Haha, jij gaat na deze schaamteloze bekentenis dus echt nóóit meer gehosseld worden, dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vrees van jaDat wordt mijn pri-meur.
Klinkt als de Elfstedentocht, leuk! Ik zal wellicht komend jaar weer een keer meedoen aan een Bertusloopje, dus laat maar komen die stempels.quote:Ook al staat ie op nummer 10, leuk dat het 'ons' loopje is! Die loterij![]()
We krijgen in het voorjaar trouwens een klassement met een ...... stempelboekjeAls je aan de Kwartaalloop, Bertusloop of Kerkpolderloop meedoet in een bepaalde periode, krijg je stempels per km (ter ere van een ultrarenner-oud-lid die pas is overleden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt echt lef! In een vakantie in de middag naar de Primarkquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vrees van jaDat wordt mijn pri-meur.
Ook al staat ie op nummer 10, leuk dat het 'ons' loopje is! Die loterij![]()
We krijgen in het voorjaar trouwens een klassement met een ...... stempelboekjeAls je aan de Kwartaalloop, Bertusloop of Kerkpolderloop meedoet in een bepaalde periode, krijg je stempels per km (ter ere van een ultrarenner-oud-lid die pas is overleden).
Afgelopen zondag is je nummer 1, maar da's logischquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:17 schreef Zwabberhark het volgende:
9. Zevenheuvelenloop, Nijmegen, 15k
[ afbeelding ]
Ik was nog maar nauwelijks bezig met hardlopen toen collega's mij al zeiden dat ik echt eens mee moest doen aan de Zevenheuvelenloop. 15 kilometer was voor mij in 2010 echter nog een reis naar de maan en absoluut onhaalbaar.
Sinds vorig jaar zomer ben ik in staat om de 15k te volbrengen en dit jaar wilde ik het eens meemaken. Al op weg naar station Zoetermeer zag ik kuddes hardlopers op weg naar de trein en dat was het begin van een bijna 2 uur durende reis als een haring in een tonnetje. Heel knus, heel gezellig, een mooie voorbereiding op de kerstperiode.
Grootschalige of kleinschalige loopjes, ze hebben allemaal hun charme. De Zevenheuvelenloop valt in geen van beide categorieën, maar is een massaevenement. Het is daarom (voor mij) soms onaangenaam druk, maar de verschillende startvakken en de zandloperstart maken het wel aangenamer.
Het is een mooie route, al werd ik niet weggeblazen. Wat me altijd zal bijblijven is het punt halverwege waar je zelf omlaag gaat en je de mensenmassa voor je alweer omhoog ziet gaan. Machtig!
Maar wat ik vooral zal herinneren is de gezellige dag die ik had met vrienden die 'm ook liepen (en veel sneller). Voorlopig loop ik de 7HL niet meer, maar over een aantal jaren wellicht wel.
Coming up: nummer 8. (Iemand al een vermoeden wat mijn nummer 1 wordt?)
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:59 schreef Guard het volgende:
ik heb niet eens 10 wedstrijden gelopen dit jaar
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:14 schreef hatsaflats het volgende:
Precies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat een wedstrijd was heb ik 'm wel mooi gewonnen, geen emoticon.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Afgelopen zondag is je nummer 1, maar da's logisch
Opvallend dat de stukken met een stijgingspercentage van 44% er precies niet op staan. Dat zijn namelijk haarspeldbochten, maar die waren op het moment van deze foto denk ik nog in aanbouw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:21 schreef Guard het volgende:
Kerstcadeautje voor Zwabber:
[ afbeelding ]
Jij hebt de koffie betaald, ik winquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als dat een wedstrijd was heb ik 'm wel mooi gewonnen, geen emoticon.
Fixed. Dat heb je daar uitgegeven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat was alleen maar om te laten zien dat ik geld heb had.
Sterker nog, ik heb zelfs fooi gegeven. Maar ik kom dan weer niet in de Primark.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Fixed. Dat heb je daar uitgegeven.
We zijn er stil vanquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb zelfs fooi gegeven. Maar ik kom dan weer niet in de Primark.
Foute kersttruienquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:36 schreef Quoi het volgende:
Ho-ho (-ho!) ik moet naar de Primark, omdat ondergetekende als enige van het stel nog geen foute kersttrui heeft voor de foute kersttruien competitie op 2e kerstdag
En laten ze daar nu die dingen verkopen
![]()
Maar verder no defence![]()
Zou even niet weten wat er op nr 1 komt bij mij... Ik denk toch de 7 heuveltjes
En vaak meerdere rondjes geloof ik. In ieder geval de crossjes die ik doe zijn allemaal over meerdere kleine ronden.quote:Op maandag 23 december 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Cross heeft meer met afstand te maken, denk ik, die meestal korter is: er zijn voor zover ik weet geen crossmarathons![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Foute kersttruien
Wij hebben er eentje gekocht voor mini-me. Bij de Next. Next
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |