abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133563614
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Of het komt natuurlijk gewoon omdat ik je zelf NL'er bent dat het zo erg opvalt.
Wat denk je zelf. :')

Alleen Nederlanders vinden het Nederlandse accent kut, verder niemand. Overigens hoor je 100 verschillende accenten in GoT, bijna alle niet-engelstalige acteurs hebben er een. Meestal omdat ze in de serie niet uit Westeros komen, net zoals Melisandre.
pi_133563729
En nu ik toch leuke filmpjes plaats:

De acteur van Joffrey blijkt sympathiek te zijn.
Jammer is dat altijd.
pi_133564135
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was deze al geplaatst?

Margaery heeft een paar spoilers. [ afbeelding ]
Kijk dus uit.
Zou ik wel ff wat heirs mee maken.
Conscience do cost.
pi_133611806
Alle 3 de seizoenen in 2 weken gekeken..

Niks was minder waar, deze serie is geweldig!!

Aflevering 9 van seizoen 3 akelig!!!

Kan er geen genoeg van krijgen..
  maandag 25 november 2013 @ 16:43:04 #156
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133613289
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:21 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf. :')

Alleen Nederlanders vinden het Nederlandse accent kut, verder niemand. Overigens hoor je 100 verschillende accenten in GoT, bijna alle niet-engelstalige acteurs hebben er een. Meestal omdat ze in de serie niet uit Westeros komen, net zoals Melisandre.
Britten lachen er ook vaak mee, het is een erg herkenbaar accent en blijkbaar heel gemakkelijk te imiteren voor een Brit. Al gebruiken ze 't meestal om Nederlandse voetballers uit de Premier League mee belachelijk te maken, niet zozeer acteurs of actrices.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133614553
GoT as other popular TV shows:

_O-

pi_133842028
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_133842140
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133842249
Iedere keer als dit topic wordt gekicked, word ik er weer aan herrinerd hoe lang het nog duurt... ;(
BFF met GGMM
  maandag 2 december 2013 @ 14:56:16 #161
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_133842778
Is seizoen 4 nu nog niet begonnen :@ :'(
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_133864298
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef jpg97 het volgende:
Is seizoen 4 nu nog niet begonnen :@ :'(
}:|
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134040537
kweet niet wat ik hiervan moet vinden, the walking dead game was dan weer bruut gedaan

quote:
Telltale maakt Game of Thrones-game

The Walking Dead-ontwikkelaar Telltale Games werkt aan een episodische gamereeks gebaseerd op de Game of Thrones-televisieserie. Dat werd aangekondigd tijdens het VGX-evenement zaterdagnacht.

Telltale benadrukt dat de gamereeks gebaseerd is op de televisieserie en niet op de boeken. De ontwikkelaar is nog bezig met beslissen welke locaties en personages er in voor moeten komen.

Telltale laat weten dat het in gesprek is met televisiezender HBO om de juiste manieren vinden om de televisieserie naar een game te vertalen.

De episodische Game of Thrones-game staat gepland voor een release in 2014. Telltale kondigde eerder vanavond aan dat het ook aan een episodische reeks rondom de Borderlands-franchise werkt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134043889
quote:
99s.gif Op zondag 8 december 2013 04:12 schreef Slayage het volgende:
kweet niet wat ik hiervan moet vinden, the walking dead game was dan weer bruut gedaan

Ik weet wel wat ik ervan moeten vinden: Belachelijk vet. Als het ook maar een beetje lijkt op de manier hoe ze TWD en Wolf among us hebben gedaan kan het haast niet misgaan. Ook heeft het verhaal waarschijnlijk niets te maken met de serie/boek, behalve dat ze hetzelfde universum hebben wat een hoop vrijheid geeft om er iets moois van te maken.
Conscience do cost.
  maandag 9 december 2013 @ 09:45:05 #165
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_134073394
Voor hoeveel seizoenen is er eigenlijk nog materiaal? Of is er al van te voren bekend hoeveel seizoenen deze serie ging draaien?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_134073807
Seizoen 4 gaat hoogstwaarschijnlijk over boek 3 deel 2. seizoen 5 gaat dan over boek 4, wat één deel heeft. Boek 5 is weer opgedeeld in twee delen, wat dus in twee seizoenen gedaan kan worden. Alleen Boeken 4 en 5 lopen tegelijk en het is nog niet helemaal duidelijk hoe ze dat met de serie gaan doen, maar deze worden, denk ik, gewoon verdeeld in drie seizoenen, Dan zijn we dus inmiddels bij seizoen 7. Tegen die tijd zou George het 6e boek wel klaar hebben wat ook wel twee seizoenen in beslag neemt en daarna over 20 jaar is hij klaar met het 7e boek, ook weer een of twee seizoenen erbij. But correct me if I'm wrong :)
pi_134073869
Post hierboven is een beetje onoverzichtelijk, vandaar een lijstje:

Seizoen 1 - Boek 1: A Game of Thrones
Seizoen 2 - Boek 2: A Clash of Kings
Seizoen 3 - Boek 3, deel 1: A Storm of Swords
Seizoen 4 - Boek 3, deel 2: A Storm of Swords
Seizoen 5 - Boek 4, A Feast for Crows *
Seizoen 6 - Boek 5, deel 1: A Dance With Dragons *
Seizoen 7 - Boek 5, deel 2: A Dance With Dragons *
Seizoen 8 - Boek 6, nog niet klaar
Seizoen 9 - Boek 7, nog niet klaar

* Boek 4 en 5 spelen zich tegelijk af, maar zijn verdeeld in geografische grenzen

[ Bericht 88% gewijzigd door turance op 09-12-2013 10:14:02 ]
  Public Relations / Redactie Film maandag 9 december 2013 @ 10:17:00 #168
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_134074096
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:06 schreef turance het volgende:
Post hierboven is een beetje onoverzichtelijk, vandaar een lijstje:

Seizoen 1 - Boek 1: A Game of Thrones
Seizoen 2 - Boek 2: A Clash of Kings
Seizoen 3 - Boek 3, deel 1: A Storm of Swords
Seizoen 4 - Boek 3, deel 2: A Storm of Swords
Seizoen 5 - Boek 4, A Feast for Crows *
Seizoen 6 - Boek 5, deel 1: A Dance With Dragons *
Seizoen 7 - Boek 5, deel 2: A Dance With Dragons *
Seizoen 8 - Boek 6, nog niet klaar
Seizoen 9 - Boek 7, nog niet klaar

* Boek 4 en 5 spelen zich tegelijk af, maar zijn verdeeld in geografische grenzen
Om eerlijk te zijn denk ik dat ze boek 4 en 5 in twee seizoenen opnemen, en dat er in seizoen 4 al gebeurtenissen van boek 4 en 5 zullen zitten.

Sterker nog, in seizoen 3 zaten al gebeurtenissen gebaseerd op boek 5 ;)

HBO zal nooit meer dan 7 of 8 seizoenen maken.
pi_134080649
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_134080759
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Het zullen er waarschijnlijk 8 seizoenen worden, dit hebben de producers ook in een interview verteld. Het is natuurlijk niet bevestigd, maar je zult zien dat boek 4 en 5 chronologisch in volgorde worden opgenomen waarmee dan 2 seizoenen worden gemaakt. Met een seizoen voor 6 en 7 krijg je er dan 8.
pi_134080774
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef turance het volgende:
Seizoen 4 gaat hoogstwaarschijnlijk over boek 3 deel 2. seizoen 5 gaat dan over boek 4, wat één deel heeft. Boek 5 is weer opgedeeld in twee delen, wat dus in twee seizoenen gedaan kan worden. Alleen Boeken 4 en 5 lopen tegelijk en het is nog niet helemaal duidelijk hoe ze dat met de serie gaan doen, maar deze worden, denk ik, gewoon verdeeld in drie seizoenen, Dan zijn we dus inmiddels bij seizoen 7. Tegen die tijd zou George het 6e boek wel klaar hebben wat ook wel twee seizoenen in beslag neemt en daarna over 20 jaar is hij klaar met het 7e boek, ook weer een of twee seizoenen erbij. But correct me if I'm wrong :)
adod is helemaal niet opgedeeld in 2 delen :{w
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_134080899
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Sommige versies van ADWD zijn net als ASOS in 2 delen gesplitst. Maar ADWD bevat niet zoveel content om 2 seizoenen te vullen, dat het zoveel pagina's bevatte kwam m.i. meer door het langdradige schrijven. :)
pi_134081233
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Sommige versies van ADWD zijn net als ASOS in 2 delen gesplitst. Maar ADWD bevat niet zoveel content om 2 seizoenen te vullen, dat het zoveel pagina's bevatte kwam m.i. meer door het langdradige schrijven. :)
Ik weet het, kom nog steeds niet door boek 4 ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_134081337
Ik heb echt geen enkel probleem gehad om door boek 5 en al helemaal niet door boek 4 heen te komen. Boek 5 had een paar zaken waarvan ik dacht "moet dat nou" maar achteraf gezien was overal prima over nagedacht.

Maargoed, boeken =/= serie :P
Conscience do cost.
pi_134083175
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn denk ik dat ze boek 4 en 5 in twee seizoenen opnemen, en dat er in seizoen 4 al gebeurtenissen van boek 4 en 5 zullen zitten.

Sterker nog, in seizoen 3 zaten al gebeurtenissen gebaseerd op boek 5 ;)

Ik hoop dat de serie lekker lang wordt.

quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

De makers van de serie vinden dat wel. Ze hebben boek 3 ook in twee seizoenen verdeeld :) Alhoewel de red wedding in boek 3, deel 2 plaats vond.
Verder zien we het wel hoe het verloop van de serie gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')