^^quote:Op maandag 23 december 2013 20:31 schreef GotC het volgende:
Gewoon rustig aan doen, goed naar je lijf luisteren
Dank je! Ik was ook echt zo gelukkig vandaag! Behalve met hartslag 200 twintig minuten klimmen haha. Hopelijk gaat het op asfalt ook weer goed.quote:
wat leuk klinkt dat!!quote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Na grofweg anderhalve km de kerstmuts maar weer afgezet.Jemig wat een warmte ineens. En die kerstmuts is wel 'n fatsoenlijke, met genoeg 'bont' enzo... Vanochtend was 't nog fucking koud, en het is ineens opgewarmd vanavond ofzo. Heb uiteindelijk in m'n t-shirtje gerend
Wel nog met m'n rendierrinkeloorbellen
Was wel gezellig, meer met kerstmutsen en zulks.![]()
Ja! Park Run!quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??
Ja, woensdagochtend gewoon yasso 800'squote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand nog plannen om op eerste kerstdag gewoon even een rondje te lopen, omdat het kan??
Ja! gewoon een rondje.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Misschien wel...sowieso tweede kerstdagquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, woensdagochtend gewoon yasso 800's
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien wel...sowieso tweede kerstdag
Natuurlijk! Dan kan je zonder schuldgevoel vreten :pquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
ook dat!quote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dan kan je zonder schuldgevoel vreten :p
Ja, staat op m'n schema dus ik ga.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
quote:
Uiteraard!quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nothing says christmas like going for a run with dad and sis on Christmas morning.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
That's mequote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Grace Jones springs to mind...slave to the rhytm
yup, ik denk dat ik mezelf weer ga opleggen weer een kilometer of 20 te lopenquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik maak geen plannen meer voor dit jaar. Verhuizing en bizarre werkdrukte zorgen ervoor dat ik een beetje op mijn tandvlees loop en dat loopt niet lekker. Dus als ik zin heb ga ik een rondje, heb ik geen zin dan pak ik het lopen begin januari weer op.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |