En dan hebben mensen jouw fotoboek nog niet eens gezien, goeie genade!quote:
Hij ziet er nou ook niet bepaald uit alsof hij nog heel veel jaren te leven heeft...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef LenP het volgende:
Die George RR Martin moet godverredomme weer een boek schrijven.. Ze hebben m al bijna ingehaald
Nee precies!! Hij mag echt niet doodgaan voor hij die boeken afheeft!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij ziet er nou ook niet bepaald uit alsof hij nog heel veel jaren te leven heeft...
als hij sterft voordat de boeken af zijn pis ik op zijn grafquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij ziet er nou ook niet bepaald uit alsof hij nog heel veel jaren te leven heeft...
weet niet meer precies waar ik het gelezen / gezien hebquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef LenP het volgende:
[..]
Nee precies!! Hij mag echt niet doodgaan voor hij die boeken afheeft!
Ja dat is leuk voor de serie... Maar hij moet gewoon die boeken schrijven...die zijn zo vet!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef kawa4 het volgende:
[..]
weet niet meer precies waar ik het gelezen / gezien heb
maar hij heeft al uitgelegd aan de producers van de serie hoe de boeken reeks uiteindelijk afloopt,
zodat mocht hij overlijden, de serie gewoon helemaal door kan gaan.
of het 100% waar is durf ik zo ook niet te zeggen
( ik kan het zo snel ook niet meer terug vinden)
Hehequote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als hij sterft voordat de boeken af zijn pis ik op zijn graf
Winds of Winter komt wel op tijd (ik denk in 2015), maar A Dream of Spring zeker niet. Tenzij hij ineens het tempo van 15 jaar geleden weer oppakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:59 schreef LenP het volgende:
Tsj
[..]
Ja dat is leuk voor de serie... Maar hij moet gewoon die boeken schrijven...die zijn zo vet!
2 boeken nog na dance with dragons dus?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:02 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Winds of Winter komt wel op tijd (ik denk in 2015), maar A Dream of Spring zeker niet. Tenzij hij ineens het tempo van 15 jaar geleden weer oppakt.
Ja het zou een serie van 7 worden (DoD is de 5e)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
2 boeken nog na dance with dragons dus?
Ik zit pas in boek 2, maar heb ook al in het andere topic gelezen. Ik blijk toch té nieuwsgierig te zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als hij sterft voordat de boeken af zijn pis ik op zijn graf
Och ik zie ze gewoon apart. Beide zijn geniaal imo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind het gewoon absoluut niet chill dat ze de boeken niet gewoon volgen
zijn die dan zo verschillend???quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef MAHL het volgende:
Och ik zie ze gewoon apart. Beide zijn geniaal imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Mike op 14-01-2014 14:44:13 ]
Yepquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit pas in boek 2, maar heb ook al in het andere topic gelezen. Ik blijk toch té nieuwsgierig te zijn...
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
In my defense, ik dacht dat ik in dit topic postte en klaagde dan ook over de vele spoilers...quote:
Vlak voor seizoen 5 moet hij boek 6 eigenlijk wel af hebben aangezien ik overal verwachtingen lees dat seizoen 6 in elk geval gedeeltelijk over boek 6 zal gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef LenP het volgende:
Die George RR Martin moet godverredomme weer een boek schrijven.. Ze hebben m al bijna ingehaald
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef turance het volgende:
Maakt niet veel uit, dat houdt de snelheid in het verhaal. Alsof je zo een hoofdpersonage er even een seizoen uit kan laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Seizoen 5 en 6 zullen over boek 4 en 5 gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Vlak voor seizoen 5 moet hij boek 6 eigenlijk wel af hebben aangezien ik overal verwachtingen lees dat seizoen 6 in elk geval gedeeltelijk over boek 6 zal gaan.
Dat staat niet helemaal vast geloof ik. Er kunnen elementen uit boek 6 gebruikt worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Seizoen 5 en 6 zullen over boek 4 en 5 gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |