Doet hij al zijn hele leven.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef Guanabana het volgende:
Maxime heeft ons in het OOTJE genomen
quote:
Ben ik de enige die een ban kreeg voor die spoiler?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef BobW het volgende:
Wel mooi voor Maxim dat Gerrie wel de finale haalde maar niet wintperfecte troll
quote:
Jaquote:
Beetje respectloos ja,quote:
Geruchten over eventuele winnaars, terechte banquote:Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een ban kreeg voor die spoiler?
Waarom zou je zo'n gerucht moeten gelovenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Geruchten over eventuele winnaars, terechte ban
Flikker toch op, verzuurde....quote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Geruchten over eventuele winnaars, terechte ban
Het staat duidelijk onder het topic als je wil posten, analfabeetjequote:
kluijverquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef Paul het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG wat een giller dat ik in die hoax van Maxime Hartman was getrapt wat een baaas
Dit ja. Open ogen ingetuind.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef Paul het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG wat een giller dat ik in die hoax van Maxime Hartman was getrapt wat een baaas
Weet het wel zeker.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk niet dat ik volgend jaar ga kijken.
Ik lees niet op FOK! ik post alleen....quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het staat duidelijk onder het topic als je wil posten, analfabeetje
Ik bied me aan voor een gangbang met derquote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Evi had meer verdiend inderdaad.
Was al eerder aangekondigd inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Als je verrast bent door het vertrek van Evi dan ben je wel een echte fan
Inderdaad jaquote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef Paul het volgende:
Maar ben je al over je bantrauma heen? Of wil je het er nog over hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik lees niet op FOK! ik post alleen....
*shotgun* Jij mag daarna....quote:Op donderdag 12 december 2013 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik bied me aan voor een gangbang met der
Ja, die ..quote:Op donderdag 12 december 2013 22:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Tione van Peperstraten bedoel je
En ze deed alsof.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Tione van Peperstraten bedoel je
Maanden terug al.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Was al eerder aangekondigd inderdaad.
die kimberleyquote:Op donderdag 12 december 2013 22:07 schreef Ajacied7 het volgende:
'laat haar dat lekker doen in het karretje'
Zie je daarquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot nooit!
Sommigen misschien tot WIDM.
Sowiesoquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot nooit!
En dat petjequote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
13 lagen make-up op d'r bakkes
Tot de huwelijksnachtquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot nooit!
Tot WIDMquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot nooit!
twitter:RHvL88 twitterde op donderdag 12-12-2013 om 22:11:19Roze inbox loopt vol. Allemaal mensen die @maximhartman uitlachen. #robinson2013 reageer retweet
twitter:maximhartman twitterde op donderdag 12-12-2013 om 10:00:15Dat Geraldine exp. Robinson wint heb ik uit duim gezogen. Als het toch waar is, wil ik Nat. gokfonds oprichten. Inschrijven vanaf ¤50,- reageer retweet
1x Wereldkampioenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
Hele leven gegeven aan Judo, nooit een grote prijs gepakt, doet 3 weken mee aan ER en wint de hoofdprijs.
Dat duurde langquote:Op donderdag 12 december 2013 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
1x Wereldkampioen
4x Europees kampioen
3 Olympische medailles
Jawel.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:13 schreef Paul het volgende:
Wat doet iedereen overdreven over Evi. Zo bijzonder was ze ook weer niet.
En Jojanneke ipv Dennis?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jawel.
Evi![]()
Onbegrijpelijk dat ze plaats moet maken voor Nicolette.
Inderdaad. Vind het vrij respectloos om haar afscheid tussen neus en lippen door even te vermelden terwijl Evi vanaf 2006 presentatrice is geweest van het programma.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef zoem het volgende:
Evi had wel een afscheidsfilmpje/compilatie mogen krijgen ja
32 minuten aan reclame > eviquote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het vrij respectloos om haar afscheid tussen neus en lippen door even te vermelden terwijl Evi vanaf 2006 presentatrice is geweest van het programma.
Boeiend, zo bijzonder vond ik haar niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het vrij respectloos om haar afscheid tussen neus en lippen door even te vermelden terwijl Evi vanaf 2006 presentatrice is geweest van het programma.
Stond ook niet in de 'gids'.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:30 schreef iAvani het volgende:
Had de aflevering opgenomen. Zit ik te kijken houd hij opeens 15 minuten voor het einde op! Wist niet dat de aflevering langer duurde
Yo dawg, I heard you like selfreflectionquote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Redefine het volgende:
Met een half oog de finale gekeken, want had nog genoeg te doen. En eigenlijk had ik geen eens zin meer om te gaan kijken, zo is dit seizoen dood gebloed (en sowieso al niet echt denderend als geheel). Het terugblikken was ook nog eens nog meer tenenkrommend dan afgelopen jaren. Want dat ze lieten zien hoe aan tafel twee mensen zaten te kijken naar zichzelf, terwijl zij terug zaten te kijken naar zichzelf in ER. En er dan vervolgens commentaar op leveren en daarna daar in de studio commentaar op leveren. Wie heeft dat nou weer bedachtBlijkbaar een groot liefhebber van het Droste effect.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Redefine het volgende:
Met een half oog de finale gekeken, want had nog genoeg te doen. En eigenlijk had ik geen eens zin meer om te gaan kijken, zo is dit seizoen dood gebloed (en sowieso al niet echt denderend als geheel). Het terugblikken was ook nog eens nog meer tenenkrommend dan afgelopen jaren. Want dat ze lieten zien hoe aan tafel twee mensen zaten te kijken naar zichzelf, terwijl zij terug zaten te kijken naar zichzelf in ER. En er dan vervolgens commentaar op leveren en daarna daar in de studio commentaar op leveren. Wie heeft dat nou weer bedachtBlijkbaar een groot liefhebber van het Droste effect.
ik denk niet dat jij weet wat het droste effect betekent eigenlijkquote:
Het al weken lang door alles heen lullen vond ik zo strontirritant. Naar Amerikaans voorbeeld.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:52 schreef Redefine het volgende:
Iedereen die Maxim geloofde is echt naïef geweest, je weet toch hoe hij isquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een kuttroll die Maxime Hartman.Ik heb expres allerlei sites vermeden omdat ik de winnaar niet wilde weten en dan blijkt dat hij gewoon uit z'n nek lulde.
Onvoorspelbaar, dat wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen die Maxim geloofde is echt naïef geweest, je weet toch hoe hij is
Ik ken Maxim alleen van naam.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen die Maxim geloofde is echt naïef geweest, je weet toch hoe hij is
Zat er ook wel aan te komen hè, omdat het nu volledig Nederlands is, is het niet meer een 'vereiste' een Belgische presenta-tor/trice te hebben, en bij RTL hadden ze net iemand nieuw aangenomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Schandalig hoe ze Evi eruit hebben gewerkt. En dan ook niet eens het fatsoen hebben om haar een fatsoenlijk afscheid te geven.
Eddy Zoey was nog een redelijke vervanger voor EPH, maar die Dennis is echt een aanfluiting. Evi wist het niveau nog een beetje op te krikken, maar volgend jaar wordt echt niks meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken Maxim alleen van naam.
Schandalig hoe ze Evi eruit hebben gewerkt. En dan ook niet eens het fatsoen hebben om haar een fatsoenlijk afscheid te geven.
Vereiste niet maar Evi doet der werk gewoon goed.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zat er ook wel aan te komen hè, omdat het nu volledig Nederlands is, is het niet meer een 'vereiste' een Belgische presenta-tor/trice te hebben, en bij RTL hadden ze net iemand nieuw aangenomen.
Aller allereerste seizoen of het eerste seizoen met BN'ers?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Akilla het volgende:
Het krijgt nu inderdaad een hoog onvolwassen gehalte, nicolette (en dennis) passen gewoon niet bij zo'n programma. Als je dan toch zonodig iemand wil hebben van die leeftijd, doe dan tenminste iemand die heeft meegedaan en tenminste de samensmelting heeft gehaald ofzo...
Toch zou ik seizoen 1 graag weer willen zien, nu valt waarschijnlijk op hoe groot het verschil tussen nu en toen is... mjah kan m nergens echt vinden..
allereerstequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aller allereerste seizoen of het eerste seizoen met BN'ers?
Hier ben ik het mee eens. Wat ze ook mogen afschaffen: het laten zien van flash-forwards van de proef tijdens de uitleg van de proef. Dat vind ik ook altijd zo jammer, want dan weet je al bij voorbaat hoe ver sommigen gaan komen in proeven zoals de finaleproef. Nu zag je ook een flash-forward van Edith en Ana-Alicia die tegelijkertijd over de balken liepen, terwijl Geraldine nergens te bekennen was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
Zo vermoeiend, laat de beelden gewoon voor zich spreken, dat is véél spannender.
Ik heb hier nog ER seizoen 1 liggen, die ga ik binnenkort eens bekijken, kijken hoe ze dit programma voorheen maakten, want de laatste 3 seizoenen haak ik 4-5 afleveringen voor het einde al af en boeit het me eigenlijk niet meer wie er wint.
Toevallig zat ik vorige week op YouTube na de uitzending oude clips terug te kijken omdat ik benieuwd was hoe verschillend het programma in het begin ook alweer was. Volgens mij kun je van de eerste seizoenen veel afleveringen gewoon helemaal terugkijken (opgesplitst in delen) als ik het goed gezien heb.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Akilla het volgende:
Toch zou ik seizoen 1 graag weer willen zien, nu valt waarschijnlijk op hoe groot het verschil tussen nu en toen is... mjah kan m nergens echt vinden..
Jij wil graag alles voorgekauwd hebben dus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef pokkerdepok het volgende:
he, wat lopen jullie toch te zeuren. ik vond het een leuk seizoen, vind dennis niet irritant, e enige klacht van mij is dat ze iets moeten doen om dat complotjes gedoe minder belangrijk te maken en het overleven/ spelelement belangrijker.
leuk toch, dat zo'n kandidaat even wat erbij verteld. dat er soms niks zinnigs uitkomt, ja dat krijg je nou eenmaal met die BNners...quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wil graag alles voorgekauwd hebben dus.
"Ik liep op een plank" > je ziet iemand op een plank lopen "en ik pakte een touw" > je ziet iemand een touw pakken
etc.
Ja, leuke tv.
Er wat bij vertellen is wat anders dan seconde tot seconde vertellen wat er gaat gebeuren en daarbij in je intonatie al verraden wat de uitkomst is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
leuk toch, dat zo'n kandidaat even wat erbij verteld. dat er soms niks zinnigs uitkomt, ja dat krijg je nou eenmaal met die BNners...
is me niet zo opgevallen, dat dat irritant was. ik vond de finale vooral gewoon spannend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wat bij vertellen is wat anders dan seconde tot seconde vertellen wat er gaat gebeuren en daarbij in je intonatie al verraden wat de uitkomst is.
Het is trouwens ook overgeproduceerd, eerst hoor je een van die meiden nog roepen "ik krijg okselhaar" maar als Pauline met dat dikkertje bij het eten aan die paal moeten hangen is dat opeens allemaal verdwenen. Natuurlijk is dat ook geen fijn gezicht en hoeft dat ook weer niet prominent in beeld, maar ze hebben meer luxe dan je zou verwachten.
Op tv is er altijd meer geproduceerd dan ze de kijker willen doen laten geloven. De bikinilijn was ook continu in orde bij de dames. Vorig jaar had Fatima een pincet meegesmokkeld. Maar okselhaar haal je niet makkelijk weg met een pincet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wat bij vertellen is wat anders dan seconde tot seconde vertellen wat er gaat gebeuren en daarbij in je intonatie al verraden wat de uitkomst is.
Het is trouwens ook overgeproduceerd, eerst hoor je een van die meiden nog roepen "ik krijg okselhaar" maar als Pauline met dat dikkertje bij het eten aan die paal moeten hangen is dat opeens allemaal verdwenen. Natuurlijk is dat ook geen fijn gezicht en hoeft dat ook weer niet prominent in beeld, maar ze hebben meer luxe dan je zou verwachten.
Het programma is niet zo top meer, net als Wie is de mol wat ook steeds minder tof wordt elk jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
is me niet zo opgevallen, dat dat irritant was. ik vond de finale vooral gewoon spannend.
tuurlijk, maar dat is al sinds het eerste seizoen zo, dat je af en toe twijfeld aan hoe echt het is.
ja ik kan ook wel wat dingen verzinnen om over te klagen (BNners, te veel luxe(was wel weer iets minder dit jaar dan vorige jaren)), maar het moet gewoon ook maar eens gezegd worden, dat dit een topprogramma is. een van de weinigen waar ik nog echt voor ga zitten.
Ja jammer, maar als de Belg niet meer meedoet met ER, dan is het logisch dat de Vlaamse ook niet meer meedoet. Maar ja, het is wel jammer, vond haar wel een leuke meid. Wat Nicolette betreft, heb wel liever Kluijver dan van Dam, de laatste is me een beetje te gemaakt.quote:
Sinds kort staan de oude uitzendingen op youtube.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Akilla het volgende:
[..]
allereerste
bn-ers kan ik me nog wel voor de geest halen. Volgens mij vond ik van die alle winnaars onterecht, maargoed..
Nou ja niks geregeld, ze is van VT4/Vier overgestapt naar VTM en RTL heeft haar gewoon gedumpt. Op de Belgische tv doet ze nog genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:38 schreef NrSiX het volgende:
Leuk seizoen! Jammer dat Gerrie toch niet gewonnen heeft.. gun het haar meer dan Edith. Erg slecht trouwens dat er niets voor Evi geregeld is. Wat een topwijf!
Dat weet ik, doel meer op het summiere afscheid die ze kreeg tijdens de finale uitzending. Had het wel kunnen waarderen dat ze toch even in het zonnetje gezet zou wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou ja niks geregeld, ze is van VT4/Vier overgestapt naar VTM en RTL heeft haar gewoon gedumpt. Op de Belgische tv doet ze nog genoeg.
een aantal jaren geleden was ik het met je eens geweest, maar ik vind het de laatste 2 jaar juist verbeterd. de proeven zijn veel zwaarder geworden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het programma is niet zo top meer, net als Wie is de mol wat ook steeds minder tof wordt elk jaar.
Seizoen met Fatima heb ik niet eens helemaal gezien, vond het te slecht met al die kliekjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
een aantal jaren geleden was ik het met je eens geweest, maar ik vind het de laatste 2 jaar juist verbeterd. de proeven zijn veel zwaarder geworden.
dat is meer hoe ze het spel zijn gaan spelen. zo spelen kon atijd al, maar nu doen ze het ook echt. de programma leiding zal wat moeten verzinnen hierop.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Seizoen met Fatima heb ik niet eens helemaal gezien, vond het te slecht met al die kliekjes.
WIDM is juist beter geworden dan in de eerste 4 seizoenen. Een stuk professioneler.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het programma is niet zo top meer, net als Wie is de mol wat ook steeds minder tof wordt elk jaar.
En er was niet zo veel "ja wij deden dit" en "wij deden dat" nodig. Alleen dat ene seizoen met dat domme Chineesje was dat veel, maar die las een soort dagboek voor. Niet erg geslaagd.quote:Op zondag 15 december 2013 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ernst paul zijn commentaar onder de beelden was ook altijd heel mooi "Ondertussen is kanidaat X al een paar dagen alleen op het eiland Mensirip''
Ze mochten in die aflevering hierboven zelfs een varkentje slachten zie ik, dat zie ik die BN-ers ook echt niet doenquote:Op zondag 15 december 2013 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
Dat was toch ook zo veel toffer, met onbekende mensen, geen 'vrienden' bij elkaar enzo
EPH kon echt boos worden als zoiets gebeurde![]()
Mooi om terug te zien. EPH lekker streng, houdt afstand als presentator en dat straalt gezag uit. Dennis zou dit eens terug moeten kijken, kan hij nog veel van leren.quote:Op zondag 15 december 2013 12:15 schreef eQuaL het volgende:
Ernst Paul
(vanaf 43 minuten)
En vergeet je gitaar niet![]()
Komen nog hele leuke seizoenen aan als je die allemaal nog terug gaat kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:18 schreef credo93 het volgende:
Deze editie van Expeditie Robinson geef ik achteraf gezien een 6. Beste aflevering vond ik met afstand de aflevering waarin Jan werd weggestemd met als runner-up toen Geza dankzij Zimra werd geelimineerd. Daarna ging het beslist bergafwaarts qua spanning...
Ben zelf trouwens ook seizoenen aan het terugkijken op youtube, heb de eerdere seizoenen nog nooit gezien dus ben zeer blij met deze mogelijkheid! Ik heb een week terug het allereerste seizoen uitgekeken en ik vond hem echt super. Het bevat voor mij tot nu toe de meest geweldige kandidaten die ik heb zien deelnemen zoals Melvin, Tommy, Eva, Sander, Karin, hoop echt dat er een stijgende lijn inzit in de komende seizoenen want ik vond deze echt magnifiek. Dat ik zo overweldigd ben kan trouwens ook liggen aan het feit dat dit mijn eerste non-VIP seizoen is die ik van begin tot eind heb uitgekeken. In ieder geval, ik ben benieuwd!
Toen ben ik na de 1e aflevering afgehaakt. Ik vond het veel te chaotisch.quote:
Is Edith blond?quote:Op zondag 22 december 2013 12:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Toen ben ik na de 1e aflevering afgehaakt. Ik vond het veel te chaotisch.
ER 2006 heb ik wel helemaal gezien, alleen vond de manier waarop de winnaar werd bepaald (televoting) een beetje een smet op het seizoen. Toen won Olga de Playmate natuurlijk, terwijl Lenny eigenlijk had moeten winnen.
Nu zijn alle 4 de VIP-edities gewonnen door een blonde vrouw.
Van nature wel volgens mij. Of vergis ik me nu?quote:Op zondag 22 december 2013 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Edith blond?
Die met 100 man was echt tof, vooral met die ongelooflijk simpele zielen die er tussen zaten.
Als ik daar op moet gaan lettenquote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van nature wel volgens mij. Of vergis ik me nu?
Dat was Frans, en dat was het seizoen van 100quote:Op zondag 22 december 2013 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
Die man die op dat eiland met dat mes gaat lopen zwaaien(seizoen waar Douwe in zat)
Ik vergeet dat soort dingen altijd, ik vond dat in elk geval prachtigquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat was Frans, en dat was het seizoen van 100
TV / Expeditie Robinson #5: houdt van Farrah en kotst op Fransquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort dingen altijd, ik vond dat in elk geval prachtig![]()
Net als Peking Express waar ook van die typjes in zaten altijdWas in het begin ook een programma van Ernst Paul.
Ik hou het wel bij de herinnering en dan over een paar jaar die seizoenen nog eens terug zienquote:Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
TV / Expeditie Robinson #5: houdt van Farrah en kotst op Frans
Dat is idd ook een goed planquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de herinnering en dan over een paar jaar die seizoenen nog eens terug zien
Ik denk dat er vastgestelde bedragen zijn. Het is ook een bepaald segment bn'ers dat meedoet. Geen grote namen die tonnen zouden vragen, zoals Geer en Goor (ik mag die figuren niet, maar ze krijgen tonnen voor hun tv-werk).quote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef Iwanius het volgende:
Enige wat ik nou nog wil weten is hoeveel men nu krijgt om mee te doen met dit programma?
Dus gage alleen. Zou dat gelijk zijn aan wat ze via hun bureau vragen?
youtubequote:Op zondag 26 januari 2014 15:55 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet iemand waar ik de oude afleveringen die Door sbs zijn uitgezonden, kan terug kijken?
Doe maar in een spoiler.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gigi Ravellie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat worden vast veel mooie shotsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gigi Ravellie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat staat toch niet in dat artikel? Daar staat enkel dat ze vorig jaar al zeiden dat die ook mee zou doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:20 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Geraldine zou ook weer meedoen?
Wat is dat nou weer? Omdat ze niet gewonnen heeft wil ze nog een keer meedoen?
Dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou jeej. Tijd om Onbekende NL'ers weer mee te laten doen.
Kan me niet voorstellen dat de kijkcijfers dit jaar blijven stijgen. Ik denk dat ik alleen door de walgelijke presentatoren al afhaak.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit.
Maar zolang de kijkcijfers zo hoog blijven en blijven stijgen gaat dat niet gebeuren. Net als bij Wie is de mol.
Ohja Evi is ook nog eens weg hèquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de kijkcijfers dit jaar blijven stijgen. Ik denk dat ik alleen door de walgelijke presentatoren al afhaak.
Is dat een rapper? Wees niet ongerust, want die gaan er als eerste uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Gigi is lekker, alleen die Mr Polska knuppel mag er direct uit wat mij betreft
Nicolette Kluijverquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef pokkerdepok het volgende:
weten we al wie de nieuwe presentator wordt?
quote:
Evi was er gewoon perfect voor. Dit wordt me ook veel te Hollands.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ik bedoel, is een leuke meid om naar te kijken, maar ik denk niet dat ze dit kan. Hoop t wel natuurlijk.
Dan heb je wel de erg goeie billen van Geraldine gemist die veelvuldig in beeld warenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:42 schreef roos85 het volgende:
Wie is Mr Polska![]()
Afgelopen seizoen niet echt gevolgd, geloof niet dat ik komend seizoen ga volgen.
Samen met Geraldine juist 1 van de hoogtepunten van het seizoen wat mij betreft. Het zorgde tenminste nog een beetje voor spanningquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
Dat gedoe met die extra stemmen was ook kut.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit.
Maar zolang de kijkcijfers zo hoog blijven en blijven stijgen gaat dat niet gebeuren. Net als bij Wie is de mol.
Kan me niet voorstellen dat de kijkcijfers stijgen vanwege de deelnemers. Die stijgen anwege de grotere bekendheid itt de jaren ervoor neem ik aan. Of gaan 10000 extra mensen speciaal kijken voor fucking Paul Turner?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de kijkcijfers dit jaar blijven stijgen. Ik denk dat ik alleen door de walgelijke presentatoren al afhaak.
Dat lijkt me misschien ook wel wat inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou eens een mooi idee zijn om een mix te maken, eiland met bekenden en eiland met onbekenden en dan eens zien wat er gebeurd.
Die zijn voor mij niet zo heel interessantquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heb je wel de erg goeie billen van Geraldine gemist die veelvuldig in beeld waren![]()
Dat dacht ik al op te maken aan de weinige stukjes die ik wel had gezien.quote:Voor de rest heb je niks gemist want er was geen zak aan. Veel te veel van die tussenstukjes waarbij de kandidaten achteraf gingen vertellen wat ze gedaan hadden tussen de spellen in gemonteerd, maar zo dat je de uitkomst al wist vanaf het eerste fragment.
Kutkandidaten met kutsamenzweringen want ze hebben 2 vriendjes bij elkaar gezet.
Dat was voor mij al een reden om af te haken.. Die gast is toch niet geschikt om ER te presenterenquote:Dennis Weening die presenteert.
Had een leuk element kunnen zijn tegen het pokertrioquote:Dat gedoe met die extra stemmen was ook kut.
Die finale uitzendingen zijn vaak ruk he.. dus idd niet kijken of bijna de hele uitzending overslaan dmv doorspoelen.quote:Toch gewoon weer kijken, alleen de afgelopen paar jaar kijk ik de finale niet eens meer, of ik neem hem op en spoel er door
Dan gaan de BN-ers vast weer samen spannen om elkaars hachje te redden, plus dat de regie het vast zo gaat sturen dat er voldoende BN-ers overblijvenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou eens een mooi idee zijn om een mix te maken, eiland met bekenden en eiland met onbekenden en dan eens zien wat er gebeurd.
Die zooi die er tegenwoordig meegaat met het programma is amper bekend. Eigenlijk is het triest om te zien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan gaan de BN-ers vast weer samen spannen om elkaars hachje te redden, plus dat de regie het vast zo gaat sturen dat er voldoende BN-ers overblijven
Dat is waar..quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die zooi die er tegenwoordig meegaat met het programma is amper bekend. Eigenlijk is het triest om te zien.
Maar ze vinden zichzelf wel heel erg bekend en hebben daardoor extra grote ego's.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die zooi die er tegenwoordig meegaat met het programma is amper bekend. Eigenlijk is het triest om te zien.
Zal wel weer eind augustus/begin september zijn denk ik.quote:
Net alsof het alleen om de presentatrice draaitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:15 schreef Eerin het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan Nicolette Kluiver, dus ga niet kijken.
Wel als je daar een enorme hekel aan hebt, ja. Ik kan haar serieus niet luchten of zien, dus ik ga dat echt niet kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Net alsof het alleen om de presentatrice draait
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel weer eind augustus/begin september zijn denk ik.
Ik ken de helft al niet van naam, laat staan dat ik hun voeten zou herkennenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:52 schreef opreis het volgende:
Iemand al naar de voetenselfies op expeditierobinson.nl gekeken?
Gigi Ravelli, Manuel Broekman en Mr Polska zouden al bevestigd zijn maar volgens mij zitten die er ook nog tussen met hun voetenselfies.
Zelf denk ik dat:
"The Voice, 'Plezier', actrice" Coosje Smid is.
"Actrice, musicals & series, zorgzaam" Simone Kleinsma is.
"Zeilen, Olympische Spelen, communicatief" Marit Bouwmeester is.
Wat denken jullie? Kunnen we ze allemaal herkennen?
Er zijn meer aankopingspunten behalve de voeten hequote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ken de helft al niet van naam, laat staan dat ik hun voeten zou herkennen.
Want jij kent haat persoonlijk natuurlijk?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef Meke het volgende:
Simone?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het me ergens alleen zo slecht voorstellen, lijkt me niet heel erg iets voor haar?
Nou, toevalligquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want jij kent haat persoonlijk natuurlijk?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:26 schreef Mariposas het volgende:
Ferry Doelens
Ancilla tilla
Leo alkemade wie?
Manuel broekman
Mr polska
Lobke Berkhout wie?
Coosje smid
Kristel (die zangeres)
De rest kon ik niet bijhouden/onthouden/ typen. Net in Boulevard
kutquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef Mariposas het volgende:
Geen Gigi hoor...
Acteur Manuel Broekman
Zangeres Krystl
Acteur Ferry Doedens
(musical)Actrice Lone van Roosendaal
Acteur/cabaretier Leo Alkemade
Zangeres Coosje Smid
Rapper Mr. Polska
(musical)Actrice Anouk Maas
Acteur Loek Peters
Zeilster Lobke Berkhout
Rapper Vieze Fur
Presentatrice Ancilla Tilia
Zanger/model Kay Nambiar
Zangeres Sabrina Starke
http://www.expeditierobinson.nl
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:
We zijn dus eindelijk weer terug bij de onbekende Nederlanders!
Dat zeggen we hier ieder jaar volgens mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:
We zijn dus eindelijk weer terug bij de onbekende Nederlanders!
Nou poepoe wat een bekende Nederlandersquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:09 schreef djkoelkast het volgende:
Loek Peters en Leo Alkemade dat zijn wel namen hoor
En Ferry Doedens zei dat FOK!kers in marktkleding liepen, dus die is bekend van FOK!![]()
André van Duin, Paul de Leeuw, Matthijs van Nieuwkerk en Martijn Krabbé (als dat dan wèl BN'ers zijn) zie ik niet zo snel meedoenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nou poepoe wat een bekende Nederlanders
Eigenlijk wordt het steeds treuriger, maar dat roepen we zeker ieder jaar
Ken er 9 valt dus best meequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef Mariposas het volgende:
Geen Gigi hoor...
Acteur Manuel Broekman
Zangeres Krystl
Acteur Ferry Doedens
(musical)Actrice Lone van Roosendaal
Acteur/cabaretier Leo Alkemade
Zangeres Coosje Smid
Rapper Mr. Polska
(musical)Actrice Anouk Maas
Acteur Loek Peters
Zeilster Lobke Berkhout
Rapper Vieze Fur
Presentatrice Ancilla Tilia
Zanger/model Kay Nambiar
Zangeres Sabrina Starke
http://www.expeditierobinson.nl
Niks mis mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef Paul het volgende:
Gelukkig zit Ancillia er in
[ afbeelding ]
Ze presenteert soms voor flabber, Feesten met Ancillaquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ancilla is heerlijk maar wat presenteerde ze dan? Is toch gewoon een Playboy bunny?.
Vieze Fur is ook tof!
Goede gast ja. En Ancilla is prima om naar te kijken, hopelijk gaat ze niet té populair doen met d'r fine-ass-body.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef InGebruik het volgende:
Vieze Fur, dat worden weer mooie teksten/conversaties!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ze vinden zichzelf wel heel erg bekend en hebben daardoor extra grote ego's.
Alleen bij Wie is de mol waren afgelopen keer echt veel echte bekenden. Mag van mij ook weer terug naar onbekenden en minder van die kutte onderbrekende en verradende tussenstukjes.
Je ziet ze een proef doen
Kandidaat in beeld (opgenomen na de proef) ja we moesten een proef doen
Je ziet de kandidaat vallen
Kandidaat in beeld: en toen viel ik, dus ik dacht al meteen nu winnen we nooit meer
waaruit je al kunt afleiden dat ze gaan winnen
Je ziet de kandidaat een balk pakken
Kandidaat in beeld: dus ik pakte die balk
JA DAT HEB IK NET ZELF OOK WEL GEZIEN![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef Mariposas het volgende:
Geen Gigi hoor...
Acteur Manuel Broekman Wie
Zangeres Krystl Leuk
Acteur Ferry Doedens Ken ik van naam... ;@
(musical)Actrice Lone van Roosendaal Uit voetbalvrouwen dacht ik?
Acteur/cabaretier Leo Alkemade Ohhhh dieeeeeeNooit van gehoord
Zangeres Coosje Smid Heel bekend! Geen idee![]()
Rapper Mr. Polska Ken ik ook niet
(musical)Actrice Anouk Maas Zal vast bekend zijn, maar niet bij mij
Acteur Loek Peters Zegt mij zo niets, alleen de naam weleens gehoord
Zeilster Lobke Berkhout Olympische Spelen, paar medailles gepakt![]()
Rapper Vieze FurKan leuk worden (al vind ik DJVT 3x niks)
Presentatrice Ancilla Tilia![]()
![]()
![]()
Zanger/model Kay Nambiar Wie kent hem niet![]()
Zangeres Sabrina Starke Alleen van naam
Ik erger me er kapot aan, net als al die stukjes STRAKS... en DAARNET...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Dit is inderdaad zo vreselijk
We zijn geen kleine kinderen met het verstand van een demente bosuil
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef Mariposas het volgende:
Geen Gigi hoor...
Acteur Manuel Broekman
Echt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:09 schreef djkoelkast het volgende:
En Ferry Doedens zei dat FOK!kers in marktkleding liepen, dus die is bekend van FOK!![]()
Nou nou nou, nationaal gezien zijn de Jeugd van Tegenwoordig gewoon A-artiesten hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:42 schreef Revanches het volgende:
Nou nou wat een bekende namenVeel C- artiesten en acteurs weer.
Monopoliequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
FOK!kers dragen geen marktkleding
[video] The FOK!kers of Oz
Mono op teevee
Die beledigt iedereen gelijk helemaal de tering in en vertrekt als eerste, wat wel jammer zou zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
Gaat Ferry elke 5 minuten piepen op dat eiland over zijn haar? Want dan mag hij wel snel naar huis zeg
Maar ik zie Ferry nog niet echt heel erg zijn best doen bij de opdrachtenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Allemaal doorgestoken kaart, dus als hij vervelend doet blijft hij extra lang, goed voor de kijkcijfers.
'Rappers' gaan er traditioneel als eerste uit.
De rest: http://www.tv-visie.nl/ni(...)itie-robinson_67364/quote:Niet 14 kandidaten maar 18 kandidaten doen dit seizoen mee aan 'Expeditie Robinson'. Het populaire RTL 5-survivalprogramma bestaat dit jaar uit een recordaantal deelnemers.
Naast de eerder bekendgemaakte kandidaten, gaan ook K1 vechter Remy Bonjasky, presentator Rick Brandsteder, presentatrice Nadia Palesa Poeschmann en actrice Juliette van Ardenne de strijd aan. Die strijd wordt dit seizoen voor het eerst geleverd op drie verschillende eilanden op de Filippijnen: Hemel, Aarde en Hel.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-hartklachten.dhtmlquote:Coosje Smid is tijdens de opnames van Expeditie Robinson ziek geworden. Tijdens de eerste opdracht werd ze onwel, waarna de 24-jarige zangeres en actrice door de dokter naar huis is gestuurd, zo bleek vandaag tijdens de perspresentatie in Amsterdam. Ze had hartklachten en een veel te hoge bloeddruk.
RTL5 toonde aan de achttien bekende Nederlanders alvast de beelden van de start waarin ze zich na aankomst op het eiland opsplitsten in drie teams en op de volgende dag de eerste opdracht aangingen. Deze eerste proef bestaat uit een parcours in de vorm van een estafette.
In de boot op weg naar het eiland voelde Coosje zich al onwel. 'Ik kreeg druk op de borst en had pijn. Het was beslist geen aanstelleritis', blikt Coosje terug. Ze besloot dit echter niet te delen met de overige deelnemers in de groep, omdat ze haar team niet in de steek wilde laten en niet als zwakkeling te boek wilde staan. Toch voelde ze dat de klachten ernstig waren. 'Ik sloeg dingen niet meer op, waardoor ik niets van het spel snapte. Aanvankelijk wuifde ik de klachten weg. Ik dacht dat het stress was, of dat het kwam door de warmte of omdat we zo ver van huis waren. Maar het was echt mijn lijf.'
Dokter
Tijdens de estafette waarschuwde Coosje haar teamgenoot, olympisch zeilster Lobke Berkhout dat ze zich niet goed voelde. 'Lobke besloot er onmiddellijk een dokter bij te halen. Die had geen goed nieuws. Hij besloot dat ik niet meer mee mocht doen. Aanvankelijk zeiden ze me nog dat ik me geen zorgen moest maken. Ze wilden een hartfilmpje maken en dan zou ik weer mogen meedoen, maar na onderzoek bleek het dermate ernstig dat ik niet terug mocht naar de deelnemers. Ik mocht niet eens afscheid nemen, heb niemand doei gezegd.'
De vroegtijdige uitschakeling was een teleurstelling, beaamt Coosje. 'Maar als de dokter het zegt, dan is het niet aan mij anders te beslissen. Ik kon hoog of laag springen, maar het was niet anders.' Coosje had zich maanden voorbereid op de expeditie. 'Ik was er fysiek en mentaal op voorbereid, had er vooraf heel goed over nagedacht.' Als gauw ging het wat beter. 'Ik kreeg de juiste medicatie en daar knapte ik snel van op. Na een paar dagen mocht ik terugvliegen naar Nederland.'
Rick Brandsteder
Vandaag bleek ook dat presentator Rick Brandsteder, Kickbokser Remy Bonjasky, presentatrice Nadia Palesa Poeschman en actrice Juliette van Ardenne als verrassing zijn toegevoegd aan het deelnemersveld van Expeditie Robinson. Daarmee komt het totaal aantal BN'ers dat meedoet op achttien.
Nieuw in de vijftiende editie van het programma is ook dat de deelnemers worden opgesplitst in drie groepen. Ze moeten strijden om een plek op drie verschillende eilanden op de Filippijnen, omgedoopt tot Hemel, Aarde en Hel.
'We hebben ervoor gekozen een twist in de jubileumeditie van het programma te stoppen', vertelde de nieuwe presentatrice Nicolette Kluijver. 'De hemel biedt luxe met eten en kruiden, de aarde is een klassiek strand dat we kennen van andere edities, maar de hel is echt naar. Dat is een moeras. Het is er drassig en er zijn veel muggen. De temperatuur kan er oplopen tot wel 50 graden', vervolgt Nicolette, die het programma presenteert met Dennis Weening.
Expeditie Robinson is te zien vanaf donderdag 4 september op RTL5. In de eerste aflevering worden de kandidaten voorgesteld. In de tweede aflevering is te zien dat Coosje het strijdperk moet verlaten en welk team in de 'hel' belandt en naar de eilandraad moet om iemand weg te stemmen.
Afschuwelijk ja, met die neppe kutlach na elke zin.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:15 schreef Eerin het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan Nicolette Kluiver, dus ga niet kijken.
Omdat deze al bijna vol is en je dan van de TT gewoon 2014 kunt maken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon over naar het nieuwe topic als het over 2014 gaat?
TV / Expeditie Robinson 2014
Dan moet je ingrijpen trut, je bent toch mod of niet? Nu lopen er 2 topics, en als deze vol is nog steeds? Maken we dan een A en B topic waar je dan moet kiezen in welke je moet posten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat deze al bijna vol is en je dan van de TT gewoon 2014 kunt maken?
Ik ben mod in V&A, niet hier, dus dat mogen de lokale mods uitvechtenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan moet je ingrijpen kut, je bent toch mod of niet? Nu lopen er 2 topics, en dan straks nog steeds?
6quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben mod in V&A, niet hier, dus dat mogen de lokale mods uitvechtenNog maar 7 posts en je kunt er dan ook voor kiezen vanaf dan daar verder te gaan en het nieuwe topic te koppelen aan deze. Hier loopt het ook al een tijd over 2014.
Bohhhh... vooruit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wel effectief.
Wil jij ze zo even koppelen in reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |