Er zitten wel degelijk vooruitblikken in. Niet echt spoilers, maar wel dingen die we nu nog niet wetenquote:
Ik wil Drogo terugquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij ziet er met langer haar en baardje toch beter uit![]()
Ik ben een beetje verliefd op Jaime
Prrrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil Drogo terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ga je maar lekker stargate Atlantis kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil Drogo terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Maar. Science fictionquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker stargate Atlantis kijken.
In m'n dromen is hij gewoon levend hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef Vlindur het volgende:
Jaime vind ik eng op een of andere manier. Die zou ik echt m'n bed wel uitschoppen![]()
Jon of Robb, die mogen nog wel blijven
En Dany
Kit en Richard zijn beide van '86. Das twee jaar jonger dan ik. Kan heus!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.
Laat haar, er zijn altijd doorgeschoten dierenliefhebbersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig
Jorahquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.
toffe featurette! kan niet wachtenquote:
why?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit gifje geweldig vinden.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef terdege het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-begeerde-vrouw.html
Mee eens.
Ik vind haar niet lelijk, maar als Cersei juist weer wel. Niet alleen door karakter, maar vooral door die Keira Knightley/Sue-Ellen (uit Dallas) onderkaak,quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik vind Cersei ook een hele knappe vrouw, maar de actrice die haar speelt dan weer helemaal niet.
Ze zeggen juist dat dit seizoen niet naar één climax wordt toegewerkt, maar meerdere climaxen door het hele seizoen heen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef speknek het volgende:
Damn wat een vette trailer. Ik weet nu al dat dat allemaal uit de eennalaatste episode komt, en we zeven afleveringen van tergend trage expositie krijgen, maar toch.
Jaime is zo hoekig nuquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Forbry het volgende:
Toffe trailer! Heb er weer zin in!
(Alleen Jaime zonder zijn langere lokken... maakt hem lelijk(er))
Vies en smotsig vond ik prima, maar geen "must". Half dood ook niet gelukkigquote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaime is zo hoekig nu![]()
Toen hij zo vies, smotsig en half dood wasPrrr
Maar z'n hoofd lijkt ook 2 keer zo breed. Misschien is hij wel aangekomen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vies en smotsig vond ik prima, maar geen "must". Half dood ook niet gelukkigLangere lokken -blijkbaar- wel
![]()
Nou ja, hopelijk is het slechts een kwestie van wennen en gelukkig heb(ben) ik (we) Jon nog
Hmm, dat zie ik zelf niet zo. Zeker niet dat hij aangekomen is in ieder geval. Misschien lijkt zijn hoofd nu iets groter omdat het minder achter haren verstopt zit?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar z'n hoofd lijkt ook 2 keer zo breed. Misschien is hij wel aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |