SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 24-12-2013 10:27:25 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
de technische vertaling weet ik overal wel van...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
lunareclipse+ 3 shieldquote:Op zondag 22 december 2013 23:32 schreef YUR het volgende:
Hee Swets....van welke Nike's zocht je nou laatst de zwarte uitvoering?![]()
Nee, ik kwam toevallig zwarte lunarglides tegen. Maar ff later bedacht ik me dat jij die ook vast had gezienquote:
F means you're fucked![]()
Ja DIE welquote:Op zondag 22 december 2013 23:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, ik kwam toevallig zwarte lunarglides tegen. Maar ff later bedacht ik me dat jij die ook vast had gezien![]()
![]()
Nog een mooi loopje gevonden hier in de buurt.
http://www.regteheidecross.nl/
Ga voor de 10 km, eens kijken of ik een pr kan lopen daar
Misschien ook iets voor CRX, thuiswedstrijd voor hem
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Twinky ik heb inderdaad de 620. Ten opzichte van de 610 is het op de meeste punten wel een verbetering. Vooral voor dunnen polsjes. Met de 220 is anders ook weinig mis en is een stuk goedkoper.![]()
boehoe ik mis mijn crxjes.....quote:Op zondag 22 december 2013 23:46 schreef Guard het volgende:
Nog een mooi loopje gevonden hier in de buurt.
http://www.regteheidecross.nl/
Ga voor de 10 km, eens kijken of ik een pr kan lopen daar
Misschien ook iets voor CRX, thuiswedstrijd voor hem
in januari ga ik nog een drinkrugzak halen.
ik wil een osprey alleen nog te dubben welke ik wil. teveel keuze...
http://www.wiggle.nl/osprey-raven-10-womens-hydration-pack/
of de http://www.wiggle.nl/osprey-raven-14-womens-hydration-pack/
of toch de osprey verve
ik vind het lastig te bepalen hoeveel liter inhoud ik nodig ga hebben voor spullen mee te nemen.
de raven 14 heeft volgens de gegevens geen drinksysteem inclusief.
iemand hier met een osprey ?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mijn pa heeft een osprey daypack. En ik ben zelf ook aan het denken over een osprey met waterzak.quote:Op maandag 23 december 2013 00:04 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
boehoe ik mis mijn crxjes.....
in januari ga ik nog een drinkrugzak halen.
ik wil een osprey alleen nog te dubben welke ik wil. teveel keuze...
http://www.wiggle.nl/osprey-raven-10-womens-hydration-pack/
of de http://www.wiggle.nl/osprey-raven-14-womens-hydration-pack/
of toch de osprey verve
ik vind het lastig te bepalen hoeveel liter inhoud ik nodig ga hebben voor spullen mee te nemen.
de raven 14 heeft volgens de gegevens geen drinksysteem inclusief.
iemand hier met een osprey ?
Viper 5 heeft mijn voorkeur...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
dat is ook een mooie ja.
ik heb nu de camelbak classic en die vind ik voor de meeste loopjes prima te doen.
alleen voor wandelen en voor langere trails wil ik toch wat groters hebben.
maar niet te groot dat je er teveel last van krijgt.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Osprey raptor 6 is ook wel mooi, heeft wat meer opbergmogelijkhedenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ja inderdaad. ook die zijtassen.
hmm twijfel nog even verder haha!
trouwesn de prijzen bij wiggle zijn echt een heel verschil met de reguliere webwinkels.
bij de rugzakken tot soms 20 euro verschil(goedkoper)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Deze tip is een tijd terug ook al eens gepost maar ik herhaal hem nog maar eens een keer omdat ik hem weer hoorde tijdens het kijken van de video van Michael Arnstein (the Fruitarian) over het besparen op schoenen.
Mochten hier dames zijn met een relatief grote voet (of heren met een kleine voet) kijk dan of je een bepaald model als herenschoen kan krijgen.
Maat 41 is voor dames misschien een grote maat maar als herenmaat juist klein en daardoor zijn ze vaak afgeprijsd omdat ze "over stocked" zijn.
Volgens Michael Arnstein is er echter totaal geen verschil (buiten de kleuren om misschien) tussen dames en herenschoenen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
schoenen of packs??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
rugzakken.
en dat is net goed voor zo`n twijfelkont als dat ik ben.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Deze week 2 crossjes![]()
Ga ik nog mensen van hier tegenkomen in Den Haag of Delft?F means you're fucked![]()
Ik ben in de ardennen bij mijn schoonouders, en mijn vriend heeft een aantal hardloop rondjes uitgestippeld die we zo gaan lopen! Op sommige stukken 30% zag ik al, dus ben benieuwd
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ikzelf niet, maar misschien meneer en dan kom ik kijken natuurlijk. Zal op 2e kerstdag zijn. Op de 29e vier ik ietsquote:Op maandag 23 december 2013 08:27 schreef YUR het volgende:
Ga ik nog mensen van hier tegenkomen in Den Haag of Delft?![]()
![]()
Gezellig! En: Ohja!quote:Op maandag 23 december 2013 08:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar misschien meneer en dan kom ik kijken natuurlijk. Zal op 2e kerstdag zijn. Op de 29e vier ik ietsF means you're fucked![]()
Zo twee weken vakantie. Dat betekend dat ik meer tijd voor jullie heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN... gisteren heb ik mijn challenge gehaald. Dit jaar 1000km gelopen![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 09:02 schreef streamnl het volgende:
Zo twee weken vakantie. Dat betekend dat ik meer tijd voor jullie heb
Lekker! Ik ben net terug van vakantie en nu zitten we met ons suffe hoofd in de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN... gisteren heb ik mijn challenge gehaald. Dit jaar 1000km gelopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik lees het net op FBquote:Op maandag 23 december 2013 09:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Lekker! Ik ben net terug van vakantie en nu zitten we met ons suffe hoofd in de trein
Welkom terug. Ik vind dat je sociaal bent geweest met de jaloersmakende foto's
Succes straks met de was![]()
Klinkt goed!quote:Op maandag 23 december 2013 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben in de ardennen bij mijn schoonouders, en mijn vriend heeft een aantal hardloop rondjes uitgestippeld die we zo gaan lopen! Op sommige stukken 30% zag ik al, dus ben benieuwdGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Kan nogquote:Op maandag 23 december 2013 09:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik lees het net op FB
Welkom terug. Ik vind dat je sociaal bent geweest met de jaloersmakende foto's
Succes straks met de wasmaar dat zijn voornamelijk foto's van vissen. En die passen hier niet.
En m'n Endo-linkjes zijn ook niet spannend. Na drie keer lopen met m'n Garmin heb ik m later liggen in m'n koffer en heb ik op m'n gemakje gefreewheeld. Want vakantie![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heiden!quote:Op maandag 23 december 2013 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan nogmaar dat zijn voornamelijk foto's van vissen. En die passen hier niet.
En m'n Endo-linkjes zijn ook niet spannend. Na drie keer lopen met m'n Garmin heb ik m later liggen in m'n koffer en heb ik op m'n gemakje gefreewheeld. Want vakantie!F means you're fucked![]()
Ben je nog barefoot wezen rennen?quote:Op maandag 23 december 2013 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Kan nogmaar dat zijn voornamelijk foto's van vissen. En die passen hier niet.
En m'n Endo-linkjes zijn ook niet spannend. Na drie keer lopen met m'n Garmin heb ik m later liggen in m'n koffer en heb ik op m'n gemakje gefreewheeld. Want vakantie!![]()
Van god los, ikquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja! Dat was leuk, op het strand!quote:Op maandag 23 december 2013 09:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ben je nog barefoot wezen rennen?
Op blote voeten door de waterlijn rennen isquote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Dat was leuk, op het strand!![]()
![]()
Eén week later en ik had vakantie, dan had ik waarschijnlijk mee gedaan.
http://www.xtrails.eu/nl/xtrails-houffalizesummer/![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Dat was leuk, op het strand!
Welkom thuis![]()
![]()
Waarom niet? Zolang het realistisch is.quote:Op maandag 23 december 2013 09:48 schreef YUR het volgende:
Tsja...zal ik ook maar alle wedstrijden posten waar ik niet aan mee doe dan?
Misschien zie ik een wedstrijd waar ik wel aan mee kan doen
(het liefst offroad)
![]()
Nee, dat bedoel ik helemaal niet. Ik ga ergens tussen kerst en oud&nieuw nog een rondje in het Sauerland rennen. Als de piste dan nog groen is, kun je daar ook recht naar boven. Lijkt me wel wat!quote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt "klinkt gestoord" neem ik aan?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Over twee wekend opent de inschrijving van de TdF, maar dat stond vast al in je agenda.quote:Op maandag 23 december 2013 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang het realistisch is.
(het liefst offroad)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Over twee wekend opent de inschrijving van de TdF, maar dat stond vast al in je agenda.![]()
![]()
Het is crossjes-tijd hierquote:Op maandag 23 december 2013 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang het realistisch is.
(het liefst offroad)
![]()
![]()
Je bent sinds gisteren een heuse trailrunner!quote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Goodmorrow. Ik laat de Spartathlon komend jaar schieten. Helaas, maar zo is het leven nu eenmaal.F means you're fucked![]()
Wat een fantastisch weer is het momenteel zeg, ik zou bijna weer gaan lopen.
Ben ik de enige die op Facebook weleens naar de pagina van good old Marti ten Kate gaat? Hij heeft alles openstaan en plaatst geregeld interessante berichten, vaak ook berichten die een glimlach opleveren. 18 December j.l. plaatste hij bijvoorbeeld het bericht "Ben ik een goede trainer?" en dat heb ik echt met plezier gelezen. Net als zijn boek trouwens, dat staat ook vol met anekdotes.![]()
Ik ben er nog steeds emotioneel onder. Dat was zo'n life defining moment.quote:Op maandag 23 december 2013 10:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Je bent sinds gisteren een heuse trailrunner!![]()
Weinig aan posten hier.. ben ook wel zo'n beetje 2 weken grieperig/verkouden geweest.
Vond mijzelf zielig dus heb er slecht bij gegeten ook, dus weer 3 kilo zwaarder![]()
Mooi moment om dan vandaag weer fris er tegenaan te gaan, lekker rustig aan, calorieen verbranden in de ochtend
http://www.endomondo.com/workouts/278922927/6503018
Ik kom hier vast nog langs deze dagen, maar mocht ik het vergeten; Ik wens jullie allemaal heerlijke dagen toe! Lekker een hapje, lekker een drankje, we lopen het er volgend jaar wel weer af!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Daarom wil ik nog een keer terug naar San Baronto (Italië). De vorige keer dat ik daar was, lukte het mij niet om die berg in één keer op te rennen. De volgende keer moet mij dat wel lukken. Anders moet ik weer een keer terugquote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef Frsh het volgende:
Nee, dat bedoel ik helemaal niet. Ik ga ergens tussen kerst en oud&nieuw nog een rondje in het Sauerland rennen. Als de piste dan nog groen is, kun je daar ook recht naar boven. Lijkt me wel wat!
[ afbeelding ]
Ik zag het staan in de OP. Misschien moet ik ook maar eens een keer meedoen met een crossje. Kijken of dat wat is.quote:![]()
Ja, vervelend is dat.quote:Op maandag 23 december 2013 10:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Anders moet ik weer een keer terug
[..]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik weet eigenlijk het verschil niet tussen een cross en een trailrunquote:Op maandag 23 december 2013 10:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daarom wil ik nog een keer terug naar San Baronto (Italië). De vorige keer dat ik daar was, lukte het mij niet om die berg in één keer op te rennen. De volgende keer moet mij dat wel lukken. Anders moet ik weer een keer terug
[..]
Ik zag het staan in de OP. Misschien moet ik ook maar eens een keer meedoen met een crossje. Kijken of dat wat is.Zelfde laken een pak volgens mij.
![]()
Kwamen we laatst ook al niet uit.quote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk het verschil niet tussen een cross en een trailrunZelfde laken een pak volgens mij.
Blijft lastig met die termen, zit altijd een hele hoop grijs gebied tussen...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja klopt. Maakt ook niet uit, zo lang je er maar lol in hebtquote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Kwamen we laatst ook al niet uit.
Blijft lastig met die termen, zit altijd een hele hoop grijs gebied tussen...F means you're fucked![]()
Ik ben nu aan het rondkijken voor cross loopjes in mijn omgeving. Qua wedstrijden lijkt mij het ook hetzelfde. Daarom vind ik het woordje trail niet juist hier in Nederland. Maar dat heb ik al gezegd deze weekquote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef GotC het volgende:
Ik weet eigenlijk het verschil niet tussen een cross en een trailrunZelfde laken een pak volgens mij.
Dit dus.quote:Op maandag 23 december 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
Ja klopt. Maakt ook niet uit, zo lang je er maar lol in hebt![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja klopt. Maakt ook niet uit, zo lang je er maar lol in hebt
Er zijn er wel wat die in aanmerking komen voor de benaming trail imo.quote:Op maandag 23 december 2013 10:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het rondkijken voor cross loopjes in mijn omgeving. Qua wedstrijden lijkt mij het ook hetzelfde. Daarom vind ik het woordje trail niet juist hier in Nederland. Maar dat heb ik al gezegd deze week
[..]
Dit dus.
moet er wel single track inzitten, en flink wat hoogtemetersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik had laatste een cross met single track en veel hoogtemetersquote:Op maandag 23 december 2013 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Er zijn er wel wat die in aanmerking komen voor de benaming trail imo.
moet er wel single track inzitten, en flink wat hoogtemetersF means you're fucked![]()
Er zijn ook vlakke trails!quote:Op maandag 23 december 2013 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
moet er wel single track inzitten, en flink wat hoogtemeters
Er zijn genoeg trails met een verwaarloosbaar hoogteverschil..quote:Op maandag 23 december 2013 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
moet er wel single track inzitten, en flink wat hoogtemetersJa doei.![]()
DE VERWARRINGquote:Op maandag 23 december 2013 10:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had laatste een cross met single track en veel hoogtemeters*kras*
Ja doei.![]()
Ik zat van de week foto's van een trail te kijken. Liepen ze (ook) op verharde padenquote:Op maandag 23 december 2013 10:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Cross: onverharde paden
Trail: helemaal geen paden
Maar wat is een crosstrail?
Heeft niet zoveel met een 'mening' te maken: trails = offroad. Period. Of dat nou vlak is of niet.quote:
Fellrunning heeft wél een hoogteverschillenverplichting.Ja doei.![]()
maar Fells heb je alleen in UKquote:Op maandag 23 december 2013 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met een 'mening' te maken: trails = offroad. Period. Of dat nou vlak is of niet.
Fellrunning heeft wél een hoogteverschillenverplichting.
Cross heeft meer met afstand te maken, denk ik, die meestal korter is: er zijn voor zover ik weet geen crossmarathonsquote:Op maandag 23 december 2013 10:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Cross/trail: onverharde paden
Trail Fell: helemaal geen paden
Maar wat is een crosstrail?![]()
Ja doei.![]()
Geruststellend aan dit topic: je weet dat verschillende discussies regelmatig terugkeren - en weer weggaan - en weer terugkeren![]()
![]()
Offroad is voor homo's. Beetje op onverhard lopen om hun poezelige gewirchtjes minder pijn te doen![]()
Asfalt! Daar worden de mannen van de jongens gescheiden!F means you're fucked![]()
Leuk, maar ik eis voor het einde van het jaar toch eigenlijk wel een harde en onweerlegbare definitie. Was dat verharde pad natuurlijk, of aangelegd door mensen? Gevoelsmatig is dat voor mij het verschil.quote:Op maandag 23 december 2013 10:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zat van de week foto's van een trail te kijken. Liepen ze (ook) op verharde paden
In de jaren 80 had je de Duindigtcross. Dan werd er dus gelopen op de paardenbaan van Duindigt. Volgens mij aangelegd door mensen, dus cross. Doodzonde trouwens dat die wedstrijd niet meer bestaat, lijkt me hilarisch om te gaan kijken.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef YUR het volgende:
Offroad is voor homo's. Beetje op onverhard lopen om hun poezelige gewirchtjes minder pijn te doen![]()
Asfalt! Daar worden de mannen van de jongens gescheiden!![]()
![]()
We zijn hier gewoon een stelletje goudvissen met alleen kortetermijngeheugen bij elkaar.quote:Op maandag 23 december 2013 11:02 schreef Quoi het volgende:
Geruststellend aan dit topic: je weet dat verschillende discussies regelmatig terugkeren - en weer weggaan - en weer terugkeren
quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
We zijn hier gewoon een stelletje goudvissen met alleen kortetermijngeheugen bij elkaar.
Ja doei.![]()
Daarom ren ik altijd eerst via asfalt naar mijn offroad playgroundquote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef YUR het volgende:
Asfalt! Daar worden de mannen van de jongens gescheiden!
quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef YUR het volgende:
Asfalt! Daar worden de mannen van de jongens gescheiden!![]()
Je hebt tv hoofden en radio hoofden...
Daarom lopen wij ook in de bossen. Daar is het niet zo druk als op het asfalt![]()
![]()
Nu is een van mijn vrienden homo én hardloper. En hij heeft op het asfalt op de hele Marathon 2:46 staan.quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef YUR het volgende:
Asfalt! Daar worden de mannen van de jongens gescheiden!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Die doet gewoon alsof ie homo is joh. Dan kunnen zijn asfaltresultaten alleen maar meevallenquote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Corniel het volgende:
[..]
Nu is een van mijn vrienden homo én hardloper. En hij heeft op het asfalt op de hele Marathon 2:46 staan.F means you're fucked![]()
Same same! Lekker door de storm heen razenquote:Op maandag 23 december 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond weer rennen
trouwens
W00h00!
Ja, storm, regen, maar dan wel met de bikkels van de club rennenquote:Op maandag 23 december 2013 11:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Same same! Lekker door de storm heen razenben benieuwd hoe druk het is, met iedereen die vast ook nog kerstinkopen moet doen + slecht weer.. was woensdagavond ook al zo rustig..
![]()
Net nog even een balletje opgegooid voor een ad hoc head torch offroad run in de fb-groepwas vorige week zó leuk!
Ja doei.![]()
Ja, ik ben ook benieuwd hoeveel er vanavond bij ons op komen dagen. Kerstvakantie, slecht weer en een duurloopje...quote:Op maandag 23 december 2013 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, storm, regen, maar dan wel met de bikkels van de club rennenben benieuwd hoe druk het is, met iedereen die vast ook nog kerstinkopen moet doen + slecht weer.. was woensdagavond ook al zo rustig..
![]()
Net nog even een balletje opgegooid voor een ad hoc head torch offroad run in de fb-groepwas vorige week zó leuk!
En goed dat je het ff zegt. Ik moest nog steeds een hoofdlamp kopen
Donker bos; toch rennen!quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Dan breek je je poten niet als het ergens donker is.quote:
Bovendien: gear! Meer gear is altijd een goed excuus!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
En dit:quote:Starten en finish lokatie
De starttijd is 19 uur. Er wordt om de 20 seconden gestart in kleine groepjes. Je zult merken dat je vrij snel 'alleen' over de paden loopt. Een goede hoofdlamp is dan ook verplicht gesteld door de organisatie.F means you're fucked![]()
Okay! Want ik ren nu ook in het donker. Zal die van mijn vriend eens uitproberen.
al ben ik wel bang dat je met zo'n koplamp eruit ziet als een hollende mijnwerker.![]()
In de Mescherbergloop zaten ook meer 3 weilanden! 2 met omhoog, en 1 met naar beneden.quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Mijnwerkers hollen in principe alleen in geval van noodquote:Op maandag 23 december 2013 11:22 schreef Twinky het volgende:
Okay! Want ik ren nu ook in het donker. Zal die van mijn vriend eens uitproberen.
al ben ik wel bang dat je met zo'n koplamp eruit ziet als een hollende mijnwerker.
Iedereen loopt in de meest afschuwelijke combinaties van neon kleuren rond. Die hoofdlamp zal het echt niet erger maken.quote:Op maandag 23 december 2013 11:22 schreef Twinky het volgende:
al ben ik wel bang dat je met zo'n koplamp eruit ziet als een hollende mijnwerker.
die naar beneden kan ik me niet meer herinnerenquote:Op maandag 23 december 2013 11:23 schreef Frsh het volgende:
[..]
In de Mescherbergloop zaten ook meer 3 weilanden! 2 met omhoog, en 1 met naar beneden.
Was je zo kapot dat een afdaling leek op vals plat omhoog?quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef Guard het volgende:
[..]
die naar beneden kan ik me niet meer herinneren
quote:Op maandag 23 december 2013 11:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Iedereen loopt in de meest afschuwelijke combinaties van neon kleuren rond. Die hoofdlamp zal het echt niet erger maken.Goed punt.
![]()
Je druk maken om hoe je er uitziet tijdens 't hardlopen vind ik altijd wat nutteloos. Alleen Zeddie ziet er immer frisch uit.quote:Op maandag 23 december 2013 11:22 schreef Twinky het volgende:
al ben ik wel bang dat je met zo'n koplamp eruit ziet als een hollende mijnwerker.Ja doei.![]()
Blijkbaarquote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Was je zo kapot dat een afdaling leek op vals plat omhoog?
http://www.trail-running.(...)p-weg-naar-de-bergenquote:
Ik ga er heen. Heb al een bevestigingsmail van haar. Je kan vanuit Eindhoven mee rijden.
Geldt ook voor jou Sem.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 11:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
http://www.trail-running.(...)p-weg-naar-de-bergen
Ik ga er heen. Heb al een bevestigingsmail van haar. Je kan vanuit Eindhoven mee rijden.
Geldt ook voor jou Sem.Uhm.....ok....quote:Neem 2 flesjes water mee. (Deze zijn niet om te drinken tijdens de training!)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ikzelf denk om eventueel je handen te wassen ofzo, Geen idee voor de rest.quote:quote:Er komt eind vd week nog een mail met de laatste info![]()
Misschien een twijfelachtige top 50 van Leuke Loopjes. Maar toch leuk: klik.
Toch ben ik óók hard aan het werk![]()
![]()
Ik snap je, ik ben ook erg druk bezig voor werk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef Quoi het volgende:
Thanks, leuk lijstje. Jammer dat ze er geen links van hebben gemaakt.
Dat gaan we morgen eens goed bekijken.![]()
Misschien dat het aan mij ligt, maar bij een top-50 zou ik dan ook 50 loopjes verwachten.quote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef Quoi het volgende:
![]()
Scherp!quote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar bij een top-50 zou ik dan ook 50 loopjes verwachten.
Ga ik ff naar de foto's van de Meeuwen en Makrelenloop van vorige week spieken, sta ik bijna op de achtergrond van elke foto, omdat ik tegenover de fotograaf sta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noujaaaaaaa zeg, je hebt gelijkquote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar bij een top-50 zou ik dan ook 50 loopjes verwachten.![]()
![]()
Lol, mijn loopjes worden voor mij ingeschreven, zonder dat ik er zelf erg in hebDat is nog eens handig!
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Quoi het volgende:
Ga ik ff naar de foto's van de Meeuwen en Makrelenloop van vorige week spieken, sta ik bijna op de achtergrond van elke foto, omdat ik tegenover de fotograaf sta
Leuk dat je hier zo goed support, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Noujaaaaaaa zeg, je hebt gelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk dat je hier zo goed support, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?Gelukkig slaapt RD.
![]()
wooww dat was gaaf! Echt weer een hele andere tak van sport met zoveel hoogtemeters.. Op en gegeven moment was het zo steil dat ik 2km lang min hakken niet op de grond zette haha..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk dat je hier zo goed support, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?Dus je vriendin vindt het goed?quote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, mijn loopjes worden voor mij ingeschreven, zonder dat ik er zelf erg in hebDat is nog eens handig!
![]()
![]()
6 januari is de inschrijving voor de trail des fantomes!quote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef La_Tramposa het volgende:
wooww dat was gaaf! Echt weer een hele andere tak van sport met zoveel hoogtemeters.. Op en gegeven moment was het zo steil dat ik 2km lang min hakken niet op de grond zette haha..Net zo gaaf!
![]()
Misschien ben ik nu ook wel trail fan.. Sommige stukken onverhard met 30% omhoog waren zeker tdf waardig volgens mij :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geen idee nogquote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Dus je vriendin vindt het goed?![]()
Weet niet eens of ik de auto heb, maar anders vraag ik mn ouders wel of ik de auto mag lenen...
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee nogWeet niet eens of ik de auto heb, maar anders vraag ik mn ouders wel of ik de auto mag lenen...
![]()
Gezellig. Jij, Guard en ik gaan dus al.![]()
Staan best veel bekende loopjes inquote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een leuk loopje gespot: 24km in Meerhoven in september 2014thuis ff een lijstje maken met meer: wil minstens 5 HM's lopen komend jaar en heb er pas 3.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat is er in Delft?quote:Op maandag 23 december 2013 08:27 schreef YUR het volgende:
Ga ik nog mensen van hier tegenkomen in Den Haag of Delft?Children of the night. What music they make.![]()
Ik las dat we na Daywalker en Hats een nieuw setje hebben hier? Wat leuk voor Quoi
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Yay, 6 april 2014 ingeschreven voor de Eindhoven Airport Run (12,5km).Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Een setje met mezelf, denk ik danquote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef _MvN_ het volgende:
Ik las dat we na Daywalker en Hats een nieuw setje hebben hier? Wat leuk voor Quoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Een setje met mezelf, denk ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Gefeliciteerd! !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gister trouwens dat 11km loopje en de 5x 200 erna op precies dezelfde gemiddelde snelheid uitgekomen, wel toevallig. Zijn wel 2 heel erg andere trainingen.![]()
![]()
[..]
of heb je een nieuw setje kleren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Congrats!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanks
quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige week geen tijd gehad meer om te lopen. Lekker druk geweest met concerten, klaverjassen en klussen bij vrienden van mijn vriendin.
Wel meer over nagedacht (na alle tips en blessure waarschuwingen) en een duidelijker schema gemaakt welke ik wil gaan volgen nu ipv het free-wheelen wat ik nu doe. Dus vanavond de eerste training van dit schema.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Hmmmz...ik zit ernstig te twijfelen om toch voor de Rotterdam Marathon te gaan ipv Westland....
Gefeliciteerd Q&Q
Westland zonder twijfel.quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef YUR het volgende:
Hmmmz...ik zit ernstig te twijfelen om toch voor de Rotterdam Marathon te gaan ipv Westland....
Gefeliciteerd Q&Q![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom twijfel?quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef YUR het volgende:
Gefeliciteerd Q&Q
Uit praktisch oogpunt:quote:
Beoogde inleverdatum definitieve versie scriptie = 15 mei
Verdedigen eind mei.
Westland marathon = 25 mei. Precies in die periode dus.
Rotteram marathon = 13 april. Om me daarna nog een maand vol op de scriptie te kunnen gooien.
Van mijn loopgroep trainen er een man of 10 samen richting Rotterdam.
Ik ben de enige die zich heeft ingeschreven voor Westland.
En:
REVANCHEF means you're fucked![]()
Verstandige YUR is verstandig, ik snap het welquote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Uit praktisch oogpunt:
Beoogde inleverdatum definitieve versie scriptie = 15 mei
Verdedigen eind mei.
Westland marathon = 25 mei. Precies in die periode dus.
Rotteram marathon = 13 april. Om me daarna nog een maand vol op de scriptie te kunnen gooien.
Van mijn loopgroep trainen er een man of 10 samen richting Rotterdam.
Ik ben de enige die zich heeft ingeschreven voor Westland.
En:
REVANCHEdenk je dat er volgend jaar weer een Westland marathon gehouden gaat worden?
En revanche sowieso
Revenge is a dish best served cold...
En aangezien het in april kouder is doorgaans dan in mei...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die gaat volgend jaar niet gehouden worden. Maar ik ben eigenlijk nooit zo sentimenteel geweest. En ik heb altijd meer met Den Haag gehad dan met het Westland, en als ik Rotterdam loop, kan ik in September de Den Haag Marathon ook makkelijker doenquote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verstandige YUR is verstandig, ik snap het weldenk je dat er volgend jaar weer een Westland marathon gehouden gaat worden?
Het was de enige reden waarvan ik kon bedenken dat je hem wellicht tòch zou willen doen. Maar als er ook nog eentje in Den Haag zelf komt, zeg ik: Rotterdam doen. Want revanche dit dat! Werkt hoor, want mijn revanche bij de BtB is ook geluktquote:Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Die gaat volgend jaar niet gehouden worden. Maar ik ben eigenlijk nooit zo sentimenteel geweest. En ik heb altijd meer met Den Haag gehad dan met het Westland, en als ik Rotterdam loop, kan ik in September de Den Haag Marathon ook makkelijker doen
Opsomming: WindRegen
Krappe planning
Grafiekjes
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/279022684/136692
http://connect.garmin.com/activity/418817755![]()
![]()
Guard, wil je me in de OP toevoegen aan de Rotterdam Marathon? Thanks!quote:Beste YUR,
Hiermee bevestigen wij je inschrijving voor de ABN AMRO Marathon Rotterdam.
Op zondag 13 april 2014 ga jij in een unieke ambiance de 34e editie van het grootste ééndaagse sportevenement van Nederland beleven.F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef YUR het volgende:
Guard, wil je me in de OP toevoegen aan de Rotterdam Marathon? Thanks!
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef YUR het volgende:
Guard, wil je me in de OP toevoegen aan de Rotterdam Marathon? Thanks!
[..]![]()
(Had ik zelf ook voor gekozen. Puur voor revanche)![]()
Lekker hoor!quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef GotC het volgende:
Opsomming: WindRegen
Krappe planning
Grafiekjes
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/279022684/136692
http://connect.garmin.com/activity/418817755
En gefeliciteerd Quoi en welcome back in dit koude kikkerlandje Gup!![]()
Gut, ik zou volgens mij, met de hoeveelheden eten die ik maak, 't gehele topic kunnen voeden. Gelukkig is een boel ook invriesbaar waardoor we 't zelfde geintje kunnen herhalen als Wolve's vader + vriendin hier zijn!![]()
Als ik 't allemaal op zou moeten eten zou ik 6 marathons moeten lopen in Januari om het eraf te rennen![]()
Maar, zo eerst clubrun
Ja doei.![]()
zo direct alle nichterigheid even 15km terug in de kast en lekker asphalt stampen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
o ja en een trail is een trail als het voldoet aan twee van de drie punten: hoogtemeters, scenic route en onverhard'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ja, over asfalt in de alpen kun je ook 'scenic' rennen met hoogteverschilquote:Op maandag 23 december 2013 18:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
o ja en een trail is een trail als het voldoet aan twee van de drie punten: hoogtemeters, scenic route en onverhard
Ja doei.![]()
Want?quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef YUR het volgende:
Gefeliciteerd Q&Q
-edit- Ah, helder![]()
![]()
en dan komt het dus in theorie in aanmerking voor de term trail!quote:Op maandag 23 december 2013 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, over asfalt in de alpen kun je ook 'scenic' rennen met hoogteverschil
en ik heb die drie punten zelf niet verzonnen he, don't shoot the messenger!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
JA, NEE, ZOU IK OOK ZEGGENquote:Op maandag 23 december 2013 18:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan komt het dus in theorie in aanmerking voor de term trail!
en ik heb die drie punten zelf niet verzonnen he, don't shoot the messenger!![]()
Ja doei.![]()
en voor tweede kerstdag op het programma....
http://www.doc.govt.nz/pa(...)pu/ben-lomond-track/
how gay is that!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Swets, ik moest aan je denken. In Vught worden er loopjes georganiseerd als aanloop naar de M. van Rotterdam. Mooie tussenafstanden:
http://www.dutchrunners.n(...)ad-to-rotterdam-25km
Datum zaterdag 08 februari 2014
http://www.dutchrunners.n(...)ad-to-rotterdam-30km
Datum zaterdag 22 februari 2014 - 30km
Ook voor anderen wellicht interessant natuurlijk
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 18:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
en voor tweede kerstdag op het programma....
http://www.doc.govt.nz/pa(...)pu/ben-lomond-track/
how gay is that!!
gaat hem niet worden.....dan wordt de elfstedentocht verredenquote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Datum zaterdag 22 februari 2014 - 30km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Guard, kun je mij toevoegen?
1
2[b]6-4-2014 - [url=http://www.eindhovenairport.nl/run]Eindhoven Airport Run (Eindhoven)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 12,5km
1
2[b]13-9-2014 - [url=http://www.meerhoven24.nl/]Meerhoven 24 (Eindhoven)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 24 kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik lees al een poosje mee in dit topic voor de motivatie, omdat ik nog iets meer motivatie nodig heb toch een post ;-)
Ik kon halverwege dit jaar 6,5 km lopen. Ivm een nieuwe baan heb ik de afgelopen 3 maanden niet gelopen en inmiddels alweer een paar keer. Dat viel me flink tegen dus dat was een beetje jammer... Ik loop nu net weer 5 km.
Denken jullie dat het mogelijk zou moeten zijn om de cpc loop in maart 10km te lopen? Ik denk zelf dat dit een beetje snel is omdat ik ook niet verwacht 3 keer per week te kunnen lopen. Een collega wil graag samen inschrijven..![]()
Als je 2 kwaliteitstrainingen per week kunt doen vanaf nu tot aan de CPC, met soms een 3e loopje, dan zou het in theorie moeten kunnen..quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Catanne het volgende:
Ik lees al een poosje mee in dit topic voor de motivatie, omdat ik nog iets meer motivatie nodig heb toch een post ;-)
Ik kon halverwege dit jaar 6,5 km lopen. Ivm een nieuwe baan heb ik de afgelopen 3 maanden niet gelopen en inmiddels alweer een paar keer. Dat viel me flink tegen dus dat was een beetje jammer... Ik loop nu net weer 5 km.
Denken jullie dat het mogelijk zou moeten zijn om de cpc loop in maart 10km te lopen? Ik denk zelf dat dit een beetje snel is omdat ik ook niet verwacht 3 keer per week te kunnen lopen. Een collega wil graag samen inschrijven..Maar dan moet je dat wel doen, en niet 3 weken voor de CPC je weer hier melden met verzoek voor een quick fix als je je er in hebt laten praten maar toch niet genoeg hebt kunnen trainen
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 23-12-2013 19:32:23 ]Ja doei.![]()
Maar natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef SEMTEX het volgende:
Guard, kun je mij toevoegen?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
wat MoBlo zegt, en alleen uitlopen als doel zienquote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Catanne het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk zou moeten zijn om de cpc loop in maart 10km te lopen? Ik denk zelf dat dit een beetje snel is omdat ik ook niet verwacht 3 keer per week te kunnen lopen. Een collega wil graag samen inschrijven..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat doe je op kerstavond Moblo? Ik zoek nog een kerstvrouwtje
/Hosselmode
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
2 feb loop ik 27.5 in Assel. 16 Feb heb ik 30KM in de planning staanquote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Swets, ik moest aan je denken. In Vught worden er loopjes georganiseerd als aanloop naar de M. van Rotterdam. Mooie tussenafstanden:
http://www.dutchrunners.n(...)ad-to-rotterdam-25km
Datum zaterdag 08 februari 2014
Datum zaterdag 22 februari 2014 - 30km
Ook voor anderen wellicht interessant natuurlijk![]()
![]()
Bedankt! Ik ga gewoon weer lekker trainen komende weken, 2 keer per week moet zeker lukken. Ik heb tot 1 februari de tijd om me in te schrijven dus ik kijk tegen die tijd nog even hoeveel ik vooruit ben gegaan. Ik besef me heel goed dat een quick fix voor 10km voor mij niet mogelijk is ;-)quote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je 2 kwaliteitstrainingen per week kunt doen vanaf nu tot aan de CPC, met soms een 3e loopje, dan zou het in theorie moeten kunnen..Maar dan moet je dat wel doen, en niet 3 weken voor de CPC je weer hier melden met verzoek voor een quick fix als je je er in hebt laten praten maar toch niet genoeg hebt kunnen trainen
![]()
Wat vroeg om je 30k al te lopen?quote:Op maandag 23 december 2013 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 feb loop ik 27.5 in Assel. 16 Feb heb ik 30KM in de planning staanLoop je nog een grotere afstand daarna en zo niet..wat doe je tussen 16-2 en 13-4?
Edit: Ook vroeg van die loopgroep! Yur liep 'm ergens halverwege maart..![]()
Mrs.Claus is in da house!quote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
En nu ga ik even voor mijn quick fix![]()
rennen
met kerstmuts en rinkeloorbellen
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik gok 9-2 29k, 16-2 30k, 23-2 31k, 2-3 32k, 9-3 33k, 16-3 34k, 23-3 35k, 30-3 24k, 6-4 16k, 13-4 Mquote:Op maandag 23 december 2013 20:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vroeg om je 30k al te lopen?Loop je nog een grotere afstand daarna en zo niet..wat doe je tussen 16-2 en 13-4?
Feyenoord!!! * Barça![]()
Jezus, wat blijquote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
En nu ga ik even voor mijn quick fix![]()
rennen
met kerstmuts en rinkeloorbellen
[ afbeelding ]
Ik loop daarna nog een 35Kquote:Op maandag 23 december 2013 20:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vroeg om je 30k al te lopen?Loop je nog een grotere afstand daarna en zo niet..wat doe je tussen 16-2 en 13-4?
Edit: Ook vroeg van die loopgroep! Yur liep 'm ergens halverwege maart..
Bij Arquero z'n loopgroep lopen ze elke maand een 30K in de aanloop![]()
![]()
En dat vind ik dan ook weer raar, om zo vaak boven de 30k te lopenquote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
ik gok 9-2 29k, 16-2 30k, 23-2 31k, 2-3 32k, 9-3 33k, 16-3 34k, 23-3 35k, 30-3 24k, 6-4 16k, 13-4 MGelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden!
![]()
Ik doe elke derde week wat rustigers hoor, je moet natuurlijk voor zo'n afstand wel wat kilometers makenquote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat vind ik dan ook weer raar, om zo vaak boven de 30k te lopenGelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden!
Oh absoluut. Maar krijgt je lichaam nu wel het herstel dat het nodig heeft, bij zo'n hoge, bijna constante belasting? Serieuze vraag overigens, ik ken alleen het schema dat door de schemamaker van onze AV is opgesteld.quote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik doe elke derde week wat rustigers hoor, je moet natuurlijk voor zo'n afstand wel wat kilometers maken![]()
Ik vind het niet raar. Het ene lichaam is het andere niet. Mijn lichaam zou echter gaan weigerenquote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat vind ik dan ook weer raar, om zo vaak boven de 30k te lopenGelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden!
Heb je inmiddels wat meer vertrouwen in je lijf?quote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop daarna nog een 35K
Bij Arquero z'n loopgroep lopen ze elke maand een 30K in de aanloop![]()
![]()
Zou ik ook nog 's moeten doen. Alleen zie je die in wedstrijdverband niet echt vaak voorbij komen.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Daarom zeg ik ook dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leidenquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar. Het ene lichaam is het andere niet. Mijn lichaam zou echter gaan weigeren.
![]()
Oh ja, wtf... rare naam voor een marathonhttp://www.dutchrunners.n(...)/mel-gibson-marathon
Oh, 35km, ook weer in Vught: http://www.dutchrunners.n(...)ad-to-rotterdam-35kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
2 weken hard trainen, 3e week rustiger voor herstel. repeat. Is me goed bevallen bij vorige marathons. Dan nog 3 weken taperen en knallen maar op MDay.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar krijgt je lichaam nu wel het herstel dat het nodig heeft, bij zo'n hoge, bijna constante belasting? Serieuze vraag overigens, ik ken alleen het schema dat door de schemamaker van onze AV is opgesteld.
Wel goed luisteren naar je lichaam en als het moet schema aanpassen en schuiven met loopjesFeyenoord!!! * Barça![]()
Heftig, maar wel fijn dat je hebt gevonden wat voor je werktquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
2 weken hard trainen, 3e week rustiger voor herstel. repeat. Is me goed bevallen bij vorige marathons. Dan nog 3 weken taperen en knallen maar op MDay
Loop je alles alleen?![]()
Ja, met m'n hartslagmeterquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Heftig, maar wel fijn dat je hebt gevonden wat voor je werkt
Loop je alles alleen?
Ik heb wat pijntjes hier en daar. Oude heupblessure die ik ooit met op de fiets stappenquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wat meer vertrouwen in je lijf?heb opgelopen. En doordat je dan toch iets anders loopt klein pijntje in m'n knie.
De weg is nog lang dus ik moet wel goed opletten. Maar als ik mezelf niet gek laat maken en na elke echte lange loop een rustige week in plan, dan komt het wel goed. En als het niet goed komt dan is er altijd 2015![]()
![]()
gewoon lekker een paar uur lullen met de alter ego's in je hoofdquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Grappig, hun schema loopt ongeveer 1 week later dan wat ik loop. Ik loop de week ervoor de 35K. En dan laatste week maart nog een 20+quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, 35km, ook weer in Vught: http://www.dutchrunners.n(...)ad-to-rotterdam-35km![]()
Opstappen is ook lastigquote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wat pijntjes hier en daar. Oude heupblessure die ik ooit met op de fiets stappenheb opgelopen. En doordat je dan toch iets anders loopt klein pijntje in m'n knie.
De weg is nog lang dus ik moet wel goed opletten. Maar als ik mezelf niet gek laat maken en na elke echte lange loop een rustige week in plan, dan komt het wel goed. En als het niet goed komt dan is er altijd 2015En herkenbaar, dat anders lopen door een pijntje. Moeilijk om dan 'normaal' te blijven lopen.
Gewoon rustig aan doen, goed naar je lijf luisteren en voor je het weet sta ik je aan te moedigen![]()
![]()
^^quote:Op maandag 23 december 2013 20:31 schreef GotC het volgende:
Gewoon rustig aan doen, goed naar je lijf luisteren
QFT'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.strava.com/activities/101543492
Linkje van mijn run van vanochtend in strava, kun je per stuk het stijgings percentage zien. steilste km ging 120 meter omhoog hihi. Nu wel wat spierpijn in mijn kuiten maar mijn lies geen moment gevoeld, jeejj!! Morgen 7km als het goed is.. Volop gebruik maken van de mooie ardennen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dank je! Ik was ook echt zo gelukkig vandaag! Behalve met hartslag 200 twintig minuten klimmen haha. Hopelijk gaat het op asfalt ook weer goed.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heerlijk gelopen, prime stormpje
Voor het eerst weer eens met mn hartslagmeterband om, hartslag was re-de-lijk.
Einde berichtF means you're fucked![]()
Ik ga woensdag of donderdag maar weer eens lopen, nu al zin in
Na grofweg anderhalve km de kerstmuts maar weer afgezet.Jemig wat een warmte ineens. En die kerstmuts is wel 'n fatsoenlijke, met genoeg 'bont' enzo... Vanochtend was 't nog fucking koud, en het is ineens opgewarmd vanavond ofzo. Heb uiteindelijk in m'n t-shirtje gerend
Wel nog met m'n rendierrinkeloorbellen
Was wel gezellig, meer met kerstmutsen en zulks.![]()
Ja doei.![]()
wat leuk klinkt dat!!quote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Na grofweg anderhalve km de kerstmuts maar weer afgezet.Jemig wat een warmte ineens. En die kerstmuts is wel 'n fatsoenlijke, met genoeg 'bont' enzo... Vanochtend was 't nog fucking koud, en het is ineens opgewarmd vanavond ofzo. Heb uiteindelijk in m'n t-shirtje gerend
Wel nog met m'n rendierrinkeloorbellen
Was wel gezellig, meer met kerstmutsen en zulks.![]()
![]()
weer gelopen sinds bijna 2 weken![]()
Ingelaste training van de loopgroep omdat a.s. woensdag geen training is. Reflectiejasje van H&M is goedgekeurdWel een stuk warmer dan gedacht.
Na kerst weer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja! Park Run!quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??
Ja doei.![]()
Ja, woensdagochtend gewoon yasso 800'squote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??![]()
Ja! gewoon een rondje.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??![]()
Misschien wel...sowieso tweede kerstdagquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??
quote:quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, woensdagochtend gewoon yasso 800'squote:quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien wel...sowieso tweede kerstdag
hier ook waarschijnlijk, al was het alleen maar om onder Mrs.RD's voeten vandaan te zijn terwijl zij Christmas lunch aan het voorbereiden is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Natuurlijk! Dan kan je zonder schuldgevoel vreten :pquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ook dat!quote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dan kan je zonder schuldgevoel vreten :p
maar dan moet je wel een marathon lopen als het te vergelijk is met een gemiddeld Thanksgiving Meal
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, staat op m'n schema dus ik ga.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
quote:
Grace Jones springs to mind...slave to the rhytm'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Uiteraard!quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??The line is a dot to you!![]()
Nothing says christmas like going for a run with dad and sis on Christmas morning.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dus ja
That's mequote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Grace Jones springs to mind...slave to the rhytm![]()
![]()
hier zo maar even een Christmas Eve rondje in de stromende regen...
beast mode on!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
yup, ik denk dat ik mezelf weer ga opleggen weer een kilometer of 20 te lopenquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??En ik weet niet, het zou zo leuk zijn om nog de 900 te halen dit jaar
[ Bericht 11% gewijzigd door SEMTEX op 23-12-2013 23:01:23 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik maak geen plannen meer voor dit jaar. Verhuizing en bizarre werkdrukte zorgen ervoor dat ik een beetje op mijn tandvlees loop en dat loopt niet lekker. Dus als ik zin heb ga ik een rondje, heb ik geen zin dan pak ik het lopen begin januari weer op.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef Quoi het volgende:
Thanks
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@YUR: lijkt me in alle opzichten een verstandige keuze.
Maar het lijkt me ook een moeilijke keuze. De Westland Marathon (heette volgens mij Marathon van Maassluis in het verleden) was vroeger een begrip. In 1997 gestopt vanwege te grote concurrentie van Rotterdam. En nu dan éénmalig terug. Het is dat ik nog niet sterk genoeg ben voor een marathon, anders was dit mijn nummer 1 geweest i.p.v. Rotterdam (hopelijk in 2015). Misschien dat ik de halve ga doen eind mei.![]()
ik denk dat ik morgen weer een minirondje ga lopen. onverhard. loop tegen de muren op van de overtolige energie en ben ook alweer een paar kilo zwaarder.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hmm, not sure. Vandaag gelopen, en dan misschien tweede kerstdag. Anders wordt het gewoon op vrijdagochtend.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik moet me vóór 1 januari 2014 inschrijven voor Rondje Tilburg. Heb een kortingscode Nederlander die ik ben! en die is maar tot 1 jan. geldig. Twijfel alleen over de afstand.
Met op 9 maart de CPC (halve marathon), vind ik het een beetje gewaagd om begin mei weer een HM te doen, zeker met wat er de de afgelopen HM gebeurde in gedachte.. Dus twijfel 7,5 of 13km.
Eind mei wil ik voor een snelle 10 km gaan (serieuze aanslag op m`n PR) tijdens de Vestingloop.
Wat denken jullie?
Ja, ik weet dat er tussen CPC en Rondje Tilburg een maand of 2 zit. Maar ik wil het echt mega safe spelen dit keer. Daarnaast wil ik ook een serieuze poging doen om m`n 10km PR te verbreken, dus zal ik na CPC meer op snelheid willen gaan trainen, dan op afstand.![]()
ik heb mijn laatste nachtdienst nog.
dan vrij tot na kerst.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja hier woeit het flink. op het tankstation
ik moest er al uit(wat je nooit mag snachts) omdat de containers nog buiten stonden en die een rondje parkeerplaats aan het dansen waren.
hmmm en daar vliegt een gieter.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Bij ons schuift er van alles over het balkon (6 hoog op de hoek). En ik hoop maar dat de bomen het houden, want ik heb de auto nog wel een tijdje nodigquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef winterstorm666 het volgende:
ja hier woeit het flink. op het tankstation
ik moest er al uit(wat je nooit mag snachts) omdat de containers nog buiten stonden en die een rondje parkeerplaats aan het dansen waren.
hmmm en daar vliegt een gieter.
oh ja dat is ook lekker ja!
bij jullie zal het wel nog meer waaien. zo vlak bij de kust.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
en gieter 2 heeft zijn hardloopschoenen aangetrokken.......home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
tuurlijk zijn we hier nog wakker!quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef motorbloempje het volgende:
Half...afdeling Zuidelijk halfrond misschien wat meer?
net terug van mijn rondje en een hoop geleerd..... o.a. dat het tijd is voor een poosje rust.
Na de Kepler is de wil er wel om te lopen maar de energie niet en zo even googlend toch wat "kwaaltjes" die duiden op iets te veel hooi op de vork.
overdadig zweten, af en toe hoofdpijn (wat ik anders nooit heb) en zere keel... tijd om het even rustig aan te doen.
[ Bericht 17% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-12-2013 04:20:28 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan is dat wel verstandig. kepler nog in de benen?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja, ik heb de Kepler en de aanloop er naar toe puur op adraline gelopen en echt enorm genoten maar het lijkt of ik daar nu de prijs een beetje voor betaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 04:20 schreef winterstorm666 het volgende:
dan is dat wel verstandig. kepler nog in de benen?
Niets ernstigs ga ik van uit, alleen een teken dat ik even gas terug moet nemen.
Ik ga de laatste 3 weken vol goede bedoelingen van huis maar als ik bijv. 10km van plan ben om te lopen dan is na 7km de energie (en daardoor de zin) op.
Vanmiddag 20km gelopen, dat ging wel aardig maar niet zoals "het hoort", zoals ik al zei, de zin is er zeker wel maar de energie niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
beter dan nu gas terugnemen en wat later opbouwen.
tijd genoeg voor de volgende uitdagingen toch?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ja hoor, de 50 km tijdens Northburn 100 zie ik als tussendoortje, ben ik er klaar voor dan doe ik het, anders laat ik het gewoon schieten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 04:29 schreef winterstorm666 het volgende:
beter dan nu gas terugnemen en wat later opbouwen.
tijd genoeg voor de volgende uitdagingen toch?
En de 50 miles in Naseby is pas eind augustus dus geen paniek'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zegt 'ie alsof het niks is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 04:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja hoor, de 50 km tijdens Northburn 100 zie ik als tussendoortje, ben ik er klaar voor dan doe ik het, anders laat ik het gewoon schieten.
En de 50 miles in Naseby is pas eind augustus dus geen paniek![]()
Mijn trainer geeft gewoon training vanavonddus voor mij staat een kerstavondloopje op de planning. Als de wasmachine op tijd bezorgd wordt, want die kan ergens tussen 4 en 7 bezorgd worden en ze moeten m ook nog aansluiten. Anders doe ik morgenochtend een duurloopje, die heb ik dit weekend ook niet gedaan.
![]()
dat is nog eens toewijding!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:26 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn trainer geeft gewoon training vanavond![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben ook aan het twijfelen geweest over de HM tijdens Rondje Tilburg, maar ik ben eruit denk ik. Gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik moet me vóór 1 januari 2014 inschrijven voor Rondje Tilburg. Heb een kortingscode Nederlander die ik ben! en die is maar tot 1 jan. geldig. Twijfel alleen over de afstand.
Met op 9 maart de CPC (halve marathon), vind ik het een beetje gewaagd om begin mei weer een HM te doen, zeker met wat er de de afgelopen HM gebeurde in gedachte.. Dus twijfel 7,5 of 13km.
Eind mei wil ik voor een snelle 10 km gaan (serieuze aanslag op m`n PR) tijdens de Vestingloop.
Wat denken jullie?
Ja, ik weet dat er tussen CPC en Rondje Tilburg een maand of 2 zit. Maar ik wil het echt mega safe spelen dit keer. Daarnaast wil ik ook een serieuze poging doen om m`n 10km PR te verbreken, dus zal ik na CPC meer op snelheid willen gaan trainen, dan op afstand.
Hoewel het een thuiswedstrijd is en de HM ook nog eens een mooi stuk over een van mijn trainingsgebieden gaat, ga ik toch liever voor het verder opbouwen van afstand na de CPC.
Dus ik ga 2 weken later lekker kleinschalig 29 km trailen.
Bovendien is de echte thuiswedstrijd de TTM, veel gezelliger
Beetje jammer dat ze een beetje rare afstanden hebben verder tijdens Rondje Tilburg, als ze een 10 hadden had ik best daaraan mee willen doen. Nu nog even twijfelen over de 13.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Omdat schema inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Gezellig!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:39 schreef Guard het volgende:
Ik ben ook aan het twijfelen geweest over de HM tijdens Rondje Tilburg, maar ik ben eruit denk ik. Gaat hem niet worden
Hoewel het een thuiswedstrijd is en de HM ook nog eens een mooi stuk over een van mijn trainingsgebieden gaat, ga ik toch liever voor het verder opbouwen van afstand na de CPC.
Dus ik ga 2 weken later lekker kleinschalig 29 km trailen.
Bovendien is de echte thuiswedstrijd de TTM, veel gezelliger
Beetje jammer dat ze een beetje rare afstanden hebben verder tijdens Rondje Tilburg, als ze een 10 hadden had ik best daaraan mee willen doen. Nu nog even twijfelen over de 13.![]()
![]()
Nog meer mensen aan het werk vandaag?
Ik ziet hier over een lege campus uit te kijken
Ja...hier kun je een bom afsteken zonder iemand te verwondenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:06 schreef Guard het volgende:
Ik ziet hier over een lege campus uit te kijkenF means you're fucked![]()
Telt thuis werk ook?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:06 schreef Guard het volgende:
Ik ziet hier over een lege campus uit te kijken![]()
Half... je hebt natuurlijk niet door die harde wind hoeven gaanquote:
Dat doe ik straks wel. Ik ga rond 12 uur een klein rondje lopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:15 schreef Guard het volgende:
Half... je hebt natuurlijk niet door die harde wind hoeven gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat denk ik ook. En nu kan ik tenminste ook een keer zeggen dat ik mijn verstand ooit eens een keer heb gebruiktquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
@yur als je het inderdaad alles bij elkaar hebt opgeteld dan zou Rotterdam de meest logische keuze.F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat doe ik straks wel. Ik ga rond 12 uur een klein rondje lopen.Euh ik kan er niets aan doen dat er niets te doen is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vanmiddag tijd voor 4x2000p1000, tegen die tijd zal de wind iets geluwd zijn, dat maakt het wat makkelijker. Hoogtepunt zal het betreden van de nieuwe Waaijerbrug zijn, ik ben zeer benieuwd.![]()
Beste Jero_nimo,quote:
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 29 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.atletiekleudal.nl voor de laatste informatie over de Trailrun Leudal.Gezellig!
![]()
peer pressurequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beste Jero_nimo,
Kijk regelmatig op http://www.atletiekleudal.nl voor de laatste informatie over de Trailrun Leudal.Gezellig!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Beste Jero_nimo,
![]()
![]()
Eens kijken of je ook bij de 29km als eerste over de finish kan komen![]()
![]()
*meldt. Tot 3 uurquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:06 schreef Guard het volgende:
Ik ziet hier over een lege campus uit te kijken
Toepasselijke naam welquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanmiddag tijd voor 4x2000p1000, tegen die tijd zal de wind iets geluwd zijn, dat maakt het wat makkelijker. Hoogtepunt zal het betreden van de nieuwe Waaijerbrug zijn, ik ben zeer benieuwd.F means you're fucked![]()
* Quoi meldt zich. Ook aan het werk. Wel thuis en dat maakt het wat minder ergKan ik lekker een wentelteefjesontbijt maken (ik eet altijd dingen in vlagen - waarschijnlijk kan ik geen wentelteefje meer zien over 2 maanden
).
Verder vandaag nog langs de foutste winkel van Zoetermeer om aldaar een 'foute kersttrui' te scoren. Tweede kerstdag foute truienfeestje
Lopen, ik weet het niet. Ik haat storm
quote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn jaarovericht.
In principe loop ik dit jaar nog één wedstrijd, maar die tel ik voor het gemak gewoon mee bij de wedstrijden van 2014.
Ik heb 15 wedstrijden gelopen en allemaal waren ze leuk. Op alle afstanden van 5k t/m HM verbrak ik mijn PR één of meerdere malen.
Dit is mijn top-10:
10. Kwartaalloop, Delft, 5k
Bij Bertus is het altijd leuk lopen en het mooie van deze wedstrijd was dat ik voor de tweede keer in mijn leven een prijs won (de eerste was ooit met karten). Niet met het hardlopen zelf trouwens, maar met de loterij. Ik weet nog steeds niet precies wat de prijs was, maar dat maakt niet uit.
2013 was een jaar waarin het maar niet warm werd. Op 31 maart lag de temperatuur tijdens deze wedstrijd op een graad of 2. Door de matige noordooster voelde het nog wat kouder aan. Mijn eindtijd over de 5,07k was 25:31 en daarmee was het o zo belangrijke linker rijtje een feit.
Anekdote: een vriend van mij had deze wedstrijd onderdeel gemaakt van zijn marathontraining. Hij kwam hardlopend naar de wedstrijd, 13 km, liep de wedstrijd en maakte toen een fout. Hij bleef nog even napraten met mij en koelde toen af. Zijn plan was om weer 13 km hardlopend naar huis te gaan, maar na een paar kilometer kon hij de bus pakken wegens een blessure. Al zijn marathonplannen konden voorlopig de ijskast in (dat is Haags voor koelkast, net zoals een vuilnisbak in het Haags altijd asbak genoemd wordt), want hij was nog maanden geblesseerd. Uiteindelijk volgde deze maand wel een happy end bij de marathon van Spijkenisse, gelukkig.
Volgende keer, je verwacht het niet, nummer 9.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 24-12-2013 11:27:47 ]![]()
Toch niet de Primark hè?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef Quoi het volgende:
Verder vandaag nog langs de foutste winkel van Zoetermeer om aldaar een 'foute kersttrui' te scoren.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh top 10 lijstjequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn jaarovericht.
In principe loop ik dit jaar nog één wedstrijd, maar die tel ik voor het gemak gewoon mee bij de wedstrijden van 2014.
Ik heb 14 wedstrijden gelopen en allemaal waren ze leuk. Op alle afstanden van 5k t/m HM verbrak ik mijn PR één of meerdere malen.
Dit is mijn top-10:
10. Kwartaalloop, Delft, 5k
[ afbeelding ]
Bij Bertus is het altijd leuk lopen en het mooie van deze wedstrijd was dat ik voor de tweede keer in mijn leven een prijs won (de eerste was ooit met karten). Niet met het hardlopen zelf trouwens, maar met de loterij. Ik weet nog steeds niet precies wat de prijs was, maar dat maakt niet uit.
2013 was een jaar waarin het maar niet warm werd. Op 31 maart lag de temperatuur tijdens deze wedstrijd op een graad of 2. Door de matige noordooster voelde het nog wat kouder aan. Mijn eindtijd over de 5,07k was 25:31 en daarmee was het o zo belangrijke linker rijtje een feit.
Anecdote: een vriend van mij had deze wedstrijd onderdeel gemaakt van zijn marathontraining. Hij kwam hardlopend naar de wedstrijd, 13 km, liep de wedstrijd en maakte toen een fout. Hij bleef nog even napraten met mij en koelde toen af. Zijn plan was om weer 13 km hardlopend naar huis te gaan, maar na een paar kilometer kon hij de bus pakken wegens een blessure. Al zijn marathonplannen konden voorlopig de ijskast in (dat is Haags voor koelkast, net zoals een vuilnisbak in het Haags altijd asbak genoemd wordt), want hij was nog maanden geblesseerd. Uiteindelijk volgde deze maand wel een happy end bij de marathon van Spijkenisse, gelukkig.
Volgende keer, je verwacht het niet, nummer 9.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Toch niet de Primark hè?
[..]Ik vrees van jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt mijn pri-meur.
Ook al staat ie op nummer 10, leuk dat het 'ons' loopje is! Die loterij![]()
We krijgen in het voorjaar trouwens een klassement met een ...... stempelboekjeAls je aan de Kwartaalloop, Bertusloop of Kerkpolderloop meedoet in een bepaalde periode, krijg je stempels per km (ter ere van een ultrarenner-oud-lid die pas is overleden).
![]()
Nog 4 uurtjes werken en dan 12 dagen vrij!
Kom maar op met die top-10-lijstjes, ze helpen me door de laatste uurtjes werk heen!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:32 schreef YUR het volgende:
Over 2 weken begint de marathonvoorbereiding![]()
![]()
én
![]()
Ja doei.![]()
Haha, jij gaat na deze schaamteloze bekentenis dus echt nóóit meer gehosseld worden, dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vrees van jaDat wordt mijn pri-meur.
Klinkt als de Elfstedentocht, leuk! Ik zal wellicht komend jaar weer een keer meedoen aan een Bertusloopje, dus laat maar komen die stempels.quote:Ook al staat ie op nummer 10, leuk dat het 'ons' loopje is! Die loterij![]()
We krijgen in het voorjaar trouwens een klassement met een ...... stempelboekjeAls je aan de Kwartaalloop, Bertusloop of Kerkpolderloop meedoet in een bepaalde periode, krijg je stempels per km (ter ere van een ultrarenner-oud-lid die pas is overleden).
![]()
Op mijn nummer 1 staat de Tissington Half Marathon, op 2 de 7^^, op 3. de Bradelierloop en op vier alle andere toffe loopjes met de club die 'k gedaan heb
Ja doei.![]()
Ik ben aan het verhuizen, telt dat ook als werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt echt lef! In een vakantie in de middag naar de Primarkquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vrees van jaDat wordt mijn pri-meur.
Ook al staat ie op nummer 10, leuk dat het 'ons' loopje is! Die loterij![]()
![]()
Enige moment dat ik daar kom is 's morgens om 8.30 op schooldagen.. Op alle andere momenten is het hel! en in vakanties al helemaal
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
9. Zevenheuvelenloop, Nijmegen, 15k
Ik was nog maar nauwelijks bezig met hardlopen toen collega's mij al zeiden dat ik echt eens mee moest doen aan de Zevenheuvelenloop. 15 kilometer was voor mij in 2010 echter nog een reis naar de maan en absoluut onhaalbaar.
Sinds vorig jaar zomer ben ik in staat om de 15k te volbrengen en dit jaar wilde ik het eens meemaken. Al op weg naar station Zoetermeer zag ik kuddes hardlopers op weg naar de trein en dat was het begin van een bijna 2 uur durende reis als een haring in een tonnetje. Heel knus, heel gezellig, een mooie voorbereiding op de kerstperiode.
Grootschalige of kleinschalige loopjes, ze hebben allemaal hun charme. De Zevenheuvelenloop valt in geen van beide categorieën, maar is een massaevenement. Het is daarom (voor mij) soms onaangenaam druk, maar de verschillende startvakken en de zandloperstart maken het wel aangenamer.
Het is een mooie route, al werd ik niet weggeblazen. Wat me altijd zal bijblijven is het punt halverwege waar je zelf omlaag gaat en je de mensenmassa voor je alweer omhoog ziet gaan. Machtig!
Maar wat ik vooral zal herinneren is de gezellige dag die ik had met vrienden die 'm ook liepen (en veel sneller). Voorlopig loop ik de 7HL niet meer, maar over een aantal jaren wellicht wel.
Coming up: nummer 8. (Iemand al een vermoeden wat mijn nummer 1 wordt?)![]()
Afgelopen zondag is je nummer 1, maar da's logischquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:17 schreef Zwabberhark het volgende:
9. Zevenheuvelenloop, Nijmegen, 15k
[ afbeelding ]
Ik was nog maar nauwelijks bezig met hardlopen toen collega's mij al zeiden dat ik echt eens mee moest doen aan de Zevenheuvelenloop. 15 kilometer was voor mij in 2010 echter nog een reis naar de maan en absoluut onhaalbaar.
Sinds vorig jaar zomer ben ik in staat om de 15k te volbrengen en dit jaar wilde ik het eens meemaken. Al op weg naar station Zoetermeer zag ik kuddes hardlopers op weg naar de trein en dat was het begin van een bijna 2 uur durende reis als een haring in een tonnetje. Heel knus, heel gezellig, een mooie voorbereiding op de kerstperiode.
Grootschalige of kleinschalige loopjes, ze hebben allemaal hun charme. De Zevenheuvelenloop valt in geen van beide categorieën, maar is een massaevenement. Het is daarom (voor mij) soms onaangenaam druk, maar de verschillende startvakken en de zandloperstart maken het wel aangenamer.
Het is een mooie route, al werd ik niet weggeblazen. Wat me altijd zal bijblijven is het punt halverwege waar je zelf omlaag gaat en je de mensenmassa voor je alweer omhoog ziet gaan. Machtig!
Maar wat ik vooral zal herinneren is de gezellige dag die ik had met vrienden die 'm ook liepen (en veel sneller). Voorlopig loop ik de 7HL niet meer, maar over een aantal jaren wellicht wel.
Coming up: nummer 8. (Iemand al een vermoeden wat mijn nummer 1 wordt?)F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:59 schreef Guard het volgende:
ik heb niet eens 10 wedstrijden gelopen dit jaarDit!
Ik heb er *telt* 7 gelopen.
Nesseloop14KM
Zuidersterloop 10EM
Ekiden 10KM
Vooroeverloop HM
Vredesloop 10KM
Schollebosloop 20KM
Bruggenloop 15KM![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:14 schreef hatsaflats het volgende:
Precies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dat een wedstrijd was heb ik 'm wel mooi gewonnen, geen emoticon.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Afgelopen zondag is je nummer 1, maar da's logisch![]()
Opvallend dat de stukken met een stijgingspercentage van 44% er precies niet op staan. Dat zijn namelijk haarspeldbochten, maar die waren op het moment van deze foto denk ik nog in aanbouw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:21 schreef Guard het volgende:
Kerstcadeautje voor Zwabber:
[ afbeelding ]![]()
Jij hebt de koffie betaald, ik winquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als dat een wedstrijd was heb ik 'm wel mooi gewonnen, geen emoticon.F means you're fucked![]()
Fixed. Dat heb je daar uitgegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat was alleen maar om te laten zien dat ik geld heb had.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Sterker nog, ik heb zelfs fooi gegeven. Maar ik kom dan weer niet in de Primark.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Fixed. Dat heb je daar uitgegeven.![]()
We zijn er stil vanquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb zelfs fooi gegeven. Maar ik kom dan weer niet in de Primark.
Tussenstand 2013: 19 wedstrijdjes gelopen, nog 2 te gaan.F means you're fucked![]()
Ik zal zelf geen top-10 maken. Hoewel ik er wel genoeg heb gelopen. In de periode Juli-December maarliefst 17 races gelopen.![]()
(incl. twee parkruns, zou er nog een bij kunnen komen morgen)
Zal eens nadenken over een top-3 ofzo.
Ho-ho (-ho!) ik moet naar de Primark, omdat ondergetekende als enige van het stel nog geen foute kersttrui heeft voor de foute kersttruien competitie op 2e kerstdag
En laten ze daar nu die dingen verkopen
![]()
Maar verder no defence![]()
Zou even niet weten wat er op nr 1 komt bij mij... Ik denk toch de 7 heuveltjes![]()
![]()
Foute kersttruienquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:36 schreef Quoi het volgende:
Ho-ho (-ho!) ik moet naar de Primark, omdat ondergetekende als enige van het stel nog geen foute kersttrui heeft voor de foute kersttruien competitie op 2e kerstdag
En laten ze daar nu die dingen verkopen
![]()
Maar verder no defence![]()
Zou even niet weten wat er op nr 1 komt bij mij... Ik denk toch de 7 heuveltjes
Wij hebben er eentje gekocht voor mini-me. Bij de Next. Next
En vaak meerdere rondjes geloof ik. In ieder geval de crossjes die ik doe zijn allemaal over meerdere kleine ronden.quote:Op maandag 23 december 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Cross heeft meer met afstand te maken, denk ik, die meestal korter is: er zijn voor zover ik weet geen crossmarathons
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Foute kersttruien
Wij hebben er eentje gekocht voor mini-me. Bij de Next. NextMet sterren erop?
En: Next? is dat een winkel alleen voor kiddo's?![]()
Vol!quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:43 schreef Quoi het volgende:
[..]Met sterren erop?
En: Next? is dat een winkel alleen voor kiddo's?F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: