Ja, omdat het te veel content voor 1 seizoen is, niet omdat dat boek in sommige talen in 2 delen is gesplitst. Ze baseren 2 seizoenen gewoon op het gehele boek.quote:Op maandag 9 december 2013 16:00 schreef turance het volgende:
[..]
Ik hoop dat de serie lekker lang wordt.
[..]
De makers van de serie vinden dat wel. Ze hebben boek 3 ook in twee seizoenen verdeeldAlhoewel de red wedding in boek 3, deel 2 plaats vond.
Verder zien we het wel hoe het verloop van de serie gaat
Bronquote:Studenten halen troon van Game of Thrones naar Amsterdam
Een groepje studenten van de Hogeschool van Amsterdam zet de troon van de populaire serie Game of Thrones in om geld op te halen voor de 3FM-actie Serious Request. Voor vijf euro mag je op 12 december in EYE plaats nemen op de imposante stoel.
Vijf studenten van de opleiding Media, Informatie en Communicatie hebben met het vak Event Marketing de opdracht gekregen een evenement te organiseren om geld op te halen voor het goede doel. Nadat één van de initiatiefnemers contact wist te leggen met HBO, kreeg de groep het voor elkaar de troon naar EYE Amsterdam te krijgen.
'De rest van onze klas organiseert bijvoorbeeld een film- of muziekavond, maar dit is wel heel anders', zegt Nikita Brantsen, een van de studenten. Zelf heeft ze niet zoveel met de serie, maar ze had meteen wel door dat het in Nederland erg leeft. Met de actie hopen de studenten 500 mensen bereid te krijgen vijf euro te betalen om een foto te maken op de troon.
De totale opbrengst van alle studenten die dit vak volgen, zal weggebracht worden naar het Glazen Huis in Leeuwarden.
Eerder dit jaar was de troon nog te zien in de Posthoornkerk tijdens een speciale expositie rond de serie. Uiteindelijk bezochten 21.000 fans die tentoonstelling.
Daarom, met deel 4 hetzelfde, veel inhoud wat geschrapt kan worden. Als ze het chronologisch doen, kan het prima in twee seizoenen, misschien iets meer dan twee en dan dat seizoen gelijk met winds of winter beginnen.quote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Sommige versies van ADWD zijn net als ASOS in 2 delen gesplitst. Maar ADWD bevat niet zoveel content om 2 seizoenen te vullen, dat het zoveel pagina's bevatte kwam m.i. meer door het langdradige schrijven.
Hij moet wel uitkijken voor het Nicolas Cage-syndroom hè.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hij moet wel uitkijken voor het Nicolas Cage-syndroom hè.
Altijd diezelfde gezichtsuitdrukking...
geniet met mate, voor je het weet heb je seizoen 3 al afquote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik ben deze week eindelijk begonnen met Game of Thrones, ik moet nog 3 afleveringen in seizoen 1. Dat iedereen dood gaat is geen verrassing meer, de spanning zit 'm nu nog in hoe ze doodgaan![]()
(de gouden helm op Vyseris was echt verdiend)
En ja, ik weet dat ik hopeloos achterloop. Ben er druk mee bezig.
Wie is je lievelingspersonage?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik ben deze week eindelijk begonnen met Game of Thrones, ik moet nog 3 afleveringen in seizoen 1. Dat iedereen dood gaat is geen verrassing meer, de spanning zit 'm nu nog in hoe ze doodgaan![]()
(de gouden helm op Vyseris was echt verdiend)
En ja, ik weet dat ik hopeloos achterloop. Ben er druk mee bezig.
Ik ga me aan niemand hechtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Grayfoxhound op 16-12-2013 16:20:07 ]
quote:'Game of Thrones populairste serie bij Bittorrent-downloaders'
De fantasy-serie Game of Thrones is de meest gedownloade serie van 2013 op het Bittorrent-netwerk. De top drie wordt aangevuld door Breaking Bad en The Walking Dead.
Foto: HBO
Dat meldt Torrentfreak. De laatste aflevering van Game of Thrones is 5,9 miljoen keer gedownload via het Bittorrent-netwerk. Meer dan de helft van de downloads vinden plaats in de week na de uitzending.
Breaking Bad en The Walking Dead vullen de top drie aan, met respectievelijk 4,2 en 3,6 miljoen downloads.
Beide series worden beter worden bekeken in de huiskamer dan Game of Thrones, dat wordt uitgezonden op een betaalzender. Laatstgenoemde trekt gemiddeld 5,5 miljoen kijkers, Breaking Bad en The Walking Dead zijn goed voor respectievelijk 10,3 en 16,1 miljoen kijkers.
Jeff Bewkes, directeur van HBO-eigenaar Time Warner, beweert dat de piraterij rondom Game of Thrones veel positieve publiciteit oplevert: "We krijgen meer aanmeldingen voor abonnementen op HBO. De titel voor meest gedownloade show vind ik ook beter dan het winnen van een Emmy."
De top tien wordt verder aangevuld door The Big Bang Theory, Dexter, How I Met Your Mother, Suits, Homeland, Vikings en Arrow.
Eind Maart/begin April zal het wel worden, net zoals de vorige seizoenen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Iemand enig idee wanneer seizoen 4 begint? Via google vind ik op elke site "Late spring 2014", dus op zn vroegst April?!
2014-03-30quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Iemand enig idee wanneer seizoen 4 begint? Via google vind ik op elke site "Late spring 2014", dus op zn vroegst April?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |