abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134630439
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef Quoi het volgende:
Thanks O+

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134631236
@YUR: lijkt me in alle opzichten een verstandige keuze.

Maar het lijkt me ook een moeilijke keuze. De Westland Marathon (heette volgens mij Marathon van Maassluis in het verleden) was vroeger een begrip. In 1997 gestopt vanwege te grote concurrentie van Rotterdam. En nu dan éénmalig terug. Het is dat ik nog niet sterk genoeg ben voor een marathon, anders was dit mijn nummer 1 geweest i.p.v. Rotterdam (hopelijk in 2015). Misschien dat ik de halve ga doen eind mei.
pi_134632723
ik denk dat ik morgen weer een minirondje ga lopen. onverhard. loop tegen de muren op van de overtolige energie en ben ook alweer een paar kilo zwaarder.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_134633492
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??
Hmm, not sure. Vandaag gelopen, en dan misschien tweede kerstdag. Anders wordt het gewoon op vrijdagochtend.

Ik moet me vóór 1 januari 2014 inschrijven voor Rondje Tilburg. Heb een kortingscode Nederlander die ik ben! en die is maar tot 1 jan. geldig. Twijfel alleen over de afstand.
Met op 9 maart de CPC (halve marathon), vind ik het een beetje gewaagd om begin mei weer een HM te doen, zeker met wat er de de afgelopen HM gebeurde in gedachte.. Dus twijfel 7,5 of 13km.
Eind mei wil ik voor een snelle 10 km gaan (serieuze aanslag op m`n PR) tijdens de Vestingloop.

Wat denken jullie?

Ja, ik weet dat er tussen CPC en Rondje Tilburg een maand of 2 zit. Maar ik wil het echt mega safe spelen dit keer. Daarnaast wil ik ook een serieuze poging doen om m`n 10km PR te verbreken, dus zal ik na CPC meer op snelheid willen gaan trainen, dan op afstand.
pi_134637344
zucht niemand meer wakker?
pi_134637451
Half... :Z afdeling Zuidelijk halfrond misschien wat meer?
Ja doei.
pi_134637569
ik heb mijn laatste nachtdienst nog.
dan vrij tot na kerst.
  dinsdag 24 december 2013 @ 02:12:03 #233
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134637767
Ik ben wakker gewaaid :{
F means you're fucked
pi_134637898
ja hier woeit het flink. op het tankstation

ik moest er al uit(wat je nooit mag snachts) omdat de containers nog buiten stonden en die een rondje parkeerplaats aan het dansen waren.

hmmm en daar vliegt een gieter. :X
  dinsdag 24 december 2013 @ 02:17:52 #235
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134637942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef winterstorm666 het volgende:
ja hier woeit het flink. op het tankstation

ik moest er al uit(wat je nooit mag snachts) omdat de containers nog buiten stonden en die een rondje parkeerplaats aan het dansen waren.

hmmm en daar vliegt een gieter. :X
Bij ons schuift er van alles over het balkon (6 hoog op de hoek). En ik hoop maar dat de bomen het houden, want ik heb de auto nog wel een tijdje nodig :Y
F means you're fucked
pi_134638124
oh ja dat is ook lekker ja!

bij jullie zal het wel nog meer waaien. zo vlak bij de kust.
pi_134638228
Wat gezellig hier. Normaal gesproken rond dit uur doodstil, leuk :D
pi_134638260
de nachtwacht haha!
pi_134638350
en gieter 2 heeft zijn hardloopschoenen aangetrokken.......
  dinsdag 24 december 2013 @ 04:13:50 #240
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134639350
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef motorbloempje het volgende:
Half... :Z afdeling Zuidelijk halfrond misschien wat meer?
tuurlijk zijn we hier nog wakker!
net terug van mijn rondje en een hoop geleerd..... o.a. dat het tijd is voor een poosje rust.
Na de Kepler is de wil er wel om te lopen maar de energie niet en zo even googlend toch wat "kwaaltjes" die duiden op iets te veel hooi op de vork.
overdadig zweten, af en toe hoofdpijn (wat ik anders nooit heb) en zere keel... tijd om het even rustig aan te doen.

[ Bericht 17% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-12-2013 04:20:28 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_134639404
dan is dat wel verstandig. kepler nog in de benen?
  dinsdag 24 december 2013 @ 04:22:26 #242
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134639417
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 04:20 schreef winterstorm666 het volgende:
dan is dat wel verstandig. kepler nog in de benen?
ja, ik heb de Kepler en de aanloop er naar toe puur op adraline gelopen en echt enorm genoten maar het lijkt of ik daar nu de prijs een beetje voor betaal.
Niets ernstigs ga ik van uit, alleen een teken dat ik even gas terug moet nemen.

Ik ga de laatste 3 weken vol goede bedoelingen van huis maar als ik bijv. 10km van plan ben om te lopen dan is na 7km de energie (en daardoor de zin) op.
Vanmiddag 20km gelopen, dat ging wel aardig maar niet zoals "het hoort", zoals ik al zei, de zin is er zeker wel maar de energie niet.
pi_134639468
beter dan nu gas terugnemen en wat later opbouwen.

tijd genoeg voor de volgende uitdagingen toch?
  dinsdag 24 december 2013 @ 04:44:53 #244
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134639600
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 04:29 schreef winterstorm666 het volgende:
beter dan nu gas terugnemen en wat later opbouwen.

tijd genoeg voor de volgende uitdagingen toch?
ja hoor, de 50 km tijdens Northburn 100 zie ik als tussendoortje, ben ik er klaar voor dan doe ik het, anders laat ik het gewoon schieten.
En de 50 miles in Naseby is pas eind augustus dus geen paniek
pi_134639649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 04:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ja hoor, de 50 km tijdens Northburn 100 zie ik als tussendoortje, ben ik er klaar voor dan doe ik het, anders laat ik het gewoon schieten.
En de 50 miles in Naseby is pas eind augustus dus geen paniek
Zegt 'ie alsof het niks is.
pi_134639732
tussendoortje ach hahaha!
pi_134640499
Mijn trainer geeft gewoon training vanavond ^O^ dus voor mij staat een kerstavondloopje op de planning. Als de wasmachine op tijd bezorgd wordt, want die kan ergens tussen 4 en 7 bezorgd worden en ze moeten m ook nog aansluiten. Anders doe ik morgenochtend een duurloopje, die heb ik dit weekend ook niet gedaan.
  dinsdag 24 december 2013 @ 08:34:36 #248
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134640592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:26 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn trainer geeft gewoon training vanavond ^O^
dat is nog eens toewijding!
^O^
pi_134640651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik moet me vóór 1 januari 2014 inschrijven voor Rondje Tilburg. Heb een kortingscode Nederlander die ik ben! en die is maar tot 1 jan. geldig. Twijfel alleen over de afstand.
Met op 9 maart de CPC (halve marathon), vind ik het een beetje gewaagd om begin mei weer een HM te doen, zeker met wat er de de afgelopen HM gebeurde in gedachte.. Dus twijfel 7,5 of 13km.
Eind mei wil ik voor een snelle 10 km gaan (serieuze aanslag op m`n PR) tijdens de Vestingloop.

Wat denken jullie?

Ja, ik weet dat er tussen CPC en Rondje Tilburg een maand of 2 zit. Maar ik wil het echt mega safe spelen dit keer. Daarnaast wil ik ook een serieuze poging doen om m`n 10km PR te verbreken, dus zal ik na CPC meer op snelheid willen gaan trainen, dan op afstand.
Ik ben ook aan het twijfelen geweest over de HM tijdens Rondje Tilburg, maar ik ben eruit denk ik. Gaat hem niet worden :P
Hoewel het een thuiswedstrijd is en de HM ook nog eens een mooi stuk over een van mijn trainingsgebieden gaat, ga ik toch liever voor het verder opbouwen van afstand na de CPC.
Dus ik ga 2 weken later lekker kleinschalig 29 km trailen.
Bovendien is de echte thuiswedstrijd de TTM, veel gezelliger
Beetje jammer dat ze een beetje rare afstanden hebben verder tijdens Rondje Tilburg, als ze een 10 hadden had ik best daaraan mee willen doen. Nu nog even twijfelen over de 13.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134640675
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??
Omdat schema inderdaad ;)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')