ik wel, en wauwquote:
Dezelfde acteur, maar met kort haar en een extra hoekig gezichtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik wel, en wauwwanneer begint het weer ?
jaime lannister wordt vanaf dit seizoen gespeeld door een andere acteur ? Of kijk ik niet goed ?
hij ziet er goed uit iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dezelfde acteur, maar met kort haar en een extra hoekig gezicht
Er zitten wel degelijk vooruitblikken in. Niet echt spoilers, maar wel dingen die we nu nog niet wetenquote:
Ik wil Drogo terugquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij ziet er met langer haar en baardje toch beter uit![]()
Ik ben een beetje verliefd op Jaime
Prrrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil Drogo terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ga je maar lekker stargate Atlantis kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil Drogo terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Maar. Science fictionquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker stargate Atlantis kijken.
In m'n dromen is hij gewoon levend hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef Vlindur het volgende:
Jaime vind ik eng op een of andere manier. Die zou ik echt m'n bed wel uitschoppen![]()
Jon of Robb, die mogen nog wel blijven
En Dany
Kit en Richard zijn beide van '86. Das twee jaar jonger dan ik. Kan heus!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.
Laat haar, er zijn altijd doorgeschoten dierenliefhebbersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig
Jorahquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zijn jonkies. Geef mij maar Roose, Jorah of Stannis.
toffe featurette! kan niet wachtenquote:
why?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit gifje geweldig vinden.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef terdege het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-begeerde-vrouw.html
Mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |