quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:38 schreef JaqenHghar het volgende:
Friezen zijn zenuwachtige rotpaarden. Mooi, maar rijdt kut.
Wouldnotgallopagain/10
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:28 schreef Catkiller het volgende:
Natalie Dormer heeft haar hoofd half kaal voor The Hunger Games.![]()
Thats all folks, ik moest het even kwijt.
Heb net dit gekeken, en die kerel lijkt me een bijzonder intelligent ventje. In tegenstelling tot de interviewerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Een half uur lang Joffrey voor alle fans.
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.
Sowieso vind ik 't geen verrassing dat de acteur zo ontzettend tof en intelligent is. Dat laat hij, volgens mij, in de rol, juist héél erg doorschemeren. Echt. Erg tof.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Een half uur lang Joffrey voor alle fans.
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.
Ik vind hem sowieso al een erg goede acteur. Hoe je iemand met relatief gezien zo weinig screentime zo gehaat kunt makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso vind ik 't geen verrassing dat de acteur zo ontzettend tof en intelligent is. Dat laat hij, volgens mij, in de rol, juist héél erg doorschemeren. Echt. Erg tof.
Ok, het is achterlijk naief, maar om de een of andere reden dacht ik dat dit een parodie was zoals bijvoorbeeld Epic Movie. Na een paar minuten te hebben gekeken, werd me heeeel snel duidelijk dat dit écht een ander soort parodie is.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, het is achterlijk naief, maar om de een of andere reden dacht ik dat dit een parodie was zoals bijvoorbeeld Epic Movie. Na een paar minuten te hebben gekeken, werd me heeeel snel duidelijk dat dit écht een ander soort parodie is.
...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, het is achterlijk naief, maar om de een of andere reden dacht ik dat dit een parodie was zoals bijvoorbeeld Epic Movie. Na een paar minuten te hebben gekeken, werd me heeeel snel duidelijk dat dit écht een ander soort parodie is.
Hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik keek verdomme niet alleen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:16 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.zimbio.com/quiz/hpbWxCCmzMR/Game+Thrones+Character
Ik ben Ygritte, toch wel een van meer favoriete personages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:16 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.zimbio.com/quiz/hpbWxCCmzMR/Game+Thrones+Character
Ik ben Ygritte, toch wel een van meer favoriete personages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |