Geinig hoe ze Tyrion als goed omschrijven terwijl hij in hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(al had ik eerder "Jon" ofzo verwacht
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een lul is
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geinig hoe ze Tyrion als goed omschrijven terwijl hij in hetOh echt? Tot nu toe vind ik hem in de serie in ieder geval zowel het meeste interessante als het meest sympathieke karakter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een lul is
Tails tell tales
Kinderen uit het raam duwen is niet sympathiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh echt? Tot nu toe vind ik hem in de serie in ieder geval zowel het meeste interessante als het meest sympathieke karakter.
Tyrion, niet Jaimequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kinderen uit het raam duwen is niet sympathiek.
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
Ok, dus so far ben ik de enige klootzak...
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geinig hoe ze Tyrion als goed omschrijven terwijl hij in hetIn de boeken is Tyrion wat minder sympathiek inderdaad. Jamie begint als een enorme arrogante lul, maar hij is toch wel mijn favoriete karakter. All hail the kingslayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een lul is
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Beetje morbide threesome als je het mij vraagtquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje morbide threesome als je het mij vraagt
Johquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mijn goud'n haar'n wappr'n in de wind!
Ik had toch echt gedacht Loras of zo
Nou, blijkbaar ben ik dus die derde nicht: jamiequote:
Jaime is frikkin' cool jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar ben ik dus die derde nicht: jamie
Het een sluit t ander niet uitquote:
Jammer dat hij in de serie een kinslayer isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het een sluit t ander niet uit
I like jamie! (sinds seizoen 2 dan he)
Zowel in boek als serie noemen ze hem kingslayer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer dat hij in de serie een kinslayer isin het boek was het iemand anders
En ik zeg kinslayer, niet kingslayer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zowel in boek als serie noemen ze hem kingslayer.
Ja, maar heb ik iets gemist dan? Volgens wie is hij een kinslayer in de serie?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ik zeg kinslayer, niet kingslayer.
Hij had z'n neefje gedood in seizoen 2.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik iets gemist dan? Volgens wie is hij een kinslayer in de serie?
Oh ja, dat had ik al helemaal gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij had z'n neefje gedood in seizoen 2.
Dat soort dingen onthou ik ook nooitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik al helemaal gemist
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:18 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik ben helemaal geen verrader.
Die omschrijvingquote:
Je post in het serietopic, dus zonder boekspoilers he.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:30 schreef Pixie het volgende:
Oeh leuk topic, ga ik zeker doorspitten! Ik heb al 5 jaar geleden geregistreerd maar nauwelijks gereageerd en ik vind forummen best leuk. GoT volg ik als tc serie wel een beetje, dat komt omdat ik de boeken vorig jaar ergens al gelezen heb en de serie is leuk, maar toch wel weer wat kleine ergernissen aan wat ze dan aanpassen, inkorten of weglaten in de serie.
Jep jep, gezien hoor. Maar ik vind het leuker om te kleppen over de tv-serie van de boeken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je post in het serietopic, dus zonder boekspoilers he.
Topic voor de mensen die het boek hebben gelezen is hier
TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #9
Misschien heeft ie wel een lekkere zus.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat wordt fappen met je verkeerde hand
08 45 pm voor true detective, geen idee hoe laat dat is in onze wereldquote:Op zondag 9 februari 2014 22:05 schreef Funzel het volgende:
Hoelaat is die preview te zien? Want volgens mij is dat best een uitgebreid ding als ik hun twitter moet geloven.
Zitten geen spoilers in.quote:
ik ben bezig met de luchtige engelse serie Misfits waar die martelaar van Theon een grote rol in heeft. In Misfits is ie een stuk sympathieker, maar toch ook een rare ventquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zit ik afgelopen weekend stukkie 'Jack Taylor' te kijken, gaat opeens het lampje branden.
Dat ik Iain Glenn niet eerder had herkend....
Heeft trouwens een partij rollen gespeeld waar je u tegen zegt: http://en.wikipedia.org/wiki/Iain_Glen
En in Vicious ookquote:Op maandag 10 februari 2014 14:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ben bezig met de luchtige engelse serie Misfits waar die martelaar van Theon een grote rol in heeft. In Misfits is ie een stuk sympathieker, maar toch ook een rare vent
Gezien, erg leuk maar niet echt diepgaand. Geen spoilers ook, voor zover ik kon zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
http://www.serietotaal.nl(...)cial-game-of-thrones
Iemand de special al gekeken? Hij staat op m'n PC nu, maar ben een beetje huiverig
Maar wel de moeite waard om eens te kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien, erg leuk maar niet echt diepgaand. Geen spoilers ook, voor zover ik kon zien.
dat zeker, je ziet wel flitsen van het nieuwe seizoen, maar er worden vooral vragen aan de cast gesteld en die zijn niet allemaal even interessant (als in: wat is je favoriete personage)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel de moeite waard om eens te kijken?
Wat planethugo zegt, sommige stukjes zijn echt interessant, sommige dingen niet. Wie het favoriete personage is voor een acteur, dat boeit me niet zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel de moeite waard om eens te kijken?
het is vooral dat je een kwartiertje weer even iets van got te kijken hebt, met nog 2 maanden voor de boeg kijken we alles wel wat ze uitzenden om de honger te stillenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat planethugo zegt, sommige stukjes zijn echt interessant, sommige dingen niet. Wie het favoriete personage is voor een acteur, dat boeit me niet zo.
ik wel, en wauwquote:
Dezelfde acteur, maar met kort haar en een extra hoekig gezichtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik wel, en wauwwanneer begint het weer ?
jaime lannister wordt vanaf dit seizoen gespeeld door een andere acteur ? Of kijk ik niet goed ?
hij ziet er goed uit iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dezelfde acteur, maar met kort haar en een extra hoekig gezicht
Er zitten wel degelijk vooruitblikken in. Niet echt spoilers, maar wel dingen die we nu nog niet wetenquote:
Ik wil Drogo terugquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij ziet er met langer haar en baardje toch beter uit![]()
Ik ben een beetje verliefd op Jaime
Prrrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil Drogo terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ga je maar lekker stargate Atlantis kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil Drogo terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Maar. Science fictionquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker stargate Atlantis kijken.
In m'n dromen is hij gewoon levend hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef Vlindur het volgende:
Jaime vind ik eng op een of andere manier. Die zou ik echt m'n bed wel uitschoppen![]()
Jon of Robb, die mogen nog wel blijven
En Dany
Kit en Richard zijn beide van '86. Das twee jaar jonger dan ik. Kan heus!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.
Laat haar, er zijn altijd doorgeschoten dierenliefhebbersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig
Jorahquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.
toffe featurette! kan niet wachtenquote:
why?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit gifje geweldig vinden.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef terdege het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-begeerde-vrouw.html
Mee eens.
Ik vind haar niet lelijk, maar als Cersei juist weer wel. Niet alleen door karakter, maar vooral door die Keira Knightley/Sue-Ellen (uit Dallas) onderkaak,quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik vind Cersei ook een hele knappe vrouw, maar de actrice die haar speelt dan weer helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |