Genoeg manieren om dat te omzeilen, desnoods zo'n HBO abbo nemen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nah, niet zó erg. Taiwan, dus gewoon ontwikkeld voor Aziatische begrippen. Maar ik lees overal dat downloaden uit den boze is.
 edit: Oh die suggestie is al gedaan, ook dat is te omzeilen trouwens. Ik kijk thuis ook de amerikaanse versie van Netflix.
 edit: Oh die suggestie is al gedaan, ook dat is te omzeilen trouwens. Ik kijk thuis ook de amerikaanse versie van Netflix.

Een vriend in Nederland het laten downloaden, en dan het bestand via een mailclient versturen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Genoeg manieren om dat te omzeilen, desnoods zo'n HBO abbo nemen?edit: Oh die suggestie is al gedaan, ook dat is te omzeilen trouwens. Ik kijk thuis ook de amerikaanse versie van Netflix.

Maar met welke, ken er niet veel die bestanden groter dan 1 GB toelaten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een vriend in Nederland het laten downloaden, en dan het bestand via een mailclient versturen.

quote:HBO CONFIRMS DEBUT DATES FOR RETURNING SERIES GAME OF THRONES,
VEEP AND VICE, AND NEW SERIES SILICON VALLEY
LOS ANGELES, Jan. 9, 2014 – HBO has confirmed the debut dates for the upcoming seasons of the returning series GAME OF THRONES, VEEP and VICE, and the new series SILICON VALLEY.
GAME OF THRONES kicks off its fourth season SUNDAY, APRIL 6 (9:00-10:00 p.m. ET/PT). Based on the popular book series “A Song of Ice and Fire,” by George R.R. Martin, this hit Emmy®-winning fantasy series chronicles an epic struggle for power in a vast and violent fantasy kingdom. Members of the ensemble cast include Emmy® and Golden Globe winner Peter Dinklage, Lena Headey, Emilia Clarke, Nikolaj Coster-Waldau, Kit Harington, Natalie Dormer, Maisie Williams and Sophie Turner. Executive producers, David Benioff, D.B. Weiss, Carolyn Strauss, Frank Doelger, Bernadette Caulfield; co-executive producers, Guymon Casady, Vince Gerardis, George R.R. Martin. The first official trailer for season four will air on HBO this Sunday, Jan. 12, immediately before the debut of “True Detective” at 9:00 p.m

Ik twijfel: direct elke week kijken, of opsparen en 10 afleveringen ineens...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:28 schreef tralalala het volgende:
6 april pas.En voor je het weet is het weer over.

Gaat hier niet, echt iedereen om mij heen volgt GoT.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel: direct elke week kijken, of opsparen en 10 afleveringen ineens...

en alles wat erna komt, ik vraag me af of ik moet wachten totdat het weer is begonnen of niet
 en alles wat erna komt, ik vraag me af of ik moet wachten totdat het weer is begonnen of niet  

Opsparen, dan zijn de aflevering leuker. Is mijn ervaring, tenminste.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel: direct elke week kijken, of opsparen en 10 afleveringen ineens...

nee man wekelijks kijken, een klein uur genieten, bespreken met je vrienden/hier, uitkijken naar een nieuwe aflevering en dat 10 weken lang, anders loop je het risico dat je alle afleveringen in een weekend er doorheen jaagtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:34 schreef Rosario het volgende:
[..]
Opsparen, dan zijn de aflevering leuker. Is mijn ervaring, tenminste.

strkte met de red wedding alvast! daarnaast is de laatste aflevering een goede afsluiting van het seizoen en zitten er geen uber clifhangers ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:31 schreef zquing het volgende:
Ik moet nog de aflevering met de red wedding nog zienen alles wat erna komt, ik vraag me af of ik moet wachten totdat het weer is begonnen of niet

En alle spoilers die je in deze topics e.d. Tegenkomt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man wekelijks kijken, een klein uur genieten, bespreken met je vrienden/hier, uitkijken naar een nieuwe aflevering en dat 10 weken lang, anders loop je het risico dat je alle afleveringen in een weekend er doorheen jaagt

Ik doe dat met andere series wel eens, elke week kijken, maar dan zit je toch vaak uit te kijken naar een middelmatige aflevering en dat valt dan tegen. Terwijl je, als je het achter elkaar kijkt, je gewoon meteen de volgende aanknalt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man wekelijks kijken, een klein uur genieten, bespreken met je vrienden/hier, uitkijken naar een nieuwe aflevering en dat 10 weken lang, anders loop je het risico dat je alle afleveringen in een weekend er doorheen jaagt

Ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man wekelijks kijken, een klein uur genieten, bespreken met je vrienden/hier, uitkijken naar een nieuwe aflevering en dat 10 weken lang

En anders, zoals eerder gezegd, het gevaar lopen dat je op een onbewaakt moment hard gespoilerd wordt in de bedrijfskantine of bij het koffieautomaat.quote:

Het is ook heel gevaarlijk om op internet (bijv. de GoT-wiki) wat meer info te zoeken over de personages als je nog niet helemaal bij bent. Zo kwam ik terwijl ik zelf met seizoen 3 begonnen was, per ongeluk al achter wat er met Robb ging gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En alle spoilers die je in deze topics e.d. Tegenkomt.
 Dat was echt balen. Het had echt ontzettend gaaf geweest compleet verrast te worden door de gebeurtenissen tijdens de red wedding. De plotwendingen in deze serie en ook het plots overlijden van populaire hoofdpersonen zijn in tegenstelling tot andere series heel ongebruikelijk.
 Dat was echt balen. Het had echt ontzettend gaaf geweest compleet verrast te worden door de gebeurtenissen tijdens de red wedding. De plotwendingen in deze serie en ook het plots overlijden van populaire hoofdpersonen zijn in tegenstelling tot andere series heel ongebruikelijk.

Ja zeer annoying! Ik op een ander forum met een onderwerp dat er niks mee te maken had met een plaatje van Robb en een zeer suggestieve tekst erbijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het is ook heel gevaarlijk om op internet (bijv. de GoT-wiki) wat meer info te zoeken over de personages als je nog niet helemaal bij bent. Zo kwam ik terwijl ik zelf met seizoen 3 begonnen was, per ongeluk al achter wat er met Robb ging gebeurenDat was echt balen. Het had echt ontzettend gaaf geweest compleet verrast te worden door de gebeurtenissen tijdens de red wedding. De plotwendingen in deze serie en ook het plots overlijden van populaire hoofdpersonen zijn in tegenstelling tot andere series heel ongebruikelijk.

Die homo's met die boekenspoilers in DEZE topics waren het ergst in het begin idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig volgt de serie het boek straks niet 100% meer

Mensen die je expres gaan spoileren
Die mensen dan terugpakken

Oh god the war of the unspoilered was echt bloederig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die homo's met die boekenspoilers in DEZE topics waren het ergst in het begin idd.

A man is backquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig volgt de serie het boek straks niet 100% meer

Mensen die je expres gaan spoileren
Die mensen dan terugpakken

Vond het echt een baas inderdaad. Perfecte casting ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef RickoKun het volgende:
A man was a bit freaky, Hoop dat we die baas nog weer eens zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |