Geinig hoe ze Tyrion als goed omschrijven terwijl hij in hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(al had ik eerder "Jon" ofzo verwacht
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een lul is
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geinig hoe ze Tyrion als goed omschrijven terwijl hij in hetOh echt? Tot nu toe vind ik hem in de serie in ieder geval zowel het meeste interessante als het meest sympathieke karakter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een lul is
Tails tell tales
Kinderen uit het raam duwen is niet sympathiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh echt? Tot nu toe vind ik hem in de serie in ieder geval zowel het meeste interessante als het meest sympathieke karakter.
Tyrion, niet Jaimequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kinderen uit het raam duwen is niet sympathiek.
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
Ok, dus so far ben ik de enige klootzak...
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geinig hoe ze Tyrion als goed omschrijven terwijl hij in hetIn de boeken is Tyrion wat minder sympathiek inderdaad. Jamie begint als een enorme arrogante lul, maar hij is toch wel mijn favoriete karakter. All hail the kingslayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een lul is
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Beetje morbide threesome als je het mij vraagtquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje morbide threesome als je het mij vraagt
Johquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mijn goud'n haar'n wappr'n in de wind!
Ik had toch echt gedacht Loras of zo
Nou, blijkbaar ben ik dus die derde nicht: jamiequote:
Jaime is frikkin' cool jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar ben ik dus die derde nicht: jamie
Het een sluit t ander niet uitquote:
Jammer dat hij in de serie een kinslayer isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het een sluit t ander niet uit
I like jamie! (sinds seizoen 2 dan he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |