Normaal kijk ik nooit trailers. De enige reden dat ik deze trailer ga bekijken is omdat ik het verhaal toch al ken, anders had ik het zeker niet gedaan. Ga altijd graag met zo weinig mogelijk kennis een serie in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef VeX- het volgende:
Ik twijfel of ik de trailer moet kijken. Veel trailers laten al snel teveel zien.
Grappig dat je dat zegt over Dani; ze is bijna accuut de oorzaak van ruzie tussen Robert en Eddard Stark en de moordaanslag op haar (vergiftigde wijn) is ook in opdracht van Robert. Alleen merk je die dwarsverbanden als je gewoon kijkt niet zo heel erg, omdat het zo gecompliceerd is.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Palomar het volgende:
Afgelopen 2 weken ook alle eps van de 3 seizoenen bekeken. Wat een gave serie! Soms wel wat lastig te volgen met al die verschillende personages en koninkrijken waar constant tussen geswitcht wordt. Vooral die verhaallijn met Daenerys en haar draken lijkt ook weer helemaal los te staan van de rest.
Hoop dat die Joffrey snel gruwelijk vermoord wordt. Wat een naar figuurEn Tyrion is een baas
Gastquote:
erg gave band. Stonden op lowlands.quote:
huh? De hele queeste van Dani komt juist voort uit het feit dat haar vader door de Kingslayer Lannister is vermoord en vervangen door Baratheon. De reden dat Joffrey nu op de troon zit is daarop terug te voeren. Die troon wil ze terug. Hoezo lijkt dat helemaal los te staan dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Palomar het volgende:
Afgelopen 2 weken ook alle eps van de 3 seizoenen bekeken. Wat een gave serie! Soms wel wat lastig te volgen met al die verschillende personages en koninkrijken waar constant tussen geswitcht wordt. Vooral die verhaallijn met Daenerys en haar draken lijkt ook weer helemaal los te staan van de rest.
Denk dat hij bedoelt dat er geen interactie is tussen Dani en de rest van de groepen, omdat ze natuurlijk aan de andere kant van het water zit. Op het "vasteland" is iedereen met elkaar bezig, terwijl de relatie met Dani maar zelden ter sprake komt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
huh? De hele queeste van Dani komt juist voort uit het feit dat haar vader door de Kingslayer Lannister is vermoord en vervangen door Baratheon. De reden dat Joffrey nu op de troon zit is daarop terug te voeren. Die troon wil ze terug. Hoezo lijkt dat helemaal los te staan dan?
ja klopt dat bedoel ik uiteraard. Vermoed dat het in een latere episiode nog wel tot een ontmoeting komt...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat er geen interactie is tussen Dani en de rest van de groepen, omdat ze natuurlijk aan de andere kant van het water zit. Op het "vasteland" is iedereen met elkaar bezig, terwijl de relatie met Dani maar zelden ter sprake komt.
Althans, dat is wat ik denk dat hij bedoelt.
quote:
Ziet er goed uit. Jammer alleen dat we nog zo lang moeten wachten tot het weer begint.quote:
ik denk dat die scene met de schaduw eerder een droom ofzo isquote:Op maandag 13 januari 2014 04:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Die draken zijn al behoorlijk groot geworden!
Wie is de die dude op 1.05 - 1.07?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Jammer alleen dat we nog zo lang moeten wachten tot het weer begint.
Oberyn Martell.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie is de die dude op 1.05 - 1.07?
Aah ok, ik zag het in een flits en dacht even dat het het karakter van Michiel Huisman was. Maar dat zou niet logisch zijn in King's Landing.quote:
Die zie je op 0:15.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik zag het in een flits en dacht even dat het het karakter van Michiel Huisman was. Maar dat zou niet logisch zijn in King's Landing.
3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |