Ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man wekelijks kijken, een klein uur genieten, bespreken met je vrienden/hier, uitkijken naar een nieuwe aflevering en dat 10 weken lang
En anders, zoals eerder gezegd, het gevaar lopen dat je op een onbewaakt moment hard gespoilerd wordt in de bedrijfskantine of bij het koffieautomaat.quote:
Het is ook heel gevaarlijk om op internet (bijv. de GoT-wiki) wat meer info te zoeken over de personages als je nog niet helemaal bij bent. Zo kwam ik terwijl ik zelf met seizoen 3 begonnen was, per ongeluk al achter wat er met Robb ging gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En alle spoilers die je in deze topics e.d. Tegenkomt.
Ja zeer annoying! Ik op een ander forum met een onderwerp dat er niks mee te maken had met een plaatje van Robb en een zeer suggestieve tekst erbijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het is ook heel gevaarlijk om op internet (bijv. de GoT-wiki) wat meer info te zoeken over de personages als je nog niet helemaal bij bent. Zo kwam ik terwijl ik zelf met seizoen 3 begonnen was, per ongeluk al achter wat er met Robb ging gebeurenDat was echt balen. Het had echt ontzettend gaaf geweest compleet verrast te worden door de gebeurtenissen tijdens de red wedding. De plotwendingen in deze serie en ook het plots overlijden van populaire hoofdpersonen zijn in tegenstelling tot andere series heel ongebruikelijk.
Die homo's met die boekenspoilers in DEZE topics waren het ergst in het begin idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig volgt de serie het boek straks niet 100% meer![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die je expres gaan spoileren
Die mensen dan terugpakken![]()
Oh god the war of the unspoilered was echt bloederig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die homo's met die boekenspoilers in DEZE topics waren het ergst in het begin idd.
A man is backquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef JaqenHghar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mensen die je expres gaan spoileren
Die mensen dan terugpakken![]()
Vond het echt een baas inderdaad. Perfecte casting ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef RickoKun het volgende:
A man was a bit freaky, Hoop dat we die baas nog weer eens zien
Zondag al een trailerquote:BREAKING: Game of Thrones Season 4 premieres April 6 at 9PM and the first trailer will air this Sunday at 8: 58PM ET on HBO before True Detective.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Trailers kijken, a man dislikes that.
Oh tja, ik vind het altijd wel leuk om n.a.v. zo'n trailer lekker te speculeren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Trailers kijken, a man dislikes that.
in serie 2 volgt de serie het boek al niet meer 100%quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef JaqenHghar het volgende:
![]()
![]()
![]()
True.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
in serie 2 volgt de serie het boek al niet meer 100%
Die eerste!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef Funzel het volgende:
Paar korte vines beshcikbaar al.
http://winteriscoming.net(...)s-of-the-s4-trailer/
Er zitten best grote spoilers bijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:55 schreef Funzel het volgende:
Paar korte vines beshcikbaar al.
http://winteriscoming.net(...)s-of-the-s4-trailer/
Valt wel mee, alleen als je weet waar je naar kijkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zitten best grote spoilers bijverbaasd dat ze dat in de trailer stoppen.
Ja, zonder context zegt het weinig. Heb veel zin in dit seizoen, meer nog dan de vorige.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef megamandy het volgende:
Wil al zeggen, voor mij zijn het alleen maar vechtende mensen
Mensen die denken in pro en anti termen bij het kijken van een tv serie...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Er zijn mensen die pro Dany zijn. Laat dat doordringen.
Leer om in te leven autist.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die denken in pro en anti termen bij het kijken van een tv serie...
Gaaf nummer ook, weet jij toevallig hoe dat nummer heet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Hopelijk wordt de trailer weer net zo goed als vorig jaar![]()
Echt, hoe gehypet ik wel niet werd toen, niet normaal.
Bones van Ms Mr:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:57 schreef Omega het volgende:
[..]
Gaaf nummer ook, weet jij toevallig hoe dat nummer heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |