Leuk, maar ik eis voor het einde van het jaar toch eigenlijk wel een harde en onweerlegbare definitie. Was dat verharde pad natuurlijk, of aangelegd door mensen? Gevoelsmatig is dat voor mij het verschil.quote:Op maandag 23 december 2013 10:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zat van de week foto's van een trail te kijken. Liepen ze (ook) op verharde paden
quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef YUR het volgende:
Offroad is voor homo's. Beetje op onverhard lopen om hun poezelige gewirchtjes minder pijn te doen![]()
Asfalt! Daar worden de mannen van de jongens gescheiden!
We zijn hier gewoon een stelletje goudvissen met alleen kortetermijngeheugen bij elkaar.quote:Op maandag 23 december 2013 11:02 schreef Quoi het volgende:
Geruststellend aan dit topic: je weet dat verschillende discussies regelmatig terugkeren - en weer weggaan - en weer terugkeren
quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
We zijn hier gewoon een stelletje goudvissen met alleen kortetermijngeheugen bij elkaar.
Daarom ren ik altijd eerst via asfalt naar mijn offroad playgroundquote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef YUR het volgende:
Offroad is voor homo's. Beetje op onverhard lopen om hun poezelige gewirchtjes minder pijn te doen![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef YUR het volgende:
Nu is een van mijn vrienden homo én hardloper. En hij heeft op het asfalt op de hele Marathon 2:46 staan.quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef YUR het volgende:
Die doet gewoon alsof ie homo is joh. Dan kunnen zijn asfaltresultaten alleen maar meevallenquote:Op maandag 23 december 2013 11:10 schreef Corniel het volgende:
[..]
Nu is een van mijn vrienden homo én hardloper. En hij heeft op het asfalt op de hele Marathon 2:46 staan.
Same same! Lekker door de storm heen razenquote:Op maandag 23 december 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond weer rennen
trouwens
W00h00!
Ja, storm, regen, maar dan wel met de bikkels van de club rennenquote:Op maandag 23 december 2013 11:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Same same! Lekker door de storm heen razen
Ja, ik ben ook benieuwd hoeveel er vanavond bij ons op komen dagen. Kerstvakantie, slecht weer en een duurloopje...quote:Op maandag 23 december 2013 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, storm, regen, maar dan wel met de bikkels van de club rennenben benieuwd hoe druk het is, met iedereen die vast ook nog kerstinkopen moet doen + slecht weer.. was woensdagavond ook al zo rustig..
![]()
Net nog even een balletje opgegooid voor een ad hoc head torch offroad run in de fb-groepwas vorige week zó leuk!
Donker bos; toch rennen!quote:
Dan breek je je poten niet als het ergens donker is.quote:
quote:Starten en finish lokatie
De starttijd is 19 uur. Er wordt om de 20 seconden gestart in kleine groepjes. Je zult merken dat je vrij snel 'alleen' over de paden loopt. Een goede hoofdlamp is dan ook verplicht gesteld door de organisatie.
In de Mescherbergloop zaten ook meer 3 weilanden! 2 met omhoog, en 1 met naar beneden.quote:
Mijnwerkers hollen in principe alleen in geval van noodquote:Op maandag 23 december 2013 11:22 schreef Twinky het volgende:
Okay! Want ik ren nu ook in het donker. Zal die van mijn vriend eens uitproberen.
al ben ik wel bang dat je met zo'n koplamp eruit ziet als een hollende mijnwerker.
Iedereen loopt in de meest afschuwelijke combinaties van neon kleuren rond. Die hoofdlamp zal het echt niet erger maken.quote:Op maandag 23 december 2013 11:22 schreef Twinky het volgende:
Okay! Want ik ren nu ook in het donker. Zal die van mijn vriend eens uitproberen.
al ben ik wel bang dat je met zo'n koplamp eruit ziet als een hollende mijnwerker.
die naar beneden kan ik me niet meer herinnerenquote:Op maandag 23 december 2013 11:23 schreef Frsh het volgende:
[..]
In de Mescherbergloop zaten ook meer 3 weilanden! 2 met omhoog, en 1 met naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |