Was je zo kapot dat een afdaling leek op vals plat omhoog?quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef Guard het volgende:
[..]
die naar beneden kan ik me niet meer herinneren
quote:Op maandag 23 december 2013 11:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Iedereen loopt in de meest afschuwelijke combinaties van neon kleuren rond. Die hoofdlamp zal het echt niet erger maken.
Je druk maken om hoe je er uitziet tijdens 't hardlopen vind ik altijd wat nutteloos. Alleen Zeddie ziet er immer frisch uit.quote:Op maandag 23 december 2013 11:22 schreef Twinky het volgende:
Okay! Want ik ren nu ook in het donker. Zal die van mijn vriend eens uitproberen.
al ben ik wel bang dat je met zo'n koplamp eruit ziet als een hollende mijnwerker.
Blijkbaarquote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Was je zo kapot dat een afdaling leek op vals plat omhoog?
http://www.trail-running.(...)p-weg-naar-de-bergenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 11:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
http://www.trail-running.(...)p-weg-naar-de-bergen
Ik ga er heen. Heb al een bevestigingsmail van haar. Je kan vanuit Eindhoven mee rijden.
Geldt ook voor jou Sem.
Uhm.....ok....quote:Neem 2 flesjes water mee. (Deze zijn niet om te drinken tijdens de training!)
Ikzelf denk om eventueel je handen te wassen ofzo, Geen idee voor de rest.quote:
quote:Er komt eind vd week nog een mail met de laatste info
Ik snap je, ik ben ook erg druk bezig voor werk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef Quoi het volgende:
Misschien een twijfelachtige top 50 van Leuke Loopjes. Maar toch leuk: klik.
Toch ben ik óók hard aan het werk![]()
Misschien dat het aan mij ligt, maar bij een top-50 zou ik dan ook 50 loopjes verwachten.quote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef Quoi het volgende:
Scherp!quote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar bij een top-50 zou ik dan ook 50 loopjes verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noujaaaaaaa zeg, je hebt gelijkquote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar bij een top-50 zou ik dan ook 50 loopjes verwachten.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Quoi het volgende:
Ga ik ff naar de foto's van de Meeuwen en Makrelenloop van vorige week spieken, sta ik bijna op de achtergrond van elke foto, omdat ik tegenover de fotograaf sta
Leuk dat je hier zo goed support, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Noujaaaaaaa zeg, je hebt gelijk![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk dat je hier zo goed support, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?
quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk dat je hier zo goed support, maar je figuur is gewoon goed... doe je al lang aan hardlopen ?
Dus je vriendin vindt het goed?quote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, mijn loopjes worden voor mij ingeschreven, zonder dat ik er zelf erg in hebDat is nog eens handig!
6 januari is de inschrijving voor de trail des fantomes!quote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef La_Tramposa het volgende:
wooww dat was gaaf! Echt weer een hele andere tak van sport met zoveel hoogtemeters.. Op en gegeven moment was het zo steil dat ik 2km lang min hakken niet op de grond zette haha..
Geen idee nogquote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Dus je vriendin vindt het goed?![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee nogWeet niet eens of ik de auto heb, maar anders vraag ik mn ouders wel of ik de auto mag lenen...
Staan best veel bekende loopjes inquote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef Quoi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |