Ik snap niet waar de 'waarom?' om vraagt. Vraag je waarom het raar zou zijn als iemand die geen Faceless is, Faceless zou zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waarom?
Nou ja, het is een recast die niet dezelfde pruik wil dragen, vooruit dan maar. De vorige Daario vond ik eigenlijk ook maar niks. Maar hierdoor wordt je er wel extra aan herinnerd dat het maar een serie is.
Nou ja, laat maar zitten. Ik dacht dat hij wel faceless kon zijn, ook al is het in de boeken misschien niet zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap niet waar de 'waarom?' om vraagt. Vraag je waarom het raar zou zijn als iemand die geen Faceless is, Faceless zou zijn?
Lelijke achtergrondquote:
Amerikaanse feministenquote:
En over Theon hoor je ze bijvoorbeeld niet. Het moest eens een vrouw zijn die gemarteld werd en waar een tiet van werd afgesneden...quote:
Dan zet je op een plaatje voor de aflevering dat je aandacht wil vragen voor vrouwen met borstkanker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En over Theon hoor je ze bijvoorbeeld niet. Het moest eens een vrouw zijn die gemarteld werd en waar een tiet van werd afgesneden...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan zet je op een plaatje voor de aflevering dat je aandacht wil vragen voor vrouwen met borstkanker.
Nog een tip. Internet. Liep ik even overheen, en daar lag de Blu-Ray van S1, S2 én S3 voor nog geen dubbeltje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Slomy het volgende:
Misschien een tip: ik liep net even de Makro binnen en daar lag de blu-ray van seizoen 3 voor 21,nog iets euro incl btw. Volgens mij stuk goedkoper dan andere plaatsen...
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nog een tip. Internet. Liep ik even overheen, en daar lag de Blu-Ray van S1, S2 én S3 voor nog geen dubbeltje.
hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nog een tip. Internet. Liep ik even overheen, en daar lag de Blu-Ray van S1, S2 én S3 voor nog geen dubbeltje.
Puber he, dan heb je datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:22 schreef Funzel het volgende:
Die Maisie Williams kan ook nooit normaal op een foto staan he.
Maar die is dan ook best lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Rosario het volgende:
Volgens mij is ze een beetje onzeker over haar uiterlijk en maskeert ze dat door lekker gek te doen.![]()
Dat doet die actrice die Sansa speelt toch iets beter.
Was ooit een foto waarin wel/niet Sansa in een... leuke pose op het bed zat. Geen idee of ze het echt was, maar het was in ieder geval verdomd lekkerquote:
nee dat was zij nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Was ooit een foto waarin wel/niet Sansa in een... leuke pose op het bed zat. Geen idee of ze het echt was, maar het was in ieder geval verdomd lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |