Noord-Korea? Iran?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef Hojdhopper het volgende:
Laat ik op dat moment net een half jaar in het buitenland zitten voor een minor. En dat daar torrents flink verboden zijn, maar dan echt.
Tijdelijk HBO abbo geen optie daar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef Hojdhopper het volgende:
Laat ik op dat moment net een half jaar in het buitenland zitten voor een minor. En dat daar torrents flink verboden zijn, maar dan echt.
Nah, niet zó erg. Taiwan, dus gewoon ontwikkeld voor Aziatische begrippen. Maar ik lees overal dat downloaden uit den boze is.quote:
Netflix werkt daar niet nog niet, dus ik neem aan ook geen HBO.quote:
hoe dat dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nah, niet zó erg. Taiwan, dus gewoon ontwikkeld voor Aziatische begrippen. Maar ik lees overal dat downloaden uit den boze is.
Blokkade van torrent sites, tracking van ip adressen ofzo. Ik heb daar niet zo veel verstand van, maar dat is wat ik her en der op fora lees. En om nou een boete of iets te riskeren ver weg van huis, mwah.quote:
joh! dat zuigt!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Blokkade van torrent sites, tracking van ip adressen ofzo. Ik heb daar niet zo veel verstand van, maar dat is wat ik her en der op fora lees. En om nou een boete of iets te riskeren ver weg van huis, mwah.
Maar ik denk dat ik ze door een vriend in NL laat downloaden en dan via een clouddienst kijk. Zal wel tergend lang duren om te downloaden.
Het zit me niet mee inderdaadquote:
You know nothing Jon Snow.quote:
quote:Michiel Huisman Upped To Regular On HBO’s ‘Game Of Thrones’ For Season 5
Michiel Huisman‘s star on HBO‘s Game Of Thrones is rising fast. Huisman, who joined the hit fantasy drama series as a recurring for the upcoming fourth season, is being made a regular for Season 5, which has not been picked up yet but that is simply a formality. Huisman’s casting in GOT was originally surrounded by secrecy as he replaced Ed Skrein in taking on the role of Daario Naharis, Daenerys’ (Emilia Clarke) new love interest who was first introduced in Season 3. This marks the second series regular role on an HBO drama for Huisman, who also co-starred on Treme. He has been recurring on ABC’s Nashville and was in World War Z. Huisman is repped by ICM Partners, Authentic, Frank Stewart and John Grant.
Goede vriendin van me komt uit Taiwan, die heb ik er nooit over horen klagen, maar zal eens informeren voor je, hoe zij dat oplossen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Blokkade van torrent sites, tracking van ip adressen ofzo. Ik heb daar niet zo veel verstand van, maar dat is wat ik her en der op fora lees. En om nou een boete of iets te riskeren ver weg van huis, mwah.
Maar ik denk dat ik ze door een vriend in NL laat downloaden en dan via een clouddienst kijk. Zal wel tergend lang duren om te downloaden.
is een server huren geen optie zoals bv. via feral hosting. In dat geval download je alles via die server (met rutorrent) en haal jij het gewoon van de server af naar je pc in Taiwan. In dat geval download je alles via een server in Nederland en heb je dus geen last van blokkades (je moet alleen wel je rss downloader bij rutorrent al in NL goed instellen zodat je automatisch binnenkrijgt op de server.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh zou tof zijn!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Goede vriendin van me komt uit Taiwan, die heb ik er nooit over horen klagen, maar zal eens informeren voor je, hoe zij dat oplossen.
Ja hier zat ik ook al over na te denken. Maar ik heb hier weinig verstand van. Op zich wil ik me er wel in verdiepen maar het is ook maar voor 4 maanden denk ik dan. Overigens gaat een goede vriend van me een serverpc aanschaffen en wellicht dat ik met hem wat kan regelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:14 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
is een server huren geen optie zoals bv. via feral hosting. In dat geval download je alles via die server (met rutorrent) en haal jij het gewoon van de server af naar je pc in Taiwan. In dat geval download je alles via een server in Nederland en heb je dus geen last van blokkades (je moet alleen wel je rss downloader bij rutorrent al in NL goed instellen zodat je automatisch binnenkrijgt op de server.
Dat is natuurlijk helemaal ideaal (zal overigens wel lang duren ivm lage NL uploadsnelheden, tenzij je vriend glasvezel heeft).quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh zou tof zijn!
[..]
Ja hier zat ik ook al over na te denken. Maar ik heb hier weinig verstand van. Op zich wil ik me er wel in verdiepen maar het is ook maar voor 4 maanden denk ik dan. Overigens gaat een goede vriend van me een serverpc aanschaffen en wellicht dat ik met hem wat kan regelen.
Nee, volgens mij heeft ie dat niet. Maar goed, we zullen zien hoe het loopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal ideaal (zal overigens wel lang duren ivm lage NL uploadsnelheden, tenzij je vriend glasvezel heeft).
Jeroen Krabbe?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef dz5b604 het volgende:
on-topic:
http://www.aceshowbiz.com/news/view/00067320.html
Trouwens bij far de meest succesvolle Nederlandse acteur in Amerika.
Als hij het dan maar beter doet dan mevrouwtje hipster.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef dz5b604 het volgende:
on-topic:
http://www.aceshowbiz.com/news/view/00067320.html
Trouwens bij far de meest succesvolle Nederlandse acteur in Amerika.
Michiel Huisman? Dat moet een misverstand zijn:quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:27 schreef DaMart het volgende:
HBO heeft seizoen 5 nog niet bevestigd, maar Michiel Huisman is wel alvast vastgelegd voor een vaste rol:
[..]
Oud nieuwsquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik lees van alles. Er zijn echt tal van recasts weer of niet? The Mountain (alweer), Tommen, Daario...
Waarom zo moeilijk doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Genoeg manieren om dat te omzeilen, desnoods zo'n HBO abbo nemen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nah, niet zó erg. Taiwan, dus gewoon ontwikkeld voor Aziatische begrippen. Maar ik lees overal dat downloaden uit den boze is.
Een vriend in Nederland het laten downloaden, en dan het bestand via een mailclient versturen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Genoeg manieren om dat te omzeilen, desnoods zo'n HBO abbo nemen?edit: Oh die suggestie is al gedaan, ook dat is te omzeilen trouwens. Ik kijk thuis ook de amerikaanse versie van Netflix.
Maar met welke, ken er niet veel die bestanden groter dan 1 GB toelaten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een vriend in Nederland het laten downloaden, en dan het bestand via een mailclient versturen.
quote:HBO CONFIRMS DEBUT DATES FOR RETURNING SERIES GAME OF THRONES,
VEEP AND VICE, AND NEW SERIES SILICON VALLEY
LOS ANGELES, Jan. 9, 2014 – HBO has confirmed the debut dates for the upcoming seasons of the returning series GAME OF THRONES, VEEP and VICE, and the new series SILICON VALLEY.
GAME OF THRONES kicks off its fourth season SUNDAY, APRIL 6 (9:00-10:00 p.m. ET/PT). Based on the popular book series “A Song of Ice and Fire,” by George R.R. Martin, this hit Emmy®-winning fantasy series chronicles an epic struggle for power in a vast and violent fantasy kingdom. Members of the ensemble cast include Emmy® and Golden Globe winner Peter Dinklage, Lena Headey, Emilia Clarke, Nikolaj Coster-Waldau, Kit Harington, Natalie Dormer, Maisie Williams and Sophie Turner. Executive producers, David Benioff, D.B. Weiss, Carolyn Strauss, Frank Doelger, Bernadette Caulfield; co-executive producers, Guymon Casady, Vince Gerardis, George R.R. Martin. The first official trailer for season four will air on HBO this Sunday, Jan. 12, immediately before the debut of “True Detective” at 9:00 p.m
Ik twijfel: direct elke week kijken, of opsparen en 10 afleveringen ineens...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:28 schreef tralalala het volgende:
6 april pas.En voor je het weet is het weer over.
Gaat hier niet, echt iedereen om mij heen volgt GoT.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel: direct elke week kijken, of opsparen en 10 afleveringen ineens...
Opsparen, dan zijn de aflevering leuker. Is mijn ervaring, tenminste.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel: direct elke week kijken, of opsparen en 10 afleveringen ineens...
nee man wekelijks kijken, een klein uur genieten, bespreken met je vrienden/hier, uitkijken naar een nieuwe aflevering en dat 10 weken lang, anders loop je het risico dat je alle afleveringen in een weekend er doorheen jaagtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:34 schreef Rosario het volgende:
[..]
Opsparen, dan zijn de aflevering leuker. Is mijn ervaring, tenminste.
strkte met de red wedding alvast! daarnaast is de laatste aflevering een goede afsluiting van het seizoen en zitten er geen uber clifhangers ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:31 schreef zquing het volgende:
Ik moet nog de aflevering met de red wedding nog zienen alles wat erna komt, ik vraag me af of ik moet wachten totdat het weer is begonnen of niet
En alle spoilers die je in deze topics e.d. Tegenkomt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man wekelijks kijken, een klein uur genieten, bespreken met je vrienden/hier, uitkijken naar een nieuwe aflevering en dat 10 weken lang, anders loop je het risico dat je alle afleveringen in een weekend er doorheen jaagt
Ik doe dat met andere series wel eens, elke week kijken, maar dan zit je toch vaak uit te kijken naar een middelmatige aflevering en dat valt dan tegen. Terwijl je, als je het achter elkaar kijkt, je gewoon meteen de volgende aanknalt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man wekelijks kijken, een klein uur genieten, bespreken met je vrienden/hier, uitkijken naar een nieuwe aflevering en dat 10 weken lang, anders loop je het risico dat je alle afleveringen in een weekend er doorheen jaagt
Ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man wekelijks kijken, een klein uur genieten, bespreken met je vrienden/hier, uitkijken naar een nieuwe aflevering en dat 10 weken lang
En anders, zoals eerder gezegd, het gevaar lopen dat je op een onbewaakt moment hard gespoilerd wordt in de bedrijfskantine of bij het koffieautomaat.quote:
Het is ook heel gevaarlijk om op internet (bijv. de GoT-wiki) wat meer info te zoeken over de personages als je nog niet helemaal bij bent. Zo kwam ik terwijl ik zelf met seizoen 3 begonnen was, per ongeluk al achter wat er met Robb ging gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En alle spoilers die je in deze topics e.d. Tegenkomt.
Ja zeer annoying! Ik op een ander forum met een onderwerp dat er niks mee te maken had met een plaatje van Robb en een zeer suggestieve tekst erbijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het is ook heel gevaarlijk om op internet (bijv. de GoT-wiki) wat meer info te zoeken over de personages als je nog niet helemaal bij bent. Zo kwam ik terwijl ik zelf met seizoen 3 begonnen was, per ongeluk al achter wat er met Robb ging gebeurenDat was echt balen. Het had echt ontzettend gaaf geweest compleet verrast te worden door de gebeurtenissen tijdens de red wedding. De plotwendingen in deze serie en ook het plots overlijden van populaire hoofdpersonen zijn in tegenstelling tot andere series heel ongebruikelijk.
Die homo's met die boekenspoilers in DEZE topics waren het ergst in het begin idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig volgt de serie het boek straks niet 100% meer![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die je expres gaan spoileren
Die mensen dan terugpakken![]()
Oh god the war of the unspoilered was echt bloederig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die homo's met die boekenspoilers in DEZE topics waren het ergst in het begin idd.
A man is backquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig volgt de serie het boek straks niet 100% meer![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die je expres gaan spoileren
Die mensen dan terugpakken![]()
Vond het echt een baas inderdaad. Perfecte casting ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef RickoKun het volgende:
A man was a bit freaky, Hoop dat we die baas nog weer eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |