Ik denk dat het ook komt door al die nieuwe personages van de Iron islands en Dorne etc.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja er gebeurt helemaal niets in dat boek. Maar toch volhouden want je wilt niets missen
Het ligt aan jou.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ligt het aan mij of is A feast for crows een stuk slechter dan de andere boeken ?
Ik moet me er gewoon echt steeds toe zetten om dit boek te lezen.
Ook kom ik er gewoon amper doorheen.
Ik vind het echt tenenkrommend ja, maar vooral die Brienne verhaalllijn zeg....quote:Op woensdag 6 november 2013 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ligt het aan mij of is A feast for crows een stuk slechter dan de andere boeken ?
Ik moet me er gewoon echt steeds toe zetten om dit boek te lezen.
Ook kom ik er gewoon amper doorheen.
Wat vindt jij er wel leuk aan dan ?quote:
316.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het echt tenenkrommend ja, maar vooral die Brienne verhaalllijn zeg....Waar zit jij nu? ik zit op pagina 400 ofzo....
Stel me die vraag nog een keer in het boekentopic en ik ga er wat dieper op in. Laten we niet teveel praten over boeken, zeker gezien die gebeurtenissen bevatten die nog niet in de serie zijn langsgeweestquote:Op woensdag 6 november 2013 12:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat vindt jij er wel leuk aan dan ?
Mag ook in DM hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 12:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Stel me die vraag nog een keer in het boekentopic en ik ga er wat dieper op in. Laten we niet teveel praten over boeken, zeker gezien die gebeurtenissen bevatten die nog niet in de serie zijn langsgeweest
Dat vind ik niet, maar op het moment dat je het leest lijkt dat zeker wel zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:14 schreef terdege het volgende:
Boek 4 is inderdaad erg traag. De meeste hoofdstukken zijn ongelofelijk langdradig en voegen soms niets toe aan het verhaal of de personages.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:04 schreef turance het volgende:
Dan moet je Tomb Raider (1) ook even kijken
Moet je eens tellen hoeveel acteurs die in die film zitten die ook in GoT zittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ik laatst met A Knight's Tale.
[ afbeelding ]
Achja, kleine wereld etc.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Moet je eens tellen hoeveel acteurs die in die film zitten die ook in GoT zitten
Yep, jammer dat het verder een kutfilm is.quote:
A Knight's Tale is geniaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep, jammer dat het verder een kutfilm is.
Die wel, die ik linkte niet.quote:
Je quote ze allebei op 11:24 dus ik dacht dat je ook A knights tale bedoelde.quote:
A knight's tale is ook een kutfilmquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:59 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Je quote ze allebei op 11:24 dus ik dacht dat je ook A knights tale bedoelde.
Ah, met Kahl Drogo. Leuk. Thanks voor de tip. Die ga ik kijken!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Zaterdag a.s. komt er ook een film met een GoT acteur. Conan the Barbarian.
Kutfilmquote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
Ah, met Kahl Drogo. Leuk. Thanks voor de tip. Die ga ik kijken!![]()
Ik wist niet dat deze acteur in meerdere (grote) films heeft gespeeld.
Ja, de titel is dubieus. Veronica noemt em Conan, maar op IMDB staat hij idd op Conan the barbarian.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
My junk is numb!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ik laatst met A Knight's Tale.
[ afbeelding ]
Ik kende hem alleen uit stargate Atlantis.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |