Is Edith blond?quote:Op zondag 22 december 2013 12:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Toen ben ik na de 1e aflevering afgehaakt. Ik vond het veel te chaotisch.
ER 2006 heb ik wel helemaal gezien, alleen vond de manier waarop de winnaar werd bepaald (televoting) een beetje een smet op het seizoen. Toen won Olga de Playmate natuurlijk, terwijl Lenny eigenlijk had moeten winnen.
Nu zijn alle 4 de VIP-edities gewonnen door een blonde vrouw.
Van nature wel volgens mij. Of vergis ik me nu?quote:Op zondag 22 december 2013 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Edith blond?
Die met 100 man was echt tof, vooral met die ongelooflijk simpele zielen die er tussen zaten.
Als ik daar op moet gaan lettenquote:Op zondag 22 december 2013 12:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van nature wel volgens mij. Of vergis ik me nu?
Dat was Frans, en dat was het seizoen van 100quote:Op zondag 22 december 2013 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
Die man die op dat eiland met dat mes gaat lopen zwaaien(seizoen waar Douwe in zat)
Ik vergeet dat soort dingen altijd, ik vond dat in elk geval prachtigquote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat was Frans, en dat was het seizoen van 100
TV / Expeditie Robinson #5: houdt van Farrah en kotst op Fransquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort dingen altijd, ik vond dat in elk geval prachtig![]()
Net als Peking Express waar ook van die typjes in zaten altijdWas in het begin ook een programma van Ernst Paul.
Ik hou het wel bij de herinnering en dan over een paar jaar die seizoenen nog eens terug zienquote:Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
TV / Expeditie Robinson #5: houdt van Farrah en kotst op Frans
Dat is idd ook een goed planquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de herinnering en dan over een paar jaar die seizoenen nog eens terug zien
Ik denk dat er vastgestelde bedragen zijn. Het is ook een bepaald segment bn'ers dat meedoet. Geen grote namen die tonnen zouden vragen, zoals Geer en Goor (ik mag die figuren niet, maar ze krijgen tonnen voor hun tv-werk).quote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef Iwanius het volgende:
Enige wat ik nou nog wil weten is hoeveel men nu krijgt om mee te doen met dit programma?
Dus gage alleen. Zou dat gelijk zijn aan wat ze via hun bureau vragen?
youtubequote:Op zondag 26 januari 2014 15:55 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet iemand waar ik de oude afleveringen die Door sbs zijn uitgezonden, kan terug kijken?
Doe maar in een spoiler.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gigi Ravellie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat worden vast veel mooie shotsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:22 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gigi Ravellie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat staat toch niet in dat artikel? Daar staat enkel dat ze vorig jaar al zeiden dat die ook mee zou doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:20 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Geraldine zou ook weer meedoen?
Wat is dat nou weer? Omdat ze niet gewonnen heeft wil ze nog een keer meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |