Mijn vrouw ook, die was maar wat blij dat die saaie Rob eraan ging.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vond de red wedding erg functioneel in elk geval.
das onzin, verminkte mensen en bloed enzo is google ook niet zo'n fan vanquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Amerikanen heIs hier op Fok! ook zo aangezien ze op Google als advertentieboer zijn overgestapt. Plaatjes van verminkte mensen, filmpjes met extreem geweld, niets mis mee. Maar een tepel?! Ban!
3 is nog niet uit op blu rayquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand seizoen 2 (of 3) op Blu Ray voor een klein prijsje te koop?
Ja, en die winters in Westeros, die kunnen jááááren durenquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:25 schreef koekii het volgende:
Godver nu nog een hele winter zien te overleven
DUYEEMI RANNISUTAHquote:
Ja er gebeurt helemaal niets in dat boek. Maar toch volhouden want je wilt niets missenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ligt het aan mij of is A feast for crows een stuk slechter dan de andere boeken ?
Ik moet me er gewoon echt steeds toe zetten om dit boek te lezen.
Ook kom ik er gewoon amper doorheen.
Ik denk dat het ook komt door al die nieuwe personages van de Iron islands en Dorne etc.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja er gebeurt helemaal niets in dat boek. Maar toch volhouden want je wilt niets missen
Het ligt aan jou.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ligt het aan mij of is A feast for crows een stuk slechter dan de andere boeken ?
Ik vind het echt tenenkrommend ja, maar vooral die Brienne verhaalllijn zeg....quote:Op woensdag 6 november 2013 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Wat vindt jij er wel leuk aan dan ?quote:
316.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het echt tenenkrommend ja, maar vooral die Brienne verhaalllijn zeg....Waar zit jij nu? ik zit op pagina 400 ofzo....
Stel me die vraag nog een keer in het boekentopic en ik ga er wat dieper op in. Laten we niet teveel praten over boeken, zeker gezien die gebeurtenissen bevatten die nog niet in de serie zijn langsgeweestquote:Op woensdag 6 november 2013 12:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat vindt jij er wel leuk aan dan ?
Mag ook in DM hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 12:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Stel me die vraag nog een keer in het boekentopic en ik ga er wat dieper op in. Laten we niet teveel praten over boeken, zeker gezien die gebeurtenissen bevatten die nog niet in de serie zijn langsgeweest
Dat vind ik niet, maar op het moment dat je het leest lijkt dat zeker wel zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:14 schreef terdege het volgende:
Boek 4 is inderdaad erg traag. De meeste hoofdstukken zijn ongelofelijk langdradig en voegen soms niets toe aan het verhaal of de personages.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:04 schreef turance het volgende:
Dan moet je Tomb Raider (1) ook even kijken
Moet je eens tellen hoeveel acteurs die in die film zitten die ook in GoT zittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ik laatst met A Knight's Tale.
[ afbeelding ]
Achja, kleine wereld etc.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Moet je eens tellen hoeveel acteurs die in die film zitten die ook in GoT zitten
Yep, jammer dat het verder een kutfilm is.quote:
A Knight's Tale is geniaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep, jammer dat het verder een kutfilm is.
Die wel, die ik linkte niet.quote:
Je quote ze allebei op 11:24 dus ik dacht dat je ook A knights tale bedoelde.quote:
A knight's tale is ook een kutfilmquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:59 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Je quote ze allebei op 11:24 dus ik dacht dat je ook A knights tale bedoelde.
Ah, met Kahl Drogo. Leuk. Thanks voor de tip. Die ga ik kijken!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Zaterdag a.s. komt er ook een film met een GoT acteur. Conan the Barbarian.
Kutfilmquote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
Ah, met Kahl Drogo. Leuk. Thanks voor de tip. Die ga ik kijken!![]()
Ik wist niet dat deze acteur in meerdere (grote) films heeft gespeeld.
Ja, de titel is dubieus. Veronica noemt em Conan, maar op IMDB staat hij idd op Conan the barbarian.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
My junk is numb!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Had ik laatst met A Knight's Tale.
[ afbeelding ]
Ik kende hem alleen uit stargate Atlantis.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:03 schreef turance het volgende:
[..]
Dit is tv topic!!!1!1!einz!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om in het boekentopic dingen te lezen die ik in de boeken nog niet gelezen heb.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is tv topic!!!1!1!einz!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was ook maar een grapje, dat gerel hier soms als het woord 'boek' valt. Affc moet je ff doorheen komen, maar hij is onmisbaar. Later zul je denken, verrekquote:Op donderdag 14 november 2013 11:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om in het boekentopic dingen te lezen die ik in de boeken nog niet gelezen heb.
Plus dat ik niks spoiler hier
wordt the mountain alweer vervangen?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef -Peach het volgende:
Hafthor Björnsson, strongman uit Ijsland, vervangt de acteur die Gregor Clegane speelt in seizoen 4:
[ afbeelding ]
Gisteren en vanmorgen verder gelezen, ben nu op 50% of zo, maar het lijkt iets op gang te komenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje, dat gerel hier soms als het woord 'boek' valt. Affc moet je ff doorheen komen, maar hij is onmisbaar. Later zul je denken, verrekbij bepaalde dingen. DwD is trouwens even sloom
Geen probleem.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
wordt the mountain alweer vervangen?
Ik vind het nog steeds zonde dat de baas aan wie jij je username hebt ontleend weg is...quote:
rampzalig is het niet, de eerste keer was het me niet eens opgevallen, maar de invaller was echt goed! ik hoop dat deze niet tegenvalt ben nu trouwens bezig met a clash of kings en arya heeft zojuist jaqen leren kennenquote:
Ik ben er nog steeds hoor...quote:Op donderdag 14 november 2013 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds zonde dat de baas aan wie jij je username hebt ontleend weg is...![]()
A man might return...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja eindelijk iemand die daadwerkelijk een "mountain" is kwa lengte haha.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
rampzalig is het niet, de eerste keer was het me niet eens opgevallen, maar de invaller was echt goed! ik hoop dat deze niet tegenvalt ben nu trouwens bezig met a clash of kings en arya heeft zojuist jaqen leren kennen
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds hoor...Als je er toch staat, kun je me ff helpen? Heb een deadline en nog geen letter op papier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Tjah daar ben ik niet op getraind helaas.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je er toch staat, kun je me ff helpen? Heb een deadline en nog geen letter op papier...
Oh, ik wilde vragen om mijn 3 stakeholders uit de weg te ruimen...quote:Op donderdag 14 november 2013 11:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tjah daar ben ik niet op getraind helaas.
* maakt enge spook geluiden en verdwijnt *
in de boeken is hij idd huge "the moutain that rides",quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Naja eindelijk iemand die daadwerkelijk een "mountain" is kwa lengte haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de gast die we tot nu toe hadden paste binnen dat plaatje, ik hoop dat deze gast het ook goed zal doenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
in de boeken is hij idd huge "the moutain that rides",Monsterlijk in daden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de gast die we tot nu toe hadden paste binnen dat plaatje, ik hoop dat deze gast het ook goed zal doen
iddquote:
In South Park? Dus ze gaan echt samen werken met Star Trekquote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef BasvB het volgende:
Zit een spoiler in voor het volgende seizoen dacht ik
Ook in G o Tquote:Op vrijdag 22 november 2013 07:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Game of Thrones te maken? Die twee zitten gewoon samen in een film.
Was ik ook niet, voordat ik de boeken dus ging lezenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:16 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben niet zo'n leestype, en als ik al boeken van een film/serie lees wil ik ze ervoor gelezen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |