quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:04 schreef turance het volgende:
Dan moet je Tomb Raider (1) ook even kijken
Moet je eens tellen hoeveel acteurs die in die film zitten die ook in GoT zittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ik laatst met A Knight's Tale.
[ afbeelding ]
Achja, kleine wereld etc.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Moet je eens tellen hoeveel acteurs die in die film zitten die ook in GoT zitten
Yep, jammer dat het verder een kutfilm is.quote:
A Knight's Tale is geniaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep, jammer dat het verder een kutfilm is.
Die wel, die ik linkte niet.quote:
Je quote ze allebei op 11:24 dus ik dacht dat je ook A knights tale bedoelde.quote:
A knight's tale is ook een kutfilmquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:59 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Je quote ze allebei op 11:24 dus ik dacht dat je ook A knights tale bedoelde.
Ah, met Kahl Drogo. Leuk. Thanks voor de tip. Die ga ik kijken!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Zaterdag a.s. komt er ook een film met een GoT acteur. Conan the Barbarian.
Kutfilmquote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
Ah, met Kahl Drogo. Leuk. Thanks voor de tip. Die ga ik kijken!![]()
Ik wist niet dat deze acteur in meerdere (grote) films heeft gespeeld.
Ja, de titel is dubieus. Veronica noemt em Conan, maar op IMDB staat hij idd op Conan the barbarian.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
My junk is numb!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ik laatst met A Knight's Tale.
[ afbeelding ]
Ik kende hem alleen uit stargate Atlantis.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
Dit is tv topic!!!1!1!einz!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ligt het aan mij of is A feast for crows een stuk slechter dan de andere boeken ?
Ik moet me er gewoon echt steeds toe zetten om dit boek te lezen.
Ook kom ik er gewoon amper doorheen.
Ik heb niet zo'n zin om in het boekentopic dingen te lezen die ik in de boeken nog niet gelezen heb.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is tv topic!!!1!1!einz!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was ook maar een grapje, dat gerel hier soms als het woord 'boek' valt. Affc moet je ff doorheen komen, maar hij is onmisbaar. Later zul je denken, verrekquote:Op donderdag 14 november 2013 11:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om in het boekentopic dingen te lezen die ik in de boeken nog niet gelezen heb.
Plus dat ik niks spoiler hier
wordt the mountain alweer vervangen?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef -Peach het volgende:
Hafthor Björnsson, strongman uit Ijsland, vervangt de acteur die Gregor Clegane speelt in seizoen 4:
[ afbeelding ]
Gisteren en vanmorgen verder gelezen, ben nu op 50% of zo, maar het lijkt iets op gang te komenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje, dat gerel hier soms als het woord 'boek' valt. Affc moet je ff doorheen komen, maar hij is onmisbaar. Later zul je denken, verrekbij bepaalde dingen. DwD is trouwens even sloom
Geen probleem.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
wordt the mountain alweer vervangen?
Ik vind het nog steeds zonde dat de baas aan wie jij je username hebt ontleend weg is...quote:
rampzalig is het niet, de eerste keer was het me niet eens opgevallen, maar de invaller was echt goed! ik hoop dat deze niet tegenvalt ben nu trouwens bezig met a clash of kings en arya heeft zojuist jaqen leren kennenquote:
Ik ben er nog steeds hoor...quote:Op donderdag 14 november 2013 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds zonde dat de baas aan wie jij je username hebt ontleend weg is...![]()
A man might return...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja eindelijk iemand die daadwerkelijk een "mountain" is kwa lengte haha.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
rampzalig is het niet, de eerste keer was het me niet eens opgevallen, maar de invaller was echt goed! ik hoop dat deze niet tegenvalt ben nu trouwens bezig met a clash of kings en arya heeft zojuist jaqen leren kennen
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds hoor...Als je er toch staat, kun je me ff helpen? Heb een deadline en nog geen letter op papier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Tjah daar ben ik niet op getraind helaas.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je er toch staat, kun je me ff helpen? Heb een deadline en nog geen letter op papier...
Oh, ik wilde vragen om mijn 3 stakeholders uit de weg te ruimen...quote:Op donderdag 14 november 2013 11:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tjah daar ben ik niet op getraind helaas.
* maakt enge spook geluiden en verdwijnt *
in de boeken is hij idd huge "the moutain that rides",quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Naja eindelijk iemand die daadwerkelijk een "mountain" is kwa lengte haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de gast die we tot nu toe hadden paste binnen dat plaatje, ik hoop dat deze gast het ook goed zal doenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
in de boeken is hij idd huge "the moutain that rides",Monsterlijk in daden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de gast die we tot nu toe hadden paste binnen dat plaatje, ik hoop dat deze gast het ook goed zal doen
iddquote:
In South Park? Dus ze gaan echt samen werken met Star Trekquote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef BasvB het volgende:
Zit een spoiler in voor het volgende seizoen dacht ik
Ook in G o Tquote:Op vrijdag 22 november 2013 07:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Game of Thrones te maken? Die twee zitten gewoon samen in een film.
Was ik ook niet, voordat ik de boeken dus ging lezenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:16 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben niet zo'n leestype, en als ik al boeken van een film/serie lees wil ik ze ervoor gelezen hebben.
Ben je serieus?quote:
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 24 november 2013 00:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Of het komt natuurlijk gewoon omdat ik je zelf NL'er bent dat het zo erg opvalt.
Zou ik wel ff wat heirs mee maken.quote:Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was deze al geplaatst?
Margaery heeft een paar spoilers. [ afbeelding ]
Kijk dus uit.
Britten lachen er ook vaak mee, het is een erg herkenbaar accent en blijkbaar heel gemakkelijk te imiteren voor een Brit. Al gebruiken ze 't meestal om Nederlandse voetballers uit de Premier League mee belachelijk te maken, niet zozeer acteurs of actrices.quote:Op zondag 24 november 2013 01:21 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.![]()
Alleen Nederlanders vinden het Nederlandse accent kut, verder niemand. Overigens hoor je 100 verschillende accenten in GoT, bijna alle niet-engelstalige acteurs hebben er een. Meestal omdat ze in de serie niet uit Westeros komen, net zoals Melisandre.
quote:
quote:
quote:Telltale maakt Game of Thrones-game
The Walking Dead-ontwikkelaar Telltale Games werkt aan een episodische gamereeks gebaseerd op de Game of Thrones-televisieserie. Dat werd aangekondigd tijdens het VGX-evenement zaterdagnacht.
Telltale benadrukt dat de gamereeks gebaseerd is op de televisieserie en niet op de boeken. De ontwikkelaar is nog bezig met beslissen welke locaties en personages er in voor moeten komen.
Telltale laat weten dat het in gesprek is met televisiezender HBO om de juiste manieren vinden om de televisieserie naar een game te vertalen.
De episodische Game of Thrones-game staat gepland voor een release in 2014. Telltale kondigde eerder vanavond aan dat het ook aan een episodische reeks rondom de Borderlands-franchise werkt.
Ik weet wel wat ik ervan moeten vinden: Belachelijk vet. Als het ook maar een beetje lijkt op de manier hoe ze TWD en Wolf among us hebben gedaan kan het haast niet misgaan. Ook heeft het verhaal waarschijnlijk niets te maken met de serie/boek, behalve dat ze hetzelfde universum hebben wat een hoop vrijheid geeft om er iets moois van te maken.quote:Op zondag 8 december 2013 04:12 schreef Slayage het volgende:
kweet niet wat ik hiervan moet vinden, the walking dead game was dan weer bruut gedaan
Om eerlijk te zijn denk ik dat ze boek 4 en 5 in twee seizoenen opnemen, en dat er in seizoen 4 al gebeurtenissen van boek 4 en 5 zullen zitten.quote:Op maandag 9 december 2013 10:06 schreef turance het volgende:
Post hierboven is een beetje onoverzichtelijk, vandaar een lijstje:
Seizoen 1 - Boek 1: A Game of Thrones
Seizoen 2 - Boek 2: A Clash of Kings
Seizoen 3 - Boek 3, deel 1: A Storm of Swords
Seizoen 4 - Boek 3, deel 2: A Storm of Swords
Seizoen 5 - Boek 4, A Feast for Crows *
Seizoen 6 - Boek 5, deel 1: A Dance With Dragons *
Seizoen 7 - Boek 5, deel 2: A Dance With Dragons *
Seizoen 8 - Boek 6, nog niet klaar
Seizoen 9 - Boek 7, nog niet klaar
* Boek 4 en 5 spelen zich tegelijk af, maar zijn verdeeld in geografische grenzen
Het zullen er waarschijnlijk 8 seizoenen worden, dit hebben de producers ook in een interview verteld. Het is natuurlijk niet bevestigd, maar je zult zien dat boek 4 en 5 chronologisch in volgorde worden opgenomen waarmee dan 2 seizoenen worden gemaakt. Met een seizoen voor 6 en 7 krijg je er dan 8.quote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
HBO zal nooit meer dan 7 of 8 seizoenen maken.
adod is helemaal niet opgedeeld in 2 delenquote:Op maandag 9 december 2013 10:03 schreef turance het volgende:
Seizoen 4 gaat hoogstwaarschijnlijk over boek 3 deel 2. seizoen 5 gaat dan over boek 4, wat één deel heeft. Boek 5 is weer opgedeeld in twee delen, wat dus in twee seizoenen gedaan kan worden. Alleen Boeken 4 en 5 lopen tegelijk en het is nog niet helemaal duidelijk hoe ze dat met de serie gaan doen, maar deze worden, denk ik, gewoon verdeeld in drie seizoenen, Dan zijn we dus inmiddels bij seizoen 7. Tegen die tijd zou George het 6e boek wel klaar hebben wat ook wel twee seizoenen in beslag neemt en daarna over 20 jaar is hij klaar met het 7e boek, ook weer een of twee seizoenen erbij. But correct me if I'm wrong
Sommige versies van ADWD zijn net als ASOS in 2 delen gesplitst. Maar ADWD bevat niet zoveel content om 2 seizoenen te vullen, dat het zoveel pagina's bevatte kwam m.i. meer door het langdradige schrijven.quote:Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
adod is helemaal niet opgedeeld in 2 delen
Ik weet het, kom nog steeds niet door boek 4quote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Sommige versies van ADWD zijn net als ASOS in 2 delen gesplitst. Maar ADWD bevat niet zoveel content om 2 seizoenen te vullen, dat het zoveel pagina's bevatte kwam m.i. meer door het langdradige schrijven.
Ik hoop dat de serie lekker lang wordt.quote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat ze boek 4 en 5 in twee seizoenen opnemen, en dat er in seizoen 4 al gebeurtenissen van boek 4 en 5 zullen zitten.
Sterker nog, in seizoen 3 zaten al gebeurtenissen gebaseerd op boek 5
HBO zal nooit meer dan 7 of 8 seizoenen maken.
De makers van de serie vinden dat wel. Ze hebben boek 3 ook in twee seizoenen verdeeldquote:Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
adod is helemaal niet opgedeeld in 2 delen
Ja, omdat het te veel content voor 1 seizoen is, niet omdat dat boek in sommige talen in 2 delen is gesplitst. Ze baseren 2 seizoenen gewoon op het gehele boek.quote:Op maandag 9 december 2013 16:00 schreef turance het volgende:
[..]
Ik hoop dat de serie lekker lang wordt.
[..]
De makers van de serie vinden dat wel. Ze hebben boek 3 ook in twee seizoenen verdeeldAlhoewel de red wedding in boek 3, deel 2 plaats vond.
Verder zien we het wel hoe het verloop van de serie gaat
Bronquote:Studenten halen troon van Game of Thrones naar Amsterdam
Een groepje studenten van de Hogeschool van Amsterdam zet de troon van de populaire serie Game of Thrones in om geld op te halen voor de 3FM-actie Serious Request. Voor vijf euro mag je op 12 december in EYE plaats nemen op de imposante stoel.
Vijf studenten van de opleiding Media, Informatie en Communicatie hebben met het vak Event Marketing de opdracht gekregen een evenement te organiseren om geld op te halen voor het goede doel. Nadat één van de initiatiefnemers contact wist te leggen met HBO, kreeg de groep het voor elkaar de troon naar EYE Amsterdam te krijgen.
'De rest van onze klas organiseert bijvoorbeeld een film- of muziekavond, maar dit is wel heel anders', zegt Nikita Brantsen, een van de studenten. Zelf heeft ze niet zoveel met de serie, maar ze had meteen wel door dat het in Nederland erg leeft. Met de actie hopen de studenten 500 mensen bereid te krijgen vijf euro te betalen om een foto te maken op de troon.
De totale opbrengst van alle studenten die dit vak volgen, zal weggebracht worden naar het Glazen Huis in Leeuwarden.
Eerder dit jaar was de troon nog te zien in de Posthoornkerk tijdens een speciale expositie rond de serie. Uiteindelijk bezochten 21.000 fans die tentoonstelling.
Daarom, met deel 4 hetzelfde, veel inhoud wat geschrapt kan worden. Als ze het chronologisch doen, kan het prima in twee seizoenen, misschien iets meer dan twee en dan dat seizoen gelijk met winds of winter beginnen.quote:Op maandag 9 december 2013 14:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Sommige versies van ADWD zijn net als ASOS in 2 delen gesplitst. Maar ADWD bevat niet zoveel content om 2 seizoenen te vullen, dat het zoveel pagina's bevatte kwam m.i. meer door het langdradige schrijven.
Hij moet wel uitkijken voor het Nicolas Cage-syndroom hè.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hij moet wel uitkijken voor het Nicolas Cage-syndroom hè.
Altijd diezelfde gezichtsuitdrukking...
geniet met mate, voor je het weet heb je seizoen 3 al afquote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik ben deze week eindelijk begonnen met Game of Thrones, ik moet nog 3 afleveringen in seizoen 1. Dat iedereen dood gaat is geen verrassing meer, de spanning zit 'm nu nog in hoe ze doodgaan![]()
(de gouden helm op Vyseris was echt verdiend)
En ja, ik weet dat ik hopeloos achterloop. Ben er druk mee bezig.
Wie is je lievelingspersonage?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik ben deze week eindelijk begonnen met Game of Thrones, ik moet nog 3 afleveringen in seizoen 1. Dat iedereen dood gaat is geen verrassing meer, de spanning zit 'm nu nog in hoe ze doodgaan![]()
(de gouden helm op Vyseris was echt verdiend)
En ja, ik weet dat ik hopeloos achterloop. Ben er druk mee bezig.
Ik ga me aan niemand hechtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Grayfoxhound op 16-12-2013 16:20:07 ]
quote:'Game of Thrones populairste serie bij Bittorrent-downloaders'
De fantasy-serie Game of Thrones is de meest gedownloade serie van 2013 op het Bittorrent-netwerk. De top drie wordt aangevuld door Breaking Bad en The Walking Dead.
Foto: HBO
Dat meldt Torrentfreak. De laatste aflevering van Game of Thrones is 5,9 miljoen keer gedownload via het Bittorrent-netwerk. Meer dan de helft van de downloads vinden plaats in de week na de uitzending.
Breaking Bad en The Walking Dead vullen de top drie aan, met respectievelijk 4,2 en 3,6 miljoen downloads.
Beide series worden beter worden bekeken in de huiskamer dan Game of Thrones, dat wordt uitgezonden op een betaalzender. Laatstgenoemde trekt gemiddeld 5,5 miljoen kijkers, Breaking Bad en The Walking Dead zijn goed voor respectievelijk 10,3 en 16,1 miljoen kijkers.
Jeff Bewkes, directeur van HBO-eigenaar Time Warner, beweert dat de piraterij rondom Game of Thrones veel positieve publiciteit oplevert: "We krijgen meer aanmeldingen voor abonnementen op HBO. De titel voor meest gedownloade show vind ik ook beter dan het winnen van een Emmy."
De top tien wordt verder aangevuld door The Big Bang Theory, Dexter, How I Met Your Mother, Suits, Homeland, Vikings en Arrow.
Eind Maart/begin April zal het wel worden, net zoals de vorige seizoenen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Iemand enig idee wanneer seizoen 4 begint? Via google vind ik op elke site "Late spring 2014", dus op zn vroegst April?!
2014-03-30quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Iemand enig idee wanneer seizoen 4 begint? Via google vind ik op elke site "Late spring 2014", dus op zn vroegst April?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |