dat sowieso, ben alleen een vreselijk langzame lezerquote:
 pagina 200 van clash of kings
  pagina 200 van clash of kings   

Boek 2 was zoveel beter dan seizoen 2quote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat sowieso, ben alleen een vreselijk langzame lezerpagina 200 van clash of kings

vind het wel jammer dat tyrion weer in een cell zit en het er kennelijk niet zo best uitziet voor hem, tofste personage van de serie en alles
 En had ik zelf ook, de delen die al op TV waren geweest las ik vrij langzaam maar op het moment dat ik dat voorbij was las ik de laatste paar boeken binnen een paar weken
 En had ik zelf ook, de delen die al op TV waren geweest las ik vrij langzaam maar op het moment dat ik dat voorbij was las ik de laatste paar boeken binnen een paar weken  

Misschien dat de zin er nu wat meer is.
 Misschien dat de zin er nu wat meer is.

Daar blijf ik juist mee achter de serie aanlopen omdat het voor mij veel spannender is om op tv iets te zien dan in het boek iets te lezen. Zoals de verandering van Jaqen H'ghar, vond het jammer dat ik dat al wist.quote:

seizoen 2 vin dik de zwakste van de 3 tot nu toe, opeens een enorme waslijst aan personages, ik kon het gewoon niet meer bijhouden, daarnaast hadden de personages uiteraard minder tijd om uitgediept te worden, iets wat veel minder speelde in seizoen 1 uiteraard, maar goed dat de eps iets langer duurden in het derde seizoenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Boek 2 was zoveel beter dan seizoen 2En had ik zelf ook, de delen die al op TV waren geweest las ik vrij langzaam maar op het moment dat ik dat voorbij was las ik de laatste paar boeken binnen een paar weken

die indruk kreeg ik ook idd, niet echt super veel, concrete gebeurtenissen voor een heel seizoen, kwam het bij mij iig karig over, maar misschien worden we verrastquote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef speknek het volgende:
Damn wat een vette trailer. Ik weet nu al dat dat allemaal uit de eennalaatste episode komt, en we zeven afleveringen van tergend trage expositie krijgen, maar toch.

Die indruk krijg ik niet van de trailer. Als je de context niet kent van de scenes kun je ook daar weinig over zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
die indruk kreeg ik ook idd, niet echt super veel, concrete gebeurtenissen voor een heel seizoen, kwam het bij mij iig karig over, maar misschien worden we verrast

we will seequote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je de context niet kent van de scenes kun je daar weinig over zeggen.

Michiel Huisman is lijkt me op 0:16 te zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik zag het in een flits en dacht even dat het het karakter van Michiel Huisman was. Maar dat zou niet logisch zijn in King's Landing.

Maar waarom heeft hij dan niet hetzelfde haar/pruik als de vorige Daario?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Michiel Huisman is lijkt me op 0:16 te zien.

Volgens mij zou hij meer lijken op de Daario uit het boek.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij dan niet hetzelfde haar/pruik als de vorige Daario?

Nou, fraai is dat. Je zou toch wel wat consistentie verwachten met eerdere seizoenen. Ze hebben de look dus al verpest en dan nemen ze achteraf een nieuwe look met nieuwe acteur. Dat is echt waardeloos. Elke keer als ik Daario nu zie zal ik even uit de serie getrokken worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij meer lijken op de Daario uit het boek.

Ik heb daar persoonlijk niet zoveel problemen mee, daarnaast hebben de bij-figuren op een heel seizoen alles bij elkaar toch niet meer dan 5 a 10 minuten screentime.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nou, fraai is dat. Je zou toch wel wat consistentie verwachten met eerdere seizoenen. Ze hebben de look dus al verpest en dan nemen ze achteraf een nieuwe look met nieuwe acteur. Dat is echt waardeloos. Elke keer als ik Daario nu zie zal ik even uit de serie getrokken worden.
Bij the Mountain is het niet zo erg, die nieuwe acteur lijkt sprekend op de man uit seizoen 1.

en dat haal je uit één trailer van nog geen 2 minutenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
die indruk kreeg ik ook idd, niet echt super veel, concrete gebeurtenissen voor een heel seizoen, kwam het bij mij iig karig over, maar misschien worden we verrast

iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef Awsom het volgende:
[..]
en dat haal je uit één trailer van nog geen 2 minuten

Heb je gelijk in, zeker in een serie met zoveel verschillende personages (die soms qua uiterlijk ook nog eens op elkaar lijken, of nog mooier: zelf van uiterlijk verwisselen) is het erg verwarrend als er veel van acteurs wordt gewisseld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:04 schreef turance het volgende:
Het is natuurlijk wel een grote fail dat je na een seizoen een acteur + verschijning verandert omdat de acteur die daarvoor gecast was niet goed overeen komt met het karakter uit het boek. Dat hadden ze vorig jaar ook wel na kunnen gaan.
Verder vind ik het niet zo erg. Ik vond de Daario Naharis van season 3 toch irritant en dit is weer mooi dat een Nederlander een rol heeft in een international grote serie!

Jullie gaan verrast worden. Fo sho.
 Jullie gaan verrast worden. Fo sho.

Tyrion.quote:

Schitterend inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik vind Sansa in de trailer wel een beetje lijken op het schilderij 'Meisje met de parel' van Johannes Vermeer:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |