Wat is er in Delft?quote:Op maandag 23 december 2013 08:27 schreef YUR het volgende:
Deze week 2 crossjes![]()
Ga ik nog mensen van hier tegenkomen in Den Haag of Delft?
Een setje met mezelf, denk ik danquote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef _MvN_ het volgende:
Ik las dat we na Daywalker en Hats een nieuw setje hebben hier? Wat leuk voor Quoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Een setje met mezelf, denk ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gefeliciteerd! !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
of heb je een nieuw setje kleren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Congrats!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westland zonder twijfel.quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef YUR het volgende:
Hmmmz...ik zit ernstig te twijfelen om toch voor de Rotterdam Marathon te gaan ipv Westland....
Gefeliciteerd Q&Q
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom twijfel?quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef YUR het volgende:
Hmmmz...ik zit ernstig te twijfelen om toch voor de Rotterdam Marathon te gaan ipv Westland....
Gefeliciteerd Q&Q
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Uit praktisch oogpunt:quote:
Verstandige YUR is verstandig, ik snap het welquote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Uit praktisch oogpunt:
Beoogde inleverdatum definitieve versie scriptie = 15 mei
Verdedigen eind mei.
Westland marathon = 25 mei. Precies in die periode dus.
Rotteram marathon = 13 april. Om me daarna nog een maand vol op de scriptie te kunnen gooien.
Van mijn loopgroep trainen er een man of 10 samen richting Rotterdam.
Ik ben de enige die zich heeft ingeschreven voor Westland.
En:
REVANCHE
Die gaat volgend jaar niet gehouden worden. Maar ik ben eigenlijk nooit zo sentimenteel geweest. En ik heb altijd meer met Den Haag gehad dan met het Westland, en als ik Rotterdam loop, kan ik in September de Den Haag Marathon ook makkelijker doenquote:Op maandag 23 december 2013 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verstandige YUR is verstandig, ik snap het weldenk je dat er volgend jaar weer een Westland marathon gehouden gaat worden?
Het was de enige reden waarvan ik kon bedenken dat je hem wellicht tòch zou willen doen. Maar als er ook nog eentje in Den Haag zelf komt, zeg ik: Rotterdam doen. Want revanche dit dat! Werkt hoor, want mijn revanche bij de BtB is ook geluktquote:Op maandag 23 december 2013 16:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Die gaat volgend jaar niet gehouden worden. Maar ik ben eigenlijk nooit zo sentimenteel geweest. En ik heb altijd meer met Den Haag gehad dan met het Westland, en als ik Rotterdam loop, kan ik in September de Den Haag Marathon ook makkelijker doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |