Ja, vervelend is dat.quote:Op maandag 23 december 2013 10:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Anders moet ik weer een keer terug
[..]
Ik weet eigenlijk het verschil niet tussen een cross en een trailrunquote:Op maandag 23 december 2013 10:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daarom wil ik nog een keer terug naar San Baronto (Italië). De vorige keer dat ik daar was, lukte het mij niet om die berg in één keer op te rennen. De volgende keer moet mij dat wel lukken. Anders moet ik weer een keer terug
[..]
Ik zag het staan in de OP. Misschien moet ik ook maar eens een keer meedoen met een crossje. Kijken of dat wat is.
Kwamen we laatst ook al niet uit.quote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk het verschil niet tussen een cross en een trailrunZelfde laken een pak volgens mij.
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ja klopt. Maakt ook niet uit, zo lang je er maar lol in hebtquote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Kwamen we laatst ook al niet uit.
Blijft lastig met die termen, zit altijd een hele hoop grijs gebied tussen...
Ik ben nu aan het rondkijken voor cross loopjes in mijn omgeving. Qua wedstrijden lijkt mij het ook hetzelfde. Daarom vind ik het woordje trail niet juist hier in Nederland. Maar dat heb ik al gezegd deze weekquote:Op maandag 23 december 2013 10:52 schreef GotC het volgende:
Ik weet eigenlijk het verschil niet tussen een cross en een trailrunZelfde laken een pak volgens mij.
Dit dus.quote:Op maandag 23 december 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
Ja klopt. Maakt ook niet uit, zo lang je er maar lol in hebt
quote:Op maandag 23 december 2013 10:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja klopt. Maakt ook niet uit, zo lang je er maar lol in hebt
Er zijn er wel wat die in aanmerking komen voor de benaming trail imo.quote:Op maandag 23 december 2013 10:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het rondkijken voor cross loopjes in mijn omgeving. Qua wedstrijden lijkt mij het ook hetzelfde. Daarom vind ik het woordje trail niet juist hier in Nederland. Maar dat heb ik al gezegd deze week
[..]
Dit dus.
Ik had laatste een cross met single track en veel hoogtemetersquote:Op maandag 23 december 2013 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Er zijn er wel wat die in aanmerking komen voor de benaming trail imo.
moet er wel single track inzitten, en flink wat hoogtemeters
Er zijn ook vlakke trails!quote:Op maandag 23 december 2013 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Er zijn genoeg trails met een verwaarloosbaar hoogteverschil..quote:Op maandag 23 december 2013 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
DE VERWARRINGquote:Op maandag 23 december 2013 10:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had laatste een cross met single track en veel hoogtemeters
Ik zat van de week foto's van een trail te kijken. Liepen ze (ook) op verharde padenquote:Op maandag 23 december 2013 10:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Cross: onverharde paden
Trail: helemaal geen paden
Maar wat is een crosstrail?
Heeft niet zoveel met een 'mening' te maken: trails = offroad. Period. Of dat nou vlak is of niet.quote:
maar Fells heb je alleen in UKquote:Op maandag 23 december 2013 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met een 'mening' te maken: trails = offroad. Period. Of dat nou vlak is of niet.
Fellrunning heeft wél een hoogteverschillenverplichting.
Cross heeft meer met afstand te maken, denk ik, die meestal korter is: er zijn voor zover ik weet geen crossmarathonsquote:Op maandag 23 december 2013 10:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Cross/trail: onverharde paden
Trail Fell: helemaal geen paden
Maar wat is een crosstrail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |