quote:Op maandag 23 december 2013 09:02 schreef streamnl het volgende:
Zo twee weken vakantie. Dat betekend dat ik meer tijd voor jullie heb
Lekker! Ik ben net terug van vakantie en nu zitten we met ons suffe hoofd in de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN... gisteren heb ik mijn challenge gehaald. Dit jaar 1000km gelopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik lees het net op FBquote:Op maandag 23 december 2013 09:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Lekker! Ik ben net terug van vakantie en nu zitten we met ons suffe hoofd in de trein
Klinkt goed!quote:Op maandag 23 december 2013 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben in de ardennen bij mijn schoonouders, en mijn vriend heeft een aantal hardloop rondjes uitgestippeld die we zo gaan lopen! Op sommige stukken 30% zag ik al, dus ben benieuwd
Kan nogquote:Op maandag 23 december 2013 09:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik lees het net op FB
Welkom terug. Ik vind dat je sociaal bent geweest met de jaloersmakende foto's
Succes straks met de was
Heiden!quote:Op maandag 23 december 2013 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan nogmaar dat zijn voornamelijk foto's van vissen. En die passen hier niet.
En m'n Endo-linkjes zijn ook niet spannend. Na drie keer lopen met m'n Garmin heb ik m later liggen in m'n koffer en heb ik op m'n gemakje gefreewheeld. Want vakantie!
Ben je nog barefoot wezen rennen?quote:Op maandag 23 december 2013 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Kan nogmaar dat zijn voornamelijk foto's van vissen. En die passen hier niet.
En m'n Endo-linkjes zijn ook niet spannend. Na drie keer lopen met m'n Garmin heb ik m later liggen in m'n koffer en heb ik op m'n gemakje gefreewheeld. Want vakantie!
Van god los, ikquote:
Ja! Dat was leuk, op het strand!quote:Op maandag 23 december 2013 09:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ben je nog barefoot wezen rennen?
Op blote voeten door de waterlijn rennen isquote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Dat was leuk, op het strand!
quote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Dat was leuk, op het strand!
Waarom niet? Zolang het realistisch is.quote:Op maandag 23 december 2013 09:48 schreef YUR het volgende:
Tsja...zal ik ook maar alle wedstrijden posten waar ik niet aan mee doe dan?
Nee, dat bedoel ik helemaal niet. Ik ga ergens tussen kerst en oud&nieuw nog een rondje in het Sauerland rennen. Als de piste dan nog groen is, kun je daar ook recht naar boven. Lijkt me wel wat!quote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt "klinkt gestoord" neem ik aan?
Over twee wekend opent de inschrijving van de TdF, maar dat stond vast al in je agenda.quote:Op maandag 23 december 2013 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang het realistisch is.
Misschien zie ik een wedstrijd waar ik wel aan mee kan doen
(het liefst offroad)
quote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Over twee wekend opent de inschrijving van de TdF, maar dat stond vast al in je agenda.
Het is crossjes-tijd hierquote:Op maandag 23 december 2013 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang het realistisch is.
Misschien zie ik een wedstrijd waar ik wel aan mee kan doen
(het liefst offroad)
Je bent sinds gisteren een heuse trailrunner!quote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Goodmorrow. Ik laat de Spartathlon komend jaar schieten. Helaas, maar zo is het leven nu eenmaal.
Ik ben er nog steeds emotioneel onder. Dat was zo'n life defining moment.quote:Op maandag 23 december 2013 10:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Je bent sinds gisteren een heuse trailrunner!
Daarom wil ik nog een keer terug naar San Baronto (Italië). De vorige keer dat ik daar was, lukte het mij niet om die berg in één keer op te rennen. De volgende keer moet mij dat wel lukken. Anders moet ik weer een keer terugquote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef Frsh het volgende:
Nee, dat bedoel ik helemaal niet. Ik ga ergens tussen kerst en oud&nieuw nog een rondje in het Sauerland rennen. Als de piste dan nog groen is, kun je daar ook recht naar boven. Lijkt me wel wat!
[ afbeelding ]
Ik zag het staan in de OP. Misschien moet ik ook maar eens een keer meedoen met een crossje. Kijken of dat wat is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |