Dat klopt. Er worden altijd wel elementen uit andere boeken gehaald, S3 bevatte het een en ander uit boek 4.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat staat niet helemaal vast geloof ik. Er kunnen elementen uit boek 6 gebruikt worden.
Dat klopt op zich wel. Wat ze lieten zien komt niet echt in de boeken voor, maar gebeurde ten tijde van boek 3. In het boek wordt het niet op deze manier behandeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:47 schreef Leafeon672 het volgende:
De verhaallijn van Theon Greyjoy in seizoen 3 werd toch gebaseerd op de verhaallijnen uit boek 4 en 5?
Ja dat begrijp ik helemaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, dat houdt de snelheid in het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Alsof je zo een hoofdpersonage er even een seizoen uit kan laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:56 schreef turance het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik helemaal.Martin heeft al eerder aangegeven dat, hoewel de verhalen in de boeken op een bepaalde manier verdeeld zijn dit niet wil zeggen dat ze op hetzelfde moment gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Voor de zekerheid ook maar in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Martin heeft al eerder aangegeven dat, hoewel de verhalen in de boeken op een bepaalde manier verdeeld zijn dit niet wil zeggen dat ze op hetzelfde moment gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voor de zekerheid ook maar in een spoiler:Ik vind hen in boek 5 lang niet zo sterk als 1-3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Een half uur lang Joffrey voor alle fans.
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jack Gleeson is een held. Hij schenkt weinig aandacht aan alle showbizz en doet lekker wat hij zelf wil: hij stopt ook met acteren na Game of Thrones geloof ik en gaat echt de universitaire weg in.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Die Q&A ook, bij de gerelateerde filmpjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.
Heeft hij net een lezing gegeven over waarom het belachelijk is dat men hem niet los kan zien van de serie, vragen ze hem "Wat zou King Joffrey van deze lezing vinden" en dat soort ongein.
En dat is dan de universiteit Oxford...Helemaal super.![]()
Friezen worden heel vaak gebruikt in films, zo ook in LOTR voor de nine riders volgens mij. Zijn gewoon prachtige beestenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:58 schreef turance het volgende:
Ik zag vanochtend trouwens op Vandaag de Dag op de NOS dat de paarden uit season 1, de proloog Friese Paarden zijn. Leuk!
Nederlanders:
[ afbeelding ]
吴 曼 迪![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:38 schreef JaqenHghar het volgende:
Friezen zijn zenuwachtige rotpaarden. Mooi, maar rijdt kut.
Wouldnotgallopagain/10![]()
Vroeger als paardenmeisje was ik obsessed door die beesten, als je mijn paardenencyclopedie open liet vallen opende die automatisch bij de Friezen![]()
吴 曼 迪![]()
Natalie Dormer heeft haar hoofd half kaal voor The Hunger Games.![]()
Thats all folks, ik moest het even kwijt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:28 schreef Catkiller het volgende:
Natalie Dormer heeft haar hoofd half kaal voor The Hunger Games.![]()
Thats all folks, ik moest het even kwijt.![]()
![]()
![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Heb net dit gekeken, en die kerel lijkt me een bijzonder intelligent ventje. In tegenstelling tot de interviewerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Sowieso vind ik 't geen verrassing dat de acteur zo ontzettend tof en intelligent is. Dat laat hij, volgens mij, in de rol, juist héél erg doorschemeren. Echt. Erg tof.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nogal onder de indruk van zijn welbespraaktheid.Ja doei.![]()
Ik vind hem sowieso al een erg goede acteur. Hoe je iemand met relatief gezien zo weinig screentime zo gehaat kunt makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso vind ik 't geen verrassing dat de acteur zo ontzettend tof en intelligent is. Dat laat hij, volgens mij, in de rol, juist héél erg doorschemeren. Echt. Erg tof.
Ok, het is achterlijk naief, maar om de een of andere reden dacht ik dat dit een parodie was zoals bijvoorbeeld Epic Movie. Na een paar minuten te hebben gekeken, werd me heeeel snel duidelijk dat dit écht een ander soort parodie is.quote:
BFF met GGMM![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, het is achterlijk naief, maar om de een of andere reden dacht ik dat dit een parodie was zoals bijvoorbeeld Epic Movie. Na een paar minuten te hebben gekeken, werd me heeeel snel duidelijk dat dit écht een ander soort parodie is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: