Ik vind haar niet lelijk, maar als Cersei juist weer wel. Niet alleen door karakter, maar vooral door die Keira Knightley/Sue-Ellen (uit Dallas) onderkaak,quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik vind Cersei ook een hele knappe vrouw, maar de actrice die haar speelt dan weer helemaal niet.
Ze zeggen juist dat dit seizoen niet naar één climax wordt toegewerkt, maar meerdere climaxen door het hele seizoen heen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef speknek het volgende:
Damn wat een vette trailer. Ik weet nu al dat dat allemaal uit de eennalaatste episode komt, en we zeven afleveringen van tergend trage expositie krijgen, maar toch.
Jaime is zo hoekig nuquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Forbry het volgende:
Toffe trailer! Heb er weer zin in!
(Alleen Jaime zonder zijn langere lokken... maakt hem lelijk(er))
Vies en smotsig vond ik prima, maar geen "must". Half dood ook niet gelukkigquote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaime is zo hoekig nu![]()
Toen hij zo vies, smotsig en half dood wasPrrr
Maar z'n hoofd lijkt ook 2 keer zo breed. Misschien is hij wel aangekomen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vies en smotsig vond ik prima, maar geen "must". Half dood ook niet gelukkigLangere lokken -blijkbaar- wel
![]()
Nou ja, hopelijk is het slechts een kwestie van wennen en gelukkig heb(ben) ik (we) Jon nog
Hmm, dat zie ik zelf niet zo. Zeker niet dat hij aangekomen is in ieder geval. Misschien lijkt zijn hoofd nu iets groter omdat het minder achter haren verstopt zit?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar z'n hoofd lijkt ook 2 keer zo breed. Misschien is hij wel aangekomen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hmm, dat zie ik zelf niet zo. Zeker niet dat hij aangekomen is in ieder geval. Misschien lijkt zijn hoofd nu iets groter omdat het minder achter haren verstopt zit?
Maar volgens mij gaat hij heel tof (sympathiek) zijn dit seizoen, ik denk dat ik in dat geval zeker wel aan die kortere haren (en breder hoofd?) zal kunnen wennen
Ik mag ook graag kinderen uit ramen duwen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaime is sowieso sympathiek, vond ik vanaf het begin al.
Ja vooral toen hij Bran naar beneden gooide.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is dat Harrison Ford?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef terdege het volgende:
[..]
Ja vooral toen hij Bran naar beneden gooide.
Dat vind ik toch een kutjongquote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef terdege het volgende:
[..]
Niet vanaf het begin, maar later wel. Knap geschreven en geacteerd om die ommekeer te bewerkstelligen. De acties met Bran en Ned waren verre van sympathiek. En het feit dat hij z'n zeer onsympathieke zus neukt helpt ook niet echt mee...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik had juist gelijk al een goed gevoel bij hem. Hij kwam over als een incestueuze omhooggevallen lul, maar toch wist ik gewoon dat er iets anders in hem schuilde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:47 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Niet vanaf het begin, maar later wel. Knap geschreven en geacteerd om die ommekeer te bewerkstelligen. De acties met Bran en Ned waren verre van sympathiek. En het feit dat hij z'n zeer onsympathieke zus neukt helpt ook niet echt mee...
In de boeken is Jaime ook wel een van mijn favoriete personages. Op beeld vind ik dat korte kapsel wel een beetje jammer, maar ja...Ik heb nu eenmaal een voorliefde voor mannen met lang(er) haar.
idd erg sympathieke actie die verder ook geen gevolgen gehad heeftquote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef terdege het volgende:
[..]
Ygritte > Gilly > brown water > Danyquote:
Ik ben fan van Jaime, niet zozeer de acteur zelfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:50 schreef Verbal het volgende:
Fans van Jaime vinden dit wellicht ook een fijne Hodejegerne (2011) - IMDb
V.
Ook dat kan, maar na al het gesop over lange lokken en zo dacht ik wellicht een service te verlenenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben fan van Jaime, niet zozeer de acteur zelf
Haha dankjewelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook dat kan, maar na al het gesop over lange lokken en zo dacht ik wellicht een service te verlenen
Toeval wil dat ik fan ben van Tyrion, maar ook van Peter Dinklage
Mag beiden graag zien.
V.
What do you think is your most bad ass quote so far?quote:
quote:Geachte heer,
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling
09 februari 2014 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus.
Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal
Game Of Thrones - Seizoen 3 (Blu-ray)
oh joh! dat had ik niet eens door, ik dacht bol heeft een alternatieve cover, maar het heeft dus beidequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef lord_bono het volgende:
Wauw! De DVD/Blu-ray van seizoen 3 ziet er weer fenomenaal uit! Mooie cover ook bij bol.com![ afbeelding ]
Die cover zit nog over deze:
[ afbeelding ]
Mooi reliëf ook op beide covers, tijd voor een marathon van seizoen 1 t/m 3 voordat seizoen 4 begint!
Ik was ook verrastquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh joh! dat had ik niet eens door, ik dacht bol heeft een alternatieve cover, maar het heeft dus beide
Ik vind dat wel een beetjequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef Evertjan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)antse-studente.dhtml
[ afbeelding ]
wel een lekker snoepje...zeker op de foto waar ze met haar prijzen staat...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek d'r Facebook en herzie je mening.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wel een lekker snoepje...zeker op de foto waar ze met haar prijzen staat...
heb je een link?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoek d'r Facebook en herzie je mening.
GoT is wel één serie die dat soort mensen aanspreekt, fantasie wereldje kunnen sommigen helemaal in opgaan.quote:
Ja wil ik wel geloven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
GoT is wel één serie die dat soort mensen aanspreekt, fantasie wereldje kunnen sommigen helemaal in opgaan.
Ook op dat larp? gebeuren zal het wel een hot theme zijn.
En heeft ze de boeken ook gelezen of niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, LARP is doorgaands gebaseerd op D&D of aanverwante regels. het is niet zozeer 'kleed je aan als je favo fantasy figuur en doe je ding'quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
GoT is wel één serie die dat soort mensen aanspreekt, fantasie wereldje kunnen sommigen helemaal in opgaan.
Ook op dat larp? gebeuren zal het wel een hot theme zijn.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben toch wel blij dat er een nieuwe acteur voor Daario Naharis is.
[ afbeelding ]
Eigenlijk jammer dat ze hem niet eerder hadden, hij had veel beter in dit rijtje gepast.
[ afbeelding ]
De acteur verandert omdat de vorige met films bezig ging.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:04 schreef turance het volgende:
Het is natuurlijk wel een grote fail dat je na een seizoen een acteur + verschijning verandert omdat de acteur die daarvoor gecast was niet goed overeen komt met het karakter uit het boek. Dat hadden ze vorig jaar ook wel na kunnen gaan.
Verder vind ik het niet zo erg. Ik vond de Daario Naharis van season 3 toch irritant en dit is weer mooi dat een Nederlander een rol heeft in een international grote serie!
The Mountain is toch al door 2 (of zelfs 3) acteurs gedaan? En zo zijn er nog een paar meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De acteur verandert omdat de vorige met films bezig ging.
zijn kop past precies bij zijn personagequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik leuker![]()
Alhoewel, ik heb M. Huisman nog niet in actie gezien..
Is er een keer een fantasyschrijver die een paar sterke vrouwenrollen schrijft, is het nog niet goed.quote:
precies,quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is er een keer een fantasyschrijver die een paar sterke vrouwenrollen schrijft, is het nog niet goed.
Ja. De eerste (die perfect was) kreeg een rol in de hobbit waarmee je makkelijk 100x zoveel verdient als in GoT dus dat kunnen we hem moeilijk kwalijk nemen. De tweede paste helaas niet helemaal goed bij de beschrijving van de mountain en nu hij dus iets prominenter gaat worden in het volgende seizoen hebben ze hem vervangen met de derde.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
The Mountain is toch al door 2 (of zelfs 3) acteurs gedaan? En zo zijn er nog een paar meer.
Beric Dondarrion.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
The Mountain is toch al door 2 (of zelfs 3) acteurs gedaan? En zo zijn er nog een paar meer.
Om het maar even verwarrender te maken... Ik vind dat ze een verklaring in de serie moeten geven. Bijvoorbeeld dat hij een faceless man is ofzo (zoals Jaqen Hagar). Want het doet de continuïteit van de serie gewoon geen goed. De nieuwe Mountain lijkt tenminste op zijn voorgangers. Die recast zou ik niet eens door hebben gehad als ik het niet op het internet had gelezen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben toch wel blij dat er een nieuwe acteur voor Daario Naharis is.
[ afbeelding ]
Eigenlijk jammer dat ze hem niet eerder hadden, hij had veel beter in dit rijtje gepast.
[ afbeelding ]
Maar hij is geen Faceless Man. Dat zou echt heel raar zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Om het maar even verwarrender te maken... Ik vind dat ze een verklaring in de serie moeten geven. Bijvoorbeeld dat hij een faceless man is ofzo (zoals Jaqen Hagar). Want het doet de continuïteit van de serie gewoon geen goed. De nieuwe Mountain lijkt tenminste op zijn voorgangers. Die recast zou ik niet eens door hebben gehad als ik het niet op het internet had gelezen.
Waarom?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar hij is geen Faceless Man. Dat zou echt heel raar zijn.
de tweede vond ik juist wel passen bij de beschrijving, HUGE en een monsterlijk uiterlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. De eerste (die perfect was) kreeg een rol in de hobbit waarmee je makkelijk 100x zoveel verdient als in GoT dus dat kunnen we hem moeilijk kwalijk nemen. De tweede paste helaas niet helemaal goed bij de beschrijving van de mountain en nu hij dus iets prominenter gaat worden in het volgende seizoen hebben ze hem vervangen met de derde.
Die er trouwens wel heel mountainy uitziet
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
de tweede vond ik juist wel passen bij de beschrijving, HUGE en een monsterlijk uiterlijk
de tweedequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Dus wat bedoel je?
je eerste plaatje is niet de tweede : Pquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijn eerste plaatje is de tweede Mountain. Uit seizoen 2 dus.
Ehh, jawel hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
je eerste plaatje is niet de tweede : P
my badquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ehh, jawel hoorDie werd gebruikt bij Harrenhal toen Arya daar was in seizoen 2. De eerste werd gebruikt in het duel van Robert in seizoen 1. Daar werd een paardenkop afgehakt. En de derde wordt weer net zo badass als die eerste.
Ik snap niet waar de 'waarom?' om vraagt. Vraag je waarom het raar zou zijn als iemand die geen Faceless is, Faceless zou zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waarom?
Nou ja, het is een recast die niet dezelfde pruik wil dragen, vooruit dan maar. De vorige Daario vond ik eigenlijk ook maar niks. Maar hierdoor wordt je er wel extra aan herinnerd dat het maar een serie is.
Nou ja, laat maar zitten. Ik dacht dat hij wel faceless kon zijn, ook al is het in de boeken misschien niet zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap niet waar de 'waarom?' om vraagt. Vraag je waarom het raar zou zijn als iemand die geen Faceless is, Faceless zou zijn?
Lelijke achtergrondquote:
Amerikaanse feministenquote:
En over Theon hoor je ze bijvoorbeeld niet. Het moest eens een vrouw zijn die gemarteld werd en waar een tiet van werd afgesneden...quote:
Dan zet je op een plaatje voor de aflevering dat je aandacht wil vragen voor vrouwen met borstkanker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En over Theon hoor je ze bijvoorbeeld niet. Het moest eens een vrouw zijn die gemarteld werd en waar een tiet van werd afgesneden...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan zet je op een plaatje voor de aflevering dat je aandacht wil vragen voor vrouwen met borstkanker.
Nog een tip. Internet. Liep ik even overheen, en daar lag de Blu-Ray van S1, S2 én S3 voor nog geen dubbeltje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Slomy het volgende:
Misschien een tip: ik liep net even de Makro binnen en daar lag de blu-ray van seizoen 3 voor 21,nog iets euro incl btw. Volgens mij stuk goedkoper dan andere plaatsen...
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nog een tip. Internet. Liep ik even overheen, en daar lag de Blu-Ray van S1, S2 én S3 voor nog geen dubbeltje.
hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nog een tip. Internet. Liep ik even overheen, en daar lag de Blu-Ray van S1, S2 én S3 voor nog geen dubbeltje.
Puber he, dan heb je datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:22 schreef Funzel het volgende:
Die Maisie Williams kan ook nooit normaal op een foto staan he.
Maar die is dan ook best lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Rosario het volgende:
Volgens mij is ze een beetje onzeker over haar uiterlijk en maskeert ze dat door lekker gek te doen.![]()
Dat doet die actrice die Sansa speelt toch iets beter.
Was ooit een foto waarin wel/niet Sansa in een... leuke pose op het bed zat. Geen idee of ze het echt was, maar het was in ieder geval verdomd lekkerquote:
nee dat was zij nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Was ooit een foto waarin wel/niet Sansa in een... leuke pose op het bed zat. Geen idee of ze het echt was, maar het was in ieder geval verdomd lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |