Wat denk je zelf.quote:Op zondag 24 november 2013 00:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Of het komt natuurlijk gewoon omdat ik je zelf NL'er bent dat het zo erg opvalt.
Zou ik wel ff wat heirs mee maken.quote:Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was deze al geplaatst?
Margaery heeft een paar spoilers. [ afbeelding ]
Kijk dus uit.
Britten lachen er ook vaak mee, het is een erg herkenbaar accent en blijkbaar heel gemakkelijk te imiteren voor een Brit. Al gebruiken ze 't meestal om Nederlandse voetballers uit de Premier League mee belachelijk te maken, niet zozeer acteurs of actrices.quote:Op zondag 24 november 2013 01:21 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.![]()
Alleen Nederlanders vinden het Nederlandse accent kut, verder niemand. Overigens hoor je 100 verschillende accenten in GoT, bijna alle niet-engelstalige acteurs hebben er een. Meestal omdat ze in de serie niet uit Westeros komen, net zoals Melisandre.
quote:
quote:
quote:Telltale maakt Game of Thrones-game
The Walking Dead-ontwikkelaar Telltale Games werkt aan een episodische gamereeks gebaseerd op de Game of Thrones-televisieserie. Dat werd aangekondigd tijdens het VGX-evenement zaterdagnacht.
Telltale benadrukt dat de gamereeks gebaseerd is op de televisieserie en niet op de boeken. De ontwikkelaar is nog bezig met beslissen welke locaties en personages er in voor moeten komen.
Telltale laat weten dat het in gesprek is met televisiezender HBO om de juiste manieren vinden om de televisieserie naar een game te vertalen.
De episodische Game of Thrones-game staat gepland voor een release in 2014. Telltale kondigde eerder vanavond aan dat het ook aan een episodische reeks rondom de Borderlands-franchise werkt.
Ik weet wel wat ik ervan moeten vinden: Belachelijk vet. Als het ook maar een beetje lijkt op de manier hoe ze TWD en Wolf among us hebben gedaan kan het haast niet misgaan. Ook heeft het verhaal waarschijnlijk niets te maken met de serie/boek, behalve dat ze hetzelfde universum hebben wat een hoop vrijheid geeft om er iets moois van te maken.quote:Op zondag 8 december 2013 04:12 schreef Slayage het volgende:
kweet niet wat ik hiervan moet vinden, the walking dead game was dan weer bruut gedaan
Om eerlijk te zijn denk ik dat ze boek 4 en 5 in twee seizoenen opnemen, en dat er in seizoen 4 al gebeurtenissen van boek 4 en 5 zullen zitten.quote:Op maandag 9 december 2013 10:06 schreef turance het volgende:
Post hierboven is een beetje onoverzichtelijk, vandaar een lijstje:
Seizoen 1 - Boek 1: A Game of Thrones
Seizoen 2 - Boek 2: A Clash of Kings
Seizoen 3 - Boek 3, deel 1: A Storm of Swords
Seizoen 4 - Boek 3, deel 2: A Storm of Swords
Seizoen 5 - Boek 4, A Feast for Crows *
Seizoen 6 - Boek 5, deel 1: A Dance With Dragons *
Seizoen 7 - Boek 5, deel 2: A Dance With Dragons *
Seizoen 8 - Boek 6, nog niet klaar
Seizoen 9 - Boek 7, nog niet klaar
* Boek 4 en 5 spelen zich tegelijk af, maar zijn verdeeld in geografische grenzen
Het zullen er waarschijnlijk 8 seizoenen worden, dit hebben de producers ook in een interview verteld. Het is natuurlijk niet bevestigd, maar je zult zien dat boek 4 en 5 chronologisch in volgorde worden opgenomen waarmee dan 2 seizoenen worden gemaakt. Met een seizoen voor 6 en 7 krijg je er dan 8.quote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
HBO zal nooit meer dan 7 of 8 seizoenen maken.
adod is helemaal niet opgedeeld in 2 delenquote:Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef turance het volgende:
Seizoen 4 gaat hoogstwaarschijnlijk over boek 3 deel 2. seizoen 5 gaat dan over boek 4, wat één deel heeft. Boek 5 is weer opgedeeld in twee delen, wat dus in twee seizoenen gedaan kan worden. Alleen Boeken 4 en 5 lopen tegelijk en het is nog niet helemaal duidelijk hoe ze dat met de serie gaan doen, maar deze worden, denk ik, gewoon verdeeld in drie seizoenen, Dan zijn we dus inmiddels bij seizoen 7. Tegen die tijd zou George het 6e boek wel klaar hebben wat ook wel twee seizoenen in beslag neemt en daarna over 20 jaar is hij klaar met het 7e boek, ook weer een of twee seizoenen erbij. But correct me if I'm wrong
Sommige versies van ADWD zijn net als ASOS in 2 delen gesplitst. Maar ADWD bevat niet zoveel content om 2 seizoenen te vullen, dat het zoveel pagina's bevatte kwam m.i. meer door het langdradige schrijven.quote:Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
adod is helemaal niet opgedeeld in 2 delen
Ik weet het, kom nog steeds niet door boek 4quote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Sommige versies van ADWD zijn net als ASOS in 2 delen gesplitst. Maar ADWD bevat niet zoveel content om 2 seizoenen te vullen, dat het zoveel pagina's bevatte kwam m.i. meer door het langdradige schrijven.
Ik hoop dat de serie lekker lang wordt.quote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat ze boek 4 en 5 in twee seizoenen opnemen, en dat er in seizoen 4 al gebeurtenissen van boek 4 en 5 zullen zitten.
Sterker nog, in seizoen 3 zaten al gebeurtenissen gebaseerd op boek 5
HBO zal nooit meer dan 7 of 8 seizoenen maken.
De makers van de serie vinden dat wel. Ze hebben boek 3 ook in twee seizoenen verdeeldquote:Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
adod is helemaal niet opgedeeld in 2 delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |