quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:04 schreef turance het volgende:
Dan moet je Tomb Raider (1) ook even kijken
Moet je eens tellen hoeveel acteurs die in die film zitten die ook in GoT zittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ik laatst met A Knight's Tale.
[ afbeelding ]
Achja, kleine wereld etc.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Moet je eens tellen hoeveel acteurs die in die film zitten die ook in GoT zitten
Yep, jammer dat het verder een kutfilm is.quote:
A Knight's Tale is geniaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep, jammer dat het verder een kutfilm is.
Die wel, die ik linkte niet.quote:
Je quote ze allebei op 11:24 dus ik dacht dat je ook A knights tale bedoelde.quote:
A knight's tale is ook een kutfilmquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:59 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Je quote ze allebei op 11:24 dus ik dacht dat je ook A knights tale bedoelde.
Ah, met Kahl Drogo. Leuk. Thanks voor de tip. Die ga ik kijken!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Zaterdag a.s. komt er ook een film met een GoT acteur. Conan the Barbarian.
Kutfilmquote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
Ah, met Kahl Drogo. Leuk. Thanks voor de tip. Die ga ik kijken!![]()
Ik wist niet dat deze acteur in meerdere (grote) films heeft gespeeld.
Ja, de titel is dubieus. Veronica noemt em Conan, maar op IMDB staat hij idd op Conan the barbarian.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
My junk is numb!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ik laatst met A Knight's Tale.
[ afbeelding ]
Ik kende hem alleen uit stargate Atlantis.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
Dit is tv topic!!!1!1!einz!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ligt het aan mij of is A feast for crows een stuk slechter dan de andere boeken ?
Ik moet me er gewoon echt steeds toe zetten om dit boek te lezen.
Ook kom ik er gewoon amper doorheen.
Ik heb niet zo'n zin om in het boekentopic dingen te lezen die ik in de boeken nog niet gelezen heb.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is tv topic!!!1!1!einz!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was ook maar een grapje, dat gerel hier soms als het woord 'boek' valt. Affc moet je ff doorheen komen, maar hij is onmisbaar. Later zul je denken, verrekquote:Op donderdag 14 november 2013 11:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om in het boekentopic dingen te lezen die ik in de boeken nog niet gelezen heb.
Plus dat ik niks spoiler hier
wordt the mountain alweer vervangen?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef -Peach het volgende:
Hafthor Björnsson, strongman uit Ijsland, vervangt de acteur die Gregor Clegane speelt in seizoen 4:
[ afbeelding ]
Gisteren en vanmorgen verder gelezen, ben nu op 50% of zo, maar het lijkt iets op gang te komenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje, dat gerel hier soms als het woord 'boek' valt. Affc moet je ff doorheen komen, maar hij is onmisbaar. Later zul je denken, verrekbij bepaalde dingen. DwD is trouwens even sloom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |