Gezellig!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:39 schreef Guard het volgende:
Ik ben ook aan het twijfelen geweest over de HM tijdens Rondje Tilburg, maar ik ben eruit denk ik. Gaat hem niet worden
Hoewel het een thuiswedstrijd is en de HM ook nog eens een mooi stuk over een van mijn trainingsgebieden gaat, ga ik toch liever voor het verder opbouwen van afstand na de CPC.
Dus ik ga 2 weken later lekker kleinschalig 29 km trailen.
Bovendien is de echte thuiswedstrijd de TTM, veel gezelliger
Beetje jammer dat ze een beetje rare afstanden hebben verder tijdens Rondje Tilburg, als ze een 10 hadden had ik best daaraan mee willen doen. Nu nog even twijfelen over de 13.
Ja...hier kun je een bom afsteken zonder iemand te verwondenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:06 schreef Guard het volgende:
Nog meer mensen aan het werk vandaag?
Ik ziet hier over een lege campus uit te kijken
Telt thuis werk ook?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:06 schreef Guard het volgende:
Half... je hebt natuurlijk niet door die harde wind hoeven gaanquote:
Dat doe ik straks wel. Ik ga rond 12 uur een klein rondje lopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:15 schreef Guard het volgende:
Half... je hebt natuurlijk niet door die harde wind hoeven gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook. En nu kan ik tenminste ook een keer zeggen dat ik mijn verstand ooit eens een keer heb gebruiktquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
@yur als je het inderdaad alles bij elkaar hebt opgeteld dan zou Rotterdam de meest logische keuze.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat doe ik straks wel. Ik ga rond 12 uur een klein rondje lopen.Euh ik kan er niets aan doen dat er niets te doen is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Beste Jero_nimo,quote:
peer pressurequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beste Jero_nimo,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 29 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.atletiekleudal.nl voor de laatste informatie over de Trailrun Leudal.Gezellig!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Beste Jero_nimo,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 29 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.atletiekleudal.nl voor de laatste informatie over de Trailrun Leudal.Gezellig!
*meldt. Tot 3 uurquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:06 schreef Guard het volgende:
Toepasselijke naam welquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanmiddag tijd voor 4x2000p1000, tegen die tijd zal de wind iets geluwd zijn, dat maakt het wat makkelijker. Hoogtepunt zal het betreden van de nieuwe Waaijerbrug zijn, ik ben zeer benieuwd.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch niet de Primark hè?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:51 schreef Quoi het volgende:
Verder vandaag nog langs de foutste winkel van Zoetermeer om aldaar een 'foute kersttrui' te scoren.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh top 10 lijstjequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn jaarovericht.
In principe loop ik dit jaar nog één wedstrijd, maar die tel ik voor het gemak gewoon mee bij de wedstrijden van 2014.
Ik heb 14 wedstrijden gelopen en allemaal waren ze leuk. Op alle afstanden van 5k t/m HM verbrak ik mijn PR één of meerdere malen.
Dit is mijn top-10:
10. Kwartaalloop, Delft, 5k
[ afbeelding ]
Bij Bertus is het altijd leuk lopen en het mooie van deze wedstrijd was dat ik voor de tweede keer in mijn leven een prijs won (de eerste was ooit met karten). Niet met het hardlopen zelf trouwens, maar met de loterij. Ik weet nog steeds niet precies wat de prijs was, maar dat maakt niet uit.
2013 was een jaar waarin het maar niet warm werd. Op 31 maart lag de temperatuur tijdens deze wedstrijd op een graad of 2. Door de matige noordooster voelde het nog wat kouder aan. Mijn eindtijd over de 5,07k was 25:31 en daarmee was het o zo belangrijke linker rijtje een feit.
Anecdote: een vriend van mij had deze wedstrijd onderdeel gemaakt van zijn marathontraining. Hij kwam hardlopend naar de wedstrijd, 13 km, liep de wedstrijd en maakte toen een fout. Hij bleef nog even napraten met mij en koelde toen af. Zijn plan was om weer 13 km hardlopend naar huis te gaan, maar na een paar kilometer kon hij de bus pakken wegens een blessure. Al zijn marathonplannen konden voorlopig de ijskast in (dat is Haags voor koelkast, net zoals een vuilnisbak in het Haags altijd asbak genoemd wordt), want hij was nog maanden geblesseerd. Uiteindelijk volgde deze maand wel een happy end bij de marathon van Spijkenisse, gelukkig.
Volgende keer, je verwacht het niet, nummer 9.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Toch niet de Primark hè?
[..]Ik vrees van jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt mijn pri-meur.
Ook al staat ie op nummer 10, leuk dat het 'ons' loopje is! Die loterij![]()
We krijgen in het voorjaar trouwens een klassement met een ...... stempelboekjeAls je aan de Kwartaalloop, Bertusloop of Kerkpolderloop meedoet in een bepaalde periode, krijg je stempels per km (ter ere van een ultrarenner-oud-lid die pas is overleden).
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:32 schreef YUR het volgende:
Over 2 weken begint de marathonvoorbereiding![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |