quote:Beste YUR,
Hiermee bevestigen wij je inschrijving voor de ABN AMRO Marathon Rotterdam.
Op zondag 13 april 2014 ga jij in een unieke ambiance de 34e editie van het grootste ééndaagse sportevenement van Nederland beleven.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef YUR het volgende:
Guard, wil je me in de OP toevoegen aan de Rotterdam Marathon? Thanks!
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef YUR het volgende:
Guard, wil je me in de OP toevoegen aan de Rotterdam Marathon? Thanks!
[..]
Lekker hoor!quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef GotC het volgende:
Opsomming: WindRegen
Krappe planning
Grafiekjes
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/279022684/136692
http://connect.garmin.com/activity/418817755
Nou ja, over asfalt in de alpen kun je ook 'scenic' rennen met hoogteverschilquote:Op maandag 23 december 2013 18:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
o ja en een trail is een trail als het voldoet aan twee van de drie punten: hoogtemeters, scenic route en onverhard
Want?quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef YUR het volgende:
Hmmmz...ik zit ernstig te twijfelen om toch voor de Rotterdam Marathon te gaan ipv Westland....
Gefeliciteerd Q&Q
en dan komt het dus in theorie in aanmerking voor de term trail!quote:Op maandag 23 december 2013 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, over asfalt in de alpen kun je ook 'scenic' rennen met hoogteverschil
JA, NEE, ZOU IK OOK ZEGGENquote:Op maandag 23 december 2013 18:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan komt het dus in theorie in aanmerking voor de term trail!
en ik heb die drie punten zelf niet verzonnen he, don't shoot the messenger!
quote:Op maandag 23 december 2013 18:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
en voor tweede kerstdag op het programma....
http://www.doc.govt.nz/pa(...)pu/ben-lomond-track/
how gay is that!!
gaat hem niet worden.....dan wordt de elfstedentocht verredenquote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.dutchrunners.n(...)ad-to-rotterdam-30km
Datum zaterdag 22 februari 2014 - 30km
| 1 2 | [b]6-4-2014 - [url=http://www.eindhovenairport.nl/run]Eindhoven Airport Run (Eindhoven)[/url][/b] [*] SEMTEX - 12,5km |
| 1 2 | [b]13-9-2014 - [url=http://www.meerhoven24.nl/]Meerhoven 24 (Eindhoven)[/url][/b] [*] SEMTEX - 24 km |
Als je 2 kwaliteitstrainingen per week kunt doen vanaf nu tot aan de CPC, met soms een 3e loopje, dan zou het in theorie moeten kunnen..quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Catanne het volgende:
Ik lees al een poosje mee in dit topic voor de motivatie, omdat ik nog iets meer motivatie nodig heb toch een post ;-)
Ik kon halverwege dit jaar 6,5 km lopen. Ivm een nieuwe baan heb ik de afgelopen 3 maanden niet gelopen en inmiddels alweer een paar keer. Dat viel me flink tegen dus dat was een beetje jammer... Ik loop nu net weer 5 km.
Denken jullie dat het mogelijk zou moeten zijn om de cpc loop in maart 10km te lopen? Ik denk zelf dat dit een beetje snel is omdat ik ook niet verwacht 3 keer per week te kunnen lopen. Een collega wil graag samen inschrijven..
Maar natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 19:05 schreef SEMTEX het volgende:
Guard, kun je mij toevoegen?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
wat MoBlo zegt, en alleen uitlopen als doel zienquote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Catanne het volgende:
Ik lees al een poosje mee in dit topic voor de motivatie, omdat ik nog iets meer motivatie nodig heb toch een post ;-)
Ik kon halverwege dit jaar 6,5 km lopen. Ivm een nieuwe baan heb ik de afgelopen 3 maanden niet gelopen en inmiddels alweer een paar keer. Dat viel me flink tegen dus dat was een beetje jammer... Ik loop nu net weer 5 km.
Denken jullie dat het mogelijk zou moeten zijn om de cpc loop in maart 10km te lopen? Ik denk zelf dat dit een beetje snel is omdat ik ook niet verwacht 3 keer per week te kunnen lopen. Een collega wil graag samen inschrijven..
2 feb loop ik 27.5 in Assel. 16 Feb heb ik 30KM in de planning staanquote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Swets, ik moest aan je denken. In Vught worden er loopjes georganiseerd als aanloop naar de M. van Rotterdam. Mooie tussenafstanden:
http://www.dutchrunners.n(...)ad-to-rotterdam-25km
Datum zaterdag 08 februari 2014
http://www.dutchrunners.n(...)ad-to-rotterdam-30km
Datum zaterdag 22 februari 2014 - 30km
Ook voor anderen wellicht interessant natuurlijk
Bedankt! Ik ga gewoon weer lekker trainen komende weken, 2 keer per week moet zeker lukken. Ik heb tot 1 februari de tijd om me in te schrijven dus ik kijk tegen die tijd nog even hoeveel ik vooruit ben gegaan. Ik besef me heel goed dat een quick fix voor 10km voor mij niet mogelijk is ;-)quote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je 2 kwaliteitstrainingen per week kunt doen vanaf nu tot aan de CPC, met soms een 3e loopje, dan zou het in theorie moeten kunnen..Maar dan moet je dat wel doen, en niet 3 weken voor de CPC je weer hier melden met verzoek voor een quick fix als je je er in hebt laten praten maar toch niet genoeg hebt kunnen trainen
Wat vroeg om je 30k al te lopen?quote:Op maandag 23 december 2013 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 feb loop ik 27.5 in Assel. 16 Feb heb ik 30KM in de planning staan
Mrs.Claus is in da house!quote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
En nu ga ik even voor mijn quick fix![]()
rennen
met kerstmuts en rinkeloorbellen
[ afbeelding ]
ik gok 9-2 29k, 16-2 30k, 23-2 31k, 2-3 32k, 9-3 33k, 16-3 34k, 23-3 35k, 30-3 24k, 6-4 16k, 13-4 Mquote:Op maandag 23 december 2013 20:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vroeg om je 30k al te lopen?Loop je nog een grotere afstand daarna en zo niet..wat doe je tussen 16-2 en 13-4?
Jezus, wat blijquote:Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
En nu ga ik even voor mijn quick fix![]()
rennen
met kerstmuts en rinkeloorbellen
[ afbeelding ]
Ik loop daarna nog een 35Kquote:Op maandag 23 december 2013 20:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vroeg om je 30k al te lopen?Loop je nog een grotere afstand daarna en zo niet..wat doe je tussen 16-2 en 13-4?
Edit: Ook vroeg van die loopgroep! Yur liep 'm ergens halverwege maart..
En dat vind ik dan ook weer raar, om zo vaak boven de 30k te lopenquote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
ik gok 9-2 29k, 16-2 30k, 23-2 31k, 2-3 32k, 9-3 33k, 16-3 34k, 23-3 35k, 30-3 24k, 6-4 16k, 13-4 M
Ik doe elke derde week wat rustigers hoor, je moet natuurlijk voor zo'n afstand wel wat kilometers makenquote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat vind ik dan ook weer raar, om zo vaak boven de 30k te lopenGelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden!
Oh absoluut. Maar krijgt je lichaam nu wel het herstel dat het nodig heeft, bij zo'n hoge, bijna constante belasting? Serieuze vraag overigens, ik ken alleen het schema dat door de schemamaker van onze AV is opgesteld.quote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik doe elke derde week wat rustigers hoor, je moet natuurlijk voor zo'n afstand wel wat kilometers maken
Ik vind het niet raar. Het ene lichaam is het andere niet. Mijn lichaam zou echter gaan weigerenquote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat vind ik dan ook weer raar, om zo vaak boven de 30k te lopenGelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden!
Heb je inmiddels wat meer vertrouwen in je lijf?quote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop daarna nog een 35K
Bij Arquero z'n loopgroep lopen ze elke maand een 30K in de aanloop
Zou ik ook nog 's moeten doen. Alleen zie je die in wedstrijdverband niet echt vaak voorbij komen.quote:
Daarom zeg ik ook dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leidenquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar. Het ene lichaam is het andere niet. Mijn lichaam zou echter gaan weigeren
2 weken hard trainen, 3e week rustiger voor herstel. repeat. Is me goed bevallen bij vorige marathons. Dan nog 3 weken taperen en knallen maar op MDay.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar krijgt je lichaam nu wel het herstel dat het nodig heeft, bij zo'n hoge, bijna constante belasting? Serieuze vraag overigens, ik ken alleen het schema dat door de schemamaker van onze AV is opgesteld.
Heftig, maar wel fijn dat je hebt gevonden wat voor je werktquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
2 weken hard trainen, 3e week rustiger voor herstel. repeat. Is me goed bevallen bij vorige marathons. Dan nog 3 weken taperen en knallen maar op MDay
Ja, met m'n hartslagmeterquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Heftig, maar wel fijn dat je hebt gevonden wat voor je werkt
Loop je alles alleen?
Ik heb wat pijntjes hier en daar. Oude heupblessure die ik ooit met op de fiets stappenquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wat meer vertrouwen in je lijf?
gewoon lekker een paar uur lullen met de alter ego's in je hoofdquote:
Grappig, hun schema loopt ongeveer 1 week later dan wat ik loop. Ik loop de week ervoor de 35K. En dan laatste week maart nog een 20+quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, 35km, ook weer in Vught: http://www.dutchrunners.n(...)ad-to-rotterdam-35km
Opstappen is ook lastigquote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wat pijntjes hier en daar. Oude heupblessure die ik ooit met op de fiets stappenheb opgelopen. En doordat je dan toch iets anders loopt klein pijntje in m'n knie.
De weg is nog lang dus ik moet wel goed opletten. Maar als ik mezelf niet gek laat maken en na elke echte lange loop een rustige week in plan, dan komt het wel goed. En als het niet goed komt dan is er altijd 2015
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |