quote:Op maandag 23 december 2013 15:44 schreef Quoi het volgende:
Thanks
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, not sure. Vandaag gelopen, en dan misschien tweede kerstdag. Anders wordt het gewoon op vrijdagochtend.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??
Bij ons schuift er van alles over het balkon (6 hoog op de hoek). En ik hoop maar dat de bomen het houden, want ik heb de auto nog wel een tijdje nodigquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef winterstorm666 het volgende:
ja hier woeit het flink. op het tankstation
ik moest er al uit(wat je nooit mag snachts) omdat de containers nog buiten stonden en die een rondje parkeerplaats aan het dansen waren.
hmmm en daar vliegt een gieter.
tuurlijk zijn we hier nog wakker!quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef motorbloempje het volgende:
Half...afdeling Zuidelijk halfrond misschien wat meer?
ja, ik heb de Kepler en de aanloop er naar toe puur op adraline gelopen en echt enorm genoten maar het lijkt of ik daar nu de prijs een beetje voor betaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 04:20 schreef winterstorm666 het volgende:
dan is dat wel verstandig. kepler nog in de benen?
ja hoor, de 50 km tijdens Northburn 100 zie ik als tussendoortje, ben ik er klaar voor dan doe ik het, anders laat ik het gewoon schieten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 04:29 schreef winterstorm666 het volgende:
beter dan nu gas terugnemen en wat later opbouwen.
tijd genoeg voor de volgende uitdagingen toch?
Zegt 'ie alsof het niks is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 04:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja hoor, de 50 km tijdens Northburn 100 zie ik als tussendoortje, ben ik er klaar voor dan doe ik het, anders laat ik het gewoon schieten.
En de 50 miles in Naseby is pas eind augustus dus geen paniek
dat is nog eens toewijding!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:26 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn trainer geeft gewoon training vanavond![]()
Ik ben ook aan het twijfelen geweest over de HM tijdens Rondje Tilburg, maar ik ben eruit denk ik. Gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik moet me vóór 1 januari 2014 inschrijven voor Rondje Tilburg. Heb een kortingscode Nederlander die ik ben! en die is maar tot 1 jan. geldig. Twijfel alleen over de afstand.
Met op 9 maart de CPC (halve marathon), vind ik het een beetje gewaagd om begin mei weer een HM te doen, zeker met wat er de de afgelopen HM gebeurde in gedachte.. Dus twijfel 7,5 of 13km.
Eind mei wil ik voor een snelle 10 km gaan (serieuze aanslag op m`n PR) tijdens de Vestingloop.
Wat denken jullie?
Ja, ik weet dat er tussen CPC en Rondje Tilburg een maand of 2 zit. Maar ik wil het echt mega safe spelen dit keer. Daarnaast wil ik ook een serieuze poging doen om m`n 10km PR te verbreken, dus zal ik na CPC meer op snelheid willen gaan trainen, dan op afstand.
Omdat schema inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |