. De acties met Bran en Ned waren verre van sympathiek. En het feit dat hij z'n zeer onsympathieke zus neukt helpt ook niet echt mee...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Jaime is sowieso sympathiek, vond ik vanaf het begin al.
In de boeken is Jaime ook wel een van mijn favoriete personages. Op beeld vind ik dat korte kapsel wel een beetje jammer, maar ja...Ik heb nu eenmaal een voorliefde voor mannen met lang(er) haar.While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...![]()
Ik had juist gelijk al een goed gevoel bij hem. Hij kwam over als een incestueuze omhooggevallen lul, maar toch wist ik gewoon dat er iets anders in hem schuilde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:47 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Niet vanaf het begin, maar later wel. Knap geschreven en geacteerd om die ommekeer te bewerkstelligen. De acties met Bran en Ned waren verre van sympathiek. En het feit dat hij z'n zeer onsympathieke zus neukt helpt ook niet echt mee...
In de boeken is Jaime ook wel een van mijn favoriete personages. Op beeld vind ik dat korte kapsel wel een beetje jammer, maar ja...Ik heb nu eenmaal een voorliefde voor mannen met lang(er) haar.![]()
![]()
idd erg sympathieke actie die verder ook geen gevolgen gehad heeftquote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef terdege het volgende:
[..]
Ja vooral toen hij Bran naar beneden gooide.
in seizoen 1 was ie verder ook in elke scene een klootzak.
Wat ik me nu opeens afvraag, wanneer heeft Lord Bolton besloten om de Lannisters te helpen, voor of nadat Jaime bij hem terechtkwam.![]()
"Roose decided to betray Robb long ago, after the Lannisters won the Battle of the Blackwater, and was simply feigning loyalty this entire time, even as he was plotting the Starks' destruction."![]()
Ygritte > Gilly > brown water > Danyquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik ben fan van Jaime, niet zozeer de acteur zelfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:50 schreef Verbal het volgende:
Fans van Jaime vinden dit wellicht ook een fijne Hodejegerne (2011) - IMDb
V.![]()
![]()
Ook dat kan, maar na al het gesop over lange lokken en zo dacht ik wellicht een service te verlenenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben fan van Jaime, niet zozeer de acteur zelf
Toeval wil dat ik fan ben van Tyrion, maar ook van Peter Dinklage
Mag beiden graag zien.
Haha dankjewelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook dat kan, maar na al het gesop over lange lokken en zo dacht ik wellicht een service te verlenen
Toeval wil dat ik fan ben van Tyrion, maar ook van Peter Dinklage
Mag beiden graag zien.
V.Ik ken de acteur verder niet, maar zal eens gaan googlen
![]()
En Peter is gewoon stoer![]()
![]()
What do you think is your most bad ass quote so far?quote:
11.00: Hodor: That scene where he said "Hodor"
Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
quote:Geachte heer,
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling
09 februari 2014 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus.
Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal
Game Of Thrones - Seizoen 3 (Blu-ray)
-Rabia Al-Basri![]()
Wauw! De DVD/Blu-ray van seizoen 3 ziet er weer fenomenaal uit! Mooie cover ook bij bol.com!
Die cover zit nog over deze:
Mooi reliëf ook op beide covers, tijd voor een marathon van seizoen 1 t/m 3 voordat seizoen 4 begint!![]()
oh joh! dat had ik niet eens door, ik dacht bol heeft een alternatieve cover, maar het heeft dus beidequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef lord_bono het volgende:
Wauw! De DVD/Blu-ray van seizoen 3 ziet er weer fenomenaal uit! Mooie cover ook bij bol.com![ afbeelding ]
Die cover zit nog over deze:
[ afbeelding ]
Mooi reliëf ook op beide covers, tijd voor een marathon van seizoen 1 t/m 3 voordat seizoen 4 begint!
-Rabia Al-Basri![]()
Ik was ook verrastquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh joh! dat had ik niet eens door, ik dacht bol heeft een alternatieve cover, maar het heeft dus beideSowieso vind ik het wel mooi dat bol.com een "extra" cover heeft, heb deze namelijk nog nergens anders gezien namelijk.
![]()
Ik vind dat wel een beetjequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef Evertjan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)antse-studente.dhtml
[ afbeelding ]![]()
![]()
wel een lekker snoepje...zeker op de foto waar ze met haar prijzen staat...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Zoek d'r Facebook en herzie je mening.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wel een lekker snoepje...zeker op de foto waar ze met haar prijzen staat...Dit, dus.![]()
heb je een link?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoek d'r Facebook en herzie je mening.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
GoT is wel één serie die dat soort mensen aanspreekt, fantasie wereldje kunnen sommigen helemaal in opgaan.quote:
Ook op dat larp? gebeuren zal het wel een hot theme zijn.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ja wil ik wel geloven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
GoT is wel één serie die dat soort mensen aanspreekt, fantasie wereldje kunnen sommigen helemaal in opgaan.
Ook op dat larp? gebeuren zal het wel een hot theme zijn.
Vind het soms zo sneu dat mensen meer opgaan in een fantasiewereld dan in hun eigen.
Net als die Avatar-gekkies die zelfmoord gingen plegen omdat hun eigen wereld niet zo mooi en prachtig is![]()
![]()
En heeft ze de boeken ook gelezen of niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]Mwah, LARP is doorgaands gebaseerd op D&D of aanverwante regels. het is niet zozeer 'kleed je aan als je favo fantasy figuur en doe je ding'quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
GoT is wel één serie die dat soort mensen aanspreekt, fantasie wereldje kunnen sommigen helemaal in opgaan.
Ook op dat larp? gebeuren zal het wel een hot theme zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
lannisters:
http://insidetv.ew.com/20(...)es-season-4-posters/
all men must die, okay, maar niet tyrion please
starks:
http://www.ign.com/articl(...)rs-and-teaser-reveal
[ Bericht 28% gewijzigd door Slayage op 25-02-2014 20:16:44 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Ik ben toch wel blij dat er een nieuwe acteur voor Daario Naharis is.
Eigenlijk jammer dat ze hem niet eerder hadden, hij had veel beter in dit rijtje gepast.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk jammer dat ze hem niet eerder hadden, hij had veel beter in dit rijtje gepast.
[ afbeelding ]
Deze vond ik leuker![]()
Alhoewel, ik heb M. Huisman nog niet in actie gezien..![]()
De acteur verandert omdat de vorige met films bezig ging.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:04 schreef turance het volgende:
Het is natuurlijk wel een grote fail dat je na een seizoen een acteur + verschijning verandert omdat de acteur die daarvoor gecast was niet goed overeen komt met het karakter uit het boek. Dat hadden ze vorig jaar ook wel na kunnen gaan.
Verder vind ik het niet zo erg. Ik vond de Daario Naharis van season 3 toch irritant en dit is weer mooi dat een Nederlander een rol heeft in een international grote serie!
The Mountain is toch al door 2 (of zelfs 3) acteurs gedaan? En zo zijn er nog een paar meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De acteur verandert omdat de vorige met films bezig ging."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
zijn kop past precies bij zijn personagequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik leuker![]()
Alhoewel, ik heb M. Huisman nog niet in actie gezien..
..///![]()
Is er een keer een fantasyschrijver die een paar sterke vrouwenrollen schrijft, is het nog niet goed.quote:
precies,quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is er een keer een fantasyschrijver die een paar sterke vrouwenrollen schrijft, is het nog niet goed.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ja. De eerste (die perfect was) kreeg een rol in de hobbit waarmee je makkelijk 100x zoveel verdient als in GoT dus dat kunnen we hem moeilijk kwalijk nemen. De tweede paste helaas niet helemaal goed bij de beschrijving van de mountain en nu hij dus iets prominenter gaat worden in het volgende seizoen hebben ze hem vervangen met de derde.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
The Mountain is toch al door 2 (of zelfs 3) acteurs gedaan? En zo zijn er nog een paar meer.
Die er trouwens wel heel mountainy uitziet
Conscience do cost.![]()
Beric Dondarrion.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
The Mountain is toch al door 2 (of zelfs 3) acteurs gedaan? En zo zijn er nog een paar meer.
Bran die voor het wordt gedwongen om te wargen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Om het maar even verwarrender te maken... Ik vind dat ze een verklaring in de serie moeten geven. Bijvoorbeeld dat hij een faceless man is ofzo (zoals Jaqen Hagar). Want het doet de continuïteit van de serie gewoon geen goed. De nieuwe Mountain lijkt tenminste op zijn voorgangers. Die recast zou ik niet eens door hebben gehad als ik het niet op het internet had gelezen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Maar hij is geen Faceless Man. Dat zou echt heel raar zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Om het maar even verwarrender te maken... Ik vind dat ze een verklaring in de serie moeten geven. Bijvoorbeeld dat hij een faceless man is ofzo (zoals Jaqen Hagar). Want het doet de continuïteit van de serie gewoon geen goed. De nieuwe Mountain lijkt tenminste op zijn voorgangers. Die recast zou ik niet eens door hebben gehad als ik het niet op het internet had gelezen.
Waarom?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar hij is geen Faceless Man. Dat zou echt heel raar zijn.
Nou ja, het is een recast die niet dezelfde pruik wil dragen, vooruit dan maar. De vorige Daario vond ik eigenlijk ook maar niks. Maar hierdoor wordt je er wel extra aan herinnerd dat het maar een serie is.
[ Bericht 0% gewijzigd door BeyondTheGreen op 27-02-2014 21:14:21 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
de tweede vond ik juist wel passen bij de beschrijving, HUGE en een monsterlijk uiterlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. De eerste (die perfect was) kreeg een rol in de hobbit waarmee je makkelijk 100x zoveel verdient als in GoT dus dat kunnen we hem moeilijk kwalijk nemen. De tweede paste helaas niet helemaal goed bij de beschrijving van de mountain en nu hij dus iets prominenter gaat worden in het volgende seizoen hebben ze hem vervangen met de derde.
Die er trouwens wel heel mountainy uitzietIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
de tweede vond ik juist wel passen bij de beschrijving, HUGE en een monsterlijk uiterlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus wat bedoel je?Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
de tweedequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Dus wat bedoel je?
-Rabia Al-Basri![]()
je eerste plaatje is niet de tweede : Pquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijn eerste plaatje is de tweede Mountain. Uit seizoen 2 dus.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ehh, jawel hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
je eerste plaatje is niet de tweede : PDie werd gebruikt bij Harrenhal toen Arya daar was in seizoen 2. De eerste werd gebruikt in het duel van Robert in seizoen 1. Daar werd een paardenkop afgehakt. En de derde wordt weer net zo badass als die eerste.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
my badquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ehh, jawel hoorDie werd gebruikt bij Harrenhal toen Arya daar was in seizoen 2. De eerste werd gebruikt in het duel van Robert in seizoen 1. Daar werd een paardenkop afgehakt. En de derde wordt weer net zo badass als die eerste.
met die paard was stoer, die andere kan ik me niet eens meer herinneren
-Rabia Al-Basri![]()
Ik ben heel benieuwd hoe Huisman gaat zijn als Daario. Qua uiterlijk is het in ieder geval al een hele verbetering...Tails tell tales![]()
Ik snap niet waar de 'waarom?' om vraagt. Vraag je waarom het raar zou zijn als iemand die geen Faceless is, Faceless zou zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waarom?
Nou ja, het is een recast die niet dezelfde pruik wil dragen, vooruit dan maar. De vorige Daario vond ik eigenlijk ook maar niks. Maar hierdoor wordt je er wel extra aan herinnerd dat het maar een serie is.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nou ja, laat maar zitten. Ik dacht dat hij wel faceless kon zijn, ook al is het in de boeken misschien niet zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap niet waar de 'waarom?' om vraagt. Vraag je waarom het raar zou zijn als iemand die geen Faceless is, Faceless zou zijn?Lelijke achtergrondquote:
Amerikaanse feministenquote:
En over Theon hoor je ze bijvoorbeeld niet. Het moest eens een vrouw zijn die gemarteld werd en waar een tiet van werd afgesneden...quote:
Dan zet je op een plaatje voor de aflevering dat je aandacht wil vragen voor vrouwen met borstkanker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En over Theon hoor je ze bijvoorbeeld niet. Het moest eens een vrouw zijn die gemarteld werd en waar een tiet van werd afgesneden...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan zet je op een plaatje voor de aflevering dat je aandacht wil vragen voor vrouwen met borstkanker.
Misschien een tip: ik liep net even de Makro binnen en daar lag de blu-ray van seizoen 3 voor 21,nog iets euro incl btw. Volgens mij stuk goedkoper dan andere plaatsen.........![]()
Wauw, briljant. Afgelopen 3 dagen alle drie seizoenen gekeken. Geweldige serie, kan niet wachten op seizoen 4
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog een tip. Internet. Liep ik even overheen, en daar lag de Blu-Ray van S1, S2 én S3 voor nog geen dubbeltje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Slomy het volgende:
Misschien een tip: ik liep net even de Makro binnen en daar lag de blu-ray van seizoen 3 voor 21,nog iets euro incl btw. Volgens mij stuk goedkoper dan andere plaatsen...http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nog een tip. Internet. Liep ik even overheen, en daar lag de Blu-Ray van S1, S2 én S3 voor nog geen dubbeltje.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nog een tip. Internet. Liep ik even overheen, en daar lag de Blu-Ray van S1, S2 én S3 voor nog geen dubbeltje.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Puber he, dan heb je datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:22 schreef Funzel het volgende:
Die Maisie Williams kan ook nooit normaal op een foto staan he.![]()
![]()
Volgens mij is ze een beetje onzeker over haar uiterlijk en maskeert ze dat door lekker gek te doen.![]()
Dat doet die actrice die Sansa speelt toch iets beter.![]()
Maar die is dan ook best lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Rosario het volgende:
Volgens mij is ze een beetje onzeker over haar uiterlijk en maskeert ze dat door lekker gek te doen.![]()
Dat doet die actrice die Sansa speelt toch iets beter.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: