Zondag al een trailerquote:BREAKING: Game of Thrones Season 4 premieres April 6 at 9PM and the first trailer will air this Sunday at 8: 58PM ET on HBO before True Detective.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Trailers kijken, a man dislikes that.
Oh tja, ik vind het altijd wel leuk om n.a.v. zo'n trailer lekker te speculeren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Trailers kijken, a man dislikes that.
in serie 2 volgt de serie het boek al niet meer 100%quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig volgt de serie het boek straks niet 100% meer![]()
![]()
![]()
![]()
True.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
in serie 2 volgt de serie het boek al niet meer 100%
Die eerste!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef Funzel het volgende:
Paar korte vines beshcikbaar al.
http://winteriscoming.net(...)s-of-the-s4-trailer/
Er zitten best grote spoilers bijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef Funzel het volgende:
Paar korte vines beshcikbaar al.
http://winteriscoming.net(...)s-of-the-s4-trailer/
Valt wel mee, alleen als je weet waar je naar kijkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zitten best grote spoilers bijverbaasd dat ze dat in de trailer stoppen.
Ja, zonder context zegt het weinig. Heb veel zin in dit seizoen, meer nog dan de vorige.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef megamandy het volgende:
Wil al zeggen, voor mij zijn het alleen maar vechtende mensen
Mensen die denken in pro en anti termen bij het kijken van een tv serie...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Er zijn mensen die pro Dany zijn. Laat dat doordringen.
Leer om in te leven autist.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die denken in pro en anti termen bij het kijken van een tv serie...
Gaaf nummer ook, weet jij toevallig hoe dat nummer heet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Hopelijk wordt de trailer weer net zo goed als vorig jaar![]()
Echt, hoe gehypet ik wel niet werd toen, niet normaal.
Bones van Ms Mr:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Omega het volgende:
[..]
Gaaf nummer ook, weet jij toevallig hoe dat nummer heet?
Normaal kijk ik nooit trailers. De enige reden dat ik deze trailer ga bekijken is omdat ik het verhaal toch al ken, anders had ik het zeker niet gedaan. Ga altijd graag met zo weinig mogelijk kennis een serie in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef VeX- het volgende:
Ik twijfel of ik de trailer moet kijken. Veel trailers laten al snel teveel zien.
Grappig dat je dat zegt over Dani; ze is bijna accuut de oorzaak van ruzie tussen Robert en Eddard Stark en de moordaanslag op haar (vergiftigde wijn) is ook in opdracht van Robert. Alleen merk je die dwarsverbanden als je gewoon kijkt niet zo heel erg, omdat het zo gecompliceerd is.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Palomar het volgende:
Afgelopen 2 weken ook alle eps van de 3 seizoenen bekeken. Wat een gave serie! Soms wel wat lastig te volgen met al die verschillende personages en koninkrijken waar constant tussen geswitcht wordt. Vooral die verhaallijn met Daenerys en haar draken lijkt ook weer helemaal los te staan van de rest.
Hoop dat die Joffrey snel gruwelijk vermoord wordt. Wat een naar figuurEn Tyrion is een baas
Gastquote:
erg gave band. Stonden op lowlands.quote:
huh? De hele queeste van Dani komt juist voort uit het feit dat haar vader door de Kingslayer Lannister is vermoord en vervangen door Baratheon. De reden dat Joffrey nu op de troon zit is daarop terug te voeren. Die troon wil ze terug. Hoezo lijkt dat helemaal los te staan dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:40 schreef Palomar het volgende:
Afgelopen 2 weken ook alle eps van de 3 seizoenen bekeken. Wat een gave serie! Soms wel wat lastig te volgen met al die verschillende personages en koninkrijken waar constant tussen geswitcht wordt. Vooral die verhaallijn met Daenerys en haar draken lijkt ook weer helemaal los te staan van de rest.
Denk dat hij bedoelt dat er geen interactie is tussen Dani en de rest van de groepen, omdat ze natuurlijk aan de andere kant van het water zit. Op het "vasteland" is iedereen met elkaar bezig, terwijl de relatie met Dani maar zelden ter sprake komt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
huh? De hele queeste van Dani komt juist voort uit het feit dat haar vader door de Kingslayer Lannister is vermoord en vervangen door Baratheon. De reden dat Joffrey nu op de troon zit is daarop terug te voeren. Die troon wil ze terug. Hoezo lijkt dat helemaal los te staan dan?
ja klopt dat bedoel ik uiteraard. Vermoed dat het in een latere episiode nog wel tot een ontmoeting komt...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat er geen interactie is tussen Dani en de rest van de groepen, omdat ze natuurlijk aan de andere kant van het water zit. Op het "vasteland" is iedereen met elkaar bezig, terwijl de relatie met Dani maar zelden ter sprake komt.
Althans, dat is wat ik denk dat hij bedoelt.
quote:
Ziet er goed uit. Jammer alleen dat we nog zo lang moeten wachten tot het weer begint.quote:
ik denk dat die scene met de schaduw eerder een droom ofzo isquote:Op maandag 13 januari 2014 04:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Die draken zijn al behoorlijk groot geworden!
Wie is de die dude op 1.05 - 1.07?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Jammer alleen dat we nog zo lang moeten wachten tot het weer begint.
Oberyn Martell.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie is de die dude op 1.05 - 1.07?
Aah ok, ik zag het in een flits en dacht even dat het het karakter van Michiel Huisman was. Maar dat zou niet logisch zijn in King's Landing.quote:
Die zie je op 0:15.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik zag het in een flits en dacht even dat het het karakter van Michiel Huisman was. Maar dat zou niet logisch zijn in King's Landing.
3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |